Jó jó, csak éppen AlfaOBD nincs iOS-re :D
Látom, hogy van OBDLink ami csak diagot tud csinálni ( nekem ez bőven elég ) vagy van az ismert multiecuscan. Ki milyen appot használ almára?
denil12022-01-17 17:37:20 // 23943
RomeoOne2022-01-17 16:00:59 // 23941
Lent van a bal lábadnál, szabadon.
denil12022-01-17 15:57:25 // 23940
AZ OBD csati egy kis tárolórekesz mögött van ha jól tudom.
Hogyan kapcsolgatod?Nem raktad vissza a helyére a tárolórekeszt vagy meghosszabbítottad egy kábellel vagy...?
Hogyan kapcsolgatod?Nem raktad vissza a helyére a tárolórekeszt vagy meghosszabbítottad egy kábellel vagy...?
denil12022-01-17 15:54:25 // 23939
Giuhoz nem néztem, de a 159-ben csak a nyárit használtam és emlékszem, hogy sehol nem találtam pontosan olyat mint ami benne volt, pedig az nagyon tetszett.
Így némileg azért kopott, főleg a logo rajta, mert akárhogy vigyáztam rá, azért mégis csak koszolódott.
Giunál ezt már nem akartam elkövetni. Most ami van gumiszőnyeg, azt valamelyik cartárs ajánlotta, ráadásul magyar cég, szóval jót tettem mindenkivel :)
Persze pont úgy néz ki mint egy gumiszőnyeg. Nem szép, de cserébe alatta minden szép tiszta most is. A nyári szőnyegek meg várják a jó időt..ahogy én is mert már marhára unom ezt a fos időt :DD
Így némileg azért kopott, főleg a logo rajta, mert akárhogy vigyáztam rá, azért mégis csak koszolódott.
Giunál ezt már nem akartam elkövetni. Most ami van gumiszőnyeg, azt valamelyik cartárs ajánlotta, ráadásul magyar cég, szóval jót tettem mindenkivel :)
Persze pont úgy néz ki mint egy gumiszőnyeg. Nem szép, de cserébe alatta minden szép tiszta most is. A nyári szőnyegek meg várják a jó időt..ahogy én is mert már marhára unom ezt a fos időt :DD
WarbiRunner (Gyuri)2022-01-17 14:06:07 // 23938
A Giuliettához most vettem 7500-ért gyári szőnyeget nyárra. Szerintem a Giuliához is lehet kapni normális árban, szőnyeget. Mondjuk én télen tényleg nem sokat nyúzom a vasat, de úgy vagyok vele, hogy ha majd elkoszolódik, kikopik (pl a sarkamnál a gázpedál előtt), akkor rendelek majd bele újat.
Csabi2022-01-17 12:03:43 // 23937
Akkor már lefutott a töltési ciklus. Szerintem rendben is lesz...
denil12022-01-17 11:44:27 // 23936
Én sajnáltam ezeket a szőnyeget, szóval idén vettem gumit.
Nem szép, de legalább a nyári szőnyegek mindig patika állapotúak lesznek.
A 159-nél nem figyeltem erre és bármennyire tisztán tartottam őket, azért látszódott rajtuk az évek használata...
Nem szép, de legalább a nyári szőnyegek mindig patika állapotúak lesznek.
A 159-nél nem figyeltem erre és bármennyire tisztán tartottam őket, azért látszódott rajtuk az évek használata...
RomeoOne2022-01-17 11:34:48 // 23935
Ahogy nézem a baloldali lábtartóra van jobban rátolva a tied. Ez gyárilag ilyen vagy már te is kiszedted korábban és így tetted vissza?
RomeoOne2022-01-17 11:33:41 // 23934
Hmm... Érdekes. Akkor igazgatom még egy kicsit, aztán meglátom melyik pozícióval tudok megbékélni.
WarbiRunner (Gyuri)2022-01-17 11:24:58 // 23933
denil12022-01-17 10:55:25 // 23932
Nem tudtam,h az akksi garis, gondoltam az teljesen fogyó kopó alkatrész mint egy fékbetét. Megkérdezem akkor Istit a Pappasnál.
RomeoOne2022-01-17 10:55:12 // 23931
És ugyanígy felkunkorodik?
denil12022-01-17 10:54:49 // 23930
Az én töltőm ugyanazt tudja mint a CTEK.
5A,12V különböző ciklusokat használ automatán és ahogy néztem ez is akkor 13V körül tartja a feszültséget és akkor onnan - feltételezem - csak karbantartó töltést csinál.
