Meg lehet tanulni és át is tudok állni az autó "életritmusára". Van gyorstöltő üzemmód, 200-250 km-enként műszaki szünet nekem is, a kocsinak is.
V-Szfvár-Bp-V, vagy fordítva, minden más 200km-en belüli furikázásra tökéletes. Hosszabb utakra marad a 156!
Igen, a pakolás: az Alfákba se lehet, még a tv-m sem tudom berakni, de nem is cuccolásra való.
Jani552017-03-19 12:21:11 // 3139
Erhard 242 (Pure Energy)2017-03-19 12:03:53 // 3138
Csak inverter gondok vannak de majd megtudod meg töltökábel gondok én tudom szoktak keresni... nekem nem életkép hogy egy dugobanne használjam a légkondit mert lemerül az auto vagy várjak orákat a töltésre, ha normálisan használja valaki az elektromos autot 200kmet tud kb, hát soksikert egy horvát uthoz vele pl de akár egy bp sporont...
Jani552017-03-19 11:54:16 // 3137
Urak! Nem válaszolnék külön, talán így egyszerűbb: Igen a Nissan, 250-300km jelenleg a hatótáv, villany mindenhol van, mindenkinek lehetősége szerint, otthon a garázsban, a jelenleg ingyenes töltőoszlopokon... ha van lehetőség a céges konnektort használni sokkal nyerőbb! Jelenleg 2milla támogatást adnak a kocsira, nincs átírási illeték, adó, parkolási díj... tehát 8milla a kocsi, 14-16kWó/100km körüli a fogyasztás. Ha minden töltés otthonról megy, forintban az is 2liter üzemanyag/100km. Nincs olajcsere, semmi egyéb sincs. Ott a sokszázezer példányszámban gyártott prius, tizenéves konstrukció, sok százezer km-t futott példányokkal, aksigond egy sincs! Tehát, az aksival gond nincs.
Igen, a konnektor másik vége vajon környezetbarát? Nem magyarország a követendő minta, mert ez nem meghatározó semmiben sem, de máshol már nagyon jelentős a szél-, napenergia- hasznosítás, jelenleg ez a legolcsóbb autóüzem. Majd, ha mindenki kiszámolja, 10év/100ekm-re és összeadja az összes kiadást és a futamidő alatti várható kiadásokat, láthatja, az 1km-re vetített költségeket, ami a harmadára jön ki, mindenki villanyautót szeretne.
A vezetési élménye egy villanyautónak? Tessék kipróbálni, utána beszélünk róla...
Én már döntöttem.
Igen, a konnektor másik vége vajon környezetbarát? Nem magyarország a követendő minta, mert ez nem meghatározó semmiben sem, de máshol már nagyon jelentős a szél-, napenergia- hasznosítás, jelenleg ez a legolcsóbb autóüzem. Majd, ha mindenki kiszámolja, 10év/100ekm-re és összeadja az összes kiadást és a futamidő alatti várható kiadásokat, láthatja, az 1km-re vetített költségeket, ami a harmadára jön ki, mindenki villanyautót szeretne.
A vezetési élménye egy villanyautónak? Tessék kipróbálni, utána beszélünk róla...
Én már döntöttem.
AdiArsenal2017-03-19 11:33:57 // 3136
Én Mazdára váltottam, imádom vezetni, attól függetlenül, hogy nem turbós és nincs olyan futóműve mint az Alfának, de a rossz utat sokkal jobban is kezeli. Külsőre szerintem is sok autó van már, ami nagyon szép, így még nagyobb a verseny az ügyfelekért, ráadásul az Alfának a rossz hírével is küzdenie kell.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-03-19 11:32:28 // 3135
Számomra a Gyula meg a Stella a tökéletes utod pont annyi extra van hozzájuk ami nekem untig elég, megcsinálták a piac legjobb benya motorját lassan lesz hibrid is és ami a számomra a legfontosabb a legjobb vezetési élményét adják.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-03-19 11:21:23 // 3134
Elektromos Nissan Leafre gondolsz az egy pici auto még az 56 nak sem kategoriája 10 mihály az uj ára... rohadt drága városi futkározosnak vagy teszkoba járosnak a hatotávja is vicc nem tud egy bp balaton távolságot sem oda vissza... sokan nem tudnak és nem is akarnak ujautot venni marad a használt a külnömbséget meg inkább elautozom és maradjon meg a vezetési élmény... a többi sajnos igaz de végere alfánál is jön a modell robbanás
Zsolt1552017-03-19 11:02:01 // 3133
szembe = szemben
Liquid2017-03-19 10:56:44 // 3132
de ettől függetlenül sajna sok igazság van abban amit írtál
Liquid2017-03-19 10:54:23 // 3131
Az elektromos autók jelen állapotukban ha nem is zsákutcát jelentenek, de súrolják azt. Nagyon szép dolog zöldnek tűnni, addig amíg csak pár darab van, de honnan szednek majd olcsó és nem széntüzeléssel előállított áramot, ha meg 1000x-eződik a vellanyautók száma? .
