Fórum >> Típusok >> 145-146

szeruuu2018-05-14 21:28:54 // 140304
Már hülyeséget írok... nem sárga, hanem rózsaszín!
szeruuu2018-05-14 21:28:11 // 140303
Sárga, amilyen van is benne. Csak a térkövön én olajnak hittem. De szerintem le lesz engedve és rendesen már megcsináltatom, hogy télre is tökéletesen legyen már.
Kazes☻2018-05-14 20:52:08 // 140302
És milyen színű?
szeruuu2018-05-14 20:35:26 // 140301
Közben nem bírtam ki és most csak alábújtam nagy nehezen, és a hőtű alatt van egy csatlakozás,ahol kicsit csepeg, de ott áll már vagy két órája és kb 4-5 csepp van alatta. Köszönöm szépen a választ!
Kazes☻2018-05-14 20:31:37 // 140300
Az 1. képen a légkondi kompresszor látható. A 2. képen az olajhűtő, az olajszűrővel... ott is csöpöghet. Öreg jószágnál könnyen előfordulhat... szinte bárhol.
szeruuu2018-05-14 19:31:44 // 140299
Baj van... Voltunk ma Nyíregyházán a Tesconál, és amikor kijöttünk láttam foltot a kocsi alatt... Szerintem olaj lehet, ahogy én néztem. Csak mivel nem nagyon tudok alánézni, és a szerelőmet műtötték, így valószínűleg, csak a hét vége felé tudom elvinni megnézetni. Csináltam két képet, hogy szerintem hol lehet a gond, ha valakinek van ötlete, azt szívesen várom! De ahogy néztem két cső megy be a generátor alá, ahol az olajszűrő van, és mintha ott cseppent volna...
baro2018-05-13 12:55:33 // 140298
Udv Cartarsak! 146 1.9 JTD -hez keresek bal hatso huzorugos feknyerget,
ha valaki tud ebben segiteni azt nagyon megkoszonnem.
udv.: Baro
WarbiRunner (Gyuri)2018-05-10 18:23:42 // 140297
Na.. még jó hogy matattam azt az LDA tüskét. Megvan, hogy miért kormol brutálisan első nagy gázadásra. Kinga sosem nyom padlót, a tüske középtájon mocorog. És leragad! Mindig akkor akad vissza, amikor én megtiprom egy kicsit.
Úgy jöttem rá, hogy vettem le a fedelet és nem ugrott ki a membrán. Úgy kellett felpiszkálni. Kattant egyet és utána már kiugrott szépen.
Most kapott egy Stage 2 módosított tüskét. A gyárit és a túlhúzottat tolómérővel bemértem, és beállítottam kb jóra. Alul nyomatékosabb, épp hogy pici füsttel. Középen szépen húz füst nélkül, fent meg mikor hogy sikerül, de nagy füstje nincs. Alakul :-)
Kau2018-05-10 12:23:44 // 140296
Én úgy emlékszek, hogy 46 mm. Aztán pont ott van mögötte egy merevítés.
marci912018-05-10 09:20:10 // 140295
Na, újra harc van. Tavaly szeptemberben büszkén eldicsekedtem itt a kínai Bosch replika légtömegmérővel, hogy megjavult az autó hidegindítási erőtlensége. Bejött a tavasz és újra elkezdődött. Indításkor az első 15 percnél mintha 50 Le-vel furikáznék. Később megjön az ereje és nincs rángatás, de elég idegesítő jelenség. Hibakód nincsen. A vezérlés csere után dobott fel egy vez.mű tengely holtponti jeladót (nem nyúltunk hozzá), de akkor töröltem és azóta nem jött vissza. Gondolom ez amiatt jöhetett elő, hogy egy kicsit eredetileg el volt téve a vezérlése és most került a helyére. Van esetleg valami tippetek erre, hogy hogyan induljak el a nyomozással? Köszi
Kazes☻2018-05-09 18:41:38 // 140294
Gondoltuk... de sajna ez ilyen, mivel ha nem új kora óta van nálad, vagy a családban az autó, akkor nem lehet tudni ki mit mikor hogyan cserélt. És ha pont megveszed A-t és szétszedésnél még is kiderül, hogy B kell, az még rosszabb. Volt aki még alvázszám szerinti keresésnél is belefutott nem megfelelő rendelésbe. De fel a fejjel és csak ügyesen... kitartás! :)
szeruuu2018-05-09 16:48:14 // 140293
Igazából az lett volna a cél, hogy ne álljon addig a kocsi, hanem lehessen szerelni egyből, de akkor az lesz, hogy kiszedetem, és úgy megnézzük, hogy milyen kell hozzá. A kép csak egy illusztráció volt. :) Köszönöm szépen!
