Fórum >> Típusok >> 145-146

Kazes☻2018-05-20 15:06:55 // 140326
Ááááááá... nem értel te hozzá...! :-P


Ahogy az Üvegtigrisben mondják: "büfés "...! :-D:-D:-D
WarbiRunner (Gyuri)2018-05-20 14:52:48 // 140325
A szép benzines hang nálam ITT kezdődik. A többi az csak csettegés...
WarbiRunner (Gyuri)2018-05-20 14:49:10 // 140324
Na attól fájdul még csak meg a fejem, az autópályán 4000 körül órákig hangorkánozó 4 hengeres benzinestől. :-) Nem vagyok meggyőzve, én abban semmi szépet nem találok. 15 éve még tetszett, azóta viszont rájöttem, hogy milyen jó a csend :-) És hogy a Nohab hangja több erőt sugároz, mint a Briggs&Stratton :-P
rodolfo752018-05-20 13:54:16 // 140323
Szia!
Azt megköszönném, mert lehet vaksi vagyok, de én csak az immósat láttam...
R75
127_sud2018-05-20 12:31:25 // 140322
Úgy rémlik a gyári manuálban benne van a kapcsolási rajz az imo nélkülihez is. Megkeresem és átküldöm.
rodolfo752018-05-20 12:15:25 // 140321
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem. Tudna-e valaki nekem küldeni kapcsolási rajzot a teljes elektromos rendszerhez? Bosch Motronic MPI vezérlésű (ECU) az autó, illetve immobiliser nélküli, normál kulcsos rendszerű. A vezérlőrendszer kommunikációja még a Bosch CAN bus előtti rendszerű. Ez egy 1,7 16V boxer. Mivel ezeket is szerelték többféle konfigurációban így nyomoznom kellett egy kicsit, mert nem olyan egyszerű a dolog hogy ez "csak egy" 1,7 16V. Az ncore-os doksiban ez sajnos nincs benne :(

előre is köszi,
R75
Kazes☻2018-05-20 10:40:20 // 140320
... az NEM dízel kerregés...
Kazes☻2018-05-20 10:39:48 // 140319
De Kau benzines... az dízel kerregés, se 4, se 5 hengerből, hanem szép benzines hangorkán! :D
WarbiRunner (Gyuri)2018-05-20 09:30:02 // 140318
Én szereznék bele, hangosabb lesz. Oké értem, nem számít... de ezt én el se tudom képzelni :-D
WarbiRunner (Gyuri)2018-05-20 09:20:21 // 140317
Turbónyomást végül nem is adok neki, elég lesz így, sajna már így sem 100-as a turbóm, kicsit nyomja az olajat. Teljesen véletlenül, de 1.7 tengely van benne, nem tuning szándékkal került rá. A tüskével játszottam pár napot, most van egy köszörült, meredekebb tüske benne. A füstcsavar is a helyére került, az picit sok volt neki. Fent még lehetne neki most adni a tüske tetejének köszörülésével, de nem biztos, hogy piszkálom, most jó a hangja, jobbann is megy egy kicsit. Pont elég ehhez a magasabb futóműhöz, dobfékhez... :-D
DieselManiaco(NagyVad)2018-05-20 04:25:48 // 140316
1bartól többet nem érdemes hosszú távon nem bírja a k16. Szétfeszíti a tengelyt. Ha több levegőt akarsz akkor k26. Meg szívó 1.7 veztengely,meg 12x3.1es adagoló... Csak előkamrás.... A tüske forgatással elég jó úton vagy, talán elég is neki annyi. Ne bántsd inkább, jók azok a motorok😊
Kazes☻2018-05-19 21:09:06 // 140315
Akkor azt hiszem, ennyi. :))) Majd AC-n megnézzük! ;)
Kau2018-05-19 21:07:07 // 140314
Ó, az nálam nem számít! :)))
Kazes☻2018-05-19 21:05:52 // 140313
De nem hiszem, hogy különösebben számítana... inkább csak hangszigetelő, szvsz. :)
Kazes☻2018-05-19 21:04:03 // 140312
Nyáron... hamar leugranak a macskák! :)))
Kau2018-05-19 21:00:22 // 140311
Azt gondoltam :))
És nyáron mi a helyzet? :)
Kazes☻2018-05-19 20:59:35 // 140310
Ha nincs, télen hamarabb leolvad róla a hó! :)
Kau2018-05-19 20:51:20 // 140309
Érdeklődnék, hogy nektek rajta van még a szigetelés a motorháztető alján?
Két éve bejárt a menyét oda aludni, most meg már csak lóg az a fekete filc anyag. Tömítés már nem igazán van benne.
