Shadin2018-06-19 13:40:04 // 140504
Főnix egy évig él. 1 év a szétxaródási ciklusa :-)
Kazes☻2018-06-19 13:27:51 // 140503
Sajna már a miénk is produkálja ezt...😟
Kazes☻2018-06-19 13:23:41 // 140502
Grat! Élvezni fogod főleg, hogy ha jobb lesz, mint a Phoenix! 😁
Shadin2018-06-19 13:16:09 // 140500
Lev2018-06-19 12:54:20 // 140499
Gratulálok,sok boldog,balesetmentes kilómètert kívánok! Kicsit irígy is vagyok. Règi,szèp emlèkek :)
Shadin2018-06-19 12:37:37 // 140498
Estére valószínűleg egy gyönyörű rosso 145 Special Edition boldog tulajdonosa leszek :-)
Az OT-hez még hiányzik 12 év, a gyári SE felnik és pár milla :-)
Az OT-hez még hiányzik 12 év, a gyári SE felnik és pár milla :-)
Gergely2018-06-19 11:56:35 // 140497
Azért az fura, hogy neked ennyire alacsony a hőfok.
Alapból azt gondolnám, hogy bármilyen belsőégésű motor 90°C körül érzi jól magát.
Vagy a típusismertető írja, hogy ennek 80-on kell üzemelni?
Alapból azt gondolnám, hogy bármilyen belsőégésű motor 90°C körül érzi jól magát.
Vagy a típusismertető írja, hogy ennek 80-on kell üzemelni?
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-19 11:31:37 // 140496
Tekintve a tegnapi nem is túl meleg időjárást (nálunk legalább is), nem normális. Melegben, araszoláskor, feljebb mehet a 80-as középső osztástól, de nekem a 90-et még soha nem érte el így. Azt tényleg csak megpakolva, 30 fokban, tempósan hegynek fel 20 percig, ..
Gergely2018-06-19 10:55:42 // 140495
sziasztok!
Újabb kérdés TD melegedés ügyében (bocsánat, ha valakit untatna már a téma :)):
Tegnap teszteltem városban is, kb 10 perces araszolás közben azért elindult 90 fölé a mutató, de ahogy szabad lett a pálya, visszaállt azonnal 80-85 közé. Ez normális?
Illetve ki szeretném cserélni a kis vízcső könyököt a vízpumpa és a hengerfej között (azt hiszem 3/4-es). Egy kb 12 centis darabról van szó, létezik ez ide gyártva vagy meg kell vegyek egy 5m-es tekercset? jelenleg 'Gardenia' gyártmányú van benne :-DDDD.
Újabb kérdés TD melegedés ügyében (bocsánat, ha valakit untatna már a téma :)):
Tegnap teszteltem városban is, kb 10 perces araszolás közben azért elindult 90 fölé a mutató, de ahogy szabad lett a pálya, visszaállt azonnal 80-85 közé. Ez normális?
Illetve ki szeretném cserélni a kis vízcső könyököt a vízpumpa és a hengerfej között (azt hiszem 3/4-es). Egy kb 12 centis darabról van szó, létezik ez ide gyártva vagy meg kell vegyek egy 5m-es tekercset? jelenleg 'Gardenia' gyártmányú van benne :-DDDD.
Jorjie2018-06-18 17:44:05 // 140494
Állítólag a magasságállító szerkezetet kell kiberhelni alóla, és akkor pár centit lehet nyeri.
Ott voltam személyesen, amikor mesélték, úgyhogy ez sem biztos :-D
Ott voltam személyesen, amikor mesélték, úgyhogy ez sem biztos :-D
Shadin2018-06-18 17:31:29 // 140493
Én tényleg hobby és kulcsos autónak venném. Az ülést állítólag lejjebb lehet tenni némileg, erről van tapasztalat?
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-18 16:15:56 // 140492
Én is nagyon nekikészültem, mert a mi kis ződünk tökéletes alap a konzerváláshoz. Valós 157e, volt lent a hengerfej, 99% hogy tényleg. A futóműve gyári, a porlasztók, adagoló tökéletes, a fékből ami hiányzott Alexandro segítségével gyárira hoztuk. A kaszni szerkezetileg egyben, lehet ha csak úgy alánéznél azt mondanád, hogy rozsdamentes. Ehhez képest kaptam egy 700e-res (ha ki nem bukik valami még) ajánlatot a teljes alváz,küszöb, minden apró rozsda kiszedésére, üregvédelemre, fényezésre.