5A,12V különböző ciklusokat használ automatán és ahogy néztem ez is akkor 13V körül tartja a feszültséget és akkor onnan - feltételezem - csak karbantartó töltést csinál.
WarbiRunner (Gyuri)2022-01-17 10:53:05 // 23929
Nekem be van tolva a gázpedál aljáig, még jobban, mint az első képen.
RomeoOne2022-01-17 10:50:22 // 23928
Kis segítséget kérnék. A vezető oldali szőnyegnet hogy kell pozícionálni? Kiszedtem, hogy kimossam, eszembe sem jutott,hogy nem egyértelmű, hogy kell visszarakni, de elbizonytalanodtam (azóta már használtam párszor a kocsit, azért nem tiszta teljesen).
Valamiért azt gondoltam, hogy a két "vállnak" a lábtartó és a gázpedál aljánál kell lennie, de akkor a középső rész határozottan nem fér el, felhajlik:
Próbáltam lejjebb húzni, de úgysem az igazi.
Itt a kinyúló rész csak a feléig megy túl a gázpedál aljánál:
Itt pedig szinte a vége van egy vonalban vele:
Hogy áll ez eredetileg?
Valamiért azt gondoltam, hogy a két "vállnak" a lábtartó és a gázpedál aljánál kell lennie, de akkor a középső rész határozottan nem fér el, felhajlik:
Próbáltam lejjebb húzni, de úgysem az igazi.
Itt a kinyúló rész csak a feléig megy túl a gázpedál aljánál:
Itt pedig szinte a vége van egy vonalban vele:
Hogy áll ez eredetileg?
Erhard 242 (Pure Energy)2022-01-17 09:22:13 // 23927
1 év gari van az akkura de rárakják terhelővillára és egyből megmutatja le volt e merítve vagy cellazárlatos, ha utóbbi cserélik, ha előbbi akkor nem...
G-MANN🍀2022-01-17 07:26:17 // 23926
Miért nem garis az aksi? Egy ismerősnek a márkaszervizben (Pappas) gariban cserélték, egy éves sem volt az autó, bemutató autóként vette, fehér Veloce volt. (Sajnos később a szalagkorláton végeztem autó, most egy szép piros van neki 😉)
Csabi2022-01-16 23:14:44 // 23925
Az a kérdés mivel töltöd, mekkora áramerősséggel?
Vagy már túl van a töltésen úgymond. CTEK töltő a töltési ciklus végén 13V körül tartja az akkufeszt, tök normális.
AGM start-stop akksi javasolt. 80-95Ah
Vagy már túl van a töltésen úgymond. CTEK töltő a töltési ciklus végén 13V körül tartja az akkufeszt, tök normális.
AGM start-stop akksi javasolt. 80-95Ah
Zselé2022-01-16 22:47:13 // 23924
Szerintem nem kell annak 13V fölé menni. Majd töltésen lesz 13,8-14.4 közt. 12,8 feletti nyugalmi állapotban szerintem jó. Inkább ott válik el a dolog, hogy mennyire esik le indításnál
denil12022-01-16 21:28:02 // 23923
Baja egeszen biztosan nem lesz tole, de tolts ra. 1-2dl hianyzik csak.
denil12022-01-16 21:27:26 // 23922
Toltom az akksit kora du. ota d most neztem meg es 13V fole nem igazan akar menni. Lehet ennek az akksinak annyi, de konyorgom nincs 1 eves az auto. Tudom,h erre nincs gari d nem lehet ezt vajon megis elintezni?
Ha 3 ev mulva doglik meg az is tre, de lenyelem. De 8 honappal a forgalombahelyezes utan??
Egyebkent valakinek fejbol megvan,h milyen akksi kell bele?(inditoaram, stb.)
Ha 3 ev mulva doglik meg az is tre, de lenyelem. De 8 honappal a forgalombahelyezes utan??
Egyebkent valakinek fejbol megvan,h milyen akksi kell bele?(inditoaram, stb.)
Zoli222022-01-16 19:19:20 // 23921
Szia, én eddig nem nagyon nézegettem a 2 víztartályt, de most hogy feltetted a képeket gondoltam megnézem nálam mi a helyzet és teljesen ugyanez a szitu. Az egyik majdnem tele a másikban pedig kb. ugyanannyira kevés mint a tiedbe. Találtam 2 hónappal ezelőtti képet a motortérről és már akkor is ez volt a helyzet, azóta nem fogyott csak ugyanannyira kevés az egyikben...érdekes. Holnap mindenképpen rákérdezek, de remélem ez nem okozott semmi bajt.