És akkor még nem is emlétettük a lítium felhasználást, illetve az akkuk gyártásának újrahasznosításának nem túl környezetbarátságát.
Szóval ezzel kapcsolatban erős kétségeim vannak...
Több rációt látok valamilyen üzemanyagcellában, vagy range extenderben.
De majd kiderül :)
És akkor még nem is emlétettük a lítium felhasználást, illetve az akkuk gyártásának újrahasznosításának nem túl környezetbarátságát.
Szóval ezzel kapcsolatban erős kétségeim vannak...
Több rációt látok valamilyen üzemanyagcellában, vagy range extenderben.
De majd kiderül :)
Zsolt1552017-03-19 10:28:31 // 3130
"... szinte már nincs Alfa márkakereskedés, nincs modellkínálat ..." Azt a nekünk - és nem tulajdonosi szempontból - hibás döntést, hogy az amerikai piacot helyezték előnybe az európaival szembe, valóban nagyon megszenvedte a márka.
De most jönnek sorban az új modellek, így még van esély - a Laciával szemben- a felállásra.
"... De az elektromos autóké a jövő ..." Én a Toyota Üzemanyagcellás Rendszerét, vagy másnéven hidrogénhajtású autóit sokkal életszerűbbnek tartom. :-))
De most jönnek sorban az új modellek, így még van esély - a Laciával szemben- a felállásra.
"... De az elektromos autóké a jövő ..." Én a Toyota Üzemanyagcellás Rendszerét, vagy másnéven hidrogénhajtású autóit sokkal életszerűbbnek tartom. :-))
Piritu - 1.000.0002017-03-19 09:42:32 // 3129
ezek szerint nálad sem a vezetési élmény lesz a döntő az új vásárlása során, hiába tapasztaltad, hogy milyen sokan híják fel rá a figyelmet :-(
Jani552017-03-19 08:32:52 // 3128
Én is sokat beszélgetek sokmindenkivel, elmegyek nagyjából minden neves márka különféle típusait megnézni, próbavezetni. (a tapasztalatom kicsit más: éppen hogy a vezetési élményre hívják fel a figyelmet a mazdánál, a bmwnél, még a fiatnál is és az elképesztő modellkínálat a vwnél, a bmwnél, mercedesnél... menjetek el, tapasztaljátok meg ti is, hogy az amerikai izomautókat véletlenül ki ne hagyjam)
Sajnos az Alfáról ezt elmondani már nem lehet, (15-20 éve még talán igen, de azóta nagyon megváltozott minden), szinte már nincs Alfa márkakereskedés, nincs modellkínálat (a fentebb említett márkákhoz képest semmiképp: csak egy kattintás, nézzétek meg egy mercedes, vagy bmw, stb árlistát, oldalak...)
Műszaki tartalom: gyakorlatilag minden neves márkánál megtalálható minden, nincs kiugróan jó és gyengébb, (természetesen a kategóriákon belül), inkább a bőséges és talán már felesleges mindenféle extrákkal teletömött a jellemző... engem pl. ez éppen nem fog meg, de ez az én gondom.
Szépség, az autók szobrászata: az Alfák gyönyörűek, de az az igazság, az összes többi márkánál is tetszetős, formás, kecses karosszériákat faragtak. Nagyon sok ember a szépség alapján dönt és nagyon sok márkának dolgoznak az olasz formatervezők (tessék utánanézni, hány márka, megszámlálhatatlan típusa olasz munka).
Árak jók, nem adhatja olcsóbban és nem is adja a konkrét műszaki tartalmat, tehát biztosan nem ez a probléma.
Magam részéről (és sokan mások is), márkaelhagyó leszek, bármennyire is tetszik, a józan ész fog dönteni: a 60ekm-es, 13éves gyakorlatilag hibátlan 156-osomat annyiért akarják beszámolni új autó vásárlásánál, hogy inkább nem adom el. Mindenki a neten látott többszázer km-t futott példányokhoz hasonlítja, ez, mint az új, igazából nem indokolja semmi, nem is szabadna cserélnem. De az elektromos autóké a jövő, már mindenképp olcsóbb megvenni is, 60-100ekm/10 év üzemeltetési távlatban pedig forintálisan már fele/harmada összköltségben. Részemről a Nissan a nyerő és bocsánat. Tessék utánanézni és számolni.
Nagyon félek, nehogy a Lancia sorsára jusson az Alfa...
Sajnos az Alfáról ezt elmondani már nem lehet, (15-20 éve még talán igen, de azóta nagyon megváltozott minden), szinte már nincs Alfa márkakereskedés, nincs modellkínálat (a fentebb említett márkákhoz képest semmiképp: csak egy kattintás, nézzétek meg egy mercedes, vagy bmw, stb árlistát, oldalak...)