Egy olyan autóra, ami 2 év múlva abban az állapotában fog érni max 500-at. Persze veszek bármi mást, 2 év alatt azon is bukok 500-at, de 2 évig egy kényelmes, halk, esp-s, biztonságos autóban ült a család. Valahol ez is szempont.
Szóval csak saját szórakoztatásodra mindenképpen érdemes, mert ezt a fajta vezetési élményt nem kapod meg másképp. Emiatt kaptam elég leszólást anno, de egy 156-tól sem, nem véletlenül nem volt olyanom soha.
Szóval én is a sok agyalás végére hátráltam két lépést. Nálam annyival rosszabb a helyzet, hogy dízelem van, aminek egyelőre nulla értéke van, mint youngtimer. Csakis kőműves és pizzás használati értéket tud felmutatni, szóval hiába van feltéve fél autónyi alkatrésszel az adok-veszekbe. :-D
Őszintén megmondva én is úgy vettem 118e-rel, hogy átmenetinek jó lesz 1-2 évre. Én voltam legjobban meglepve, hogy mekkora feeling motortól függetlenül egy kicsit futott, mindene gyári öreg autó kattogós dízellel is. Úgy, hogy volt másik 146-om. Ég és föld az érzés.
Szóval ha ezt az érzést akarod, vedd meg (vagy egy hasonló kis méterest), kicsit foglalkozz vele, egy üregvédelmet megér, és élvezd :-D
Én egyébként arra jutottam, hogy a kaszni elemeket fel kéne rakatni, tankajtó alatt kifoltozni, tetőt lefújni. Ennyit szabad hozzányúlni. Az apróságokat pedig ecset, spray, horpadás kiszedő, polír megoldja, ezzel el lehet szöszölni bármikor és szépre lehet hozni, eredeti fényezés mellett.
Ha megmarad, akkor jövőre műszaki előtt ahova kell, kap foltot (emelési pontok), aztán ennyi.
Egy olyan autóra, ami 2 év múlva abban az állapotában fog érni max 500-at. Persze veszek bármi mást, 2 év alatt azon is bukok 500-at, de 2 évig egy kényelmes, halk, esp-s, biztonságos autóban ült a család. Valahol ez is szempont.
Szóval csak saját szórakoztatásodra mindenképpen érdemes, mert ezt a fajta vezetési élményt nem kapod meg másképp. Emiatt kaptam elég leszólást anno, de egy 156-tól sem, nem véletlenül nem volt olyanom soha.
Szóval én is a sok agyalás végére hátráltam két lépést. Nálam annyival rosszabb a helyzet, hogy dízelem van, aminek egyelőre nulla értéke van, mint youngtimer. Csakis kőműves és pizzás használati értéket tud felmutatni, szóval hiába van feltéve fél autónyi alkatrésszel az adok-veszekbe. :-D
Őszintén megmondva én is úgy vettem 118e-rel, hogy átmenetinek jó lesz 1-2 évre. Én voltam legjobban meglepve, hogy mekkora feeling motortól függetlenül egy kicsit futott, mindene gyári öreg autó kattogós dízellel is. Úgy, hogy volt másik 146-om. Ég és föld az érzés.
Szóval ha ezt az érzést akarod, vedd meg (vagy egy hasonló kis méterest), kicsit foglalkozz vele, egy üregvédelmet megér, és élvezd :-D
Én egyébként arra jutottam, hogy a kaszni elemeket fel kéne rakatni, tankajtó alatt kifoltozni, tetőt lefújni. Ennyit szabad hozzányúlni. Az apróságokat pedig ecset, spray, horpadás kiszedő, polír megoldja, ezzel el lehet szöszölni bármikor és szépre lehet hozni, eredeti fényezés mellett.
Ha megmarad, akkor jövőre műszaki előtt ahova kell, kap foltot (emelési pontok), aztán ennyi.
