Blog >> brera

Eltelt 10ezer km az előző olajcsere óta, így aktuálissá vált újra.
A kb 1000 km-el ezelőtt beszerelt, korábbi szerelőm által javasolt alsó lengőkarok 500 km-t bírtak.. (kép) Eleve nem vagyok a kísérletezés híve, így ezúttal TRW került a helyükre, végre csendben van a futómű.
A jobb oldali stabilizátor pálca is cserés lett, így meg lett ejtve az is.

A műveletet a Csörgő autószervizben végezték el, alapos, gyors munkát végeztek. Köszönöm!

Betétet kellet cserélni megint, mert úgy visított a Brembo és a Textar is, hogy nem igaz..
Ezúttal a gyári betét került bele, a Csörgő autószervízben. Pontos, precíz, pedáns munka! Köszönet! :)

Miután elhagytuk az első közös 10ezer km-t sem változott az eddigi véleményem az autóról. Gyors, dinamikus, megbízható és egyszerűen gyönyörű. Nagyjából így tudnám jellemezni a Brera-t. Mióta nálam van olajcserén és kopóalkatrészeken kívül a futóművére kellet költenem (ami pesten már-már kopóalkatrésznek számít), de semmi olyannal nem lepett meg, amire ne számítottam volna.

Cserébe viszont minden út után fülig ér a szám, büszkeséggel tölt el mikor megbámulják, utánaforognak. Kérdezősködnek, érdeklődnek. Nagyon jó érzés!
És hát az úton... egy igazi ördög. Az ember teljesen ki tud benne kapcsolni, igazi élményautó. Minden mást elfelejt amikor odalép neki. Nagyon jól ki van találva ez a diesel motor, nagyon dinamikusan és rugalmasan autózható. A kerregés is csak alapjáraton van jelen, így nem zavaró.

Egy szónak is száz a vége: az eddigi legjobb autóm, nagyon szeretem. A jövőben is meg fogja kapni azt a gondoskodást amit eddig.

Apróságok, de foglalkozni kell velük :)
Balos ködfényszóró égett ki, immár cserélve.
Megejtésre került egy garanciális csere. A kb. 800 km-el ezelőtt beszerelt alsó lengőkarok olyan gyönyörű ropogással adtak hangot gyári hibájuknak, hogy nem bírtam hallgatni, gyorsan Zé-nél kötött ki a vas. Garanciálisan cserélték, most ismét csendes a futómű. Remélem most többet fog kibírni... :)

A műveletek ismét Zé műhelyében zajlottak, köszönöm!

A hátsó féktárcsák és betétek is cserélve lettek, illetve a frissen cserélt első Brembo betétek helyére Textar betétek kerültek. (Így már nem visít.. :) )
A fék bitang erős, és csendes! :)

Köszi Zé!

Május 25.-én részt vettünk a 2. I.C.C Olasz autó találkozón, Kecskeméten.
A találkozó jó hangulatú volt, az idő is jó volt, egy kicsit túlságosan is :))

Megérte a glancolás, elhoztuk Breraval a legszebb Alfa Romeo-nak járó díjat!

Büszke! :)

A jó időre való tekintettel (délutánra esőt mond..) megejtettem a nagytakarítást. Külső-belső takarítás, műanyag bőr és kédergumi ápolás, motortér megtakarítva, króm betétek felpolírozva. Szép lett! :))

Számítógép gondok miatt csak most tudok frissíteni..
Részt vettünk a Selenia Rallyn, idén is nagyon jó volt! :)
Jól éreztük magunkat, és sikerült csinálni néhány jó fotót a vasról. :)

Ahogy a cím is mondja, a tegnapi napon cserére kerültek az alsó lengőkarok.
A műveletre Zé műhelyében került sor. Gyors és szép munka, köszönöm!

A hétvégén kirándultunk egyet Kalocsára, Mike és Rita barátainkhoz közös húsvétozás alkalmából. Jót autóztunk oda is, vissza is az autón is érezni lehetett, hogy szívesen szakad ki a városi dugókból.
Fater V6-jával és a Brera-val krúzoltunk, megállapítottuk, hogy közel ugyanúgy megy a két autó. Az előny azért még egy kicsit a V6nál van, de ez leginkább egy bizonyos sebességtartomány fölött érződik... :) Fotó sajnos nem készült a hétvégéről (legalábbis remélem... :P ).