Műszaki tartalom: gyakorlatilag minden neves márkánál megtalálható minden, nincs kiugróan jó és gyengébb, (természetesen a kategóriákon belül), inkább a bőséges és talán már felesleges mindenféle extrákkal teletömött a jellemző... engem pl. ez éppen nem fog meg, de ez az én gondom.
Szépség, az autók szobrászata: az Alfák gyönyörűek, de az az igazság, az összes többi márkánál is tetszetős, formás, kecses karosszériákat faragtak. Nagyon sok ember a szépség alapján dönt és nagyon sok márkának dolgoznak az olasz formatervezők (tessék utánanézni, hány márka, megszámlálhatatlan típusa olasz munka).
Árak jók, nem adhatja olcsóbban és nem is adja a konkrét műszaki tartalmat, tehát biztosan nem ez a probléma.
Magam részéről (és sokan mások is), márkaelhagyó leszek, bármennyire is tetszik, a józan ész fog dönteni: a 60ekm-es, 13éves gyakorlatilag hibátlan 156-osomat annyiért akarják beszámolni új autó vásárlásánál, hogy inkább nem adom el. Mindenki a neten látott többszázer km-t futott példányokhoz hasonlítja, ez, mint az új, igazából nem indokolja semmi, nem is szabadna cserélnem. De az elektromos autóké a jövő, már mindenképp olcsóbb megvenni is, 60-100ekm/10 év üzemeltetési távlatban pedig forintálisan már fele/harmada összköltségben. Részemről a Nissan a nyerő és bocsánat. Tessék utánanézni és számolni.
Nagyon félek, nehogy a Lancia sorsára jusson az Alfa...
Piritu - 1.000.0002017-03-18 22:15:20 // 3127
A munkatársaimmal sokat beszélgetek, hogy mi alapján választanak autót. Senki sem beszélt az autózás élvezetéről. Tovább megyek, többen nem is értették, hogy mit akarok ezzel mondani, nem értették a fogalmat.
Sokkal fontosabb kérdés volt, hogy a Giuliettában van-e, vagy lehetett-e rendelni adaptív LED-es lámpát, mert az "igazi" gyárak autóihoz lehet.
A világ egyszerűen más értékrendek körül forog, mint mi...
Sokkal fontosabb kérdés volt, hogy a Giuliettában van-e, vagy lehetett-e rendelni adaptív LED-es lámpát, mert az "igazi" gyárak autóihoz lehet.
A világ egyszerűen más értékrendek körül forog, mint mi...
Piritu - 1.000.0002017-03-18 22:08:52 // 3126
A jelenlegi autós trendek nem az autózás élvezete felé hajlanak. Senkit sem érdekel lassan a normális futómű és társai. Ugyanez tükröződik az újságírásban is. Ez kell a népnek...
"Ja, de ez meg azért rossz érv, mert a győztes Pug-ban sem..." - viszont ők most vették meg az Opel-t, kell a hírverés. Ráadásul egy divatmodellről van szó, ami a jelenlegi átlag autóst pontosan kiszolgálja.
Itt is (és az átlag autósok közt) hányan sóvárognak a SUV után, ettől még nem tartom autónak.
"Ja, de ez meg azért rossz érv, mert a győztes Pug-ban sem..." - viszont ők most vették meg az Opel-t, kell a hírverés. Ráadásul egy divatmodellről van szó, ami a jelenlegi átlag autóst pontosan kiszolgálja.
Itt is (és az átlag autósok közt) hányan sóvárognak a SUV után, ettől még nem tartom autónak.
BCS2017-03-18 21:06:25 // 3125
Mindegy...ez a CoTY-cím jól mutatott volna a címlapokon meg a hirdetéseken, de max. a laikusoknak számít ez ma már. Meg az autós firkászoknak, hogy legyen mivel megtölteni az újságot.
A szakma számára sokkal relevánsabb és több jelentősége van pl. az Engine Tech Intl. "Engine of the Year" címnek. Ott hozzáértő zsűri van és nem almát hasonlítanak a körtével. (Micrát az E-Klasséval...), hanem meghatározott kategóriákra bontva értékelik a "versenyzőket". Asszem mindkét benzinesnek jó esélyei vannak a kategóriájukban, a 2.9l V6-nak talán az abszolútra is.
A szakma számára sokkal relevánsabb és több jelentősége van pl. az Engine Tech Intl. "Engine of the Year" címnek. Ott hozzáértő zsűri van és nem almát hasonlítanak a körtével. (Micrát az E-Klasséval...), hanem meghatározott kategóriákra bontva értékelik a "versenyzőket". Asszem mindkét benzinesnek jó esélyei vannak a kategóriájukban, a 2.9l V6-nak talán az abszolútra is.
BCS2017-03-18 20:39:23 // 3124
Ezek az "extrák" mind-mind xy beszállítól jönnek.., idővel még akár bele is kerülhetnek.
Kevésbé az adott OEM szellemi terméke, max a hangolás és az integrálása az adott rendszernek.
