Zolibácsi2021-10-28 12:22:45 // 22802
Mosolyfej lemaradt hogy ne értsd félre :)
Zolibácsi2021-10-28 12:21:08 // 22801
Menj ki a románokhoz és ott próbáld meg szerpentinen megelőzni a kamiont vagy a zöldséges furgont. Bár én csak egy gyenge 2.4 jtdvel próbáltam, de azért izzadt a tenyerem, hogy jól válasszak előzési pontot.
Sporter2021-10-28 12:02:51 // 22800
Szerpentinezésbe amúgy benne vagyok ,de csak saját autó + kéz-láb combóval. Amúgy volt már Giulia találkozó? Én lassan 3 éve vagyok Giulia tulaj, de eddig mintha még csak téma szinten valósult volna meg!?
Giuntini2021-10-27 21:42:20 // 22799
Totya megmondta hogy ebből balhé lesz...
VKG231!!! (156+75)2021-10-27 20:58:19 // 22798
És ha elkottázzák, RomeoThree lesz belőle, vagy RomeoOne.Five? :D
Halesz2021-10-27 20:10:36 // 22797
Hogy is van az a vicc, hogy RomeoOne és RomeoTwo szembetalálkozik egy szerpentinen? :))))
leopop32021-10-27 19:00:38 // 22796
Rendben én jelentkeznék is elsőnek! 😁😁🙏🙋🍀
leopop32021-10-27 18:50:14 // 22795
Én is ezt akartam mondani ;)
VKG231!!! (156+75)2021-10-27 16:16:02 // 22794
Felétek biztos egyenesebbek a szerpentinek :DD
Nem az a baj, hogy nem férsz el, hanem az, hogy mi van ha te jössz szembe is? :D
Nem az a baj, hogy nem férsz el, hanem az, hogy mi van ha te jössz szembe is? :D
WarbiRunner (Gyuri)2021-10-27 16:06:41 // 22793
Ezt én értem, és sokkal gyorsabban is történik bármi történjen. Az ember reakcióidejének van egy korlátja, és ez lóerőtől és belátható/letudható távolságtól független. Szerpentinen pedig biztosan nem ülök be senki mellé. :-)
RomeoOne2021-10-27 15:56:54 // 22792
De pont az a lényeg, hogy nem kell akkora helyet belátnod, mert sokkal gyorsabban végzel a manőverrel. Úgy látom kell majd egy kört vigyelek titeket valami hegyi úton jövőre, mert ez így nem maradhat :DDD
VKG231!!! (156+75)2021-10-27 15:29:52 // 22791
Általában nem a helyhiány/krafthiány a gond a szerpentinen, hanem az, hogy nem látod be a kanyart és a szembeforgalmat.
Én inkább kelek szombaton is 5-kor, úgyis hozzászoktam hétköznap :))) Akkor még nem járnak a thalias emberek kirándulni :-)
Én inkább kelek szombaton is 5-kor, úgyis hozzászoktam hétköznap :))) Akkor még nem járnak a thalias emberek kirándulni :-)
WarbiRunner (Gyuri)2021-10-27 14:51:52 // 22790
Hát figy.. amit 200-250 lóval nem előzök meg, azt ezerrel sem fogom, mert hülye azé' nem vagyok ;-) Ezt a hegymenet parát sosem értettem, én a megpakolt Caddyvel is jót mentem a Tátrában anno, és előztem mindent is, felfelé, lefelé. Nem igazán probléma ez, csak a Winklereknek :-)
Kócosw2021-10-27 14:44:27 // 22789
egy biszt azert csak lenyomna egyenesben 🤣😝
Giuntini2021-10-27 14:37:34 // 22788
+1 ami a 4C-t illeti! Mellesleg befektetésnek sem rossz!
1000 kiló és 240 nyiha nem rossz arán vezetés élvezete szempontjából sem! Kanyarvadászkodni meg nincs jobb a középmotoros autónál....
1000 kiló és 240 nyiha nem rossz arán vezetés élvezete szempontjából sem! Kanyarvadászkodni meg nincs jobb a középmotoros autónál....
