denil12021-11-02 11:54:01 // 22852
Köszi Zoli, akkor megkérdezem :)
zgi5212021-11-02 11:34:38 // 22850
fb Giulia fórumon szoktak ajánlani méretpontos gumi vagy szövet szőnyeget..
WarbiRunner (Gyuri)2021-11-02 11:29:09 // 22849
Úgy emlékszem, hogy a gyári rendelhető kiegészítők közt volt gumiszőnyeg is.
denil12021-11-02 11:23:20 // 22848
Sziasztok!
Télre kinek milyen megoldása van a belső szövetszőnyegek védelmére?
Lehet kapni gyári gumi betétet?
Mindenképp csúnya lesz de ha lehet szeretném elkerülni a tescos megoldást.
Télre kinek milyen megoldása van a belső szövetszőnyegek védelmére?
Lehet kapni gyári gumi betétet?
Mindenképp csúnya lesz de ha lehet szeretném elkerülni a tescos megoldást.
Kazes☻2021-11-01 18:46:28 // 22847
leopop32021-11-01 16:11:07 // 22846
Pont ma olvastam aztán egyből rád gondoltam, csak nem tudtam hogy van-e facebookod így nem tudtam tovább küldeni :)
WarbiRunner (Gyuri)2021-11-01 16:00:19 // 22845
Nem tudom hogy lehet facebook bejegyzést megyosztani, de érdemes rákeresni Várkonyi Gábor Alpine A110 élmény cikkére. Erről beszéltem a múltkor. Pedig sajnos még nem ültem ilyenben :-))
WarbiRunner (Gyuri)2021-11-01 14:25:03 // 22844
Nálunk az autózás közös élmény XD Egyébként tanulságos volt, szerintem családdal sosem toltam még el ennyire, és meglepően élvezték. Mármint a gyerekek élvezték :-))
Kiabálták, hogy juhúú, ez nagyon jóóóó! :-) Szerintem is.
Ami nagyon tetszik, hogy aztán a Kékestetőre 40-50-nel gurultam fel, nyugisan, lehúzott ablakkal. Az is olyan jól esett. Olyan gyönyörűen mozog ez az autó, hogy lassan is jó kanyarogni vele. Az őszi erdő, jó levegő, hegyek. Kellett már :-)
Kiabálták, hogy juhúú, ez nagyon jóóóó! :-) Szerintem is.
Ami nagyon tetszik, hogy aztán a Kékestetőre 40-50-nel gurultam fel, nyugisan, lehúzott ablakkal. Az is olyan jól esett. Olyan gyönyörűen mozog ez az autó, hogy lassan is jó kanyarogni vele. Az őszi erdő, jó levegő, hegyek. Kellett már :-)
WarbiRunner (Gyuri)2021-11-01 14:08:06 // 22843
Nem értek a frakcionált desztillációhoz, szóval nem tudom. Sem az arányokat, sem a lehetőségeket. Kerozin lesz, gázolaj lesz, ez elég valószínű. Hogy mennyi és milyen egyéb termékek jönnek le, és azzal mit kezdenek, azt majd a hozzáértők kitalálják.
leopop32021-11-01 12:31:00 // 22842
denil12021-11-01 09:43:25 // 22841
Az onresz miatt tuti nem lesz CASCO-s.
denil12021-11-01 09:18:26 // 22840
Na ez valami olyasmi amire en is gondoltam es megvalaszoltad a CASCO kerdest is.
Illetve bennem is felmerult,h vajon lehet e, utana kell neznem.
Az onresz a kerdes.
Holnap megkeresem Istvant, ugyis mennem kell a Pappasba a teli kerekek csereje miatt es remelem meg fogjak / tudjak csinalni.
Illetve bennem is felmerult,h vajon lehet e, utana kell neznem.
Az onresz a kerdes.
