Egy kicsit ragaszkodónak tűnt a rostély a két csavar eltávolítása után, ezekszerint csak a látható két csavar tartja és felfelé ki lehet emelni?
Ebben nem voltam biztos, köszönöm.
Üdv. Robi
roberto332011-07-24 20:23:16 // 122040
ALFI1562011-07-24 19:44:46 // 122039
Igen ezt láttam én is.Mibe sikerült elhozni?
GTPeti2011-07-24 19:32:10 // 122038
Igazából én nem értem mi a kérdés. Kiszeded a műszerfal tetején lévő nagy rostély csavarjait és felfelé kiszeded az egészet. Kifúrod, ráteszed a választott csatlakozót és elvezeted a kábelt, majd visszacsavarozod.
SKrisz2011-07-24 19:31:27 // 122037
2007 -es legutolsó darabok egyike. Pesten volt kereskedésben, de hahu -n lett kinézve. 106K Km van a vasban, törve nem volt, bal hátsó ajtó van lakkozva, de az is 300 -as max. réteg vastagsággal így, törve semmi sem volt rajta. Kívül belül a mai használatautó kínálathoz képest elég makulátlan :)
ALFI1562011-07-24 19:26:02 // 122036
Valamit bővebben mondanál rolla?Hol bukkantatok rá?Használtautó?Kereskedésbe volt?Évjárat?Km.?Mibe fályt?
roberto332011-07-24 18:25:08 // 122035
Sziasztok,
Első szériás 156-osomnál szeretnék egy kéteres vezetéket felvinni a szivargyújtótól és a középkonzol tetején lévő légbeömlőn át kivezetni.
Természetesen a műszerfal alatt/mögött :)
A csatlakozásokat a szivargyújtónál már elkészítettem, a középső légbeömlő konzolon a két csavart kivettem, hogyan érdemes továbbhaladni?
Üdv.Roberto
Első szériás 156-osomnál szeretnék egy kéteres vezetéket felvinni a szivargyújtótól és a középkonzol tetején lévő légbeömlőn át kivezetni.
Természetesen a műszerfal alatt/mögött :)
A csatlakozásokat a szivargyújtónál már elkészítettem, a középső légbeömlő konzolon a két csavart kivettem, hogyan érdemes továbbhaladni?
Üdv.Roberto
SKrisz2011-07-24 12:26:28 // 122034
További bővülés mostanában nem várható :)))
SKrisz2011-07-24 12:26:00 // 122033
Fel is merült némi kétely bennem, amikor megnéztük az autót. Túl sok volt az egyezés :))
Kócosw2011-07-24 11:32:46 // 122032
grat neki :) nemsemmi a csaläd , csakigy toväbb! :))
ALFI1562011-07-24 11:20:02 // 122031
Pont mint az enyém.Még színre is.
Szoszo™2011-07-24 10:19:43 // 122030
Na majd neki ugrok a csórimnak...Köszi
Bgabor2011-07-24 10:17:19 // 122029
Az tényleg kellemes, én is a légtömegmérővel kezdeném takarítsd meg hátha az a bűnös.
Szoszo™2011-07-24 10:09:36 // 122028
Az mindig is nehéz volt.Olyan 10 literes fogyasztásra mentem fel,és alaphangon közlekedek vele.olyan 7ről-10re kb
Bgabor2011-07-24 10:05:16 // 122027
Nehéz a lábad :-) Milyen mértékű a növekedés?
Szoszo™2011-07-24 10:02:35 // 122026
Jtd fogyasztás növekedésre van valakinek ötlete mi lehet?Lmm csere?
SKrisz2011-07-24 09:18:10 // 122025
Szerintem az én oldalamon fog szerepelni a vas :)
Alfa_156_lapi2011-07-24 09:07:20 // 122024
Többen kértétek írjam meg a probléma megoldását, ha sikerül.
A történet: hidegen nehezen, dadogva indult, már-már durrogott, olyan mintha nem járna minden henger, gázadásra nagy nehezen reagál, felugrik a fordulat 2500-ra , majd ezt követően helyreál a rend. Ha leállítottam, akkor rögtön második indításra rendesen reagált gázra, alapjárat oké. Ezek csak akkor jelentkeztek, ha teljesen kihűlt a motor, legalább 6-8 óra állás után. Melegen nagyon szépen indul, húz, semmi gondja nem volt.
Cseréltünk gyertyákat, hőmérőt, computeres vizsgálat, lambda szonda cserés lett, mert nem dolgozott jól. A probléma minden beavatkozás után megmaradt.
Ezt követően tökhideg indításkor computerre raktuk, kiderült: LMM.....("Hertzog" típusú német gyártmány tudomásom szerint...)
Csak jelzésértékűen megjegyzem: kb. 13.000 km. volt az új LMM-be. Ki gondolta volna? A comp nem mutatott LMM hibát, mert melegen lett mérve, akkor tökéletesen dolgozott. Most egy bontott van rajta, gyönyörűen indult reggel....Ennyi.
Remélem tudtam segíteni azoknak, akik ugyanezzel küzdöttek.
A történet: hidegen nehezen, dadogva indult, már-már durrogott, olyan mintha nem járna minden henger, gázadásra nagy nehezen reagál, felugrik a fordulat 2500-ra , majd ezt követően helyreál a rend. Ha leállítottam, akkor rögtön második indításra rendesen reagált gázra, alapjárat oké. Ezek csak akkor jelentkeztek, ha teljesen kihűlt a motor, legalább 6-8 óra állás után. Melegen nagyon szépen indul, húz, semmi gondja nem volt.
Cseréltünk gyertyákat, hőmérőt, computeres vizsgálat, lambda szonda cserés lett, mert nem dolgozott jól. A probléma minden beavatkozás után megmaradt.
Ezt követően tökhideg indításkor computerre raktuk, kiderült: LMM.....("Hertzog" típusú német gyártmány tudomásom szerint...)
Csak jelzésértékűen megjegyzem: kb. 13.000 km. volt az új LMM-be. Ki gondolta volna? A comp nem mutatott LMM hibát, mert melegen lett mérve, akkor tökéletesen dolgozott. Most egy bontott van rajta, gyönyörűen indult reggel....Ennyi.
Remélem tudtam segíteni azoknak, akik ugyanezzel küzdöttek.
Piritu - 1.000.0002011-07-24 08:45:55 // 122023
Gratula! Regisztráció mikor lesz?
SKrisz2011-07-23 22:33:14 // 122022
Nem én! Van már így is három Minek egy negyedik? :)))
Public Enemy2011-07-23 22:30:10 // 122021
Azt hittem, Te vetted!! :-))))
Abarai2011-07-23 22:13:16 // 122019
Széles utat kívánok neki (sok kanyarral :))!
SKrisz2011-07-23 22:07:05 // 122018
Liquid2011-07-23 21:41:10 // 122017
detto
a szívócső az egyik harmonikás résznén, kb. 6-8-es lyuk volt és pár hónapra rá elrepedt a kartergáz visszavezető cső is
a szívócső az egyik harmonikás résznén, kb. 6-8-es lyuk volt és pár hónapra rá elrepedt a kartergáz visszavezető cső is
Liquid2011-07-23 21:38:55 // 122016
elöregedett, és kirepedt mint az enyém, természetesen gyárival pótoltam, csillagászati áron
GTPeti2011-07-23 20:54:13 // 122015
Az autó sem rossz. B)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-07-23 20:33:59 // 122014
Hardy bloggjában van emlékeim szerint...
Poló2011-07-23 20:32:34 // 122013
A külsejét akarom szétszedni. Alul láttam rajta 3 db torx csavart. Ezeket kell kitekerni?
ystuc2011-07-23 20:29:11 // 122012
Belül le kell szedni a borítást, ott tartja 3 csavar, ha jól emlékszem.
Abarai2011-07-23 20:08:17 // 122011
Parkolj Skoda mellé! (:
Poló2011-07-23 20:04:38 // 122010
Külső tükröt hogy lehet leszedni?
Piritu - 1.000.0002011-07-23 20:00:21 // 122009
Mi gyújthatta be a szívócsőben a cuccot?
Normál esetben, a szívócsőbe befecskendezi a benzint (sokat-keveset), majd azt beszívja a motor, összesűríti, majd a gyertya begyújtja. Hogyan jön ez a láng vissza a szívócsőbe a szelepeken keresztül? Ahhoz nyitva kellene lennie a szívószelepnek.
Normál esetben, a szívócsőbe befecskendezi a benzint (sokat-keveset), majd azt beszívja a motor, összesűríti, majd a gyertya begyújtja. Hogyan jön ez a láng vissza a szívócsőbe a szelepeken keresztül? Ahhoz nyitva kellene lennie a szívószelepnek.