RomeoOne2021-10-27 14:22:44 // 22787
Akkor már nem mosolyognál, mikor szerpentinezés közben beszorulnál egy lassabb autó vagy motor mögé, mert ahhoz nincs elég kraft, hogy hegymenetben a rövid egyeneseken megelőzd. És akkor lőttek a kanyarvadászat élvezetének :D
WarbiRunner (Gyuri)2021-10-27 14:06:48 // 22786
Én meg egyikbe se. Ennyi pénzből vennék egy 4c-t és egy Alpine A110-et, és csak mosolyognék azokon akiknek kevés a világ összes lóereje is XD
RomeoOne2021-10-27 12:08:49 // 22785
Ha 510 ló kevéske lenne, akkor inkább egy Maserati MC20-ba ülnék át. Nem hiszem, hogy ez a Manhart tuning sokkal olcsóbb lenne.
Fornitore2021-10-27 12:03:51 // 22784
Csak akkor ha a 510 kevéske lenne valakinek 😀
Fornitore2021-10-27 12:02:45 // 22783
https://m.hvg.hu/cegauto/20211027_Manhart_Alfa_Romeo_Giulia_QV600
Giuntini2021-10-27 11:04:24 // 22781
Ezért az árért egy jól felszerelt Velocét kapsz!
WarbiRunner (Gyuri)2021-10-27 09:53:32 // 22780
Kínában már 2011-ben láttam olyan superkapacitoros elektromos buszt (az Expo-n), ami a megállóba beállt, felcsapta az érintkezőket egy felsővezeték szerű sínre, és feltöltötte magát amíg az utasok fel-le szálltak. Aztán érintkező le, és ment tovább. Erre a feladatra az a megoldás egész jónak tűnt, nem kicsi terheléssel mentek azok a buszok. Tele emberekkel, non--stop mentek. Állítólag nagy melegben voltak gondok a kondenzátorokkal. Ilyesmi felhasználásra, amikor időnként be tud állni valahova a gép tölteni, életképes lehet.
RomeoOne2021-10-27 09:10:54 // 22779
Akkor a számokra rosszul emlékeztem, de az alaptétel, hogy nem számít a kamionon az önsúly, az full nem igaz.
RomeoOne2021-10-27 09:09:41 // 22778
Az akku tömege azért gond, mert ahhoz sok kell, ha sokat kell akkuról menni. Ha ebbe annyit raknak, amennyi a belsőégésű motor meg a villany részhez nem szükséges hajtáslánc tömege, az sztem bőven elég ahhoz, hogy tudjon egy darabig vezeték nélkül is menni. Amíg meg a vezeték alatt van, tölti vissza folyamatosan.
forrasr2021-10-27 09:07:11 // 22777
Egy normál ponyvás szerelvény úgy áll össze, hogy nagyjából 8 tonna a vontató, meg 7-8tonna között a pót szereltségtől üzemanyag mennyiségtől függően. Raksúly kb 24-25 tonna, billencs pót van ami ennél valamivel kevesebb 5-6 tonna közötti, de 32t az nagyon jó lenne, de az jellemzően ömlesztett árúnál és jelentős túlsúllyal fordul csak elő.
Az jogos, hogy a súly nagyon is számít, meg a mérete is gondot jelent egyelőre a hidrogénes megoldásnak, de arra vannak törekvések, ugye szabályváltoztatással lehet helyet csinálni, igaz az utak nem lesznek attól járhatóbbak, mert sok helyen Európában most is cipőkanállal férnek csak át a nyergesek. (mielőtt bárki szerint semmi keresni valójuk nincs a szűk helyeken-jellemzően nem kirándulni mennek szerelvényben-persze mindig van pár renitens ellenpélda amit fel lehet hozni az internet világából, de nem az a jelentős mennyiség)
Az jogos, hogy a súly nagyon is számít, meg a mérete is gondot jelent egyelőre a hidrogénes megoldásnak, de arra vannak törekvések, ugye szabályváltoztatással lehet helyet csinálni, igaz az utak nem lesznek attól járhatóbbak, mert sok helyen Európában most is cipőkanállal férnek csak át a nyergesek. (mielőtt bárki szerint semmi keresni valójuk nincs a szűk helyeken-jellemzően nem kirándulni mennek szerelvényben-persze mindig van pár renitens ellenpélda amit fel lehet hozni az internet világából, de nem az a jelentős mennyiség)
Liquid2021-10-27 09:05:29 // 22776
Na ismét tanultam valamit :)
A nyomaték van és jó azt tudom, csomó dolog dízel-elektromos, az akku-t érzem problémának. Mondjuk egy ilyen felsővezeték megoldás lehet, de ez csak egy részét tudja lefedni az útnak, át kell rakodni a cuccot, ami meg nem biztos hogy megéri. Ezt hogyan oldják meg ilyen esetben? (Mivel nyilván nem tud a vezeték a kotrógép aktuális pozíciójához menni.)