Shadin2022-01-16 16:23:54 // 23920
A S/S mindig tanul és sok paramétert figyel. Mielőtt szervizbe viszed legyen rendesen feltöltve az akku, vagy menj vele több etapot amiben van hosszabb állás is. Nekem az off-os is meg a MiTo is azt csinálja, hogy több nap állás után amikor nem fickós az akksi, csak talán másnap lesz működőképes két oda-vissza Szhbatta-Budapest útvonal után.
denil12022-01-16 15:01:15 // 23919
Megnéztem egyébként, nem láttam sehol folyást vagy fehér kristályos maradványokat sem az egyik sem a másik tartály közelében ( turbónál sem ).
A motor hátulját lehet érdemes lenne megnézni de oda nem látok be.
Alapból nem volt teli a tartály amikor elhoztam a kocsit, ehhez képest fogyott kb. 1dl-t, szóval nem gondolom vészesnek.
Bár én még abban nevelkedtem, hogy se vízet se olajat ne egyen az autó de ma már tudjuk, hogy normális ha olajat is eszik valamennyit az autó, talán 1-2dl hűtőközeg fogyás szintén nem dráma.
Emlékszem a Tjet Bravom 150k km-nél kezdte el komolyabban enni az olajat, addigra már megevett 0.5L/1000km mennyiséget ami már nagyon zavart, mire a szervíz azt mondta, hogy gyárilag 1L/1000km a tolerancia. Gondoltam magamban, hogy anno a Ladák nem ettek ennyi olajat....
A motor hátulját lehet érdemes lenne megnézni de oda nem látok be.
Alapból nem volt teli a tartály amikor elhoztam a kocsit, ehhez képest fogyott kb. 1dl-t, szóval nem gondolom vészesnek.
Bár én még abban nevelkedtem, hogy se vízet se olajat ne egyen az autó de ma már tudjuk, hogy normális ha olajat is eszik valamennyit az autó, talán 1-2dl hűtőközeg fogyás szintén nem dráma.
Emlékszem a Tjet Bravom 150k km-nél kezdte el komolyabban enni az olajat, addigra már megevett 0.5L/1000km mennyiséget ami már nagyon zavart, mire a szervíz azt mondta, hogy gyárilag 1L/1000km a tolerancia. Gondoltam magamban, hogy anno a Ladák nem ettek ennyi olajat....
denil12022-01-16 14:57:49 // 23918
nincs *más szóba jöhető...
denil12022-01-16 14:56:59 // 23917
köszi mindenkinek a hozzászólást!
Tegnap rajta volt fél napot a töltő, de este mennem kellett így nem töltött fel teljesen.
Egyelőre továbbra sem működik a S/S, ma ráraktam a töltőt és holnapig le sem veszem, meglátjuk. Beszerzek egy ELM327-es csatit és megnézem az IBS szenzort mit mutat.
Ha ott is jók az értékek és továbbra sem működik, akkor szervíz, bár hibakód nélkül nem tudom mit tudnak tenni.
Találtam itthon bekeverve Paraflu UP-ot, a pink fajtát, abból töltöttem végül rá, tényleg alig kellett 1dl, szóval még ha nem is teljesen ok a 2 lötty, ebből baja nem lehet. A külföldi fórumokon is kérdéses a pink / orange de azt gondolnám amit Erhardt mondott,h mivel a pink az alu blokkokhoz készült így az orange és a pink ugyanaz.
Egyébként nem találtam a neten narancs paraflut, lehetséges, hogy a narancs az gyári betöltés de egyébként a piacon kapható az a pink lesz ami nekünk kell?
Nincs már szóba jöhető Paraflu UP termék.
Tegnap rajta volt fél napot a töltő, de este mennem kellett így nem töltött fel teljesen.
Egyelőre továbbra sem működik a S/S, ma ráraktam a töltőt és holnapig le sem veszem, meglátjuk. Beszerzek egy ELM327-es csatit és megnézem az IBS szenzort mit mutat.
Ha ott is jók az értékek és továbbra sem működik, akkor szervíz, bár hibakód nélkül nem tudom mit tudnak tenni.
Találtam itthon bekeverve Paraflu UP-ot, a pink fajtát, abból töltöttem végül rá, tényleg alig kellett 1dl, szóval még ha nem is teljesen ok a 2 lötty, ebből baja nem lehet. A külföldi fórumokon is kérdéses a pink / orange de azt gondolnám amit Erhardt mondott,h mivel a pink az alu blokkokhoz készült így az orange és a pink ugyanaz.