Holnap megkeresem Istvant, ugyis mennem kell a Pappasba a teli kerekek csereje miatt es remelem meg fogjak / tudjak csinalni.
denil12021-11-01 09:16:48 // 22839
Koszi az otletet, B verziokent elrakom mert nekem is ez jutott eszembe, ha esetleg nem tudom megoldani javitomuhellyel.
dyRo2021-11-01 07:57:01 // 22838
A kérdés csak az, hogy mit kezdenek a gázolaj előállításakor melléktermékként keletkező benzinnel?
tdemeter2021-10-31 18:56:45 // 22837
sajnos én is így jártam a julissal az első fél év után. Akkor kerestem a javítóhelyeket és mindenhol azt mondták, hogy a színkód nélkül nem tudják újrafényezni. Azt meg ugye csak az autó mellé adnak, a kerék mellé nem. Ezért én kínomban - félve attól, hogy nem lesz pont olyan színű mint a többi - vettem egy új kereket az alfától. Amikor kifizettem, kérdezték a kelet pestnél, hogy ezt mihez? Amikor elmondtam a storyt, ajánlották, hogy akkor vigyem hozzájuk javítani a régit. Ők - lévén hivatalos alfa javító fényezők - lebeszélték az alfával, hogy mi a színkódja és újrafestették.
Tökéletes lett. Nem lehet megmondani róla, hogy nem gyári.
így most van egy kerekem ami várja, hogy megint lehúzzam a másikat....
A festés amúgy nem volt olcsó, tehát nem hasonlítható össze a sarki javító árával, olyan 3x000 ft volt, nem emlékszem pontosan.
Talán cascora elszámolható.
Tökéletes lett. Nem lehet megmondani róla, hogy nem gyári.
így most van egy kerekem ami várja, hogy megint lehúzzam a másikat....
A festés amúgy nem volt olcsó, tehát nem hasonlítható össze a sarki javító árával, olyan 3x000 ft volt, nem emlékszem pontosan.
Talán cascora elszámolható.
G-MANN🍀2021-10-31 12:17:34 // 22836
A fényezés javítója (nem az ezüst felnié).
G-MANN🍀2021-10-31 12:16:22 // 22835
denil12021-10-31 10:49:47 // 22834
TtK2021-10-31 10:46:04 // 22833
A csomagtartóban nem, pakolni kell az utastérbe is.
RomeoOne2021-10-31 09:15:45 // 22832
Hát, ha a fényezés sérül és újra kell fényezni a felnit, az nem egyszerű menet. Vagy nem tudom milyen egyéb javítás jöhet szóba.
A kerekek szerintem nem férnek el a kocsiban, a 159-ből kiindulva, de tenni kell egy próbát lehajtott ülésekkel.
A kerekek szerintem nem férnek el a kocsiban, a 159-ből kiindulva, de tenni kell egy próbát lehajtott ülésekkel.
denil12021-10-30 20:27:32 // 22831
Sracok gyors praktikus kerdes!
Nyari 19-es kerekek elfernek a Giuban?
Pappasban fogjak atszerelni a XIII-ban en meg teljesen masik oldalon lakom.
Masik kerdes:
Sikerult lepadkazni az egyik felni szelet.
Nem veszes de javitando. Van bevalt szakmuhely?
Kb. 2cm.
Nyari 19-es kerekek elfernek a Giuban?
Pappasban fogjak atszerelni a XIII-ban en meg teljesen masik oldalon lakom.
Masik kerdes:
Sikerult lepadkazni az egyik felni szelet.
Nem veszes de javitando. Van bevalt szakmuhely?
Kb. 2cm.
Fornitore2021-10-30 09:19:38 // 22830
Nekem is volt fodrász szag 😀 Pásztó és Mátraszentimre között tegnap délelött. Mondjuk én a családot kitettem addig míg játszottam egy picit.Az anyámot de jó volt!😀😀
WarbiRunner (Gyuri)2021-10-29 17:55:08 // 22829
Szerencsém volt, ma Gyöngyös felől Mátraházára egy autó volt előttem és elengedett :-)
A feleségem szerint fodrászat szag lett. Valójában fékszagnak mondanám XD
A feleségem szerint fodrászat szag lett. Valójában fékszagnak mondanám XD
Kazes☻2021-10-29 12:37:46 // 22828
De Villám az jó! XD
WarbiRunner (Gyuri)2021-10-29 12:10:55 // 22827
Nem igényli, mert nem igazán néz ilyet :-) Nagyon ritkán jut eszébe, ilyenkor nézünk valamit max 10 percet a youtube-ról. Nem igazán szocializáljuk ilyesmire, nálunk a tv azért van a falon, hogy ha jönnek vendégek, tudják nézni a focimeccset XD
carver2021-10-29 11:58:48 // 22826
Üdv a Misano Q-nak akit Siófok előtt értem utol tegnap és jó darabon együtt faltuk a kilométereket. És most kivételesen jó érzés volt amikor a német autópályának megfelelő utazósebességnél még egyszer odalépett és úgy hagyott ott mint ha állnék :) És még a szélzaj mellett is bitang hangja volt :D
Kazes☻2021-10-29 11:28:54 // 22825
Pedig Csabika már biztos igényli... van pár rész nagyfilm és van persze a kis sorozat is belőle, tessék pótolni! :D
WarbiRunner (Gyuri)2021-10-29 10:53:49 // 22824
Nem láttam, de Yess! :-)
WarbiRunner (Gyuri)2021-10-29 10:53:16 // 22823
Az ok okozat nagyon nem így néz ki. :-) A mondanivaló az, hogy bármi legyen, gázolaj az lesz. Teljesen irreális egyelőre a szállítmányozást, nehéz gépeket elektromos hajtásra alakítani. Majd egyszer biztos ilyen is lesz, de nem mostanában.