A nyomaték van és jó azt tudom, csomó dolog dízel-elektromos, az akku-t érzem problémának. Mondjuk egy ilyen felsővezeték megoldás lehet, de ez csak egy részét tudja lefedni az útnak, át kell rakodni a cuccot, ami meg nem biztos hogy megéri. Ezt hogyan oldják meg ilyen esetben? (Mivel nyilván nem tud a vezeték a kotrógép aktuális pozíciójához menni.)
RomeoOne2021-10-27 08:56:39 // 22775
Egy hajón/munkagépen/kaomionon nem gond se a hely, se az esetleges többletsúly
Nem a fenét. Pont hogy nagy gond a többletsúly. Egy 40 tonnás kamion kb. 32 tonna hasznos terhet tud cipelni. Régen rendszeresen túlrakták, de amióta keményebben büntetik, azért jobban meggondolják. Ha akkus lenne, akkor ebből a hasznos teherből venne még el értékes tonnákat az akku súlya. Pont, hogy nagyon is számítana és fájna a végén mindenkinek.
Nem a fenét. Pont hogy nagy gond a többletsúly. Egy 40 tonnás kamion kb. 32 tonna hasznos terhet tud cipelni. Régen rendszeresen túlrakták, de amióta keményebben büntetik, azért jobban meggondolják. Ha akkus lenne, akkor ebből a hasznos teherből venne még el értékes tonnákat az akku súlya. Pont, hogy nagyon is számítana és fájna a végén mindenkinek.
RomeoOne2021-10-27 08:51:53 // 22774
tdemeter2021-10-27 08:28:06 // 22773
Persze, szó nincs arról, hogy kitiltanák őket. Erre nem lesz szükség.
Ha az emberek tömegével adják majd el hamarosan, akkor az értékük ezzel arányosan csökken majd...
Ha az emberek tömegével adják majd el hamarosan, akkor az értékük ezzel arányosan csökken majd...
Jimmi T.2021-10-27 08:24:59 // 22772
Két héttel nem tudtad volna hamarabb Te sem ! Ugye ?
Sporter2021-10-27 07:23:42 // 22771
Sporter2021-10-27 06:45:24 // 22770
Amíg a teherautók 99%-a dízel üzemű (márpedig még jó ideig az lesz), addig lesz gázolaj és adBlue ellátás is.....csak hát kell a pánik, meg hogy legyen mire árat emelni. Ettől persze megint minden drágább lesz, mert a fuvarosok se szeretet szolgálat.
berobbantam2021-10-26 19:50:55 // 22769
Én még emlékszek mikor az őskorban beköszöntött a kétütemű hiszti.Nekünk épp egy waresz volt.Apósommal vérre menő csatâkat vívtunk.Ő szentül hitte,hogy kivonják őket törvényileg a forgalomból.Én szajkóztam,hogy nem hozhatnak olyan törvényt,hogy holnaptól a megszerzett vagyontárgya kuka.A vége az lett,hogy a waresz ment a háztol.A mai napig mennek,amelyiket életben tartották.
WarbiRunner (Gyuri)2021-10-26 18:36:42 // 22768
Itt az utcánk másik végében megy a Debrecen-Nyírábrány vasútvonal. Én nyugodt vagyok XD A Caterpilar motorral felújított M41 a legmodernebb mozdony kb ami itt előfordul. Valahogy nem vizionálok sem felsővezetéket, sem ceruzaelemesre alakított román dízelmozdonyt. És nem kevés árut húzgálnak itt fel alá.
WarbiRunner (Gyuri)2021-10-26 18:25:45 // 22767
Karbamid gyártás. Tologatjuk a Co kibocsájtást jobbra, balra.