De ettől függetlenül, ezek nagy része nem olyan dolgok, amiket egy lapon lehetne említeni, mondjuk egy rendes futómű- vagy hajtáslánctervezéssel. De ezt ilyen idióta spanyoloknak, pl. akik 0-t adtak rá, mondhatod... Elég nagy baj van az autós újságírással az az igazság, úgy látszik nem csak itthon.
.".és tényleg nincs belőle hibrid, tiszta elektromos, és esetleg tényleg nincs benne korszerű (mondjuk önvezető) elektronika..." Ja, de ez meg azért rossz érv, mert a győztes Pug-ban sem...
Kevésbé az adott OEM szellemi terméke, max a hangolás és az integrálása az adott rendszernek.
De ettől függetlenül, ezek nagy része nem olyan dolgok, amiket egy lapon lehetne említeni, mondjuk egy rendes futómű- vagy hajtáslánctervezéssel. De ezt ilyen idióta spanyoloknak, pl. akik 0-t adtak rá, mondhatod... Elég nagy baj van az autós újságírással az az igazság, úgy látszik nem csak itthon.
.".és tényleg nincs belőle hibrid, tiszta elektromos, és esetleg tényleg nincs benne korszerű (mondjuk önvezető) elektronika..." Ja, de ez meg azért rossz érv, mert a győztes Pug-ban sem...
Piritu - 1.000.0002017-03-18 16:30:16 // 3123
Látom, nem értetted...
Nekünk a világ közepe egy új 2,2-es kerregős diesel motor (aminek itt az Alfa-fan oldalon is többen erősen kifogásolták a hangját), másoknak esetleg nem (mert mondjuk a hibrid a korszerűbb), nekünk a világ közepe egy 510 lovas turbós benzines, másnak esetleg nem (mert neki az elektromos a prioritása), mi örülünk a széria xenonnak másnak az adaptív lézer tűnik alapnak...
..és tényleg nincs belőle hibrid, tiszta elektromos, és esetleg tényleg nincs benne korszerű (mondjuk önvezető) elektronika...
Ő autógépész létére tudja értékelni a vas tudását, de nem mindenki van vele így - és erre akart rámutatni.
Nekünk a világ közepe egy új 2,2-es kerregős diesel motor (aminek itt az Alfa-fan oldalon is többen erősen kifogásolták a hangját), másoknak esetleg nem (mert mondjuk a hibrid a korszerűbb), nekünk a világ közepe egy 510 lovas turbós benzines, másnak esetleg nem (mert neki az elektromos a prioritása), mi örülünk a széria xenonnak másnak az adaptív lézer tűnik alapnak...
..és tényleg nincs belőle hibrid, tiszta elektromos, és esetleg tényleg nincs benne korszerű (mondjuk önvezető) elektronika...
Ő autógépész létére tudja értékelni a vas tudását, de nem mindenki van vele így - és erre akart rámutatni.
BCS2017-03-18 11:00:07 // 3122
Semmi olyan nem hangzik ott el, ami magyarázatot adna erre...inkább csak a Papp gyerek vagdalkozik, hogy nincs benne "korszerű" elektronika...ilyenkor szégyellem, hogy ő is autógépésznek mondhatja magát...a QV-ben amúgy meg valszeg több know-how van, mint az egész Peugeot palettában együttvéve.
Giuntini2017-03-18 09:32:56 // 3121
Ez szerintem megint egy nagy kamu! csikós is beállt közéjük. Egyszerűen arról szól az egész, hogy mennyire korrupt a díjat odaítélő zsűri. Még hogy a Giuliában nincs innováció? Csak az van benne! Karbonból készült kardántengely, olyan futómű megoldások, hogy a konkurencia csak nézhet, olyan megoldások, egy négyajtós szedánban, ami eddig csak a Ferrarikban volt ismert, a konkurenciát lealázó forma, fantasztikus új motorok, a nyolcsebességes váltó hangolása az egész konkurenciáénál jobb akkor miről is beszélünk? Ja tudom, olyanokról, amik a normális autózásban másodrendűek. Montezemolo annak idején azt mondta, hogy aki Ferrarit vesz, az először tanuljon meg vezetni. Az Alfa is erről szól. A dízelmotor hangja, meg valóban nem szép, de a többié is legalább ilyen ronda a mai négyhengeresek között. A BMW (Gombóc) ebben élenjáró. Úgy látszik négyhengeresből nagy teljesítményt nem lehet szép hanggal kihozni. Ha ez nem tetszik, ott az öthengeres 2,4! Az sem igaz, hogy ezt az autót dízellel fogják venni. Nagy részt a benzines fog menni. Az ember hol él? Hihetetlenül csökkentek a dízel eladások.
Don Gombóc2017-03-18 08:53:51 // 3120
Emil !
Már megint a BMW ? Sőt a kedvencem a Bangle féle? Hú de utálom ha ránézek. :-)
Amúgy más szemszögből nézve, mire is számított az Alfa?