dyRo2021-10-29 07:48:07 // 22821
Ezt nem teljesen értem. Azt mondod hogy szemelyauto elektromos lesz, ezert nem lesz benzin, gazolaj viszont lesz a sok munkagep miatt?
WarbiRunner (Gyuri)2021-10-28 21:55:06 // 22820
Lehet hogy anno túl sokszor tapasztaltuk meg, és csak így bennünk maradt? :-) Legutóbb kamionossal tényleg nem volt gond, Audis román idiótát sikerült kifognunk, leszorított minket a padkára. Sietett, az életünk árán is. Régebben jártunk rendszeresen, ha jobbra leindexelt a kamion, tilos volt elhinni neki.
Zolibácsi2021-10-28 21:53:33 // 22819
Részemről csak annyi, hogy román sofőrök, román utakon sokkal bátrabbak és jobban nyomják a kocsinak. Minden előítélet nélkül. Magyar rendszám meg inkább csak a rendőrségnek volt vonzó. Legutóbb 4 falun keresztül kísértek és várták mikor hibázok, aztán megunták :)
Fornitore2021-10-28 21:17:06 // 22818
Jó hogy írtad pont ezen variálltam hogy ott rossz az út Pásztó-Galyatető de így akkor arra csapatom holnap nem Gyöngyös felől támadók Mátraszentimrére .Köszi!!
Fornitore2021-10-28 21:10:21 // 22817
Erre mondták a Verdákba: mi nem le akarjuk tudni az utat ha nem megélni😀!!
VKG231!!! (156+75)2021-10-28 19:50:11 // 22816
Ok, kést rakatni a hátamba a Teleki téri lidl parkolóban is tudok ha kell :))))
A 9-es busz még közelebb van :-)))
A 9-es busz még közelebb van :-)))
Halesz2021-10-28 19:45:28 // 22815
Jó, ilyen helyet Budapesten is mutatok Neked.
Nem is laksz messze onnan :D :D :D
Nem is laksz messze onnan :D :D :D
ystuc2021-10-28 19:40:03 // 22814
Én csak a határon tapasztaltam lehúzást. A kisasszony az útdíjért többet kért, mint a hivatalos összeg. Máshol nem volt nekem sem semmi.
VKG231!!! (156+75)2021-10-28 19:38:16 // 22813
A kék 156-ot anno (2007-ben) vagy 10 skinhead szlovák fiú állta körbe Zólyomban :-)
De biztos csak Alfások voltak :-)))))
De biztos csak Alfások voltak :-)))))
Halesz2021-10-28 19:35:19 // 22812
Amúgy ezeket a sztereotípiákat honnan veszitek? Az elmúlt 4 évben évente 2x voltam Alfával, Jeepel Romániában/Erdélyben, egyszer sem tapasztaltam ilyet.
Piritu - 1.000.0002021-10-28 19:30:05 // 22811
Giuntini2021-10-28 18:45:53 // 22810
Képzeld el hogy milyen lehetett az út, mikor 1978-ban először voltunk kint, Édesapám kétütemű Wartburgjával! Felfelé felforrt a víz, lefelé meg elment a fék! De csodálatos út volt!
Nem a nagy kaland a mai modern autókkal ez az út, hanem azzal a technikával, amit akkor birtokolhattunk, és amiért hálásnak is kellett lenni! Csak ezt ma sokan elfelejtik!