Rengeteg energia kell az adblue egyik összetevőjének, akarbamidnak az előállításához. Ezért állt le a Duslo is a gyártással. A legenergiaigényesebb ágazatok állnak le a kibontakozó energiaválság miatt. Kínában ugye a magnézium gyártás, az EU-ban a karbamid gyár. És senki el sem gondolkozik, hogy he az tényleg ennyire energiaigényes, akkor annak megfelelő karbon lábnyoma is van. Akkor ugyan mi lehet az értelme? :-) Kipöfögjük a gyárrban, amit majd megköt a kipufogóban. Egy őrület az egész.
Rengeteg energia kell az adblue egyik összetevőjének, akarbamidnak az előállításához. Ezért állt le a Duslo is a gyártással. A legenergiaigényesebb ágazatok állnak le a kibontakozó energiaválság miatt. Kínában ugye a magnézium gyártás, az EU-ban a karbamid gyár. És senki el sem gondolkozik, hogy he az tényleg ennyire energiaigényes, akkor annak megfelelő karbon lábnyoma is van. Akkor ugyan mi lehet az értelme? :-) Kipöfögjük a gyárrban, amit majd megköt a kipufogóban. Egy őrület az egész.
Halesz2021-10-26 17:36:53 // 22766
Hátha valakinek érdekes lehet:
Eladó egy 18-as sport téli felniszett (8,0JX18) (a képen látható)
Continental WinterContact TS 850P 225/45 R18 V XL (2020 augusztusi gyártású) téligumikkal. Egy szezont, és mindössze 7184 km-t futottak.
Tavaly ősszel vásárolt, TPMS-szenzorokkal szerelve.
Ára: 450.000 forint
Továbbá egy teljesen ugyanilyen gumiszett. Szintén egy szezont futottak (kb 10 ezer km-t).
Ára: 110.000 forint
Eladó egy 18-as sport téli felniszett (8,0JX18) (a képen látható)
Continental WinterContact TS 850P 225/45 R18 V XL (2020 augusztusi gyártású) téligumikkal. Egy szezont, és mindössze 7184 km-t futottak.
Tavaly ősszel vásárolt, TPMS-szenzorokkal szerelve.
Ára: 450.000 forint
Továbbá egy teljesen ugyanilyen gumiszett. Szintén egy szezont futottak (kb 10 ezer km-t).
Ára: 110.000 forint
zgi5212021-10-26 17:17:21 // 22765
igen, tonkre! a hagyomanyos autok gyartasat bedaraljak. pont.
az EU nagyon kis pont globalisan hiaba gondolunk errol emoncionalisan tobbet. :)
az EU nagyon kis pont globalisan hiaba gondolunk errol emoncionalisan tobbet. :)
Liquid2021-10-26 17:02:21 // 22764
Azért az akkus bányadömper-t ízlelgessük kicsit :)
Tegyük hozzá az eddigiekhez, hogy mindez csak EU, esetleg USA sötétzöldebb része,
a világ többi részén messze még ez az őrület.
Tegyük hozzá az eddigiekhez, hogy mindez csak EU, esetleg USA sötétzöldebb része,
a világ többi részén messze még ez az őrület.
tdemeter2021-10-26 16:54:13 // 22763
Azzal tönkrevágnák az összes európai autógyárat és vele együtt sok ország megélhetését, úgyhogy ezt nem hinném. Van ilyen törekéves de nem 2 hónap alatt akarják megcsinálni.
Szerintem elszámították magukat. Az adblue egyszerűen nem olyan termék mint a benzin, nem gyártja mindenki, csak 1-2 cég, ami egyszerűen stratégiailag tarthatatlan. Rájöttek, hogy a hiányból lehet a legmagasabb árat kialkudni, mindenki vérszemet kapott aki ebből élt. Eddig volt anyag, most nincs, fizessél.
Ezt egy darabig lehet húzni, aztán úgyis elmegy más irányba a világ, nem kellenek majd a dízelek.
Szerintem elszámították magukat. Az adblue egyszerűen nem olyan termék mint a benzin, nem gyártja mindenki, csak 1-2 cég, ami egyszerűen stratégiailag tarthatatlan. Rájöttek, hogy a hiányból lehet a legmagasabb árat kialkudni, mindenki vérszemet kapott aki ebből élt. Eddig volt anyag, most nincs, fizessél.