Kijöttek először a hülyék a QV-vel, szarrá verték alázták a Nordschleifét, ezek után miért csodálkozol hogy összefogtak ellenük? Mást eddig nem tudtak csinálni. Jobb időt futni nehezebb mint fikázni. :-)
Már megint a BMW ? Sőt a kedvencem a Bangle féle? Hú de utálom ha ránézek. :-)
Amúgy más szemszögből nézve, mire is számított az Alfa?
Kijöttek először a hülyék a QV-vel, szarrá verték alázták a Nordschleifét, ezek után miért csodálkozol hogy összefogtak ellenük? Mást eddig nem tudtak csinálni. Jobb időt futni nehezebb mint fikázni. :-)
Piritu - 1.000.0002017-03-17 21:14:40 // 3119
Érdemes meghallgatni a tegnapi Égésteret. Sok szó esik a szavazásról és néhány elgondolkodtató dolog a Giuliáról, ami akár indokolhatja is, hogy miért nem lett első...
BCS2017-03-17 20:06:37 // 3118
Itt vannak a pontok:
http://www.caroftheyear.org/voting-grid/2017_1/coty
2 spanyol 0 pont...
http://www.caroftheyear.org/voting-grid/2017_1/coty
2 spanyol 0 pont...
Kazes☻2017-03-16 11:29:48 // 3117
Jajjj... hááát nekem nem tűnik annyira szerelmesnek...
Forsberg2017-03-16 10:49:25 // 3116
BeeGee2017-03-16 09:31:46 // 3115
WarbiRunner (Gyuri)2017-03-13 18:38:41 // 3114
Az év autója választáson mi történt? Hihetőnek tűnik amit azégéstérben erről diskurálnak. Sajna ez van, ezen kár dühöngeni.
WarbiRunner (Gyuri)2017-03-13 18:34:32 // 3113
kihagyhatatlan ziccer volt :-)
Az az sötétebb szürke is tetszik, igen, bár még csak képen láttam. A fehér valahogy kevés neki. A 159-en nagyon jó, de a Giulia-nak túl cégautós :-)
Az az sötétebb szürke is tetszik, igen, bár még csak képen láttam. A fehér valahogy kevés neki. A 159-en nagyon jó, de a Giulia-nak túl cégautós :-)
WarbiRunner (Gyuri)2017-03-13 18:31:14 // 3112
A piros bőr nekem se kellene. Nem tudom milyenek rendelhetők hozzá, de érdekes lehet egy szinte fehér bőrözés, világos színű valódi fabetétekkel. És valami hozzáillő műszerfal bőrözéssel. Látni kéne a lehetőségeket. :-)
És igen, napfénytető az kellene. Navi nem , sokzónás klíma sem, igazából semmi. Csak a műszerfal bőr, a fabetét és a napfénytető :-)
És igen, napfénytető az kellene. Navi nem , sokzónás klíma sem, igazából semmi. Csak a műszerfal bőr, a fabetét és a napfénytető :-)
Giuntini2017-03-13 18:28:07 // 3111
A piros bőr nagyon jól áll az Alfának, ott az én 159-em, feketében, viszont én is amondó vagyok, az a piros műanyag csík nem kellene oda. Az egy kicsit sok...
Giuntini2017-03-13 18:25:20 // 3110
Ma a reptéren, míg vártam a diákcsoportot, kezembe akadt az Auto Motor und Sport német száma, benne az A4, BMW3, Merci C-klasse, és a Giulia összehasonlító tesztje. Dízeleket hasonlították össze, a Giulia a 180-assal, amelyik gyengébb a konkurenciánál egy csöppet. De akkor miért nem a 210 lovasat, ha a többi a legerősebb dízeleket adta? Szándékosan adtak a Giuliának egy hátrányt, ami a valóságban biztos hogy nem jelentkezik. A sorrend; Audi, BMW, Merga, és tök utolsó a Giulia. De nem is kicsit! Mindenben utolsó lett, stabilitásban futóműben, karosszériában, motorban, mindenben, és nem is kicsit. Az Audi 450 pontot ért el, a Giulia még 350-et sem. Ennyivel rosszabb lenne? Nem, szerintem a valóságban ennyivel jobb, ahogy független autósújságírók tesztelték ezeket az autókat. Félnek a Giuliától, szándékosan meg akarnak vezetni mindenkit. A Giulia futóműve, kormányzása etalon, most már a Merci is jobb? Nem kéne már a németeknek magukba szállni egy kicsit? Olyan ideges lettem, hogy az infarktus kerülgetett. Mit képzelnek ezek a szemét német autó bérencek. Amikor minden nemzetközi újságíró véleménye szerint a Giulia futóműve fényévekkel a konkurencia előtt van. Vajon mennyit kapnak ezek a német gyártóktól. Ugyanezt csinálták megjelenésekor a 159-el is. Ugyan kérdem én a Bangle BMW mennyivel jobb mint a 159? Semmivel, sőt... Próbálja a sajtó tönkretenni a Giuliát! Ez történt az év autója választáson is. Ez az egész politika, úgy látszik, csak a Fritzek tudnak autót gyártani...
pettinke2017-03-13 18:18:25 // 3109
Igen, gondoltam, hogy ez előkerül :-) a 166-nál nem a színre mentem, hanem kaptam egy fülest, hogy ki újította fel a motort, úgyhogy bevállaltam :-)
Nagyon jó szín a lipari szürke a Giuliának, a fénytől függ, hogy közép-, sötétszürke, vagy épp bronzos.