Szerintetek kell oda másik vagy elég ha csak a lemez van a motor felett?
Coyote2018-05-16 12:07:24 // 140308
Befujkáltam zsirsprayvel majd kiderül hazafele mit mutat a rendszer 🙂
WarbiRunner (Gyuri)2018-05-16 08:43:55 // 140307
A pedál tengelye nyikoroghat, de hogy mi ropog.. szerintem nézz be oda, a tengelyt olajozd meg esetleg.
Coyote2018-05-16 07:48:09 // 140306
Ma reggel figyeltem fel a következő jelenségre. Fékezéskor a pedál felöl nyikorgó/ropogó hang hallható. Ez vajon milehet? Kicsit aggaszt a dolog. 😳
szeruuu2018-05-14 21:28:54 // 140304
Már hülyeséget írok... nem sárga, hanem rózsaszín!
szeruuu2018-05-14 21:28:11 // 140303
Sárga, amilyen van is benne. Csak a térkövön én olajnak hittem. De szerintem le lesz engedve és rendesen már megcsináltatom, hogy télre is tökéletesen legyen már.
Kazes☻2018-05-14 20:52:08 // 140302
És milyen színű?
szeruuu2018-05-14 20:35:26 // 140301
Közben nem bírtam ki és most csak alábújtam nagy nehezen, és a hőtű alatt van egy csatlakozás,ahol kicsit csepeg, de ott áll már vagy két órája és kb 4-5 csepp van alatta. Köszönöm szépen a választ!
Kazes☻2018-05-14 20:31:37 // 140300
Az 1. képen a légkondi kompresszor látható. A 2. képen az olajhűtő, az olajszűrővel... ott is csöpöghet. Öreg jószágnál könnyen előfordulhat... szinte bárhol.
szeruuu2018-05-14 19:31:44 // 140299
Baj van... Voltunk ma Nyíregyházán a Tesconál, és amikor kijöttünk láttam foltot a kocsi alatt... Szerintem olaj lehet, ahogy én néztem. Csak mivel nem nagyon tudok alánézni, és a szerelőmet műtötték, így valószínűleg, csak a hét vége felé tudom elvinni megnézetni. Csináltam két képet, hogy szerintem hol lehet a gond, ha valakinek van ötlete, azt szívesen várom! De ahogy néztem két cső megy be a generátor alá, ahol az olajszűrő van, és mintha ott cseppent volna...
baro2018-05-13 12:55:33 // 140298
Udv Cartarsak! 146 1.9 JTD -hez keresek bal hatso huzorugos feknyerget,
ha valaki tud ebben segiteni azt nagyon megkoszonnem.
udv.: Baro
WarbiRunner (Gyuri)2018-05-10 18:23:42 // 140297
Na.. még jó hogy matattam azt az LDA tüskét. Megvan, hogy miért kormol brutálisan első nagy gázadásra. Kinga sosem nyom padlót, a tüske középtájon mocorog. És leragad! Mindig akkor akad vissza, amikor én megtiprom egy kicsit.
Úgy jöttem rá, hogy vettem le a fedelet és nem ugrott ki a membrán. Úgy kellett felpiszkálni. Kattant egyet és utána már kiugrott szépen.
Most kapott egy Stage 2 módosított tüskét. A gyárit és a túlhúzottat tolómérővel bemértem, és beállítottam kb jóra. Alul nyomatékosabb, épp hogy pici füsttel. Középen szépen húz füst nélkül, fent meg mikor hogy sikerül, de nagy füstje nincs. Alakul :-)
Kau2018-05-10 12:23:44 // 140296
Én úgy emlékszek, hogy 46 mm. Aztán pont ott van mögötte egy merevítés.
