Fórum >> Típusok >> Giulia

Piritu - 1.000.0002020-11-20 21:34:11 // 17826
ezt azért érdemes megnézni...
Liquid2020-11-20 21:23:47 // 17825
Pár részt néztem csak meg, aztán beraktam a viccnek is rossz kategóriába, mivel pitiáner problémákat állítanak be életveszélyes hibaként és kb. az új / OT állapot se lenne elég jó nekik, illetve mikor Alfa szerepelt benne akkor kijött, hogy mennyire nem értenek hozzá.
Kb. arra jó, hogy az átlag beszarit az újautók felé tereljék, szóval kb. fizetett újautólobby...
Liquid2020-11-20 21:16:48 // 17824
Eszméletlen jól néz ki ezzel a zöld színnel sárga fékekkel, nagyon kéne :)
leopop32020-11-20 19:28:39 // 17823
Furának tartom hogy csak ilyen kevés olaj kell bele
leopop32020-11-20 19:28:06 // 17822
Jaja láttam top és tök kedves kommentet is írt 😁👍🍀
zgi5212020-11-20 17:46:11 // 17821
ezt miért kérded? nem én találtam ki. ennyi kell bele, nem több. a szerelőnek sztem ezt tudnia kell. (ene)ene, mikor a raktárból vételezi az olajat.
denil12020-11-20 16:43:38 // 17820
Ha már autókarbantartás.
Ajánlom a Totalcaron a műhelypornó mostani adását.
Kiemelnék belőle valamit, de mind a 19 perc igazi standup.
Én sok helyen elnevettem magam,h ilyen nincs de úgy látszik mégis van.

MűhelyPRN
G-MANN🍀2020-11-20 11:01:17 // 17818
nálam pont így minden :-)
leopop32020-11-20 10:57:21 // 17817
Ez nem függ a vezetési stílussal össze? 🤪
Erhard 242 (Pure Energy)2020-11-20 09:03:54 // 17816
A hátsó félig

Az első tele

A turbó csont száraz
Szabolcs 1592020-11-20 07:09:32 // 17815
Az a bizonyos O gyűrű ahol szivárogni szokott már a my 20 Model nél is voltak gondok vele 2017 be volt rá vissza hívás is
WarbiRunner (Gyuri)2020-11-19 22:58:30 // 17813
Ha az első tartályból fogy, akkor kell figyelni. A hátsóból valamennyi párolog.
leopop32020-11-19 22:20:54 // 17812
Hogy hogy ilyen kevés olaj kell bele ha jól tudom a 2.4 159/Brerában több mint 6 liter kell.
Igen tudom hogy az 5 henger.
De akkor tovább megyek a 2.0 4 hengeres dízelbe is 4.8 liter kell.
leopop32020-11-19 22:11:52 // 17811
Na akkor most csak párolog ennyi vagy az a hiba amit Warbi mond?
leopop32020-11-19 22:10:04 // 17810
Köszi igen így értem na akkor ezt figyelni fogjuk faterral ha nézünk Giuliákat
zgi5212020-11-19 19:04:28 // 17809
ennel mar csak az a jobb mikor a 3.6 liter olaj helyett 4 megy bele. es csodalkozunk hogy ha a legszurohazban landol.. en mar nem is tudom mennyire bizzak ebben a szervizben.
zgi5212020-11-19 19:01:06 // 17808
a dizelben tovabbra is van olajnivo palca.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-11-19 19:00:31 // 17807
Megnéztem a képeket, mondjuk csalóka a szint így szemre, a baloldalinak majdnem a tetején van a maximum, az ominózus jobbosnak meg a közép alatt :)))))) szóval mikor kinyitod a gépháztetőt és ránézel azt hiszed a minimumon van közben meg a maxin
Erhard 242 (Pure Energy)2020-11-19 18:52:23 // 17806
Nekem ez nem okoz problémát, talán én szóltam itt elsőnek erről :)) Olajfolyást is szoktam nézni a turbó környékén, benézek ide oda mivel a légszűrőt magamnak cserélem
WebM2020-11-19 18:34:30 // 17805
Tutela Paraflu UP
WebM2020-11-19 18:33:52 // 17804
Ezt meg tudom erősíteni, nekem is minimum alatti szinttel adták vissza.
WarbiRunner (Gyuri)2020-11-19 18:15:53 // 17803
Ja, mondjuk olajat ezeken már nem lehet csekkolni... sajnos :-)
WarbiRunner (Gyuri)2020-11-19 18:13:49 // 17802
Nekem nyóc, mindenki figyelje a sajátját, hogy melyikből és mennyire fogy. :-)) Alap dolog néha belenézni, vizet, olajat lecsekkolni.
Egyébként írd be a gugliba, hogy "Alfa Giulia 2.0 engine bay". És nézd meg a képtalálatokat. Mindenféle Giulia tesztek képei, és nem egy üres hűtővíztartállyal.
Külön érdekes, hogy van aminek baloldalt, van aminek jobboldalt van a kiegyenlítő tartálya.
G-MANN🍀2020-11-19 17:33:01 // 17801
Ez így van, elég szomorú 🤐
Erhard 242 (Pure Energy)2020-11-19 17:13:46 // 17800
az jó csak a másodlagos tartályból sosem hiányzik szóval cserélhetik a tömítéseket gariba attól az elsődlegeshez ami a motorhűtésé még párolog ...
WarbiRunner (Gyuri)2020-11-19 16:56:05 // 17799
Igen, van egy másodlagos hűtőkör az intercoolernek és a turbónak. Típishiba. A turbó melleti csatlakozás O-gyűrűje szokott ereszteni, konkrétan a visszatérő ág. Ismert hiba, illene gariban cserélni a tömítést minden autón amelyiknek fogy a vize.
leopop32020-11-19 16:35:32 // 17798
Ja így értem 😁
Szabolcs 1592020-11-19 16:22:11 // 17797
Pontosan benzinesbe 2 van és a dizel veloce ba is, 180le és a 150 le dízel be 1 viztartaly van
leopop32020-11-19 16:20:30 // 17796
Most megnéztem neten és tényleg
leopop32020-11-19 16:17:28 // 17795
2 tartály van a hűtővíznek a Giuliában?
zgi5212020-11-19 15:56:37 // 17794
ez eleg szomoru, hiszen kifizeted az eves reviziot.abban folyadekszint ellenorzes is szerepel, lasd UM.
G-MANN🍀2020-11-19 15:06:10 // 17793
Olajcserén nem sűrűn nézik meg sajnos a kiegyenlítő tartályt, érdemes mindenkinek rákukkantani sztm.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-11-19 13:53:52 // 17792
mondom, a hátsóból fogyogat...érdemes félévente rákukkantani, az elsőből sosem hiányzik
tdemeter2020-11-19 13:42:47 // 17791
Este én is megnézem. Ti mit töltötök rá?
Ebbe is vmi spéci cucc kell, mint a 159-be kellett?
sas-1592020-11-19 13:03:55 // 17790
Hűtővizet én is a héten ellenőriztem a fagyáspont miatt.
Tölteni kellett rá, az egyik tartályban a minimum alatt volt éppen.
Hidegen. Benzines Veloce.
Pedig 3 hónapja volt 15 ezres olajcserén, ahol gondolom rendben volt.
Szóval nem árt ellenőrizni rendszeresen.
Szabolcs 1592020-11-19 10:38:12 // 17789
Szabolcs 1592020-11-19 10:36:00 // 17788
Ismerősöm az alfanal szerelő Németországba, ő mondta nekem egész Németország ba és osztrák bol gyűjti össze az infót
leopop32020-11-18 22:17:54 // 17786
Ja ez nekem is megvan
Angelo Bianco2020-11-18 21:38:48 // 17785
Ezekről hol hallasz, olvasol?
RomeoOne2020-11-18 20:47:34 // 17784
Állítólag :D
WarbiRunner (Gyuri)2020-11-18 20:41:18 // 17783
Jövőre jön a facelift és a mild hibrid Giuliák.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-11-18 20:19:49 // 17782
Hidegen, most középen áll ma néztem
tdemeter2020-11-18 18:45:47 // 17781
Hidegen vagy melegen hiányzik neked belőle?
WarbiRunner (Gyuri)2020-11-18 18:03:08 // 17780
Azért árnyaltabb a dolog :-) A Giuliánál sok értelme nincs használtat venni, mert itthon jó ára van, és értéktartó, nincs beljebb az ember egy használttal. Azért nem mindig van ez így. Kompromisszum mindig van, az újnál is és a használtnál is. Egy tökéletes világban mindeni vehetne új autót és használhatná biztonsággal mondjuk 15 évig. :-) Na és nem kellene két autó, hogy az ember összelogisztikázza a család egy napját...

