Blog >> 166
Trendi, new style ablaktörlők kerültek fel a nagyvadra, haladjunk a korral.
Castrol Edge FST olaj,minden szűrővel....Km állás:190500
Cserélve a hátsó stabrúdszilentek és felrakattam a téli garnitúrát!
Cserélve az első lengéscsillapítók vacsi új monroe-ra...de itt még nincs vége, futómű upgrade folyt köv.!!!!
Utolsó lépésként az első lámpákat cseréltük ma le Tökivel. Kavicsfelverődés miatt repedt volt mindkettő, és mint később kiderült, a lámpák mechanikája is rossz volt. Egy másik, szintén gyári xenonnal ellátott 166 jó állapotú lámpái kerültek beszerelésre. Egy teljes nap ment rá gyakorlatilag, a gyári xenonos 166-nál lökös le, stb., stb. ... :S
Most már van nagy fényerő ( újszerű D2S izzók ), szintezés, minden. Ájmverihepi. :)
A felújítás befejeződött. Lassan meghirdetem... :(
Fentiek tehát megejtve Zé.-nél.
Garanciális javításban korrigálták az elsőre nem annyira sikerült futóműállítást.
Az előző "szakemberek értő hozzáállása" végett nem működött jól a központi zár eddig, illetve az indítókulcs is menthetetlen állapotba került az idők során ( rommá gányolták/forrasztgatták a kulcsot sajnos ).
Reggel leadtam a verdát a XVIII. ker. Sallai úton megtalálható villamossági műhelybe, délután jött a telefon ( benne a kérdéssel a szerelőtől: nem csuklottál? Mondtam, nem, de miért is? Jött is a frappáns válasz: Akkor rohadna le a keze annak a par....t fas......ó etc., etc. :))) ), hogy kész a gyönyörű Alfád, jöhetsz érte.
A képen látható, hogy mi lett kiszedve a bellából... Ez a káosz komolyabb gondot is okozhatott volna előbb-utóbb.
Szóval megoldódott ma ez is, van pittyegve nyitás-zárás.
A srác szerint ezt a súly könnyítést a fogyasztáson is éreznem kell majd... :)
A mai napon Zé. és Töki mesterek által lecseréltetett a két első felső lengőkar ( Delphi ), és az első stabilizátor pálcák.
A korábban megvásárolt komplett ABS is beépült a rossz régi helyére ( halleluja, működik - nincs üvöltve arcba világító piktogram a műszerfalon! ).
Futóműállítás a Norauto-nál. Ez utóbbi még korrigálásra szorul... :S
Ezt a szépséget eléggé elhanyagolt állapotban vettem, jó ideje nem volt használva. Lehangoló látványt nyújtott, de én megláttam benne a szépet és a jót! :) Az első napját nálunk úgy kezdte, hogy majd' egy napig ganajoztuk belül... :S
A végcél ebben az esetben sem titok: ez az autó érdemes arra, hogy rendbe tegyem, és valaki más élvezze vele az utat a későbbiekben... Ergo: eladó lesz ez is.
Rövidesen megtörtént a bal első belső féltengely-csukló cseréje Zé-nél, majd nemrégen a "Jano-dob"-nál felhelyeztettem egy hátsó sportdobot. Igyekeztem megtartani a gyári kinézetet, szerintem gyönyörű lett. A nagy hang mellőzését kértem ( öregszem?! ). A rendszer többi része jó állapotú, még a katalizátor is 100 %-on dolgozik.
Általánosságban elmondható, hogy korához képest ragyogó állapotú az alja, az emelési pontok környéke is kiváló kondíciónak örvendenek.
Átírás. ( huhh... durva. )
Beszerzésre került egy komplett ABS, Zé fogja beszerelni más dolgokkal egyetemben.
Pár apróság ( ICS gombok pl. ) cserélve lettek belül.
Folyt. köv.