marci912018-05-10 09:20:10 // 140295
Na, újra harc van. Tavaly szeptemberben büszkén eldicsekedtem itt a kínai Bosch replika légtömegmérővel, hogy megjavult az autó hidegindítási erőtlensége. Bejött a tavasz és újra elkezdődött. Indításkor az első 15 percnél mintha 50 Le-vel furikáznék. Később megjön az ereje és nincs rángatás, de elég idegesítő jelenség. Hibakód nincsen. A vezérlés csere után dobott fel egy vez.mű tengely holtponti jeladót (nem nyúltunk hozzá), de akkor töröltem és azóta nem jött vissza. Gondolom ez amiatt jöhetett elő, hogy egy kicsit eredetileg el volt téve a vezérlése és most került a helyére. Van esetleg valami tippetek erre, hogy hogyan induljak el a nyomozással? Köszi
Kazes☻2018-05-09 18:41:38 // 140294
Gondoltuk... de sajna ez ilyen, mivel ha nem új kora óta van nálad, vagy a családban az autó, akkor nem lehet tudni ki mit mikor hogyan cserélt. És ha pont megveszed A-t és szétszedésnél még is kiderül, hogy B kell, az még rosszabb. Volt aki még alvázszám szerinti keresésnél is belefutott nem megfelelő rendelésbe. De fel a fejjel és csak ügyesen... kitartás! :)
szeruuu2018-05-09 16:48:14 // 140293
Igazából az lett volna a cél, hogy ne álljon addig a kocsi, hanem lehessen szerelni egyből, de akkor az lesz, hogy kiszedetem, és úgy megnézzük, hogy milyen kell hozzá. A kép csak egy illusztráció volt. :) Köszönöm szépen!
Jorjie2018-05-09 16:37:15 // 140292
Először is: ez nem hozzá való. A Jtd abs-e nem fogakat számol, hanem a kerékcsapágyban van egy mágnes. Ilyen kell hozzá. A fogakkal én azt csináltam, hogy kiszedtem a régit, és megszámoltam őket. Ezt találtam 100%-os módszernek.
szeruuu2018-05-09 15:45:47 // 140291
Sziasztok! 146 1.9JTD 99.12.30. Jobb első féltengely csuklót kellene cseréltetnem, csak én venném meg az alkatrészt hozzá, és az lenne a kérdés, hogy valaki meg tudja mondani ezt a fogazást, hogy milyen kell? Mert találtam olyat aminél külső-belső 25-25, de van olyan is ami 25-28. Lehet butaság a kérdés, de nem szeretnék rossz méretet venni belőle.
Koviubi2018-05-09 10:18:59 // 140290
Köszi a választ! :)
Jorjie2018-05-08 22:49:29 // 140289
Emlékeim szerint 7 centi mélységig nem kell kiemelőkeret.
Koviubi2018-05-08 21:22:26 // 140288
Üdv Cartársak! 146 első ajtóban lévő hangszóró beépítési mélységéről tudna valaki infóval szolgálni?
Kazes☻2018-05-07 14:41:26 // 140287
Az a lényeg, hogy jól működik! :)
marci912018-05-07 08:48:04 // 140286
Srácok, mitől lehet az, hogy amikor klímázok, az utastérben lévő relé 2-3 percenként kattan? Néztem, nem a ventillátort kapcsolja. Továbbá nem tudom kinek milyen a klímakompresszora és mennyire normális jelenség, de amikor bekapcsolom és behúz a mágneskuplung, az akkorát kattan, hogy még bentről is lehet hallani. Ez még teljesen original klímás, tehát ahogy a gyárból kijött, azóta úgy van mindene. Ezektől függetlenül működik amúgy jól.
WarbiRunner (Gyuri)2018-05-06 23:22:20 // 140285
A Wareszomat szétszedte aki megvette. A motort átrakta a sajátjába :-(
Kazes☻2018-05-06 22:47:05 // 140284
Ki tudja a Wareszod is hogy' végezte...?! ;)
WarbiRunner (Gyuri)2018-05-06 22:04:35 // 140283
Szoktam én olyat? :-)
Ennél feljebb nem húzom amit most ment. Ez füst nélkül pont elég :-)
Kazes☻2018-05-06 20:33:31 // 140282
Aztán nem ám ezzel tönkre vágni azt a jó kis verdát, hallod-e...! :)))
WarbiRunner (Gyuri)2018-05-06 19:30:58 // 140281
Na meddig bírtam, hogy ki ne próbáljam? Eddig :-D
Nincs ehhez elég levegője szegénynek. De olyan szépet ment azzal a tüskével, hogy
ihaj, csak túl nagyot kormolt hozzá.
Megint beszélnem kéne az adagolóssal, hogy ha tuningolt tüskéhez vissza veszem a füstcsavart, akkor mi mire hat.
De lehet, hogy csak nekilátok a tüske túloldalának is és kicsit kevesebbet tolok le belőle :-)
A programozás kicsit egzaktabb, de ez is jó móka, és kő egyszerű :-)
Kazes☻2018-05-06 09:08:52 // 140279
A ventit a compúder kapcsolja. Itt nem úgy van, mint a Td-nél, hogy olyan egyszerűen a gomba adja a jelet. :-)
Kazes☻2018-05-06 09:05:23 // 140278
Szerintem a termosztátnál.
Jorjie2018-05-06 08:48:27 // 140277
Nagyon szívesen! Mindent a tudományért :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak