Fórum >> Típusok >> 159

berobbantam2018-03-18 18:57:58 // 107059
Hello
Az enyé is írva van.Így jött olaszbol.Viszont míg be nem melegszik teljesen másképp reagál a gázra.Melegen bőfél centi az alapjárat és a 100.Hidegen kb másfél.
gecsa2018-03-18 17:11:50 // 107058
Igen, de ha rákeresel, akkor sok helyen a fékpedált dobja be helyette.
droberto2018-03-18 16:07:16 // 107057
Passz, még előte állok.
Ikább a 12V-ra tippelek.
Piritu - 1.000.0002018-03-18 15:40:30 // 107056
Arra nem emlékszel, hogy a kuplungpedál kapcsoló 12Voltot vagy testet kapcsol?
droberto2018-03-18 15:39:10 // 107055
A dobbetét felől talán jobban is hozzáférsz. :)
Egyébként inkább 2 lökhárító mint egy haspáncél. :)
droberto2018-03-18 15:37:53 // 107054
A Kuplunkung pedál kapcsoló 6-8 év után általában elfárad.
Lejtőn fékezéskor is emiatt jön a Hill Holder hiba. :)
droberto2018-03-18 15:36:57 // 107053
Örülök, ha tudtam segíteni. :)
droberto2018-03-18 15:36:32 // 107052
Vagy a visszacsapó szelep elfosta magát. :)
Piritu - 1.000.0002018-03-18 15:32:19 // 107051
Nekem meg anno pont azt mondták Rieglerék, hogy a 159 csak azért 200 lovas, mert nem multiair :-(
G-MANN🍀2018-03-18 14:56:36 // 107050
Én úgy tudom, a Giulietta 1.75 TBi sem multiair, azért olyan jó és nyűgmentes, legalábbis nálam a régi is az volt :-)
Attis2018-03-18 14:52:29 // 107049
Szép napot!

Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy lecserélném a váltóolajat is a motorolajjal együtt. (1.8 MPI az alany).
A használati utasítás 75W-85 API GL4-es ír elő, ellenben az olajválasztók (Fuchs, Liqui Moly, Shell és társai) 75W-80 API GL4-est írnak. Rákerestem a hasonló motorral szerelt Opelekre is és azokhoz is 75W-80-ast ajánlanak. Szerintetek mi legyen?

Már a motorolajnál is észrevettem, hogy ha Alfa 159 1.8MPI-re keresek, akkor 5W-40es olajat ajánlanak ellenben az ugyan ilyen motorokkal szerelt Opeleknél 5W-30-as az ajánlás....

Véleményeket/válaszokat előre is köszönöm!
Giuntini2018-03-18 14:45:23 // 107048
Olaszoknál a 2000 ccm fölött van a superbollo, ezért volt kevés V6 Busso, és ezért csináltak meg a V6 Tb-t gyakorlatilag ugyanazzal a teljesítménnyel.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-18 14:32:29 // 107047
maga a hardver része bizony ugyan az, a blokk, főtengely, dugók, csapágyak, stb... sőt erre írtam mindig vissza nyúlnak a kapcarongyhoz pl a 156 JTS túlméretes dugattyúgyűrűit rakták az 59 Tibibe alapméretként ... ez csak egy dolog amire rájöttem Shadin esetében mivel csak gyári gyűrűt lehetett volna rendelni és még is van hozzá más is sokkal olcsóbban ... de lásd az 59 turbóját az eu4 56-on amihez még is csak jó lett amit hoztam... nincsenek itt nagy csodák,meg über fejlesztések csak új cikkszámok :DDD
Piritu - 1.000.0002018-03-18 14:26:57 // 107046
Megártott a hideg megy hó. A 2.0-ra gondoltam...
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-18 14:20:02 // 107045
a 170 lovas Q2-es delej az uccsó 47 2008-tól ,126 lovas meg volt 2003-tól... szerintem meg túl vannak ezek tervezve nem is kicsit 40-50%-on futnak csak...
Piritu - 1.000.0002018-03-18 14:19:28 // 107044
Anno, amíg volt gépkocsiadó nálunk is forgalomban volt egy 163 lovas verzió a 2.0-ból. Emlékeim szerint a 136 lovas meg a benelux államok miatt lett kiadva.
Piritu - 1.000.0002018-03-18 14:17:34 // 107043
Nem ugyan az a hardver. A 200 lovas Tibi nem multiair, a 235-ös a Giuliettában már tudtommal az. Az 1,4 120 se az, a nagyobb már az.
Piritu - 1.000.0002018-03-18 14:15:18 // 107042
Meg az is lehet, hogy így csináltak egy olcsóbb benzinest. Mint ahogy anno a TS ECO-val.
Piritu - 1.000.0002018-03-18 14:14:14 // 107041
Gyanúm, hogy eredetileg a 170 lóra lett kitalálva a rendszer. A másik kettő ennek a lebutított változata.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-18 13:34:48 // 107040
nem tudom mihez okosítottak meg butítottak de ha csak az 1.8Tbi-ből indulok ki ami 1750cm3 és 200 ló akkor igen csak okosítani kellett a 2000cm3 280 lóhoz tudom új motor de ugye mindig a régi kapcarongyhoz nyúlnak...de maradhatunk a 1.4TB-nél is 120 lovacskától 189-ig nem hinném, hogy a 189-et butították volna le 120ra mivel sokkal előbb volt :P
Smith2018-03-18 13:18:54 // 107039
Koszi! Na ez volt. Mindketto fuvokarol lelokte a csovet, de hogyan, azt nem tudom. Mindkettőről. Majd ha melegebb lesz visszavagom kicsit, mert lehet hogy mar eloregedett a vege.
gecsa2018-03-18 13:15:36 // 107038
Igen, de ott a 280 lovas lett lebutítva, nem a 200 felokosítva. Szerintem ebben is valami olcsóbb fenntartás (adó, bizt) lehetett a szempont, mint régebben a v6 tb-k esetén, vagy mint a juniorok a kezdő jogsisoknak. Nem ismerem az olasz adótörvényeket, de szerintem lehet hozzá köze.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-18 12:21:42 // 107037
Én sem tudok nagyon hinni ebben igaz benya de a 200 és a 280 lovas giu, stelv csak profi különbség van de ugyan ez igaz a 147 136 lovas meg a 170 között... Ezek bírják?
159 Indigo Gray 2.4 Monster2018-03-18 11:52:56 // 107036
Az lesz a megooldás amit te is csináltatsz Csőrivel. Még idén veszek én is egy 156-166 hengerfejet és el rakom a polcra enni nem kér. :)
Giuntini2018-03-18 11:43:26 // 107035
Alfa Depó is azt mondta, hogy ezeket nem lehet felújítani. Mindegyik motor ami bejön repedt hengerfejjel érkezik. Lekapják, meghegesztik, aztán adják el.... Mi lesz a 2,4-ekkel???
Giuntini2018-03-18 11:41:11 // 107034
Ami nálam történt az nem a progi hibája ahogy te is mondtad, miután megnézted. Manky is ezt mondta, bár nem a legjobban van megírva. A szemétség hibája, hogy a felújító műhely elvállalta, és nem mondta azt, hogy ezt a hengerfejet nem lehet javítani. Nagyon szívesen már tennék lépéseket, mert ha ezt be tudom bizonyítani akkor visszakövetelhetném a pénzemet. Mert itt százezrekről van szó. A Szakáll Metál azóta is ontja magából ki ezeket az időzített bombákat. Trencsikék is ilyet árulnak, vállalnak fél év garanciát rá. Most már biztos vagyok abban, hogy az enyém is tönkrement volna, 10 ezer alatt, ha falábam van. Nálam azért bírt ennyit, mert vigyáztam rá mint a szememfényére.
Attis2018-03-18 11:37:13 // 107033
Nekem a prevent -25 fokos téli löttyel sosem volt bajom...
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-18 11:30:15 // 107032
És még egy dolog van a chipelt autókkal. Ha jól is van megírva, észben kell tartani, hogy chipelt. Hidegen nagyon óvatos pedálkezelés, és a 90 fokos víz még nem meleg motor. Másképp illik használni egy húzott motort. Az erejét akkor illik kiereszteni, ha már át van rendesen melegedve. A pedál érzékenyebb, könnyebb hidegen megölni akár közepes gázon is. Hiszen lehet gyárilag az volt a padló... Én nagyon figyelek erre, rövid városi utakon nyugger tempó, :-)
'''''2018-03-18 11:28:21 // 107031
Most is megy még.Boldog-boldogtalan rúgja neki de csak a kuplungot kellett újra kevlározni mert elcsúszott.