Az ezüst szerintem a kosztűrés miatt jó!
Nagyon jó szín a lipari szürke a Giuliának, a fénytől függ, hogy közép-, sötétszürke, vagy épp bronzos.
Az ezüst szerintem a kosztűrés miatt jó!
WarbiRunner (Gyuri)2017-03-13 18:04:02 // 3108
Kérdi akinek ezüst 166 van az autói közt... :-D
Nekem bejön a jürgensilbermetall. :-) Az hogy sok van belőle nem zavar, az ha nem tűnök ki a forgalomból, az se. Nekem a sleeper jelleg jobban bejön mint a magamutogatós messziről látszós. Alfával ez csak ezüstben jön össze. Talán...
Plusz a formát szerintem a világos szín adja jól ki.
Nekem 159-ben a fehér, Giulia-ban az ezüst adja legszebbnek az autót.
A 146-ot is ezüstben szerettem igazán, illetve volt egy sötétebb "titán" szürke szín ami nagyon bejött.
Plusz a sötét szín kb mosás után 5 percig szép, aztán csak macera. A sötétzöld TD gyönyörű tud lenni amíg frissen csillog, ki van waxolva. De az év nagy részében csak egy koszhalmaznak látszik, akármilyen elegáns az az angol sportkocsizöld metál. :-)
A 159 feketéje még egyébként meglepően jól viseli a koszt, mert annyira magas fényű valahogy, hogy egy kis porrétegen keresztül is még normálisan mutat. Viszont azon meg látszik, hogy látott már (lehet csak egyszer) gépi mosót. Kisüt a nap és észre lehet venni. A hologramosságot is kiadja. Én meg ilyenekkel utálok szenvedni. Nálam a kocsimosás a 20 perces gyors lecsapatás, körbe törlés.
Szóval nekem a következő autóm ha tehetem ezüst lesz és benzines, az az én világom.
Nekem bejön a jürgensilbermetall. :-) Az hogy sok van belőle nem zavar, az ha nem tűnök ki a forgalomból, az se. Nekem a sleeper jelleg jobban bejön mint a magamutogatós messziről látszós. Alfával ez csak ezüstben jön össze. Talán...
Plusz a formát szerintem a világos szín adja jól ki.
Nekem 159-ben a fehér, Giulia-ban az ezüst adja legszebbnek az autót.
A 146-ot is ezüstben szerettem igazán, illetve volt egy sötétebb "titán" szürke szín ami nagyon bejött.
Plusz a sötét szín kb mosás után 5 percig szép, aztán csak macera. A sötétzöld TD gyönyörű tud lenni amíg frissen csillog, ki van waxolva. De az év nagy részében csak egy koszhalmaznak látszik, akármilyen elegáns az az angol sportkocsizöld metál. :-)
A 159 feketéje még egyébként meglepően jól viseli a koszt, mert annyira magas fényű valahogy, hogy egy kis porrétegen keresztül is még normálisan mutat. Viszont azon meg látszik, hogy látott már (lehet csak egyszer) gépi mosót. Kisüt a nap és észre lehet venni. A hologramosságot is kiadja. Én meg ilyenekkel utálok szenvedni. Nálam a kocsimosás a 20 perces gyors lecsapatás, körbe törlés.
Szóval nekem a következő autóm ha tehetem ezüst lesz és benzines, az az én világom.
pettinke2017-03-13 13:13:49 // 3107
de miért ezüst??? tele vannak az utak uncsi ezüstszínű kocsikkal :-(
Halesz2017-03-13 11:44:15 // 3106
Csak egy napfénytető kéne még rá :)
Mondjuk az a piros bőr nekem továbbra is sok, főleg a műszerfalon a piros műanyagbetétekkel. :)
Mondjuk az a piros bőr nekem továbbra is sok, főleg a műszerfalon a piros műanyagbetétekkel. :)
WarbiRunner (Gyuri)2017-03-13 10:44:59 // 3105
Szóval hogy ON legyek, a 200 lovas benzinest alig várom hogy kipróbálhassam valahol. Teljesen elég lenne nekem. Szigorúan ezüstben. Amit Tediék a videóban mutattak ezüst Giulia, azzal a felnivel nálam nagyon nyerő. Jöhet összkerekes is, de nem feltétlen.