Kazes☻2018-06-18 14:57:42 // 140491
De ha erre van ingerenciád...! ;)
Kazes☻2018-06-18 14:57:10 // 140490
Ahogy Warbi is írta, az csak jelzés... viszont amikor bekapcsolod, egy kis tapsolás szerű hangot kell hallatnia, ahogy behúz a kompresszornál a tárcsa és elkezd dolgozni. Ha az nincs (mint pl. nálam se), akkor nem dolgozik a rendszer, tehát odáig már nem jut el az áram valamiért. Ez ilyen.:)
Shadin2018-06-18 14:26:33 // 140489
Szóval nem ezt érdemes konzerválni :-(
szeruuu2018-06-18 14:20:19 // 140488
Hifis fórumba megtaláltuk már rá a megoldást, kötöttem be egy kapcsolót a piros szálra, és így nem látja bluetooth-t se kikapcsolt állapotban. Valami fura bekötés lehetett ott nekem, mert meg gyújtás nélkül is. Megtaláltam a helyét is. A hátsó szellőző előtt van egy ilyen kis rácsos gumi valami, azt kivettem, és alatta pont van egy lyuk, amibe beraktam a kapcsolót és a konzolban bontás nélkül el tudtam vezetni neki a kábelt. Amúgy ő a fejegység , de az volt vele a gondom, hogy kikapcsolt állapotban is látta a telefon a bluetooth jelét a fejegységnek, és ha rácsatlakoztam be is kapcsolt automatikusan.
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-18 13:56:22 // 140487
A sárga led kb azt jelzi, hogy be van nyomva a gomb :-) Attól még nem biztos, hogy a kompresszor kuplungja kapcsol.
Az értékénél csak azt nézd, hogy Neked mennyit ér meg. Alap motoros kivitel, soha nem lesz valódi értékes autó. Az csak a qv és ti kiváltsága, már 3-4e Eur magasságokban vannak, vagy feljebb. Még az 1.7 boxinak van esélye értékesedni.
Egyébként a 145/46 elég jól tartja az árát, a szép darabok sok-sok éve 500 körül mennek, és ugy gondolom hogy pont a youngtimer hullám miatt ez így is fog maradni.
Ha erről lecsúszol de elhatároztad a projektet, az Autoscouton is nézz szét, vagy a subito. it-en, vannak érdekességek :-)
Az értékénél csak azt nézd, hogy Neked mennyit ér meg. Alap motoros kivitel, soha nem lesz valódi értékes autó. Az csak a qv és ti kiváltsága, már 3-4e Eur magasságokban vannak, vagy feljebb. Még az 1.7 boxinak van esélye értékesedni.
Egyébként a 145/46 elég jól tartja az árát, a szép darabok sok-sok éve 500 körül mennek, és ugy gondolom hogy pont a youngtimer hullám miatt ez így is fog maradni.
Ha erről lecsúszol de elhatároztad a projektet, az Autoscouton is nézz szét, vagy a subito. it-en, vannak érdekességek :-)
Shadin2018-06-18 13:34:51 // 140486
Alapjáraton is van kis hangja a motornak, fordulaton mintha eltűnne.
Shadin2018-06-18 13:34:12 // 140485
És élőben sem okozott csalódást, sőt...
A klímánál érdekes módon világított a sárga led, pedig úgy tudtam, ha nincs nyomás, nem kapcsol a kompresszor, nem kell égjen a lámpa .
A klímánál érdekes módon világított a sárga led, pedig úgy tudtam, ha nincs nyomás, nem kapcsol a kompresszor, nem kell égjen a lámpa .
Kau2018-06-18 13:26:04 // 140484
Most nézem, neked 1.6-os van. Azzal nekem se volt ilyen gondom 60 ezer km-ig. Viszont a 2.0 TS-nél van még egy plusz szíj! Ha az egyik szakad, belever a másikba és vége :(
Kau2018-06-18 13:23:49 // 140483
Nem akarok neked hazudni, de ez is márkás volt. Vagy Dayco vagy Gates. Ilyenen nem spórolok én sem. :(
marci912018-06-18 13:17:55 // 140482
Vezérműszíjból sajnos kapható olcsóbban gyenge minőség is. A Dayco-Gates-INA szíjakkal szinte soha nincs gond, ez alá nem szabad adni. Nekem 60E km után a Dayco teljesen jól nézett ki, még a felirat is rajta volt a hátán.
