Blog >> 166
Úgy döntött a TD2503V gyári turbó, hogy távozik az örök vadászmezőkre. Persze hogy itthonról 50 km-re adja fel.... Zalaegerszegig minden szép és jó, körforgalomnál megállok, és ahogy elindulok ikarust megszégyenítő kék füst tör elő a kipufogóból, félre álltam, gyors csekkolás, egyértelmű a diagnózis... pörögtek a lelki szemeim előtt a tízezresek szép sorban. Bátyám hazavontatott, majd szétszedés után egyértelművé vált a helyzet, szerencsére a kipufogó oldalra ment az olaj. Öcsémnek hála, lett rá hamar másik, igaz egy 2,4 jtd lancia lybráról egy IHI RHF5 leömlővel együtt, mert persze az is meg volt repedve, de hát családban marad. Mindez vasárnap reggel történt, este már újra ketyegett a gép. Most tesztidőszak következik, eddigi 100 km alapján jónak tűnik, bízzunk benne, hogy így is marad.
Eljött újra a pillanat, kicseréltem hát az olajat, olajszűrőt, levegőszűrőt és pollenszűrőt, valamint mivel az előző csere óta letelt a 20.000 km, így kapott a drága új gázolajszűrőt is, csakmert megérdemli. Tanulva az előző esetből, nem másnaposan álltam neki, így flottul meglett minden 2 óra alatt egyedul, akna nélkül.
Ma megejtettük a futóműbeállítást, a hátuljában volt egy kis baj az összetartással, de most már feszes mint állat!
Nemrég eladtam a sokküllős felnigarnitúrát, mert szerettem volna ugyanazt a gyári alut mint az ezüst nagyvadamon volt anno,a legszebbet!És Smith cartárs jóvoltából a nero dögön is ez pompázik már!Imádom...
Grazie Mille!
A gyári hangszórókat sikerült fúrás, faragás nélkül lecserélni JBL CS760C-re (by HARMAN) A munkát inkább szakemberre bíztam.
Már a telet is nehezen viselte,a héten pedig totál elhalálozott.
Csere vadi új 100ah-ra.Azóta ismét pöcc-röff!
Elfosta magát a kuplung....csere Valeora és cserélve lett a kuplung főhenger(textar) is!
Sikeres műszaki vizsgát tett a bella!