Blog >> 166

>> Tuning és extraPutyesz // Alfa 166 2.4 JTD // 2017-05-04

Nemrég eladtam a sokküllős felnigarnitúrát, mert szerettem volna ugyanazt a gyári alut mint az ezüst nagyvadamon volt anno,a legszebbet!És Smith cartárs jóvoltából a nero dögön is ez pompázik már!Imádom...
Grazie Mille!

 

A gyári hangszórókat sikerült fúrás, faragás nélkül lecserélni JBL CS760C-re (by HARMAN) A munkát inkább szakemberre bíztam.

>> SzervizPutyesz // Alfa 166 2.4 JTD // 2017-04-22

Már a telet is nehezen viselte,a héten pedig totál elhalálozott.
Csere vadi új 100ah-ra.Azóta ismét pöcc-röff!

 
>> AutóápolásPutyesz // Alfa 166 2.4 JTD // 2017-03-15

Ismét leápoltam a bűrkét....15 éves,de gyönyörű,imádom!!!!

 
>> SzervizPutyesz // Alfa 166 2.4 JTD // 2017-02-22

Elfosta magát a kuplung....csere Valeora és cserélve lett a kuplung főhenger(textar) is!

 
>> SzervizPutyesz // Alfa 166 2.4 JTD // 2016-12-19

Sikeres műszaki vizsgát tett a bella!

 
>> SzervizPutyesz // Alfa 166 2.4 JTD // 2016-11-30

Kopogásra lettem figyelmes mostanában az első futómű felől...mint kiderült eltört az egyik rugó!Szerencsére a vége tört el igy lehetett vele közlekedni!Csere vadi új Kayaba rugókra és a stabpálcák is cserélve lettek!A kopogás eltűnt.....a futómű tökéletes,és kussol!

 
>> Szervizdr_rock // Alfa 166 2,4 JTD // 2016-11-17

Elkezdett haldoklani a generátor, néha néha felvillant a töltésjelző. 3 hónapot bírt így ki, mikor az első hideg reggelen nem indult az autó, egyértelmű volt hogy a generátor már nem tudja ellátni a feladatát. kapott egy újat. Nagy nehezen, de sikerült kipasszírozni a régi generátort, igaz nem oldalt a futóműnél, mert ott nem fért ki, akárhogy is forgattam, a futóművet meg nem volt kedvem szétszedni, de szerencsére hátul fölfelé kifért. visszafelé ugyancsak nehezen de sikerült bepasszírozni, van töltés is rendesen.

>> Szervizdr_rock // Alfa 166 2,4 JTD // 2016-10-12

Ennek is eljött az ideje, mivel a hátsó lengéscsillapítók úgy döntöttek elengedik magukból az olajat, és hát a közlekedés egy rémálom volt vele, kanyarban úthibákon olyan érzés volt, mintha kötéllel rángatnák a hátulját oldalirányban. Magnetti Marelli került bele, hát nem volt olyan egyszerű mint a 145-ön a csere, de abszolváltuk, csak ne kellene a fél belteret is kiszedni ahhoz hogy hozzáférjünk a tetejéhez. A stabilizátor rudak cseréje már hamar ment, most újra jó a hátulja, lehet tempósabban is közlekedni.

>> SzervizPutyesz // Alfa 166 2.4 JTD // 2016-10-10

Felpimpeltük a hátsó futóművet...kapott új felső lengőkarokat(banán), alsó lengőkarokban az összes szilent(uniball)!Vége a terpesztésnek!!!!A hídszilenteket nem cseréltük mert semmi bajuk.
Elől kapott új féktárcsákat, új betétekkel(mindkettő Textar).