Blog >> v6
5000 km eltelt az olajcsere óta, ránéztem a nívópálcára, egy nagyon kevés hiányozott, öntöttem utána, egész pontosan 300ml ment bele. 5000Km alatt nem rossz.
Amúgy Selénia 20K van benne, de a következő cserénél, ami decemberben lesz, mert akkor fog eltelni az egy év; 10W60 kerül majd bele. Külföldi fórumokat lapozgatva végül a GULF Racing 10W60 lesz


A vételkor már nem ment a klíma , vagyis ment de nem nagyon fújt hideget. Ma sikerült feltöltetnem, vákumpróbázva is lett nem szivárgott sehol, most fagyaszt :D A klíma rendszert pedig egy bő félórás ózonos tisztítással fertőtlenítették ki.
Töltés, nyomáspróba: 10.000 Ft
Ózonos fertőtlenítés: 3.000 Ft
MOTIP klíma illatosító gránát: 1.500 Ft



Volt némi átfutása a dolognak, de sikerült hozzájutnom egy motorvédő lemezhez. Sajnos utángyártott cucc, mert gyári új már nincs, a bontottak meg nem néznek ki sokkal jobban, mint az én régi példányom. A nagy darab műanyag mellé két kisebbet is beújítottam: egy cseredarabot a törött fényvisszaverő helyére és a párját, csak úgy, hogy legyen.
Ma meglátogattam az Alfariumot, ahol fel is szerelték.
Kilométeróra állása: 140 669
Sikerült bagóért szereznem egy kábelköteget.
kisípoltam nincs benne kontakt hiba.
következhet a beszerelés. Rá kéne szánnom egy napot minimum :)


Új fékekkel új gumikkal (még az írás rajta volt :) ) , új kipufogóval, átwaxolva, vezérlés cserlét nagyszervizes motorral érkeztem a műszaki állomásra, ahol csont nélkül lett meg vizsga. Még meg is jegyezték bár minden 15 éves autó ilyen jó állapotban lenne...
KM állás: 224.711

Helyben fényezték gyönyörű lett. 10.000/darab áron , mind a 4 felnin Új Hankook Ventus Prime2 egy darabig , ha vigyázok rá lesz 4 szép kerekem. Illetve télre rendeltem tárolózsákot :)



A vásárlás óta a következők történtek:
-Kapott új NKG PFR6B platina elektródás gyertyákat ( a régiekben 92 ezer km volt) a gyári előírás szerint 100,000 km-enként kell cserélni amúgy de azt nem vártam meg. Az elektróda hézag 0,75 volt az újnál 0,7 tehát nem volt elégve nagyon. Viszont az egyik gyertya jó rozsdás volt vizet kaphatott vhogy.
-Átbőröztettem a váltógombot és piros cérnával varrattam , illik az ülésekhez:)
- Beszereztem egy Sony CDX-G1001 típusú rádiót, ez karbonmintás és narancssárga a gombok világítása így teljesen illik a sportcsomagos belsőhöz, akinek karbonos a középkonzolja ajánlani tudom, illetve a CDX-G1101-es típust is.
-Féknyergeket átfestettem pirosra.
-Kapott hátul két új szilentet (az alsó a kerékagynál ahol a hosszlengőkar csatlakozik, jó nehezen jött ki melegíteni kellett de megoldottuk, az újakat saját célszerszámmal raktuk be)
-Megvettem hozzá a 6L Selenia Racing 10W-60 olajat , Mann olajszűrőt, hamarosan csere. Update: csere megtörtént ,az olajszűrőt egy "élmény" kicserélni :)
-Vezérlés+vízpumpa csere lesz holnap , Contitech szíjat kap Litens feszítőgörgőt, Győrben az Autófórum Riegler-ben csinálják. Ebben is 92 000 km van, nem kockáztatunk tovább :)
Update-> 2015.08.04. Vezérlés csere megtörtént, gyári szíj és SKF csapágyak voltak benne, Litens feszítővel, nem voltak megviselt állapotban sőt! 7 éve volt vezérlés csere Svájcban,tehát hiába voltak még jó állapotban az idő miatt le kellett cserélni. Így most nyugalom van:)





955 km-en ebből 810 km autópálya és főút a többi Füredi proszkálás, 9.6 liter/100km ! Tiszaújváros-Balatonfüred-Zalaegerszeg-Tiszaújváros

0
499
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Spider
- Stelvio
- 155
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Junior
- Brera
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa reklám
- Filmek
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV