Blog >> izzó
Műszerfal felső izzó vacakolt...hol égett.....hol nem....mostanában nem.
Kiszed, kicserél (bár 1 picit erősebb)
Este kiderül milyen, max veszek uo izzót mint ami volt és kicserélem arra.
Köztes olajcsere, olajszűrő. Az ülés alatti légzsákcsatlakozót talán már sikerült maradandóan rögzíteni, hogy ne csússzon szét. Rendszámvilágítás izzó csere.
Elsőre jó ötletnek tűnt sétálni egy kicsit, míg az olajcsere tart, de rohadt hideg volt :)
Kiégett az egyik izzó a műszeregységben és nem mutatta az össz. és napi km állást. Izzó cserélve.
Ezen kívül kapott egy új pollenszűrőt is.
Km: 207400
km: 93 500
Kiégett a jobb után a bal tompított izzó is, ezért kicseréltem mindkettőt. A múltkor vásárolt kínai noname helyére is Osram izzó került, ezekben megbízom. Így nagyjából ugyanakkor számíthatok majd rá, hogy ki fognak égni. (A mostaniak is rövid időn belül szinte egyszerre izzottak fel még utoljára.)
A szomszédos autószerelő műhelyben jól be is állítottuk.
Ismét szerviz "lájt". Jobb tompított izzó csere. Ilyenkor tudok örülni, hogy ebben az autóban házilag megoldhatók ezek az apróságok. Nem úgy, mint egy-két hasonló korú és árú franciában. :-)
Volt egy hétvégi utam Pécsre. Indulásnál visszafele egy számomra ismeretlen lámpa gyulladt ki a műszerfalon. Na, szépen vagyunk. Az első hosszú út és már hibalámpa! De kézikönyv elő és csak az első helyzetjelző égett ki. Arra is rá kellet jönnöm, hogy utána kell néznem néhány alkatrész árának, mert sikerült vennem H6W izzót, de 2000 forintom bánta.
Megtartottam a tízezres periódust, így a kötelező szerviz a Szamosiban letudva.
Egyúttal a lejárt zöldkártya is, meg lett hosszabbítva.
Extra javításként egy bal helyzetjelző izzó, a kézifék-bowden és a csomagtérháló pöcök lett javítva.
Bal oldali Xenon izzó csere megtörtént, úgy döntöttem áldozok a munkadíjra, hogy ne én vágjam össze a kezem.
A H7-es 6000K-es Xenon izzó innen volt.
Részletes infó:
Kisüléses Xenon-fej, H1 H3 H7 HB3 HB4, 35W Minden utólagos xenon szetthez,valódi Philips (Siemens, Premium HID)
Megvolt az első fagyos reggel így bemértem a hűtővizet: -24 fok úgy látszik "gyengére" kevertük be tavasszal a vízpumpa cserekor, sebaj egy kis tömény utántöltéssel meglett a -40!
Fél évet (!) bírt csak a jobbos tompítottam (Osram H7 növelt fényerejű) bekormolódott az üvege nem láttam vele így kicseréltem! A többi sem úszta meg most Tesla +50% került mindenhova látható a különbség remélem ez tovább bírja...... ja és akciósan a 2 H7-es meg a 2 H1-es 2400 ft-ba fájt!
Spec "fújható" zsírral lekezeltem az összes zárat ezt minden autómon ősszel és tavasszal megcsinálom - nem is volt bajom soha eddig a zárakkal.....kopp, kopp....
Kiégett egy izzó a pótféklámpámban. Mivel az összes meg volt már feketedve, így úgy döntöttem, hogy kicserélem mindet. Osram került bele, 2,3 W-os, darabja 150 Ft volt.