Blog >> 166
2014.01.28:
Hosszas gondolkodás után úgy döntöttünk a párommal, hogy kell egy autó. Átnézve a típusokat és figyelembe véve a használatot a 166 mellett döntöttünk.
Elindult a keresgélés....
Ha már 166 akkor én szerettem volna, ha 3.0 V6 :-D lett volna. Ki is lett nézve első körben Whiteshark autója ami nagyon nagyon szép és tökéletes lett volna. Így, hát osztottunk szoroztunk és az eredmény az lett, hogy fájó szívvel de le kell mondani róla.
Újabb keresgélés után találtunk rá mex86 dízeljére. Előzetes informálódás és egyeztetés után elmentünk Győrbe és megnéztük. Nos a képek nem hazudtak, az autó jó állapotban van, dinamikus és nagyon kényelmes. Annyira megtetszett nekünk, hogy ki is fizettük és elhoztuk haza.
A haza úton minden rendben volt tökéletesen megy az 5 henger és az étvágya is rendben van, eddig az átlag 6Liter/100km
Jelenleg éppen készülünk Zé mesterhez egy komplett vezérlés cserére amit mex86(Balázs) volt olyan kedves és ajándékba adott nekünk a vásárláskor.
Remélem még hosszú hosszú boldog kilométerek várnak majd ránk és ígérem rendes és gondos gazdája leszek ennek a szépségnek.
Köszönet a sok segítségért a NagyVadas topick lakoknak és külön köszönet Andynek is. Nélkülük most nem lenne ilyen szép autó a háznál. :-)
KM: 253102km
Alakul. Nagyon szép és jó lesz, bár már csak statisztikailag az enyém, igazából nem is nekem újul meg. Egy még nagyobb OFF cserére nem tudtam nemet mondani - KIZÁRÓLAG anyagi alapon, érzelmekről szó nincs...
Régóta árultam, azonban közös utunkat egy kihagyhatatlan csereajánlat okán fejeztük be. A legjobb, leginkább szeretett autóm volt. A folytatás egy másik legendás típus és sztori...
-sminktükör (több fény a gyárihoz képest)
-tolatólámpa "BA15s" 4xCREE+12xEpistar dióda (gyáritól 2x erősebb, de kua drága)
-a kakukktojás, króm index
-külömbség a tolatólámpánál 1
-külömbség a tolatólámpánál 2
-led tolatólámpa1
-led tolatólámpa2
-helyzetjelzők (SMD 5050, gyenge)
Update:
-helyzetjelző elől (nem rossz SMD 5630)
-kesztyűtartó, ajtólámpák (több fény a gyárihoz képest)
-rendszámtábla megvilágítás CAN-buszos (több fény a gyárihoz képest)
-csomagtartó 41mm (több fény a gyárihoz képest)
Sajnos a legrosszabbkor meg adta magát a fűtőmotorom égett szag meg füst ! :( Gyors utánjárás jó pár telefon nem lehet kapni bontottat úgy mond elég kelendő alkatrész a 166-osoknál de azért mindig van egy köszönet érte Mareknak aki még házhoz is szállíttatta a kialkudott összegért.Akkor most jön a fekete leves a cseréje nem egyszerű feladat de hála a szerelőmnek a kitartásért ki lehet cserélni úgy, hogy nem kell elengedni a klímagázt sem.Nagyon szűk a hely jó pár dolgot le kell bontani de azért meg lehet csinálni, csak a kezdet nehéz.A nagy ijedtségre kapott két új ablaktörlő lapátot.
http://www.automatavalto.eoldal.hu
Tiszelt Sándor!
Autóm egy Alfa Romeo 166-os, 2.4 JTDm 20v Spotronic (Aisin AW55-50SN) váltóval. Jelenleg 187000 km van benne és kb. havi 1x azt produkálja hogy alacsony sebességnél, részterhelésen berezonál az autó. Megszeretném kérdezni hogy mi állhat a jelenség hátterében? Esetleg a további használattal nem fogok-e visszaforditahatalan károkat okozni a váltóban? (Az autót szeretném még legalább 10 évig használni.) Válaszáért előre is Köszönet!
Üdvözlettel én
Tisztelt Én,
Az Ön által leírt tünet a Converter áthidaló tengelykapcsoló / Lock-Up / meghibásodásának a kezdeti tünete . A későbbiekben a magasabb fokozatokban a fordulatszám ingadozás is tapasztalható lesz . / 200-500 Rpm/. Amennyiben egy menetteszttel egybekötött diagnosztikára igényt tart , kérem előtte egyeztessünk időpontot telefonon. Köszönöm.
Üdvözlettel : Sándor.
Annyi év keresgélés után végre meglett...szinte tökéletes állapot,momo,gyári és a szin is stimmel....yessssssss
Gyakorlatilag a nuvola megvétele óta állt fent a jelenség, hogy az üzemanyagszint-mérő az óraegységben nem mutatta a nafta szintjét - azaz igen, a gyújtás/beröffentést követően kb. fél percig, utána rohamos gyorsasággal fittyedt le a mutató zéró állásba, a csóróságjelző lámpa pedig már-már a retinámat égette folyamatosan. ( Csak csendben: kb. négyszer sikerült kifogyasztanom a benzint a bellából, szerencsére mindig benzinkút közelében történt a malőr... )
Egy isteni sugallattól vezérelve, és Töki májsztró ( Zé. munkatársa ) egy korábbi beavatkozását a JTD-men megjegyezvén kicseréltettem a komplett cuccot a tankból AC-pumpástól, úszóstól, membránostól. A rendelkezésemre álló, bontásra ítélt nagyvad alkatrésze került beszerelésre. Éééés - megjavult, a szint korrektül látható, a benzinkannát eltehetem a csomagtartó hátsó fertályába VÉGRE. :)
Már tavaly éreztem hogy gyengélkedik az akksi....évközben ugye nem mutatta ki de a mostani télnek már nem merek ezzel nekivágni,főleg hogy sokat áll az autó!!!Ismét Banner 100Ah-s mellett döntöttem,a régi is kibírt 6 évet!!!