Ezt egy darabig lehet húzni, aztán úgyis elmegy más irányba a világ, nem kellenek majd a dízelek.
zgi5212021-10-26 16:41:35 // 22762
egyszerűen az egyéni mobilitást akarják kifacsarni, sztem tök mindegy, hogy dízel vagy benzines. a modern pl. Euro6 dízel nem fog kevesebb ideig élni, mint a hasonló korú benzines -sztem. mikor egekbe szökik az üzemanyag (és lássuk be nincs messze azb 1000huf/liter) ára akkor nagyon nem lesz mindegy hogy 6 liter vagy 9-10 amit fogyaszt a verda.
itt egyszerűen el lesz lehetetlenítve a kisember tankolásügyileg ezt kell látni. nem fogja tudni kifizetni az üzemanyag árát és átül buszra, közösen mennek a mesterember szakik kisbusszal stb..
az, hogy nincs Adblue, csak átmeneti megoldják ez nem téma.
épp most kaptam a flottakezelőtől levelet, ha fogytán az Adblue -m a márkaszervizben feltöltik menjek be.
itt egyszerűen el lesz lehetetlenítve a kisember tankolásügyileg ezt kell látni. nem fogja tudni kifizetni az üzemanyag árát és átül buszra, közösen mennek a mesterember szakik kisbusszal stb..
az, hogy nincs Adblue, csak átmeneti megoldják ez nem téma.
épp most kaptam a flottakezelőtől levelet, ha fogytán az Adblue -m a márkaszervizben feltöltik menjek be.
RomeoOne2021-10-26 16:39:41 // 22761
RomeoOne2021-10-26 16:39:19 // 22760
A jóból keveset mérnek ;)
TtK2021-10-26 16:07:16 // 22759
Hosszú távon a dízelnek is fütyültek szerintem. Ha lesz rendes akku, akkor ezek a gépek is villannyal fognak menni. Ha nem lesz, akkor is, csak hidrogént fognak tankolni. Egy hajón/munkagépen/kaomionon nem gond se a hely, se az esetleges többletsúly, ami a tartály miatt kell. Ennek ráadásul környezetvédelmileg is van értelme, ha karbonsemleges energiával csinálod a hidrogént. Modjuk atomerőműben termelt árammal.
Hosszú távon. 20 év múlva megbeszéljük :)
Hosszú távon. 20 év múlva megbeszéljük :)
Golyszi2021-10-26 14:57:24 // 22758
hát nem vagy egy magas gyerek :)
WarbiRunner (Gyuri)2021-10-26 14:41:56 // 22757
A magánembert sőt a flottás vevőket eltántorították már szépen a dízeltől. Pedig mitől lenne kockázatosabb mint a bezines? Ha nincs gázolaj, vagy adblue, akkor benzin sincs. És ez lesz a legkisebb bajunk, mert ennél fontosabb dolgok sem jutnak el egyik helyről a másikra. A kamionok dízel hajtásúak, és nagy százalékuk eu6-os, adblue-s.
Szóval szerintem az történik aminek kell. Az tiszta, hogy a magánemberekenek nincs eszük az autózáshoz, sőt semmilyen szinten nem érdekli őket az autójuk környezetszennyezése. Ha a dízel autó olcsó, mert abból vedlenek le sokat a német flottakezelők, akkor azt veszik olyan felhasználásra is, amire a dízel nem való. Lassan a flottakezelőket is bekényszerítik a benzines és hibrid autókba, ami azt eredményezi, hogy 10 év és eltűnik a sok korom okádó kiherélt rom a városokból. Mert sok levedlett hibrid, benzines lom lesz. A magánemberek már most elenyésző százalékban vesznek dízelt, el fognak tűnni. Én nem nagyon bánom.
Ugyanakkor a dízelnek meg van a helye. Hosszú távokra, nagy terhek vontatására sose lesz jobb megoldás. De el kell venni az emberektől, mert hülyék hozzá. Aki mégis kicsit résen van, és valóban ésszerű előnyt jelent neki egy dízelautó, annak nagyon nem kell rettegni. Gázolaj tovább lesz, mint benzin, erre fogadást mernék kötni.A kombájn és a traktor még menni fognak amikor a kúton a sok benzines órákat áll 10l benzinért.