Kau2018-06-18 12:19:09 // 140481
Most néztem meg a linkedet. Kívül-belül rendben van a kocsi, nincs lelakva, valós az a felszerelés, amivel kiadták 2000-ben.
Műszakilag azt mondtad megnézted. Ha beindításkor pár mp dízeles csörgést hallottál, az a vezérlésmódosító hangja. Nem kell rögtön szervizbe menni vele, lehet vele úgy járni, de érdemes kicseréltetni. Menet közben nem is hallani.
A klíma több dologtól nem mehet. Meg kell nézni, hogy fel van-e töltve. Ha igen, az anyósülés előtt a beltérben van egy klímavezérlő csatlakozó. (Sok szerelő se tudja) Ott kellene csatlakozni és kitörölni a hibát. Ha ott is jó, akkor meg kell nézetni, hogy az elektronikával van-e a gond? Többnyire direktbe kötve megy a klíma.
Műszakilag azt mondtad megnézted. Ha beindításkor pár mp dízeles csörgést hallottál, az a vezérlésmódosító hangja. Nem kell rögtön szervizbe menni vele, lehet vele úgy járni, de érdemes kicseréltetni. Menet közben nem is hallani.
A klíma több dologtól nem mehet. Meg kell nézni, hogy fel van-e töltve. Ha igen, az anyósülés előtt a beltérben van egy klímavezérlő csatlakozó. (Sok szerelő se tudja) Ott kellene csatlakozni és kitörölni a hibát. Ha ott is jó, akkor meg kell nézetni, hogy az elektronikával van-e a gond? Többnyire direktbe kötve megy a klíma.
Shadin2018-06-18 12:10:42 // 140480
Ennél feljebb úgy, hogy tuti a vez. mod. meg a klímahűtő csere?
Én nem vagyok otthon az OT/YT-ben, simán megérheti az árát a hibáival együtt is. Ha nem az enyém lesz akkor csak remélni szeretném h jó helyre kerül.
Bár az lesz, ha igaz h látatlanban viszi valaki ennyiért...
Én nem vagyok otthon az OT/YT-ben, simán megérheti az árát a hibáival együtt is. Ha nem az enyém lesz akkor csak remélni szeretném h jó helyre kerül.
Bár az lesz, ha igaz h látatlanban viszi valaki ennyiért...
Kau2018-06-18 12:04:49 // 140479
Az még nem biztos, hogy meg is veszik ;) Vagy csak még feljebb akarják vinni az árat... Hány ilyen volt már...
Kau2018-06-18 12:03:16 // 140478
Ja, attól biztos nem :) Az én műszaki érzékem megáll a kerékcserénél és LMM takarításnál :))))
Shadin2018-06-18 12:01:15 // 140477
Bedobtam ide a linket, és mire rászántam magam, h veszem, ráígért egy mániákusabb is látatlanba... :-)
Shadin2018-06-18 12:00:25 // 140476
Most tettem össze a 159 TBi-t, ez sem lehet sokkal bonyolultabb :-(
Kau2018-06-18 11:57:03 // 140475
Én házilag nem kezdenék neki. De persze nem tudom ki mennyire bevállalós és ért az ilyenekhez. Ki kell venni a szívó oldali vezérműtengelyt, a végéről levenni a vez. módosítót, szétszedni... Háát. Ahogy érzed ;)
Ha az olajszint mindig maxon van, akkor hosszú életűvé lehet tenni. Nekem korábban mindig javító szettezve volt. Vezérléscserénél ezt is orvosoltuk, hogy ne ez miatt kelljen legközelebb szétszedni.
Ha az olajszint mindig maxon van, akkor hosszú életűvé lehet tenni. Nekem korábban mindig javító szettezve volt. Vezérléscserénél ezt is orvosoltuk, hogy ne ez miatt kelljen legközelebb szétszedni.