Jorjie2018-05-09 16:37:15 // 140292
Először is: ez nem hozzá való. A Jtd abs-e nem fogakat számol, hanem a kerékcsapágyban van egy mágnes. Ilyen kell hozzá. A fogakkal én azt csináltam, hogy kiszedtem a régit, és megszámoltam őket. Ezt találtam 100%-os módszernek.
szeruuu2018-05-09 15:45:47 // 140291
Sziasztok! 146 1.9JTD 99.12.30. Jobb első féltengely csuklót kellene cseréltetnem, csak én venném meg az alkatrészt hozzá, és az lenne a kérdés, hogy valaki meg tudja mondani ezt a fogazást, hogy milyen kell? Mert találtam olyat aminél külső-belső 25-25, de van olyan is ami 25-28. Lehet butaság a kérdés, de nem szeretnék rossz méretet venni belőle.
Koviubi2018-05-09 10:18:59 // 140290
Köszi a választ! :)
Jorjie2018-05-08 22:49:29 // 140289
Emlékeim szerint 7 centi mélységig nem kell kiemelőkeret.
Koviubi2018-05-08 21:22:26 // 140288
Üdv Cartársak! 146 első ajtóban lévő hangszóró beépítési mélységéről tudna valaki infóval szolgálni?
Kazes☻2018-05-07 14:41:26 // 140287
Az a lényeg, hogy jól működik! :)
marci912018-05-07 08:48:04 // 140286
Srácok, mitől lehet az, hogy amikor klímázok, az utastérben lévő relé 2-3 percenként kattan? Néztem, nem a ventillátort kapcsolja. Továbbá nem tudom kinek milyen a klímakompresszora és mennyire normális jelenség, de amikor bekapcsolom és behúz a mágneskuplung, az akkorát kattan, hogy még bentről is lehet hallani. Ez még teljesen original klímás, tehát ahogy a gyárból kijött, azóta úgy van mindene. Ezektől függetlenül működik amúgy jól.
WarbiRunner (Gyuri)2018-05-06 23:22:20 // 140285
A Wareszomat szétszedte aki megvette. A motort átrakta a sajátjába :-(
Kazes☻2018-05-06 22:47:05 // 140284
Ki tudja a Wareszod is hogy' végezte...?! ;)
WarbiRunner (Gyuri)2018-05-06 22:04:35 // 140283
Szoktam én olyat? :-)
Ennél feljebb nem húzom amit most ment. Ez füst nélkül pont elég :-)
Kazes☻2018-05-06 20:33:31 // 140282
Aztán nem ám ezzel tönkre vágni azt a jó kis verdát, hallod-e...! :)))
WarbiRunner (Gyuri)2018-05-06 19:30:58 // 140281
Na meddig bírtam, hogy ki ne próbáljam? Eddig :-D
Nincs ehhez elég levegője szegénynek. De olyan szépet ment azzal a tüskével, hogy
ihaj, csak túl nagyot kormolt hozzá.
Megint beszélnem kéne az adagolóssal, hogy ha tuningolt tüskéhez vissza veszem a füstcsavart, akkor mi mire hat.
De lehet, hogy csak nekilátok a tüske túloldalának is és kicsit kevesebbet tolok le belőle :-)
A programozás kicsit egzaktabb, de ez is jó móka, és kő egyszerű :-)
Kazes☻2018-05-06 09:08:52 // 140279
A ventit a compúder kapcsolja. Itt nem úgy van, mint a Td-nél, hogy olyan egyszerűen a gomba adja a jelet. :-)
Kazes☻2018-05-06 09:05:23 // 140278
Szerintem a termosztátnál.
Jorjie2018-05-06 08:48:27 // 140277
Nagyon szívesen! Mindent a tudományért :-)
V.Tomi.145-146 🍀2018-05-06 08:38:09 // 140276
Ami kapcsolja a ventit...
V.Tomi.145-146 🍀2018-05-06 08:37:16 // 140275
Egy sokszor feszegetett kérdés, csak ki tudja hogy melyik oldalon találok választ. A hűtő ventilatornak hol van a hő érzékelő kapcsolója? Ts-rol lenne szó. Köszi
Kazes☻2018-05-05 23:23:30 // 140274
Úgy van, úgy van, úgy van. Csak én még (szerencsére) nem láttam az enyémet így kiszerelve és ajiba sem kaptam még... :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-05-05 23:13:12 // 140273
Az csak egy foglalat a patronnak és egy cső, ami egy kerülő ág. A háznyomást növeli, ezzel elfordítja az adagoló belét 4 v. 5 fokkal nagyobb előtöltésre.
Ha jól értelmezem, akkor a másik oldalon, a partonnal szemben fel lehet tenni bowdenes előtöltés állítót.
Kazes☻2018-05-05 22:20:43 // 140272
Na, hát erre kíváncsi vagyok... de majd úgyis lesz róla blog. :)