Piritu - 1.000.0002011-07-23 19:56:02 // 122008
Gratula a k-hoz! :-)
Dévid2011-07-23 19:26:36 // 122007
Aha, így már értelek. Úgyis tervben van egy nagyobb lélegzetű szerviz, majd ezt is megemlítem a szerelőnek. :) Most egyenlőre megint a pénzgyűjtési fázis lép érvénybe, mivel az OFF-os kocsimat is javíttatnom kell pár részeg srác miatt. (Alfa meg futómű javítást, küszöb és alvázjavítást igényel, plusz a lentebb említett dolgok, szóval pár százezer megint bele fog borulni az olasz projektbe)
Poló2011-07-23 19:21:51 // 122006
Épp azt mondom, hogy nem a hibakódot kell nézni. Hanem hideg motorral elkezdeni a mérést és nézni a légtömegmérő meg a lambdaszonda értékeit.
Dévid2011-07-23 19:20:23 // 122005
Sajna a környéken nincs senki akinek ilyen LMM lenne a kocsijában. Ez a hátránya annak, hogy nem frekventáltabb helyen lakom. :D
Dévid2011-07-23 19:17:45 // 122004
Nincs hibakód, azt nézték már 3 helyen.
Poló2011-07-23 19:11:43 // 122003
A tied nem durrog, hanem egyet durrant. A többieknek lehet csak szerencséjük volt, hogy nem jártak úgy, mint te. Vagy te vagy peches. Én mindenesetre nem merném használni addig az autót, amíg nincs meg a hiba, hogy mitől lőtte le 2x. Mivel 2x lelőtte már, így a dolog nem véletlen. Elvileg ha rá lenne kötve a gép, akkor ki kell mutatnia a dolgokat, hogy milyen hőmérsékletű a levegő, amit beszív a motor. Csak ide már kell egy kis tudás is, nem csak a hibakódot kell tudni elolvasni, hanem tudni kell olvasni a grafikonokról.
Amúgy egy légtömegmérő csere próbát megérne a dolog. Nem azt mondom, hogy venni kell egy másikat, hanem keresni valakit, aki hajlandó kivenni az autójából és kölcsönadni neked egy körre az övét.
Amúgy egy légtömegmérő csere próbát megérne a dolog. Nem azt mondom, hogy venni kell egy másikat, hanem keresni valakit, aki hajlandó kivenni az autójából és kölcsönadni neked egy körre az övét.
Dévid2011-07-23 19:07:06 // 122001
Ööö... Igen... :DDDDD
Abarai2011-07-23 19:05:11 // 122000
Ez a fene többesszáma? :D
Dévid2011-07-23 19:02:31 // 121999
Formás fenék... :D
Poló2011-07-23 18:58:38 // 121998
Dévid2011-07-23 18:56:05 // 121997
Enyém nem durrog, és mint már többször írtam, 3 éve vettem bele új LMM-et, azóta többet állt mint ment a gép, ergo max. 15000 km van benne. :D
Dévid2011-07-23 18:50:25 // 121996
A többi az előtte is el volt repedve, csak nem láttam, míg bele nem túrtam a motortérbe. Most már csak a levegőszűrőn keresztül kap levegőt a motor. Gyakorlatilag. :D
Poló2011-07-23 18:48:10 // 121995
Érdemes lenne mesa blogjában körülnézned.
Dévid2011-07-23 18:46:26 // 121994
Ahogy elfordítottam a slusszkulcsot, egy nagy csattanás, és már darabokban is volt az a nagy fekete műanyag ami a hengerfejre van csavarozva. :)
Poló2011-07-23 18:45:06 // 121993
Akkor a légtömegmérőtől a hengerfejig minden cserés lett, kivéve a pillangószelepet? :-O
Poló2011-07-23 18:44:18 // 121992
Mikor csinálta? Hidegen vagy melegen? Alapjáraton vagy fordulaton? Amikor csinálta, akkor volt ereje a motornak?
Online tag
3
Vendég3
462
Fórum
Friss topicok
- Üzemanyagtöltő-állomások
- Giulia
- A Stellantis menedzsmen...
- Belül is érezzük jól ma...
- Virtuális Romeo
- 156
- Coffee - Minden ami kávé
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Adok-veszek
- Retrovízió - A '70-es, ...