Kazes☻2018-06-18 10:35:54 // 140474
Igen! 1,8-ra vágytam én is, de hiába kerestem... nem volt, így lett 1,6. :)
GTVili2018-06-18 09:58:55 // 140473
" A legjobb az 1.8 TS......"
Ezt alá tudom támasztani....:-) Istenem,de jó kis kocsi volt!
Ezt alá tudom támasztani....:-) Istenem,de jó kis kocsi volt!
Shadin2018-06-18 09:41:26 // 140472
A potenciális autón kb. 15k-val ezelőtt javították a vez. módosítót a felújítókészlettel és az mostanra szól rendesen alapjáraton is, na meg persze indításkor is. Gondolom ez házilag is elvégezhető?!
Kau2018-06-18 09:03:12 // 140471
Itt vagyok mindig, csak olvasgatok ;)
Fölöslegesen nem szólok bele. Jól összefoglaltátok :)
Valóban a 2.0 TS a legkényesebb. A legjobb az 1.8 TS, de az a legritkább. Olajszintet tényleg nem árt havonta ellenőrizni és ha kell, rátölteni. Nem új motorok már ezek.
Vez módosítót lehet javítani a javítószettel, de csak azt, amelyik szétszedhető. Mert van olyan is, amelyik nem. Csak a szakiknak egyszerűbb azt mondani, hogy csere... Nem ők fizetik.
2.0TS
Olajcseréről még annyit, én 12 ezernél cserélem és addig is utána kell önteni min 2 litert. Ékszíjjal sem érdemes 40-45 ezer km-nél többet várni. Lehet, hogy jó, de érdemes ránézetni! Lehet, hogy véletlen és egyedi eset, de nálam már hiányoztak fogak a 36 ezret futott szíjról. Véletlen vettük észre. Régebben is elég sokat olvastam, hogy szíjszakadás okozta a TI/Qv motor végét :(
Fölöslegesen nem szólok bele. Jól összefoglaltátok :)
Valóban a 2.0 TS a legkényesebb. A legjobb az 1.8 TS, de az a legritkább. Olajszintet tényleg nem árt havonta ellenőrizni és ha kell, rátölteni. Nem új motorok már ezek.
Vez módosítót lehet javítani a javítószettel, de csak azt, amelyik szétszedhető. Mert van olyan is, amelyik nem. Csak a szakiknak egyszerűbb azt mondani, hogy csere... Nem ők fizetik.
2.0TS
Olajcseréről még annyit, én 12 ezernél cserélem és addig is utána kell önteni min 2 litert. Ékszíjjal sem érdemes 40-45 ezer km-nél többet várni. Lehet, hogy jó, de érdemes ránézetni! Lehet, hogy véletlen és egyedi eset, de nálam már hiányoztak fogak a 36 ezret futott szíjról. Véletlen vettük észre. Régebben is elég sokat olvastam, hogy szíjszakadás okozta a TI/Qv motor végét :(
marci912018-06-18 07:58:30 // 140470
Azt a gombot sajnos nem lehet kipattintani. Amikor a komplett középkonzolt leszereltem, én is megnéztem. Maximum ki tudod fúrni és belevarázsolsz valamilyen kapcsolót. Szerintem szereld le te is a középkonzolt, nem kell tőle félni, csak a csavarokra kell figyelni. Illetve ha már szétkapod, érdemes a középkonzol rizsszem izzóit is cserélni, mert miután készen vagy a művelettel, biztosan rögtön kiégnének :)
Ha nem egy gagyi fejegységről van szó, nem kéne, hogy áram alatt legyen kikapcsolt üzemmód mellett. A sárga memória szálnak kell egyedül a fix +12V, különben minden beállítást el fog felejteni, de ott nagyon minimális áram folyik.
Ha nem egy gagyi fejegységről van szó, nem kéne, hogy áram alatt legyen kikapcsolt üzemmód mellett. A sárga memória szálnak kell egyedül a fix +12V, különben minden beállítást el fog felejteni, de ott nagyon minimális áram folyik.
marci912018-06-18 07:52:26 // 140469
Az akksitól balra a vezmódosító, AC pumpa és még valamilyen alap relé van, lehetséges hogy a riasztóét is oda tették. Mellesleg amúgy ajánlom kicserélni azokat a reléket ajzattal együtt, ugyanis az akkumulátor mellett a pára és nedvesség miatt törésig eloxidálódnak a relé ajzatok sarujai. Erről már írtam korábban egy blogot. Egy remek kis téli éjszakai vontatás lett belőle, mert az AC nem indult pont emiatt.