Nem a nagy kaland a mai modern autókkal ez az út, hanem azzal a technikával, amit akkor birtokolhattunk, és amiért hálásnak is kellett lenni! Csak ezt ma sokan elfelejtik!
forrasr2021-10-28 16:07:00 // 22809
Osztom a véleményed, de lehet mi győri lévén azért örülünk minden jóféle kanyargós szakasznak mert erre ritka :D meg a ritkás forgalom is...
R33Z2021-10-28 14:49:42 // 22808
Grossglockner panoráma út - kiváló, tökéletes aszfalt, és vannak olyan szakaszok ahol vissza lehet hűteni a fékeket. Közelben nyaraltunk, de ha már ott voltunk az OFF-os 2 tonnás családival sem hagytuk ki. Igaz 300HP az is és kiváló futóműve van, bizonyos szakaszokon meg is lendítettem, még sportkocsikat is előzgettünk :) csak qrvagyorsan elfogyott a fék :) Az tuti, hogy a vmelyik Alfát kiviszem még oda. Porsche, Ferrari, Lamborghini, McLaren, Corvette, minden volt, német prémium trió csúcstermékei említésre sem méltó, annyi volt belőlük. Rettentő hosszú az út, a látvány egyedülálló. Alapszabály, hogy nagyon ésszel kell bánni a fékkel. Vannak egyébként erre figyelmeztető táblák is.
Itthon is lehet azért jót autózni, de még milyet ;) Hétvégén kivittük a Q-t egy jó nagy körre a Mátrába. Pásztó-Hasznos - Galyatető közt majdnem végig új az aszfalt. Galyatetői elág - Galyatető közt szar a felület még mindig, cserébe üres volt és olyanokat fordult, hogy néha megdöbbentem. Itt konkrétan "hegyi felfutót" tudtam menni, két autó udvariasan elengedett az elején és Galyatetőig nem találkoztam kocsival. Giulia futóműve nagyon el van találva (nem csak a Q!!!), a legszarabb úthibás részeken is csak kissé patogott el, pedig egész szép értékeket mutatott a G-meter. Ezeken a szakaszon szinte semmi forgalom. Mátrafüred - Mátraháza jellemzően zsúfolt és csak közepes útminőség, élvezeti érték. Parádsasvár - Mátraháza a legjobb minden szempontból, egyben a legzsúfoltabb is. Nehéz olyan időablakot találni, hogy ezt lehessem élvezni...
Bevallom szidtam eddig a PS4S gumit, egyszerűen nyáron messze nem volt meg a Corsa-tól megszokott tapadás. Most viszont beírok egy jó nagy piros pöttyöt neki. Felmegítettem és teljesen jó tapadása volt, pedig hidegebb volt már a hegyekben, 8-12 fok közt. Élesebben kanyarogva pedig azt vettem észre, hogy olyan könnyed, légies és semleges az autó, mint annak idején a 2.0. Szóval nem rossz ez a PS4S, de ennek is jót tesz a gumimelegítés. Kihűlt állapotban néhányszor már csúnyán meglepett, még melegebb időben is.
Imádom ezt a kocsit még mindig, a motor erő és a nyers előadásmód még mindig megdöbbentő tud lenni, nagyon sok alázat kell hozzá, meg kell tisztelni. Az őszinte és változatos hangja pedig megszokhatatlan, a kipuff durrogása még mindig egyedülálló. R-ben nem egy cicababa na, nincs színház, nincs udvarias körítés, egy igazi monster. A erdei állatoktól ezúton is elnézést az átmeneti hangzavarért:)
Itthon is lehet azért jót autózni, de még milyet ;) Hétvégén kivittük a Q-t egy jó nagy körre a Mátrába. Pásztó-Hasznos - Galyatető közt majdnem végig új az aszfalt. Galyatetői elág - Galyatető közt szar a felület még mindig, cserébe üres volt és olyanokat fordult, hogy néha megdöbbentem. Itt konkrétan "hegyi felfutót" tudtam menni, két autó udvariasan elengedett az elején és Galyatetőig nem találkoztam kocsival. Giulia futóműve nagyon el van találva (nem csak a Q!!!), a legszarabb úthibás részeken is csak kissé patogott el, pedig egész szép értékeket mutatott a G-meter. Ezeken a szakaszon szinte semmi forgalom. Mátrafüred - Mátraháza jellemzően zsúfolt és csak közepes útminőség, élvezeti érték. Parádsasvár - Mátraháza a legjobb minden szempontból, egyben a legzsúfoltabb is. Nehéz olyan időablakot találni, hogy ezt lehessem élvezni...