Ez bejön annyira, hogy tudom mire gyúrok az elkövetkező pár évben. :-)
Ez bejön annyira, hogy tudom mire gyúrok az elkövetkező pár évben. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2017-03-13 10:38:42 // 3104
Háát. 5 hengerest ne hasonlíts 4 hengereshez. :-) Amúgy nekem az volt a tapasztalatom, hogy a 8v jtd hangtónusa akkor lett a legszebb, mikor a környezetvédelmi dologok kipusztultak belőle mind, és csak a csupasz technika marad. Egy full átírt programmal, ami egy idő után már nem MES diagramokra, hanem fülre lett tovább optimalizálva. 2000-res fordulat környékén gyönyörű éneklős, dízelre semennyire sem emlékeztető hangon szól. Aztán feljebb forgatva óhatatlanul belemorog négyhengeres dízel hangon.
A jtd-k még egész kulturáltan adják elő, de a 4 hengeres dízel igazán jól sosem fog szólni sajnos. Van egy olyan irritáló morgásuk, ami Fordtól a VW-ig, HDI-től Jtd-ig mindegyikben benne van és csak a hangszigetelésen múlik, hogy mennyire elviselhető.
9 évig elvoltam vele, de átülve a 159-be a legnagyobb ajándék a hang. llletve a csend. Vagyis mindkettő. :-)
Az autócsere előtt úgy voltam, hogy a kis 146 volt az utolsó dízelem. Most azt mondom, hogy esélyes, hogy ez a 159 az utolsó dízelem, de hogy 4 hengeres dezsőt többet nem vennék ez után az biztos.
Mindig is szerettem a szép motorhangot, de úgy voltam vele, hogy motorhangért nem vennék autót. Na ebben most már annyira nem vagyok biztos :-)
A jtd-k még egész kulturáltan adják elő, de a 4 hengeres dízel igazán jól sosem fog szólni sajnos. Van egy olyan irritáló morgásuk, ami Fordtól a VW-ig, HDI-től Jtd-ig mindegyikben benne van és csak a hangszigetelésen múlik, hogy mennyire elviselhető.
9 évig elvoltam vele, de átülve a 159-be a legnagyobb ajándék a hang. llletve a csend. Vagyis mindkettő. :-)
Az autócsere előtt úgy voltam, hogy a kis 146 volt az utolsó dízelem. Most azt mondom, hogy esélyes, hogy ez a 159 az utolsó dízelem, de hogy 4 hengeres dezsőt többet nem vennék ez után az biztos.
Mindig is szerettem a szép motorhangot, de úgy voltam vele, hogy motorhangért nem vennék autót. Na ebben most már annyira nem vagyok biztos :-)
Giuntini2017-03-11 21:57:44 // 3103
Ezzel én is így vagyok, csak a tónusa nem mindegy. A 2,4 minden egyes gázadásra felhördül, sőt bizonyos fordulaton fenyegetővé válik. A diesel Giulia tónusa nekem zavaró volt, igaz városban vezettem, Tediék azt mesélték, hogy pályán viszont hangja háttérben marad.
Piritu - 1.000.0002017-03-11 19:27:49 // 3102
Nem tudom, hogy ki hogy van vele, de nekem szükségem van a motorhangra. A Giulia pont annyit adott.
pl. asszony OFF-ja - igaz benzines - de szinte hallhatatlanul jár kis fordulaton. Kereszteződésben, alapjáraton automatikusan a fordulatszám mérőre nézek, hogy jár-e :-)
pl. asszony OFF-ja - igaz benzines - de szinte hallhatatlanul jár kis fordulaton. Kereszteződésben, alapjáraton automatikusan a fordulatszám mérőre nézek, hogy jár-e :-)
Giuntini2017-03-10 23:34:52 // 3101
A bolygóművesek mindig finomabban váltanak, mint a duplakuplungosok. Az Aisin is nagyon finoman vált.
Piritu - 1.000.0002017-03-10 20:53:42 // 3100
Én elhallgatnám a hangját.
A váltó szerintem sokkal jobb, mint a TCT. Finomabban vált és mellette gyorsabbnak is tűnik..
A sok fokozat közül mindig abban volt, amelyikben - még N-ben is - gázra megindult a vas.
A váltó szerintem sokkal jobb, mint a TCT. Finomabban vált és mellette gyorsabbnak is tűnik..
A sok fokozat közül mindig abban volt, amelyikben - még N-ben is - gázra megindult a vas.
Giuntini2017-03-10 20:49:14 // 3099
Igen, én is hasonlót tapasztaltam. Nekem egyáltalán nem jött be a dízel hangja. Sajnos csak manuálissal tudtam kipróbálni. Milyen a ZF automata?
Piritu - 1.000.0002017-03-10 20:06:54 // 3097
Ma a Rieglernél Győrben kipróbáltam. Farkas Dániel a szokásos üdvözlés után a kezembe nyomta a kulcsot és némi beszélgetés után egyedül hagyott a vassal. (2.2 180LE automata)
Remek autó lett. Belső mérete a 159-re emlékeztet, de - szerintem - annál finomabb. Nincs a tank érzés, könnyedén megy, mint a Giulietta.