Sok sikert a riasztóhoz!
Sok sikert a riasztóhoz!
rodolfo752018-06-17 22:41:29 // 140468
Szia!
Az akkutól balra található a relécsoport, arra gondolsz? Az egyik relét le is testeli a riasztó, a kapcsolási rajzi jele hirtelen nincs meg, de kimértük. Van rajz, az alapján fogjuk kiiktatni. Majd írok a blog-ban róla, hátha valaki tud belőle ötletet meríteni.
R75
Az akkutól balra található a relécsoport, arra gondolsz? Az egyik relét le is testeli a riasztó, a kapcsolási rajzi jele hirtelen nincs meg, de kimértük. Van rajz, az alapján fogjuk kiiktatni. Majd írok a blog-ban róla, hátha valaki tud belőle ötletet meríteni.
R75
Kazes☻2018-06-17 21:31:30 // 140467
Különben arra a jó kis sirató falra gondolsz?! Az elég kemény... :)
Kazes☻2018-06-17 21:29:46 // 140466
Grat! :)
1. Igen.
2. Igen.
1. Igen.
2. Igen.
Gergely2018-06-17 21:28:29 // 140465
Köszi a segítséget, sikerült a műtét :)
Legalábbis most már 90-nél megáll a mutató, emelkedőn felfelé tartós 120-nál is (M0 Ecser-Maglód közt tesztelve).
Maradt bennem még pár kérdés:
1. Az új hűtő már alu, és ennek ott a jobb felső sarokban(bentről nézve) van a légtelenítő csavarja. Jól gondolom, hogy azt a rendszer feltöltésekor ki kell tekerni és amikor jön rajta már a lé, akkor betekerni?
2. Viszont ezen a hűtőn is van egy kis "pöcs", csak itt a felső cső bekötése alatt. Jól tettem, ha a kiegyenlítő tartályba vezető vékony csövecskét ide kötöttem?
Legalábbis most már 90-nél megáll a mutató, emelkedőn felfelé tartós 120-nál is (M0 Ecser-Maglód közt tesztelve).
Maradt bennem még pár kérdés:
1. Az új hűtő már alu, és ennek ott a jobb felső sarokban(bentről nézve) van a légtelenítő csavarja. Jól gondolom, hogy azt a rendszer feltöltésekor ki kell tekerni és amikor jön rajta már a lé, akkor betekerni?
2. Viszont ezen a hűtőn is van egy kis "pöcs", csak itt a felső cső bekötése alatt. Jól tettem, ha a kiegyenlítő tartályba vezető vékony csövecskét ide kötöttem?
Gergely2018-06-16 22:25:34 // 140462
Srácok!
A hűtő kiszereléséhez jól gondolom, hogy érdemes levenni a hűtő feletti összekötő hidat (amiben a gépháztető zárja is van)?
A hűtő kiszereléséhez jól gondolom, hogy érdemes levenni a hűtő feletti összekötő hidat (amiben a gépháztető zárja is van)?
Kazes☻2018-06-16 19:05:30 // 140461
Akkor azt a százast alkudozd le és mehet a jöhet...! ;)
A vezmód kb egy ötvenes csak, de talán ez is a legdrágább alkatrésze! :D
A vezmód kb egy ötvenes csak, de talán ez is a legdrágább alkatrésze! :D
Shadin2018-06-16 18:36:43 // 140460
Mégegyszer köszi az infókat! Megnéztem az autót és tényleg nagyon jó, az árával passzoló állapotban van. Csak közvetlenül az emelő pontokon van korrózió, de nem vészes. Kormányszervó kicsit sír, de nem látom az olajat a tartályban, nem is értem, hogy nem tűnt fel a tulajnak. Klíma nem megy és vezérlés módosító zörög indításkor és mintha alapjáraton is szólna kicsit, de nem vészes. Két éve próbálkoztak felújító készlettel orvosolni, de nem nagy sikerrel. Zsámbékon szervizelte általában, most volt vezérlés meg olaj meg stb. csere, Osztrákoktól jött két éve, azok a papírok is megvannak, plusz a tulaj is minden számlát eltett. Nincs semmi kókányolva rajta, jó vezetni, futómű nem kopog, gumik jók.