Sokkal szebb forgatókönyvet mondok én neked :-) . Most azt hisszük, hogy a dízelnek leáldozott, gázolaj sem lesz. Aztán amikor dízel autó már alig lesz az utakon, a villanyautókat nagyon el kéne adni már, valami csodás ok miatt (vírus, adalék hiány, tökömtudja) a benzin ára száll el végképp, és hiány alakul ki. Hirtelen nagyon nem lesz vonzó a benzines autó. A flottakezelőkre ugyanúgy nehezedik majd a nyomás, így villanyost vesznek, mert azt fogja megérni üzemeltetni. Majd előidézik, hogy így legyen. A dízellel ki foglalkozik már akkor? Addigra senkinek sincs..
Akinek meg mégis megvan a 20+ éves dízelje és még üzemben bírja tartani, az röhög az egészen, és simán tankolja a gázolajat. Mert két hajtás fog megmaradni. A villany és a dízel :-) És sehonnan nem tudsz már majd akkor dízel autót szerezni. Még a veteránok közt is lenézett vackok, nincs, és nem is lesz. Gázolaj viszont lesz. Kell a mozdonyba, traktorba, kamionba, kotrógépbe, rakodógépbe és még elképesztően sok gépbe amik nélkül minden de minden megáll.
Szóval szerintem az történik aminek kell. Az tiszta, hogy a magánemberekenek nincs eszük az autózáshoz, sőt semmilyen szinten nem érdekli őket az autójuk környezetszennyezése. Ha a dízel autó olcsó, mert abból vedlenek le sokat a német flottakezelők, akkor azt veszik olyan felhasználásra is, amire a dízel nem való. Lassan a flottakezelőket is bekényszerítik a benzines és hibrid autókba, ami azt eredményezi, hogy 10 év és eltűnik a sok korom okádó kiherélt rom a városokból. Mert sok levedlett hibrid, benzines lom lesz. A magánemberek már most elenyésző százalékban vesznek dízelt, el fognak tűnni. Én nem nagyon bánom.
Ugyanakkor a dízelnek meg van a helye. Hosszú távokra, nagy terhek vontatására sose lesz jobb megoldás. De el kell venni az emberektől, mert hülyék hozzá. Aki mégis kicsit résen van, és valóban ésszerű előnyt jelent neki egy dízelautó, annak nagyon nem kell rettegni. Gázolaj tovább lesz, mint benzin, erre fogadást mernék kötni.A kombájn és a traktor még menni fognak amikor a kúton a sok benzines órákat áll 10l benzinért.
Sokkal szebb forgatókönyvet mondok én neked :-) . Most azt hisszük, hogy a dízelnek leáldozott, gázolaj sem lesz. Aztán amikor dízel autó már alig lesz az utakon, a villanyautókat nagyon el kéne adni már, valami csodás ok miatt (vírus, adalék hiány, tökömtudja) a benzin ára száll el végképp, és hiány alakul ki. Hirtelen nagyon nem lesz vonzó a benzines autó. A flottakezelőkre ugyanúgy nehezedik majd a nyomás, így villanyost vesznek, mert azt fogja megérni üzemeltetni. Majd előidézik, hogy így legyen. A dízellel ki foglalkozik már akkor? Addigra senkinek sincs..
Akinek meg mégis megvan a 20+ éves dízelje és még üzemben bírja tartani, az röhög az egészen, és simán tankolja a gázolajat. Mert két hajtás fog megmaradni. A villany és a dízel :-) És sehonnan nem tudsz már majd akkor dízel autót szerezni. Még a veteránok közt is lenézett vackok, nincs, és nem is lesz. Gázolaj viszont lesz. Kell a mozdonyba, traktorba, kamionba, kotrógépbe, rakodógépbe és még elképesztően sok gépbe amik nélkül minden de minden megáll.
forrasr2021-10-26 14:28:16 // 22756
Elég drámaian fogalmazol, szerintem azért nem ennyire fekete vagy fehér a story.