Én magam részéről nem tartom megalkuvásnak a használtat. Van az amire azt mondom, hogy túlzott rizikó, de nekem egy autó attól nem kevesebb, hogy nem én ültem bele először. Sőt, van valami sport értéke jó minőségű használtat vadászni. A Giuliettát is tök izgalmas volt felkutatni, megszerezni XDD

Persze van az a szint amihez nyúl vagyok. De pl egy használt "jól vett" Ghibli ezerszer jobban mozgatja a fantáziámat mint egy új Giulia. Semmi megalkuvást nem éreznék, ha a hátsómat egy újszerű Maser bőrfoteljébe tenném bele egy új Giulia áráért. Más már a garanciáért cserében elbukta egy másik autó árát rajta értékvesztésen pár tízezer km és néhány év alatt, használati érték pedig még marad bőséggel. Na de hiába nagy a szám, ezt egyelőre nem merem bevállalni XDD

És ugye az sem mindegy, hogy mire kell az autó. Ha özön km-t mennék fel-alá, akkor nincs kérdés, új kell és cserélni ahogy a lízing/gari lejár.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-11-18 17:29:07 // 17779
így van ugyan az a turbó meg minden, a szoftver más csak a 200 vs 280le között
R33Z2020-11-18 16:08:21 // 17778
Nagyjából már most annyi külföldről behozott fut itthon, mint amennyi az újonnan vásárolt hazai. Nem mind, de java része sérülésből javított vagy sokat futott autó. Újszerű autóból nem garanciálisat venni, ezt én sosem értettem. 2+3 év van mindegyik Giulia-ra itthon, kivétel a 2019-es Q mert arra valami oknál fogva csak a 2 év teljeskörűt kaptam, azóta is csodálkozom.
Ok, egyedi igények stb..., de aki használt autót vesz, az eleve megalkudik. Én a garancia hiányával biztosan nem alkudnék meg.

Amin meglepődtem, hogy a Veloce eléggé combos turbónyomást kap. Ha lehet hinni az infotainment-nek 1.7-1.9 baron tolja padlógázon, ami elég extrém. Mondjuk halad is, kicsit lassabban épül a nyomás, mint a 200 lovason, de ha felépült jóval nagyobbat lendül a gép. Ezek után csodálkozom is, hogy elvileg cikkszámra azonos a turbó. Érzésre olyan mintha ez egy nagyobb turbó lenne. Lehet a hajtáslánc miatt, de teljesen máshogy működik, vagy az Euro 6d final miatt, kitudja. A hangja mindenesetre sokkal jobb.

Szóval ekkora boost, már nem viccel, nem nagyon nehéz tönkretenni ezeket, gondolom a diesel sem 0.4et tölt.
leopop32020-11-18 15:25:31 // 17777
Ja hát ezeket nézni a legfontosabb én csak így indulok el minden egyes út előtt.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.