Említett helyeken, küszöb, hossznyúlvány, torony, első sárvédő konzol stb. épek.
Foncsor ill. lámpák tiszták és még nincsenek leszakadva, mennyezet nem lóg, kárpit majdnem sértetlen.
Nem kevés érte a 650k, de tényleg jó állapotú, viszont egy 100-ast simán lehet h el kell tapsolni a már most ismert hibáira...
Erősen gondolkodok rajta, nagyon jó vezetni, gyerekeknek is nagyon tetszik, nagyon közvetlen a kormány és a futómű.
Említett helyeken, küszöb, hossznyúlvány, torony, első sárvédő konzol stb. épek.
Foncsor ill. lámpák tiszták és még nincsenek leszakadva, mennyezet nem lóg, kárpit majdnem sértetlen.
Nem kevés érte a 650k, de tényleg jó állapotú, viszont egy 100-ast simán lehet h el kell tapsolni a már most ismert hibáira...
Erősen gondolkodok rajta, nagyon jó vezetni, gyerekeknek is nagyon tetszik, nagyon közvetlen a kormány és a futómű.
Piritu - 1.000.0002018-06-16 17:11:43 // 140459
421.890 TS-es km után nyugodtan mondhatom, hogy mindegyik kényes az olajra, karbantartásra és a használatra. Normálisan használva bőven 300 felett elmegy.
A régi 146-om amikor utoljára hallottam felőle 310e-nél járt és gond nélkül szaladt...
A régi 146-om amikor utoljára hallottam felőle 310e-nél járt és gond nélkül szaladt...
Kazes☻2018-06-16 15:22:26 // 140458
Nekem kb. két éve van Ts-em... és szeretem. Szerintem nagyon jó... nem egy erőgép, de jó vele minden perc az úton... pedig sajna a motoromhoz már kellet hozzányúlnom. Folyadékokra kb. kéthetente ránézek, de melyik verdánál nem... :)
Az enyém sajna más kategória és most komolyabban kell kasznizni. A hátsó kerék előtti emelési pont és környéke eléggé el tud hervadni, ahogy ott felcsapódik a trutyi... és a küszöbborítás alatt a küszöb nem látszik... az is lehet hervatag. Eddigi tapasztalatok alapján a FL könnyebben korrodál, mint az előd... ki érti ezt?! :)
Az enyém sajna más kategória és most komolyabban kell kasznizni. A hátsó kerék előtti emelési pont és környéke eléggé el tud hervadni, ahogy ott felcsapódik a trutyi... és a küszöbborítás alatt a küszöb nem látszik... az is lehet hervatag. Eddigi tapasztalatok alapján a FL könnyebben korrodál, mint az előd... ki érti ezt?! :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-16 10:35:52 // 140457
A 2l-es motor tudtommal a legveszélyesebb ebből a szempontból. Erről már 10 éve is ment az adok-kapok, hogy jó e a TS. Részemről nem véletlenül vettem anno jtd-t. Kényes az olajra a ts, ha jól rémlik a dugattyút hűtő olajzó furat dugulása volt egy tipikus motorhalál okozó (főleg 2.0). Ha csapágyas azt meghallod, hogy kopog.
Majd Kau hátha erre jár, ő ment itt legtöbbet ts-el.
Majd Kau hátha erre jár, ő ment itt legtöbbet ts-el.
Shadin2018-06-16 09:22:54 // 140456
Köszönöm az infókat, megpróbálok alaposan utánamenni a dolognak, kicsit remélem, hogy elmúlik a vágy, kicsit meg remélem, h nem :-)
+1 kérdés, a hajtókarcsapágy és egyéb motor kopások legendája mennyire valós, ill. ellenőrizhető-e egy vételnél?
+1 kérdés, a hajtókarcsapágy és egyéb motor kopások legendája mennyire valós, ill. ellenőrizhető-e egy vételnél?