Piritu - 1.000.0002018-03-18 11:13:50 // 107030
Simán lehet. Ha jól van megírva - mert ért hozzá aki csinálta - valószínűleg sokat bír a cucc. De mi van, ha nem jól sikerült??
Giuntini2018-03-18 10:55:30 // 107029
Ez a programírás is szerintem túl van lihegve. Ez a legegyszerűbb, hogy a szerviz egyből azt mondja, a program a hibás. Az tény, hogy van egy határ amíg lehet húzni őket, de Tomi volt 2,4-esénél nem hiszem hogy van erősebb az országban. Az 300 lóra volt húzva, sőt nitróval több, és mégis bírta...
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-18 08:30:07 // 107028
A legtöbb szélvédő mosó - 6,foknál befagy a koncentrátumok a legjobbak azok - 70 tetszőlegesen tudod hígítani... régóta ilyet használok pont ezért
gecsa2018-03-18 07:51:28 // 107027
Legalább is -40 volt a dobozára írva.
pettinke2018-03-18 00:01:12 // 107026
Nézd meg a fúvókák mögött a csövet, az nekem vadiúj korában szétugrott :-)
Smith2018-03-17 23:08:03 // 107025
Befagyni nem hiszem, -40 fokos lotty van benne. Meg nincsenek is nagy minuszok. A csovet nem tudom. Holnap belenezek hatha valami egyszeru dolog. Ha a tartalybal kell matatni akkor az szopo, mert holnap biztos nem lesz alkalmam ra. A bal elso kerekdobtol kell indulni ha jol sejtem. Lokharitot nem vennem le :(
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-17 22:55:49 // 107024
Itt szakad az eső egész nap... Boaf
pettinke2018-03-17 22:54:55 // 107023
Vagy befagyott a fúvókád, vagy lelökte a csövet. Vagy mindkettő.
gecsa2018-03-17 22:01:58 // 107022
Én íbéjezek gyári számra mindent. Eddig mindent találtam.
Haddel2018-03-17 21:39:48 // 107021
Én innen szoktam mostanában vásárolni.
Pzk2018-03-17 21:20:04 // 107020
Tökéletes, részletes, köszönöm!
gecsa2018-03-17 21:07:33 // 107019
A legtöbb helyen meg kuplungkapcsoló helyett fékpedál kapcsolót mutogatnak. :)
tirex2018-03-17 20:55:30 // 107018
Kollégám 2.4-ese megadta magát. Leszakadt az egyik kipufogószelep és szétvert mindent. valami brutál program volt írva a kocsira és 1 évig bírta a száguldozást. Motor kuka, Olman Zsoltéknál állt talpra péntekre a kocsi 1.2 milláért. Szerintem az átírt program teszi taccsra őket.
Jani72122018-03-17 20:50:23 // 107017
felejtős az összes ilyen oldal :) Most csak úgy randomban megnéztem egy alkatrészt (főtengely szenzor) amit kihozott az nem is a v6-é :(
Haddel2018-03-17 20:28:12 // 107016
pkwteile.de
gecsa2018-03-17 20:19:37 // 107015
De nincs lehetetlen, és éppen ismerek valakit, akinek van tapasztalata! :D
Smith2018-03-17 20:13:08 // 107014
Na most meg indulunk hazafelé, havas-jeges eső, szél, sötét, extra szar út. Erre nem spriccel az ablakmosó.... Szerencsére szakad az égi áldás, de holnap fasza lesz hazamenni pályán, ablakmosó nélkül. Hátul spriccel, ha előre spriccelnék, hallom a szivattyút, szóval nem biztosíték, vagy ilyesmi. De most ebben a szutyok időben meg kell néznem holnap reggel.
Ötletek? Tapasztalatok? :)
Haddel2018-03-17 20:12:55 // 107013
Na hétfőre bejelentettem a Bocit vizsgázni,kiváncsi vagyok ,bele kötnek-e valamibe. F@szom ebbe az évenkénti műszakiba😃😃
Jani72122018-03-17 20:05:17 // 107012
a vezérműlánc az nem problémás, de minden más igazi cumi, sajnos
multizseti2018-03-17 18:34:53 // 107011
Hali! Fékpedált is elég benyomni, hogy induljon.
gecsa2018-03-17 16:59:13 // 107010
Tibivel annyi. :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak