gecsa2018-07-11 20:21:28 // 5171
Senki sem volt idén... :D
Jani72122018-07-10 18:00:31 // 5170
Szìvesen, remélem jò lesz!
zgi5212018-07-10 13:57:12 // 5169
@Jani
megjött a holmi, köszönöm szépen. ha lesz időm nekiesek :-)
még lógok a postával!!
,hogy tudom a srácnak elutalni? vagy anyukádnak is jó lesz?
megjött a holmi, köszönöm szépen. ha lesz időm nekiesek :-)
még lógok a postával!!
,hogy tudom a srácnak elutalni? vagy anyukádnak is jó lesz?
'''''2018-07-08 10:25:06 // 5168
Most estem haza külföldről.Citys képeket szívesen megnézném ha már nem jutottam el oda. :-)
AlfaWatch2018-07-07 20:03:03 // 5167
Talan teged lattalak etkezdek asztalanal,legkozelebb odamegyek😀. Szep napot addig is jo volt a rendezveny is.
Koszonet erte!
Koszonet erte!
Erhard 242 (Pure Energy)2018-07-07 19:55:53 // 5166
Üdv innen is :)
AlfaWatch2018-07-07 16:32:31 // 5165
zgi5212018-07-06 21:33:47 // 5164
tirex2018-07-05 12:38:54 // 5163
Nekem megfelel a H7 is csak 510ló legyen elöl! :))
zgi5212018-07-05 11:40:16 // 5162
Nalam pedig az AT8 mindent visz! tobbet nem kell kezi de mar irtam
Jahh es az adaptiv xenon is hibatlan , nem kanyarfeny az mas! ;)
Jahh es az adaptiv xenon is hibatlan , nem kanyarfeny az mas! ;)
zgi5212018-07-05 11:29:25 // 5161
Szia, remelem. Nyaralunk utana rsz keret csere.. koszi
Jani72122018-07-04 20:22:08 // 5160
hahó, megérkezett a küldemény?
gecsa2018-07-04 18:39:19 // 5159
Akkor meg majd már taposod neki, azért nem fog. :D
Erhard 242 (Pure Energy)2018-07-04 10:42:59 // 5158
igazatok lesz spritmonitoron nézem a Stelvio fogyasztást 6000km-ig 10-11L utána meg beesik 9 alá...
tirex2018-07-04 10:26:21 // 5157
Németben van még manuális 0 kilométeres, majd szólok nekik hogy rakják félre1-2 évig, addigra a fizetésből összespórolom az árát! :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-07-04 09:38:07 // 5156
szerintem senki nem mondana nemet :)))
tirex2018-07-04 09:13:48 // 5155
Úgy értettem hogy itt a fórumon megfordul már egykèt ember fejében hogy venne. Természetesen csak vicc volt hogy sok qv lesz. :)
tirex2018-07-04 09:08:51 // 5154
Akkor gyártatok egyet! :)
RomeoOne2018-07-04 08:57:18 // 5153
Van az több is sztem :D
RomeoOne2018-07-04 08:56:54 // 5152
Azt biztos nem veszel, mert a manuális váltósat már nem gyártják. Nem volt rá igény.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-07-04 08:52:20 // 5151
Miért nem QV-t vesz... talán a pitiáner 7-8 milla különbség miatt? :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2018-07-04 08:50:37 // 5150
lesz itt annyi QV... 2 évesen 18-19 milla szerintem is rengeteg lesz, 15 év múlva :DDD
tirex2018-07-04 08:41:50 // 5149
Lesz itt annyi qv hogy külön qv talit kell majd rendezni! :)) Mondjuk aki benzinest vesz és fel akarja húzatni az égig az nem értem miért nem qv-t vesz. Én veszek jövőre vagy két év múlva egy nullkilométerest az tuti de csak manuális váltóval, sportklocsiba az az igazi!
Erhard 242 (Pure Energy)2018-07-03 20:57:56 // 5148
Szerintem keress egy 2107-et, hátul hajt és semmi nincs benne garantáltan, fillérek :)
gecsa2018-07-03 20:39:37 // 5147
Vajon az önvezető autókhoz is kínálják ezt az extrát? :D
Erhard 242 (Pure Energy)2018-07-03 18:46:43 // 5146
simán, kormányfűtés is van :)))
gecsa2018-07-03 17:52:35 // 5145
Pontosan. Meg a többi cicoma. :) ezért jó a 4c szerintem. Semmi felesleges pompa, csak élmény.
Jani72122018-07-03 17:38:11 // 5144
váltófülek! A sávtartó és a start-stop kell a francnak
gecsa2018-07-03 17:24:55 // 5143
Ülésfűtés? Feltesszük főni a tojásokat? :D
Erhard 242 (Pure Energy)2018-07-03 16:04:01 // 5142
xenon, bluethoot, ülésfűtés, bőr, tolatóradar ez a minimum nálam...
RomeoOne2018-07-03 15:38:35 // 5141
Na innen már csak egy ugrás a sávtartó automatika, a fékasszisztens meg az önvezetés :DD
Jó bajtárs volt, kár érte :((
Jó bajtárs volt, kár érte :((
gecsa2018-07-03 15:26:08 // 5140
Nekem 3 dolog kell egy autóba. Klíma, tempomat, esőszenzor. A többi extrát egyii autómon sem használtam még.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-07-03 08:19:59 // 5139
ilyet lehet kapni? fapad alatti ....
gecsa2018-07-02 22:27:07 // 5138
A 27ezresben van 20k km.
gecsa2018-07-02 22:26:37 // 5137
Bocs, elírtam az árat.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=258859729&utm_source=sharedAd&utm_medium=android
Dieses Angebot habe ich bei mobile.de gefunden:
Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo 16V 200 PS AT8 (D3)
Kilometerstand: 0 km
Kraftstoffart: Benzin
Leistung: 147 kW (200 PS)
Preis: 28.990 €
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=258859729&utm_source=sharedAd&utm_medium=android
Dieses Angebot habe ich bei mobile.de gefunden:
Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo 16V 200 PS AT8 (D3)
Kilometerstand: 0 km
Kraftstoffart: Benzin
Leistung: 147 kW (200 PS)
Preis: 28.990 €
Erhard 242 (Pure Energy)2018-07-02 22:11:06 // 5136
KB 50e eur lett volna egy ugyan olyan stelvio a németeknél amit itthon 1 millával olcsóbban kaptam meg
Jani72122018-07-02 22:02:34 // 5135
ebben az árban már elég jó felszereltség van egyébként.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-07-02 21:59:52 // 5134
Kint még drágább, mint itthon ezért vettem magyar Stelviot...
RomeoOne2018-07-02 21:29:38 // 5133
Kicsit off, de ma vezettem egy épített 500 lovas Subaru Impreza STI-t. Brutál egy gép. 140-nél, mikor 4-esbe tettem és lepadlóztam, úgy hátbavágott, hogy majdnem felbüfiztem az ebédet. Most már biztos vagyok benne, hogy kell az az 500 lovas opció, a Giuliába is. El tudnám viselni. Nyilván nem azért, hogy kanyarokban a határát keressem. Hanem az a felsőbbrendű érzés, hogy jöhet bárki a pályán, megbubucolom akármikor :DDD
kép
Tomi! Van még lehetőség beülni melléd a QV-be? Most, hogy még friss az élmény, mennék veled is egy kört, hogy legyen valami összehasonlítási alapom :D
kép
Tomi! Van még lehetőség beülni melléd a QV-be? Most, hogy még friss az élmény, mennék veled is egy kört, hogy legyen valami összehasonlítási alapom :D
Jani72122018-07-02 21:02:36 // 5132
megnéztem egy konfigurátort, a legalapabb benzines az én felszereltségemmel (kb) 49730
Erhard 242 (Pure Energy)2018-07-02 20:49:31 // 5131
Itthon mitől menne lefelé 332 az eur...
Jani72122018-07-02 20:45:04 // 5130
ne csináld már a super 38500-nél kezdődik
R33Z2018-07-02 20:09:32 // 5129
Az elég fura, mert itthon egyenlőre csak felfelé megy és biztosan nem lesz olcsóbb.
Mobile.de-n a legolcsóbb 33k EUR és a legolcsóbb tudjuk, hogy mindig sántít :/ Újszerű benzines reálisan 35k-ról indul.
Ha ugyanebben a kereskedésben látnál 50-55k-ért új QV-t, szólj mert indulok érte :)
Mobile.de-n a legolcsóbb 33k EUR és a legolcsóbb tudjuk, hogy mindig sántít :/ Újszerű benzines reálisan 35k-ról indul.
Ha ugyanebben a kereskedésben látnál 50-55k-ért új QV-t, szólj mert indulok érte :)
gecsa2018-07-02 19:52:59 // 5128
Az a gond, hogy elkezdett lefelé menni az ára. A minap láttam, hogy egy kereskedésben már akciózták. A 200le at8 27200€. Új 0km rendelésre. Ez már gondolkodóba ejtett. Lehet, hogy jövőre még olcsóbb lesz?
R33Z2018-07-02 17:16:23 // 5127
Ez egy más dimenziójú AT, de komolyan. Egyszer kipróbálod és sosem akarsz többé kézit.
A váltófülek szvsz nem játékból vannak, igazán jó játszósat pl. szerpentinen kergetés, csak a fülekkel tudsz menni. Én spec rendkívül sokat használom, normál használatban is.
D-ben pl. imitálja heeltoe-t, és durva kuplungolást.
Az a 200 ló, már többször írtam, hogy nem 200, inkább ~230HP és ~380Nm, keress rá a külföldi forrásokból. Ha a garit nem sajnálod, akkor +850 EUR és 310HP @450Nm a géptető alatt, már a start-stop-ra is van megoldás és a kipörgésgátló kiiktatására is.
Én nem piszkáltam éppen a gar miatt, de a gyári adattól így is jobbat gyorsul, nagyon dinamikus 120ig különösen, sokkal erősebbnek érződik, mint amit a papírra írtak. Én eléggé AWD ellenes vagyok, így összkerekes nálam szóba sem jöhetett, hiába a csábító teljesítmény. 21e km-t mentem már vele 8.5 a fogyasztás átlag.
Én azt mondom Giulia-ból 2.0T RWD vagy QV.
A váltófülek szvsz nem játékból vannak, igazán jó játszósat pl. szerpentinen kergetés, csak a fülekkel tudsz menni. Én spec rendkívül sokat használom, normál használatban is.
D-ben pl. imitálja heeltoe-t, és durva kuplungolást.
Az a 200 ló, már többször írtam, hogy nem 200, inkább ~230HP és ~380Nm, keress rá a külföldi forrásokból. Ha a garit nem sajnálod, akkor +850 EUR és 310HP @450Nm a géptető alatt, már a start-stop-ra is van megoldás és a kipörgésgátló kiiktatására is.
Én nem piszkáltam éppen a gar miatt, de a gyári adattól így is jobbat gyorsul, nagyon dinamikus 120ig különösen, sokkal erősebbnek érződik, mint amit a papírra írtak. Én eléggé AWD ellenes vagyok, így összkerekes nálam szóba sem jöhetett, hiába a csábító teljesítmény. 21e km-t mentem már vele 8.5 a fogyasztás átlag.
Én azt mondom Giulia-ból 2.0T RWD vagy QV.
TtK2018-07-02 10:32:16 // 5126
Az automata nagyon állat. Szinte észrevétlenül vált fel-le, ha pedig odalépsz, nagyon gyorsan visszagangol kettőt-hármat. A váltófülek inkább csak just-for-fun funkcióval bírnak (amellet, hogy nagyon jól néznek ki), automatában hagyva is megold szinte mindent.
A "200 lovas az Alföldre való" cikket meg Winkler követte el, akinek sajnos minden írása jópár éve felejtős. Teljesen elvesztette a fonalat; értékelhetetlen, ami a keze alól kikerül. Kár, mert a TC indulásakor még jókat írt.
Én inkább egy a "200 lovas a Nordschleifén innen bármire elég" cikket írnék, ha autós ujságírásra adnám a fejem (egyébként Csikós írt is egy ilyesfélét, mikor kijött a Giulia).
A "200 lovas az Alföldre való" cikket meg Winkler követte el, akinek sajnos minden írása jópár éve felejtős. Teljesen elvesztette a fonalat; értékelhetetlen, ami a keze alól kikerül. Kár, mert a TC indulásakor még jókat írt.
Én inkább egy a "200 lovas a Nordschleifén innen bármire elég" cikket írnék, ha autós ujságírásra adnám a fejem (egyébként Csikós írt is egy ilyesfélét, mikor kijött a Giulia).
Erhard 242 (Pure Energy)2018-07-02 09:22:39 // 5125
teljesen más a sima meg a Veloce ülés, a sima az műbőr nem állítható az oldal merevítés nincs kihúzható combtámasz...
RomeoOne2018-07-02 08:40:45 // 5124
Volt arról szó egyébként, hogy milyen jó a Veloce ülés, de akkor msot az melyik? Mert belenéztem a konfigurátorba és nagyjából ugyanazokat az üléseket láttam a Velocénél is, mint a Supernél. Ami azt illeti, a Supernél még több lehetőséget is.
Szóval ez az a Bőrülés, amit a Veloce-nél mutat, de ez ugyanúgy van a Supernél is:
Szóval ez az a Bőrülés, amit a Veloce-nél mutat, de ez ugyanúgy van a Supernél is:
pettinke2018-07-02 08:18:51 // 5123
a váltó iszonyat jó.
200 lovas benzinest eddig még csak bejáratósakat vezettem, tehát nem mertem egyiket sem szétküldeni, de amennyire oda mertem lépni, megy mint a barom. nyilván nem lehet úgy nyomatékból autózni, mint a dízelt, de szedi a lábát rendesen. és van benne valami a régi Alfetták szívóhangjából.
200 lovas benzinest eddig még csak bejáratósakat vezettem, tehát nem mertem egyiket sem szétküldeni, de amennyire oda mertem lépni, megy mint a barom. nyilván nem lehet úgy nyomatékból autózni, mint a dízelt, de szedi a lábát rendesen. és van benne valami a régi Alfetták szívóhangjából.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-07-02 07:05:40 // 5122
A totalcar szerint a 200 lovas csak az alföldre jó :))) Még jó hogy én a mezőföldön lakom ott elketyeg a gyengébbik Stelvio, a Mátrába nem is merek vele menni, egyébként a traktort egész gyorsan meg lehet vele előzni, a többinél gondolkodnom kell, hogy egyet vagy ötöt, a váltőfüleket még nem igazán használtam annyira lassú... vagyok a váltóhoz képest
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.