Blog >> brera

>> Tuning és extraZsunior // Alfa Brera/Spider Brera Skywindow 2.4 JTD 200 LE // 2015-04-11

Még mielőtt az új Michelin Pilot Supersport gumik felkerültek volna, feketére szintereztettem a 19"-es nyári papucsokat. A teljes műveletet a Runflat Kft-re (GabCsi) bíztam. Nagyon elégedett vagyok, szép lett és gyorsan elkészült. Köszi srácok!

Rég írtam utoljára a blogba.. Ennek oka, hogy igazán nincs történés. Eltelt újabb 10ezer, megejtettünk egy olajcserét, ezúttal karöltve a vezérléssel, hisz az közeledett a 40hez. Természetesen ezúttal is a Csörgö szervíznél! Minden jó, minden szuper, hálás egy dög.. :)
Még mindig szép!

Tegnap felkerültek a 18''-os téli kerekek, rájuk pedig az új MoMo North Pole gumik.
Köszi Totti!
Ezzel párhuzamosan az előző téli gummák eladóak, hirdetéseim között meglelitek :)

Csak nem akart elhallgatni a futómű, amivel már idáig is sokat szívtunk, elsősorban a korábban bekerült ócska alkatrészek miatt.. Csörihez vittem az autót és ott is hagytam a hétre, hogy minden kopogó ropogó dolgot küszöböljön ki.
A diagnózis után cserére kerültek a felső lengőkarok és a bal stabilizátor pálca is. (Gyárira minden)
Végre néma csöndben van az autó eleje!
Köszi Csörgő szerviz!

Eltelt 10ezer km az előző olajcsere óta, így aktuálissá vált újra.
A kb 1000 km-el ezelőtt beszerelt, korábbi szerelőm által javasolt alsó lengőkarok 500 km-t bírtak.. (kép) Eleve nem vagyok a kísérletezés híve, így ezúttal TRW került a helyükre, végre csendben van a futómű.
A jobb oldali stabilizátor pálca is cserés lett, így meg lett ejtve az is.

A műveletet a Csörgő autószervizben végezték el, alapos, gyors munkát végeztek. Köszönöm!

Betétet kellet cserélni megint, mert úgy visított a Brembo és a Textar is, hogy nem igaz..
Ezúttal a gyári betét került bele, a Csörgő autószervízben. Pontos, precíz, pedáns munka! Köszönet! :)

Miután elhagytuk az első közös 10ezer km-t sem változott az eddigi véleményem az autóról. Gyors, dinamikus, megbízható és egyszerűen gyönyörű. Nagyjából így tudnám jellemezni a Brera-t. Mióta nálam van olajcserén és kopóalkatrészeken kívül a futóművére kellet költenem (ami pesten már-már kopóalkatrésznek számít), de semmi olyannal nem lepett meg, amire ne számítottam volna.

Cserébe viszont minden út után fülig ér a szám, büszkeséggel tölt el mikor megbámulják, utánaforognak. Kérdezősködnek, érdeklődnek. Nagyon jó érzés!
És hát az úton... egy igazi ördög. Az ember teljesen ki tud benne kapcsolni, igazi élményautó. Minden mást elfelejt amikor odalép neki. Nagyon jól ki van találva ez a diesel motor, nagyon dinamikusan és rugalmasan autózható. A kerregés is csak alapjáraton van jelen, így nem zavaró.

Egy szónak is száz a vége: az eddigi legjobb autóm, nagyon szeretem. A jövőben is meg fogja kapni azt a gondoskodást amit eddig.

Apróságok, de foglalkozni kell velük :)
Balos ködfényszóró égett ki, immár cserélve.
Megejtésre került egy garanciális csere. A kb. 800 km-el ezelőtt beszerelt alsó lengőkarok olyan gyönyörű ropogással adtak hangot gyári hibájuknak, hogy nem bírtam hallgatni, gyorsan Zé-nél kötött ki a vas. Garanciálisan cserélték, most ismét csendes a futómű. Remélem most többet fog kibírni... :)

A műveletek ismét Zé műhelyében zajlottak, köszönöm!

A hátsó féktárcsák és betétek is cserélve lettek, illetve a frissen cserélt első Brembo betétek helyére Textar betétek kerültek. (Így már nem visít.. :) )
A fék bitang erős, és csendes! :)

Köszi Zé!

Május 25.-én részt vettünk a 2. I.C.C Olasz autó találkozón, Kecskeméten.
A találkozó jó hangulatú volt, az idő is jó volt, egy kicsit túlságosan is :))

Megérte a glancolás, elhoztuk Breraval a legszebb Alfa Romeo-nak járó díjat!

Büszke! :)