Mondjuk, a tesztvezetessel nekem is jo tapasztalatom van. Sokat vartam magara a kocsira, mert mindenkepp benzinest akartam kiprobalni, de amint megvolt a Pappasnal a kocsi, hivtak is. 3 kereskedesben voltam, es eloszor eletemben nem ereztettek velem, hogy tudjak, ugysem veszem meg az autot. Meg is vettem :-)
A reklmaok hianyat en sem ertem. 98%-os utasvedelmi toresteszttel siman meg kellene lovagolni a biztonsagot. Rejtely.
Azurherceg2017-06-16 13:47:21 // 3402
Rohodi Mihály2017-06-16 13:22:52 // 3401
"A kereskedések hozzáállása is nagy rejtély nekem. Szénné kéne promózniuk a tesztevezetést pl. Ehelyett a potenciális vevőknek is alig engedik kipróbálni az autókat."
Hozzánk jön boldog-boldogtalan, pl. facebook regisztrációs tesztvezetésre, stb. Nem potenciális tesztvezetők is, bárki kipróbálhatja a tesztautóinkat, ha van érvényes jogsija, és aláírja a felelősségvállaló nyilatkozatot...
Hozzánk jön boldog-boldogtalan, pl. facebook regisztrációs tesztvezetésre, stb. Nem potenciális tesztvezetők is, bárki kipróbálhatja a tesztautóinkat, ha van érvényes jogsija, és aláírja a felelősségvállaló nyilatkozatot...
droberto2017-06-16 12:56:08 // 3400
Azért azt mindenki sejtette, hogy a tervezett eladások utópiaszerűek. Viszont a helyzet nem olyan rossz szerintem, ha csak a D szegmens eladásait vesszük alapul.
Egyébként meg továbbra is értetlenül állok, hogy miért nincsenek TV reklámok???
Minden nyomorult béna modellt unásig reklámoznak... Reklám nélkül, hiába jó egy termék, ha az emberek azt se tudják mi az a Giulia, meg Stelvio, várhatják a vevőket.
A kereskedések hozzáállása is nagy rejtély nekem. Szénné kéne promózniuk a tesztevezetést pl. Ehelyett a potenciális vevőknek is alig engedik kipróbálni az autókat. Anno itt a helyi Opelnél, mindig volt minden típus, többféle motorral. Még az OPC Vectrát is mindenki vezethette. :(
Az USA-ás eladási számokat pedig sejtettem, hogy ilyen alacsonyak lesznek. Ez csak egy buta kampányfogás, hogy Amerikára koncentrálunk.
Lerágott csont, de ennek tudatában 30-40%-al jobb lenne a szám, ha lenne SW kivitel...
Tudja valaki, hogy Ázsiával pl. mi a helyzet. Ott is megvetheté a márka a lábát. A BMW is jó számokat tud pl. Kínában produkálni...
Egyébként meg továbbra is értetlenül állok, hogy miért nincsenek TV reklámok???
Minden nyomorult béna modellt unásig reklámoznak... Reklám nélkül, hiába jó egy termék, ha az emberek azt se tudják mi az a Giulia, meg Stelvio, várhatják a vevőket.
A kereskedések hozzáállása is nagy rejtély nekem. Szénné kéne promózniuk a tesztevezetést pl. Ehelyett a potenciális vevőknek is alig engedik kipróbálni az autókat. Anno itt a helyi Opelnél, mindig volt minden típus, többféle motorral. Még az OPC Vectrát is mindenki vezethette. :(
Az USA-ás eladási számokat pedig sejtettem, hogy ilyen alacsonyak lesznek. Ez csak egy buta kampányfogás, hogy Amerikára koncentrálunk.
Lerágott csont, de ennek tudatában 30-40%-al jobb lenne a szám, ha lenne SW kivitel...
Tudja valaki, hogy Ázsiával pl. mi a helyzet. Ott is megvetheté a márka a lábát. A BMW is jó számokat tud pl. Kínában produkálni...
Putyesz2017-06-16 12:48:45 // 3399
Ez a hír is tele van hazugságokkal :)))))))
Azurherceg2017-06-16 11:59:58 // 3398
Tocke2017-06-09 10:19:10 // 3397
Ez gyönyörű, remélem Alfacity-n is lesz belőle.
Tocke2017-06-09 10:17:58 // 3396
Basszus, nehéz leírni, de ez a dög még rózsaszínben is jól néz ki.
RomeoOne2017-06-09 09:58:37 // 3395
Erhard 242 (Pure Energy)2017-06-08 09:25:09 // 3393
pussy-car :DDD
Kócosw2017-06-08 09:05:36 // 3392
nem is ertem az hogy sikerült oda...
Kazes☻2017-06-07 22:40:22 // 3391
khm... :)
BCS2017-06-07 18:20:14 // 3389
http://www.omniauto.it/inside/emozioni-made-in-italy-2
Ez igen!
Ez igen!
Smith2017-06-04 22:10:40 // 3388
Ez ilyen széles pl. a bömösben is, majdnem olyan mintha két kijelződ lenne, el lehet osztani, mondjuk bal oldalon navi, jobb oldalon még tudsz filmet nézni, vagy egyik fele car info, másik oldalon tolatókamera képe. Ezek már ilyen úri huncutságok, a napi élvezethez szerintem nem sokat tesz már hozzá :)
Jimmi T.2017-06-04 20:12:23 // 3387
RomeoOne2017-05-30 11:41:23 // 3386
Vagy egy TV-t, mint a Teslánál :DDD
Béci Ɨ|ѯ2017-05-29 14:57:15 // 3385
Jaja, az milyen ocsmány.
Kócosw2017-05-29 14:55:24 // 3384
vagy egy tabletet mint a merciknel :)
Giuntini2017-05-29 11:08:05 // 3383
A fényviszonyok miatt volt! A végleges helyén készítettem a fotót:)
Kazes☻2017-05-29 10:52:48 // 3382
Akkor legyen aki fotót is tud róla készíteni...! :P Amúgy grat hozzá, cííp! :)
RomeoOne2017-05-29 10:26:17 // 3381
Nálad jó helyen lesz :)
Giuntini2017-05-29 10:17:36 // 3380
Tocke2017-05-29 08:16:12 // 3379
Hát az alsó képen látható belső mindent visz. Gyönyörű.
Béci Ɨ|ѯ2017-05-27 15:20:24 // 3378
Igen, kicsit fura. De hát istenem, így fért el. Egy olasz tervező nem fog egy bumszlit rakni a műszerfal tetejére, hogy jobban elférjen. :-)
pettinke2017-05-27 09:29:03 // 3377
Hát függőlegesen nem tud hová terjeszkedni :-)
RomeoOne2017-05-27 01:01:50 // 3376
Wow ez jó, köszi. Az mondjuk furcsa, hogy a méretarány nem marad azonos, csak vízszintes irányban nyúlik meg a nagyobb.
Béci Ɨ|ѯ2017-05-26 20:36:28 // 3375
Béci Ɨ|ѯ2017-05-26 19:17:20 // 3374
Bevallom eddig én is csak leírva láttam. :-)
RomeoOne2017-05-26 13:14:41 // 3373
Erről van egyébként valami összehasonltíás, ahol látszik, hogy mekkora a kép az egyik meg a másik esetben, mert ilyet nem nagyon találtam.
Béci Ɨ|ѯ2017-05-26 12:42:45 // 3372
A navi helyett van egy nagyobb kijelző.
RomeoOne2017-05-26 12:02:29 // 3371
A Giuliában mit jelent a "Alfa UConnect 3D nav 8,8" "? Középre a 6,5"-os navi helyett beraknak egy jóval nagyobb kijelzőt?
A műszeregység 7" TFT kijelzője meg a műszerfal két órája közötti kijelző?
A műszeregység 7" TFT kijelzője meg a műszerfal két órája közötti kijelző?
Béci Ɨ|ѯ2017-05-25 13:13:42 // 3370
Asszem túl sok Star Wars-t néztek a fiúk...
CseBali2017-05-25 12:24:33 // 3369
...beindultak az olaszok...mondjuk az az első lökös...khmm...érdekes
Giulia Tecnomagnesio
Giulia Tecnomagnesio
Szabolcs 1592017-05-22 19:14:48 // 3368
BCS2017-05-21 11:14:06 // 3367
A TCR is jön idén, ott legalább van Alfa is a mezőnyben.
droberto2017-05-20 20:48:09 // 3366
Ott ültem a célegyenes végén. Kb. jobb hangja volt, mint bármelyik ott futó szériának. Ja... és kb. bármelyiknél gyorsabb is lett volna, ha akar. :)
Kazes☻2017-05-20 19:56:26 // 3365
Őrületes...! :)
RomeoOne2017-05-18 22:56:03 // 3364
Bekapcsoltam most az M4-et és a WTCC hungaroringi versenye van, ahol Michelisz Norbi defektet kapott. Épp a rajtra kapcsoltam oda és majd leesett az állam. A felvezető autó sárga szirénákkal egy vörös Giulia QV volt :O
Halesz2017-05-15 18:41:39 // 3363
Én sem igazán értettem a koncepciót.. Fb-n beharangozták, hogy jól megcsapatják, aztán abból semmi sem került adásba.
Ráadásul a formatervező srácnak szerintem nem volt egy izgalmas gondolata sem, nem tudtuk meg, ki ő, pedig elég komoly cuccai vannak:
https://www.the-concept-designer.com/
Ráadásul a formatervező srácnak szerintem nem volt egy izgalmas gondolata sem, nem tudtuk meg, ki ő, pedig elég komoly cuccai vannak:
https://www.the-concept-designer.com/
BCS2017-05-15 18:21:32 // 3362
Nekem kifejezetten nem tetszett Vályi Pista tesztje, olyan semmilyen volt...nem "vályis", ráadásul egy csomó helyen tévedett benne.
Nem áll jól neki ez a polkorrektség.
Nem áll jól neki ez a polkorrektség.
Kazes☻2017-05-14 11:25:57 // 3361
Most volt a TV2 -n speedzone Vályi Pistával és egy gyönyörös QV -vel. :-)
Forsberg2017-05-11 14:24:36 // 3359
Mindenhol elájultak a Giuliáról, mint élvezeti cikktől, ahol a vezetés igazi öröméről volt szó. Itthon egyedül az Az Autó-s Surányi kötött bele, de ő szerintem már kezd szenilissé válni, hallgatni is rossz a szerencsétlen vénembert.
RomeoOne2017-05-11 13:31:42 // 3358
Szubjektív, bár a német újságírók BMW imádata, valószínűleg nagyon is objektív okokra vezethető vissza, amit a bankszámlájukra belépve lehetne látni.
Semmilyen más újságírók nem engedték meg maguknak azt a kijelentést, hogy a 3-assal szemben alulmaradna a Giulia. Csak német újságokban olvashatsz ilyet. Saját hitelességüket játsszák el, de ez az ő bajuk.
Semmilyen más újságírók nem engedték meg maguknak azt a kijelentést, hogy a 3-assal szemben alulmaradna a Giulia. Csak német újságokban olvashatsz ilyet. Saját hitelességüket játsszák el, de ez az ő bajuk.
pettinke2017-05-11 13:13:37 // 3357
ez egy szubjektív műfaj :-) szerintem nincs olyan, hogy valami egyértelműen jobb vagy rosszabb, csak olyan, hogy a konkrét újságírónak mi tetszik meg mi nem.
de az (angol!) top gear pont most írt Jag Alfa összehasonlítót, és nekik is a Giulia tetszik jobban :-)
de az (angol!) top gear pont most írt Jag Alfa összehasonlítót, és nekik is a Giulia tetszik jobban :-)
vzsiros2017-05-11 13:07:47 // 3356
oké srácok, és én el is hiszem... ;-)
Kérdés, hogy tényleg csak a lokálpatriotizmusuk miatt hozzák ki a német lapok a németeket jobbnak? Érdekes volt látni, hogy a jag-ra a totalcar azt mondta, mindegyiknél jobb vezetni, de jó vacak belülről - aztán jött a Giulia, és arra is azt mondja, hogy jobb vezetni mindegyiknél (ti is ezt mondjátok), és a belseje is elég rendben van. Egyedül a mai modern infotainment cuccokban van lemaradása...
Azért úgy megkérdezném a német szakújságírót, hogy pontosan megdönthetetlenül tudja-e bizonyítani, hogy a Giulia annyival szarabb, mint ahogy leírja...
Kérdés, hogy tényleg csak a lokálpatriotizmusuk miatt hozzák ki a német lapok a németeket jobbnak? Érdekes volt látni, hogy a jag-ra a totalcar azt mondta, mindegyiknél jobb vezetni, de jó vacak belülről - aztán jött a Giulia, és arra is azt mondja, hogy jobb vezetni mindegyiknél (ti is ezt mondjátok), és a belseje is elég rendben van. Egyedül a mai modern infotainment cuccokban van lemaradása...
Azért úgy megkérdezném a német szakújságírót, hogy pontosan megdönthetetlenül tudja-e bizonyítani, hogy a Giulia annyival szarabb, mint ahogy leírja...
deportivo2017-05-10 20:01:01 // 3355
Jó lett a videó, remek ez a kocsi!
BeeGee2017-05-10 18:21:36 // 3354
M-esbe csak a páros, mi? :)
Halesz2017-05-10 17:55:39 // 3353
Abban nem érzed annyira sem a teljesítményt, sem az utat... szerintem az már túl nagy/nehéz (2 tonna) egy igazi élményautóhoz. Persze megy, mint állat, de az nekem már nem a vezetési élmény.
Ellenben az M2... Na az igen, azt a Hungaroringen hajthattam meg :)
https://www.instagram.com/p/BGmhgb1oQ-t/?taken-by=halesz
Ellenben az M2... Na az igen, azt a Hungaroringen hajthattam meg :)
https://www.instagram.com/p/BGmhgb1oQ-t/?taken-by=halesz
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
0
Vendég0
690