Blog >> v6

>> SzervizBéci Ɨ|ѯ // Alfa 166 2.5 V6 24v // 2018-11-07

Néha félig lent maradt a kuplung pedál és mintha nehezebb is lett volna váltani. Az itteni cartársak segítségével sikerült is azonosítani a hibát, de az elhárítást szakemberre bíztam. A mostanra már bevált Rumen, gyorsan és szakszerűen orvosolta a dolgot, a felső kuplung munkahengert kellett cserélni.

Most már minden pöpec. :)

>> SzervizBéci Ɨ|ѯ // Alfa 166 2.5 V6 24v // 2018-11-01

Nem így terveztem, de úgy hozta az élet, hogy kelleni fog. Kleber Krisalp HP3 lett végül, az olcsóbb, de még gyári 205/55r16 méretben.

>> Szervizgecsa // Alfa 159 3.2 V6 Jts Q4 // 2018-10-07

Elvittem az alkatrészeket Janihoz. Ha minden igaz, akkor néhány héten belül elkészül az autó.

>> Egyébgecsa // Alfa 159 3.2 V6 Jts Q4 // 2018-10-08

Az autó a mai napon forgalomból kijelentésre került.

 
>> Egyébgecsa // Alfa 159 3.2 V6 Jts Q4 // 2018-10-05

Kibontottam.

>> SzervizBéci Ɨ|ѯ // Alfa 166 2.5 V6 24v // 2018-10-05

Kicsit már fáradtak voltak az eredeti teleszkópok a csomagtartó tetőn, kétszer-háromszor fejbe is vert mikor behajoltam a csomagtartóba.

Kapott új marelli teleszkópokat, gond letudva.

>> Egyébgecsa // Alfa 159 3.2 V6 Jts Q4 // 2018-10-04

Megérkezett a csomag, ugyan kibontani még csak holnap lesz időm, de már felcsillanni látszik a remény, hogy ebből valaha még autó lesz! 3 hónap garancia van a cuccokra. Figyeltek a csomagolásra, még a fadoboz is körbe van vastagon tekerve buborékos fóliával! Holnapi program a csomagbontás!

>> Szervizgecsa // Alfa 159 3.2 V6 Jts Q4 // 2018-09-30

Nagy nehezen sikerült találni emberi áron főtengelyt és hajtókarokat az autóhoz. Reményeim szerint hamar megérkezik a szeretetcsomag, és végre egyenesbe lendül a javítási fázis. Az autó hét hónapja áll. Az alkatrészeket Hollandiában sikerült fellelni egy erre szakosodott cégnél.

>> SzervizBéci Ɨ|ѯ // Alfa 166 2.5 V6 24v // 2018-09-12

Megejtettük a vásárlás utáni első nagy szervizt:

Amik cserélve lettek:
Olajszűrő: Mann (W 714/3)
Légszűrő: Mann (C 1589/3)
Pollen szűrő: Bosch (1 987 432 360)
Gyertyák: NGK (4853)
Hosszbordás szíj és feszítő görgők: SKF (VKM 32082)
Vezérműszíj készlet + vízpumpa: SKF (VKMC 02540)
Motorolaj: Selénia Racing 10w60
Váltó olaj: Tutela ZC 75
Hidraulika olaj: Tutela GI/A
Fékfolyadék: Tutela dot4
Hűtőfolyadék: Selénia paraflu

Így most már nyugodtan használhatom.

A szervízt egy helyi alfa guru (Rumen) végezte, meg vagyok vele elégedve. Összeírt még egy kis listát, leginkább a futóműben kell ezt-azt cserélni és egy felső motortartó bakot. Egyébként azt mondta rendben van a a kocsi.

Következő a klíma töltés és a gumik cseréje lesz.

>> EseményKócosw // Alfa GT 3.2 V6 24V Distinctive // 2018-08-23

Hát ez a nap is eljött. A nagy vágyálom valósággá vált. Lett egy Busso V6 om,és hamár lúd legyen kövér, így a 3.2. Hosszas agyalás után hogy kell e ez nekem belevágtam. Egynyolc civicnek indult ez lett belőle. :) Úgy döntöttem felreteszek minden racionalitást ami jellemző rám és valami nagyon irracionalisat teszek. Kell egy kocsi ami csak az autózásrol szol. Hát tessék itt van. Egy 3 ajtós gyönyörű kék színben pompázó aszfaltra hasaló hubogó valami. Beülsz, vezeted, mormog élvezed, vidaman szippantja be a majd horpado tankbol a benzint ha a jobbos pedalt megsimogatod, semmi értelme és mégis van, mert ad valamit a benzingőzös fejednek és ennyi elég. 10 év dízel pusztitás után először emeltem le a benzines pisztolyt a kútfejről ami epp egy Agip kút volt es Ciao felirat koszontott a bejaratnal hogy rendezzem a számlát.talalkozni fogunk meg parszor gondoltam...
Remelem sokszor es gond nélküli utak közben, végén...
Hát hajrá 3.2 V6