A patron, ami le van törve, az csak a solenoid, nem? Ami mögötte van, amit állít az megvan és látható... és a kis csövecske, meg ilyesmi?! (mert pont arról az oldalról nincs kép...:P)
WarbiRunner (Gyuri)2018-05-05 21:05:25 // 140271
Ettől baja nem lesz :-) Csak megnéztem, hogy 1Bar-on meddig csúszik fel a tüske a kúp palástján. Tolómérő, alkoholos filc.. és picit alakítottam a max üzemanyag mennyiség profilján. Neken a lineáris kúp palást nem tetszett, ilyen lineárisan működő dízel motor nincs :-) Az elv az, hogy légköri nyomáson ugyanott va a tüske, hogy ne füstöljön. Viszont ahogy épül a turbónyomás, meredekebben engedem be a tüskét, több gázolajat kap, több kipufogó gáz lesz, gyorsabban épül a nyomás. A gyári max túlnyomásnál, 0.8Bar-nál is bentebb van még a tüske, kicsit több az anyag, de a meredekség innen csökken. Majd ha belőttük az előtöltést, kicserélem a tüskét és kipróbálom, hogy egyáltalán érezhető e bármi különbség :-)
Ha jó, és nem füstöl, akkor a turbót feljebb engedem kb 1 Bar-ig. Ha már véletlenül tuning vez. tengely van benne, akkor legyen kerek a történet, egy kis plusz dinamika sosem árthat. :-)
Sajna a hidegindító patron le van törve a donorról..
Kazes☻2018-05-05 18:41:33 // 140270
Szegény adagoló... :P

Rajta van a hidegindító is? Azt is tanulmányozhatod így. :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-05-05 18:34:48 // 140269
Kísérlet készül. Ha nincs ECU, játszunk másképp :-) Jorjie, még mindig köszi a tanuló alkatszészt, így büntetlenül tudok próbálkozni :-)



V.Tomi.145-146 🍀2018-05-05 00:58:00 // 140268
Na így ezt nem tudom hogy kell
:/
Kazes☻2018-05-04 22:32:52 // 140267
Telóról nem ment... :P

Viszont így már jó! :)
V.Tomi.145-146 🍀2018-05-04 22:29:41 // 140266
Bemasoltam, én meg tettem mindent. Ha kimasolom nekem megnyitja :)
Coyote2018-05-04 14:49:24 // 140265
Na ja, valahogy igy 😁 bár 17ft/g árnál annyira nem olyan mindegy 🙁 na sebaj, már bejelentkeztem a klímáshoz. Rendeltem egy extra csomagot, jelentsen ez bármit is 😁
WarbiRunner (Gyuri)2018-05-04 14:40:10 // 140264
Mint a hentesnél. 800 lett maradhat? :-D
Coyote2018-05-04 13:09:40 // 140263
Ha mindent össze adsz akkor az majdnem 800 😉😁
Coyote2018-05-04 10:48:32 // 140261
Mennyi klíma gáz megy a JTD-be kirudja? Nekem úgy rémlik hogy 800gr körül van.
Kazes☻2018-05-04 10:05:25 // 140260
Tessen már rendesen linkelni! :-P
VV62018-05-04 10:01:10 // 140259
Mindent lehet rosszul használni.
V.Tomi.145-146 🍀2018-05-04 09:24:23 // 140258
https://www.facebook.com/startstyleandnews/videos/417789541978171/
Kazes☻2018-05-03 16:52:21 // 140257
A pasztát én sem kultiválom ott... nálam is az előző tulaj(nak) tett(ek), persze nem sok értelme volt, viszont én meg kapirgálhattam lefele egy ideig...
marci912018-05-03 16:48:21 // 140256
Paszta szerintem csak végső esetben, ha nincs más. Amikor elkezdtem lebontani a szelepfedelet, az a látvány fogadott, hogy a gyertyák álltak az olajban. Az előző vezérlés cserekor nem cserélték ki a tömítést, csak végigpasztázták.Ennek az eredménye szivárgás lett. Most egy BGA RC9303 tömítést tettem fel, ami úgy néz ki, jó lesz.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak