Blog >> v6

>> SzervizMr. Z // Alfa 166 2.5 V6 24V // 2015-12-05

Megjött a gyári termosztátom. A mostani nem zár , amikor bejött a hideg rögtön észrevettem :)

grazie Erhard

>> SzervizPutyesz // Alfa 156 2.5 V6 // 2015-12-04

A katalizátor kicserélve, a kipufogó oldal is kész!
Olajcsere megtörtént... minden szűrővel, 6 liter Selénia racing +1 liter tartalék, bár nem eszi az olajat, kb negyedévente kell bele tölteni... Km: 215300
Még mindig emelkedett vérnyomással ülök bele... Nagy élmény vezetni!!!

 
>> SzervizMr. Z // Alfa 166 2.5 V6 24V // 2015-11-21

Elraktam télre a hankook ventus prime2 gumikat. ~3500km-ert tettem bele kopás még nem is nagyon mérhető, 7,5mm mintával tettem el.
Jó alaposan lekezeltem K2 Bold gumiápolóval.
K2 Ultra wax-nak köszönhetően a fékport csak letöröltem a felnik belsejéről. Na persze az új lakkozás is segített.

>> Tuning és extraMr. Z // Alfa 166 2.5 V6 24V // 2015-11-14

megérkezett a Pipercross sportszűrőm. Nagyon jónak tűnik. Majd meglátjuk, a hangja nagyon jó , szolidabb mint egy direkt, de rezó nélkül már nagyon fasza lett. V6 hangon nagyot dob.

>> AutóápolásMr. Z // Alfa 166 2.5 V6 24V // 2015-11-11

A tél előtt kapott egy wax réteget

>> EseményMr. Z // Alfa 166 2.5 V6 24V // 2015-11-08

Tiszaújváros-Miskolc-Szilvásvárad-Tiszaújváros 178km 8,5 l/100km
Üzemanyag: OMV maxmotion

 
>> Tuning és extraJulesTS // Alfa 156 1.8 TS // 2015-11-08

Az áprilisban berakott légzőcső időközben kikerült, mert a lambdaszonda/ECU hibát hatványozottan megnövelte a gyári rezonátor doboz ellenállásának megszüntetése. Mivel a hiba egy kerülő megoldással már a múlté, ezért vissza is kerülhetett a 100-as gégecső. Ha már visszaraktam, a ködlámpa mellett lévő szellőzőnyílásra kötöttem. A légzőnyílásból kivágtam a műanyag rácsot, hogy szabadabban tudja nyelni a levegőt. Reményeim szerint a felfelé hurkolt gégecső miatt esős időben sem fog vizet nyelni a motor (ahhoz, hogy az egész nyílás víz alatt legyen, legalább tengelyig kell érni a víznek, de akkor már a küszöbön is átfolyik). Azt nem várom, hogy légköri nyomásnál nagyobb lesz a szívócsonknál a nyomás, de a szívó rész veszteségeit szerintem jócskán lecsökkenti.
A ram air rendszerem tesztelése holnap indul...
Ha bevált, akkor jön a légtömegmérő tuningolása...

>> EseményBomi // Alfa 156 2.5 V6 24V // 2015-11-02

Sikerült Marektól egy 2.5 V6 emblémát venni kedvező áron, hétvégén fel is ragasztottam, nekm így jobban tetszik mint nélküle :)
Illetve hétvégén megkapta a JTD téligumi szettjét 205/55 R16-os Michelin Alpin5 gumikkal elől, hátul még Pirelli Sottozero de azok lassan cserések lesznek mert kicsit zajosak.
A kis 147-es is kapott új Continental Wintercontact TS850 téli gumikat , a 15 colos méretben ez a gumi nyert az ADAC teszten ezért esett erre a típusra a választás. Képeket most csak az emblémáról készítettem, később pótolom.

>> EseményBomi // Alfa 156 2.5 V6 24V // 2015-10-23

Újabb jó hír, hogy vége a 3 hónapos ügyintézési folyamatnak és megkaptam a magyar rendszámot, forgalmit a V6-osra :) Életem eddigi legdrágább rendszáma:) de megérte úgy érzem. Az autó ugye svájcból lett importálva, nagyon jó állapotban van a KPM műszakin külön kiemelték ,hogy ritka az ilyen megkímélt 15 éves autó!
A rendszámot könnyű megjegyezni mert 82' májusban születtem :) ...156 végű volt a terv ,de azt nem tudtak adni. A lényeg ,hogy most már hivatalosan is V6 tulaj vagyok így lehet ,hogy lassan a JTD eladó lesz, bár sajnálom nagyon mert sokat foglalkoztam vele ,sok munka van benne és jó kis autó az is. Meglátjuk még a folytatást...

>> AutóápolásAbarai // Alfa 156 2.5 V6 24V // 2015-10-17

Majdnem elfelejtettem felvésni az esedékes bőrápolást. Ez van, ha nem én csinálom. :)

A feleségem gyönyörűen kitakarította az autót és a szokásos, méhviaszos trutyival ápolta az üléseket. Ragyogás, jó illat.

Kilométeróra állása: 144 800