Az biztos, hogy nem használ a dízel személyautók eddigi megítélésének ez az Adblue körüli helyzet, azonban mivel európa áruforgalmának jelentős része közúton megy kamionokkal történő szállítással amik jelentős része (szerintem 90% felett) már adblue-t használ, így ha nem lesz adblue nem lesz szállítás sem, így a boltban sem lesz árú, meg az iparban sem lesz mit csinálni hamarosan-mert nincs miből, és ha kész van amit készít nincs ki elvigye....ezért erős a gyanúm, hogy hamarosan lesz adblue hiányra megoldás, csak drágán, drágábban, még drágábban, ami aztán szépen felhajtja a közúti szállítás árait is ami beépül minden árába is, így még meredekebbé görbítve az infláció görbéit.
Személyautó olyan keveset használ belőle, hogy az üzemeltetését jóval kevésbé befolyásolja az adblue ára, ráadásul az Alfások nem nézik, hogy mennyit és mennyiért tankolnak az autójukba, úgyhogy nem lehet gond :D
A dízel személyautó jövője meg már évekkel ezelőtti "tömeghisztéria" által is be volt szántva, azon már sokat nem változtat a mostani cirkusz.
Az biztos, hogy nem használ a dízel személyautók eddigi megítélésének ez az Adblue körüli helyzet, azonban mivel európa áruforgalmának jelentős része közúton megy kamionokkal történő szállítással amik jelentős része (szerintem 90% felett) már adblue-t használ, így ha nem lesz adblue nem lesz szállítás sem, így a boltban sem lesz árú, meg az iparban sem lesz mit csinálni hamarosan-mert nincs miből, és ha kész van amit készít nincs ki elvigye....ezért erős a gyanúm, hogy hamarosan lesz adblue hiányra megoldás, csak drágán, drágábban, még drágábban, ami aztán szépen felhajtja a közúti szállítás árait is ami beépül minden árába is, így még meredekebbé görbítve az infláció görbéit.
Személyautó olyan keveset használ belőle, hogy az üzemeltetését jóval kevésbé befolyásolja az adblue ára, ráadásul az Alfások nem nézik, hogy mennyit és mennyiért tankolnak az autójukba, úgyhogy nem lehet gond :D
A dízel személyautó jövője meg már évekkel ezelőtti "tömeghisztéria" által is be volt szántva, azon már sokat nem változtat a mostani cirkusz.
tdemeter2021-10-26 13:17:31 // 22755
Én úgy gondolom, hogy a dízel autó halála az, amit láthatunk most.
Itt és most van vége neki. Pont.
Eddig is az ág húzta, de most aztán tényleg megkapja a kegyelemdöfést. Akik eddig még egy kicsit is hittek benne, most már azok sem fognak. Ezzel a dízel autó valahol az elektromos autók után került besorolásra, ha azt nézzük, hogy mennyire kockázatos ma egy ilyen járművel közlekedni.
Következő lépés az lesz, hogy üzemanyagot sem kapsz majd bele, mert drága és nem éri meg gyártani sem.
Szánalmas...
Itt és most van vége neki. Pont.
Eddig is az ág húzta, de most aztán tényleg megkapja a kegyelemdöfést. Akik eddig még egy kicsit is hittek benne, most már azok sem fognak. Ezzel a dízel autó valahol az elektromos autók után került besorolásra, ha azt nézzük, hogy mennyire kockázatos ma egy ilyen járművel közlekedni.
Következő lépés az lesz, hogy üzemanyagot sem kapsz majd bele, mert drága és nem éri meg gyártani sem.
Szánalmas...
G-MANN🍀2021-10-26 09:24:39 // 22754
Sokat én sem vártam, csak egy vicc😂
RomeoOne2021-10-26 08:40:22 // 22753
Nem hiszem, hogy egy 10-20 kilós tűrésű mérlegen bármi különbség is lenne. A gyári flenik sem kovácsolt magnézium felnik, ha van is különbség, nem valószínű, hogy számottevő. Egyedül a Q Tecnico felnik, amik tényleg magasabb műszaki szintet képviselnek, azok kimondottan könnyűek.
A karikás Q felnik viszont nem azzal a technikával készülnek, kb darabonként 2 kg-val nehezebbek a Tecnico-nál.
A karikás Q felnik viszont nem azzal a technikával készülnek, kb darabonként 2 kg-val nehezebbek a Tecnico-nál.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.