Érdekes a nyomógombos kézifék :-)
A hátsó hajtás egyértelműen érezhető, elég kanyar közben kicsit kövérebb gázt adni.
Csendes az egész kocsi, csak a motor hangja hallható. A Giulietta motorhangja erősebb, a 159-é talán halkabb volt.
Engem megvett.
Ami kicsit furi volt az a kipufogó. Miért kell láthatóvá tenni, hogy a nagy cső csak kamu?
Remek autó lett. Belső mérete a 159-re emlékeztet, de - szerintem - annál finomabb. Nincs a tank érzés, könnyedén megy, mint a Giulietta.
Érdekes a nyomógombos kézifék :-)
A hátsó hajtás egyértelműen érezhető, elég kanyar közben kicsit kövérebb gázt adni.
Csendes az egész kocsi, csak a motor hangja hallható. A Giulietta motorhangja erősebb, a 159-é talán halkabb volt.
Engem megvett.
Ami kicsit furi volt az a kipufogó. Miért kell láthatóvá tenni, hogy a nagy cső csak kamu?
CseBali2017-03-10 16:02:12 // 3096
Azurherceg2017-03-09 19:40:11 // 3095
A Kárpát utcai Pappasnál kb. 2 hét múlva lesz 280 pacis Veloce teszt autó. Csak szólok, hátha érdekel valakit ;-)
Zsolt1552017-03-08 16:26:39 // 3094
Ez az egész év autója - sajnos - egyre inkább valóban a vicc kategóriába tartozik. Lassan tényleg az alapján adnak díjakat, hogy tetszik-nem tetszik modell és nem a tartalomért. Nem azért mondom, mert nem az Giulia nyert.
2015-ben a Passat lett úgy az év autója, hogy a BlueMotion technológiája egy nagy hazugság (csalószoftver) volt. Jó, azt mondják ez már nem az volt, de mégis jött " gyári programfrissítés" rájuk. Mégsem vonták vissza a címet, mert érdemtelen rá. Érdekes, hogy egy olimpiai címet visszavonnak csalásért, míg egy ilyet nem. De a VW csalt még a megbízhatósági teszten Németországban. Ilyen márkát még indítani sem engednék egy nemzetközi megmérettetésen.
2015-ben a Passat lett úgy az év autója, hogy a BlueMotion technológiája egy nagy hazugság (csalószoftver) volt. Jó, azt mondják ez már nem az volt, de mégis jött " gyári programfrissítés" rájuk. Mégsem vonták vissza a címet, mert érdemtelen rá. Érdekes, hogy egy olimpiai címet visszavonnak csalásért, míg egy ilyet nem. De a VW csalt még a megbízhatósági teszten Németországban. Ilyen márkát még indítani sem engednék egy nemzetközi megmérettetésen.
BCS2017-03-07 18:58:11 // 3093
aka. A45 AMG természetesen
BCS2017-03-07 18:57:41 // 3092
Ez egy teljesen komolytalan és hiteltelen mérés. Fékpadon kiszerelt állapotban szokták megadni ezeket az értékeket. De görgős fékpadon mérve, sem lehet 20% eltérés...valamit nagyon elkurjantottak.
Amúgy meg állítólag lesz 350lovas változat a 2.0l-es I4 turbósból...az már majdnem C45AMG szint ugye, mínusz egy turbó. :D
Amúgy meg állítólag lesz 350lovas változat a 2.0l-es I4 turbósból...az már majdnem C45AMG szint ugye, mínusz egy turbó. :D
Abarai2017-03-07 16:04:17 // 3091
Én is csak annyit tudok, amennyi ott le van írva. Kíváncsian várom a többi mérést.
Ollah2017-03-07 15:41:24 // 3090
Én ennél komolyabbnak gondolom a Squadra Tuning csapatát Alfa-ügyben, mert náluk kevés típus nem fordult meg az elmúlt években.
Ez ráadásul nem is a jalopnik mérése. Kerékcsúszás? Mindenféle korrekciók? Béjemvé-elfogultság? Bármi lehet. Vagy kikönyökölt egy hajtókar, elvégre szarolasz. :P
Én megvárom a hollandokat, mit mérnek a QV-n. Elég konzisztensen hozzák náluk az autók a gyári értékeket pár lóerő eltéréssel. Ráadásul ők sosem egyet mérnek, hanem többet átlagolnak.
Ez ráadásul nem is a jalopnik mérése. Kerékcsúszás? Mindenféle korrekciók? Béjemvé-elfogultság? Bármi lehet. Vagy kikönyökölt egy hajtókar, elvégre szarolasz. :P
Én megvárom a hollandokat, mit mérnek a QV-n. Elég konzisztensen hozzák náluk az autók a gyári értékeket pár lóerő eltéréssel. Ráadásul ők sosem egyet mérnek, hanem többet átlagolnak.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.