Bevallom szidtam eddig a PS4S gumit, egyszerűen nyáron messze nem volt meg a Corsa-tól megszokott tapadás. Most viszont beírok egy jó nagy piros pöttyöt neki. Felmegítettem és teljesen jó tapadása volt, pedig hidegebb volt már a hegyekben, 8-12 fok közt. Élesebben kanyarogva pedig azt vettem észre, hogy olyan könnyed, légies és semleges az autó, mint annak idején a 2.0. Szóval nem rossz ez a PS4S, de ennek is jót tesz a gumimelegítés. Kihűlt állapotban néhányszor már csúnyán meglepett, még melegebb időben is.
Imádom ezt a kocsit még mindig, a motor erő és a nyers előadásmód még mindig megdöbbentő tud lenni, nagyon sok alázat kell hozzá, meg kell tisztelni. Az őszinte és változatos hangja pedig megszokhatatlan, a kipuff durrogása még mindig egyedülálló. R-ben nem egy cicababa na, nincs színház, nincs udvarias körítés, egy igazi monster. A erdei állatoktól ezúton is elnézést az átmeneti hangzavarért:)
WarbiRunner (Gyuri)2021-10-28 14:26:49 // 22807
Kinek hogy, én is szeretem, ha minden egyben van. Kellemes idő, leengedett ablak, és összhangban a látvány, a hangok, az illatok és az autózás. Nekem is az ilyen pillanatok a tökéletesek, bár ritkán adódik. Ilyenkor nem is számít, hogy mennyire gyors a gyors, a feeling a lényeg. Hogy kelljen kicsit küzdeni a technikával, halljam az autózás hangjait, közben szívjam magamba a látványt, az erdő illatát. Jó kis flow élmény tud ez lenni. Nem kell feltétlen szerpentin sem, csak egy szép kis forgalmú út, lehetőleg kanyarokkal. Legutóbb Edelény és Arnót közt rövidítettem, nulla forgalom, jó aszfalt, nagyon jól esett. :-) Én mondtam a többieknek is hogy arra tök jó jönni, de nekik nem jött át. Le lettem szólva, hogy a 26-oson gyorsabb és jobb az út, 2x2 sáv. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2021-10-28 14:09:06 // 22806
Ha magyar rendszámot látnak, a mai napig, mint a jó úttörő, ott segítenek ahol tudnak. Hogy ne éld túl XD
Liquid2021-10-28 13:22:26 // 22805
Én bárhol szeretek kanyarogni, tökmindegy hogy szerpentin, vagy csak simán kanyargós út. Fontosabb hogy jó legyen a burkolat, és ne legyen aki feltart :)
A táj nézése, krúzolás és a kanyarvadászat nagyon nem fér meg egymás mellett.
A táj nézése, krúzolás és a kanyarvadászat nagyon nem fér meg egymás mellett.
Jimmi T.2021-10-28 13:07:28 // 22804
Az élvezetes kanyargás nem a Stelvión kezdődik , kb alkalmatlan arra a sportra. (ahogy a Col de Turini is ) Hajtűkanyarok ,rossz burkolat , biciklisek, lakóautók leégett fékkel vagy és kuplunggal. ..... akiket ott láttam MX5 klub vagy Carrera klubos csapatok is inkább csak felvonultak.
Giuntini2021-10-28 12:59:49 // 22803
Szerintem ha igazi szerpentint nézünk egy alpesi hágóutat, mondjuk a Stelviót, ott kifejezetten hátrány a nagy tengelytáv! Ott egy 170 lovas MiTo QV-vel nem igazán lehet találni ellenfelet! Hogy ne beszéljünk a 4C-ről, de hát az már másik liga!
Azért arról ne feledkezzünk el, hogy a tájnak is van egy elragadó szépsége! Ha csak "csőlátással vezetünk, az előttünk lévő 50-100 méterre koncentrálunk, akkor mit ér az egész?! Vakok módjára vezetünk, mit ér az Alfás életérzés?
Azért arról ne feledkezzünk el, hogy a tájnak is van egy elragadó szépsége! Ha csak "csőlátással vezetünk, az előttünk lévő 50-100 méterre koncentrálunk, akkor mit ér az egész?! Vakok módjára vezetünk, mit ér az Alfás életérzés?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.