Blog >> 166
Kapott az indexek fölé QV logokat a bella, Ugo Sivocci emlékére!!!A szokásos fehér háttér helyett ezek krómosak...ez jobban áll a nero szigonynak és harmonikusabb is a króm kilincsekkel!
Ma megejtettük a vezérlés cserét, Gates szìj ment bele Inna gőrgőkkel!
Kapott egy olajcserét is Selénia olajjal + az összes szűrő!
Km állás: 266800
Mivel az én csomagtartómon volt jó pár kisebb horpadás a széleknél ezért szereztem egy szín-azonos hibátlan darabot, ami karcmentes! Olyan szép hogy a donor többi elemére is alkudozom tartaléknak.
Egy ideje nem kapcsolt az első világítás, most a szabadság alatt volt időm vele bíbelődni és kimértem hol a hiba. A csatlakozóba még megvolt ugyanis a 12V, az izzó foglalatnál már nem. Az izzóhoz vezető vezetősáv egy helyen nem érintkezett az alatta tovább futó vezetősávval. Ezt kellett megforrasztanom. Konstrukciós hiba ugyanis gyárilag egy műanyag fogta össze a két sávot.
Jöhet ide is a canbus LED.
Üzemanyag: OMV maxxmotion
10.2 liter/ 100km téli gumival , sport-légszűrővel; autópálya és város vegyesen 896 km-en mérve.
90%-ban a Shel-en tankolok Vpower-t, ritkán MOL EVO NEO 100-at. De a Maxxmotion annyira érezhetően jobb mindegyiknél.... Én is meglepődöm mennyivel rugalmasabbnak érezni az autópályán az autót. Bemelegedett motor maxxmotion-el érezhetően halkabban és simábban jár. Nálam abszolút a legjobb üzemanyag.
Ki lett cserélve, végre van fűtés :)
A hűtővízcsere is nagyon kellett , szörnyű barna lötty jött ki a rendszerből.
update: bitang fűtés lett ! Behr gyári került bele a többi azt mondják semmit nem ér.
Megjött a gyári termosztátom. A mostani nem zár , amikor bejött a hideg rögtön észrevettem :)
grazie Erhard