Egyébként nem találtam a neten narancs paraflut, lehetséges, hogy a narancs az gyári betöltés de egyébként a piacon kapható az a pink lesz ami nekünk kell?
Nincs már szóba jöhető Paraflu UP termék.
Erhard 242 (Pure Energy)2022-01-16 14:30:09 // 23916
A piros valójában pink, aluvédős bármelyik keverhető bármelyik gyártóval csak a szín szerint, a kék a régebbi autókba kell de van már zöld, sárga is...
Mindent úgy nézünk egy autóban ahogy bent ülünk..
Nálam a belső vízhűtő sarkainál látszik pink gyöngyöződés, el kell kézzel feszíteni a műanyag termelőt és látszik
Mindent úgy nézünk egy autóban ahogy bent ülünk..
Nálam a belső vízhűtő sarkainál látszik pink gyöngyöződés, el kell kézzel feszíteni a műanyag termelőt és látszik
WarbiRunner (Gyuri)2022-01-16 11:20:31 // 23915
A Giuliaforums-on van erről pár thread, tipikus a hűtővíz fogyás. Ott téma a narancssárga és rózsaszín fagyálló kérdése is. Jobban jársz, ha beviszed a szervizbe és ott töltenek bele olyat, ami most benne van. A két féle (narancs +r. szín) keveredve gél állagúvá tud válni. Sajna már ez sem olyan egyszerű :-(
Vagy tölts rá vizet, és nézd meg majd a fagyáspontját, talán ez a legegyszerűbb.
Elvileg ha a két tartályban egyforma van, a cooler tartályból is csíphetsz le, és áttöltöd a motor kiegyenlítőjébe, de ehhez is tudni kell, hogy valóban ugyanaz van e mindkettőben.
Vagy tölts rá vizet, és nézd meg majd a fagyáspontját, talán ez a legegyszerűbb.
Elvileg ha a két tartályban egyforma van, a cooler tartályból is csíphetsz le, és áttöltöd a motor kiegyenlítőjébe, de ehhez is tudni kell, hogy valóban ugyanaz van e mindkettőben.
Szabolcs 1592022-01-16 11:17:01 // 23914
Akksi simán lehet rossz, nekem 5 év után kellet cserélni,
Parkradar hibát dobott rá meg kicsit nehezen indult most új akkuval minden rendben van
Parkradar hibát dobott rá meg kicsit nehezen indult most új akkuval minden rendben van
Szabolcs 1592022-01-16 11:11:45 // 23913
Turbó mellett szokott szivárogni egy 300 Ft o tömítés miatt, ha netán keresnéd hogy hol szivárog ott nézd meg először ismert hiba,
G-MANN🍀2022-01-16 08:18:34 // 23912
Használat függő, de simán ok, ha rátöltesz 1x évente. Nálam az előző Giulian 2x töltöttem rá 2év alatt, csak a szemből bal oldali tartályba, 10 ezres olajcsere és folyadék rátöltés, ok minden, csöpögést a szervizben sehol nem találtak.
denil12022-01-15 23:48:03 // 23911
Ennek a paraflunak az a lényege ( tudomásom szerint ), hogy ha kicsepeg akkor fehér kristályos nyomot hagy. Innen könnyű meglátni ha valahol csöpög. Holnap megnézem, de eddig ilyet nem láttam.
Egyébként olaszéknál a bilincselés valahogy nem jön össze. FIatnál és a 159-nél is simán jöttek ki gyárilag úgy gépek, hogy a bilincsek nem voltak jók.
Egyébként olaszéknál a bilincselés valahogy nem jön össze. FIatnál és a 159-nél is simán jöttek ki gyárilag úgy gépek, hogy a bilincsek nem voltak jók.
Zselé2022-01-15 23:36:00 // 23910
Nem biztos, hogy megeszi, lehet hogy elcsepeg. Érdemes lenne nyomokat keresni, nekem anno egy fél éves Fiatom 5x volt szervizben vízfolyás miatt. Hatodikra megtalálták a kudas bilincset
denil12022-01-15 23:23:20 // 23908
Ezek szerint ez a folyadékszint probléma már másnál is előfordult.
AZért érdekes mert alig 3/4 éves autó. Mondjuk az elején sem volt max szinten de mégis csak azt jelenti, hogy valamennyi vizet megeszik az autó.
A 159-es is ette, de abban volt 300k km :)
AZért érdekes mert alig 3/4 éves autó. Mondjuk az elején sem volt max szinten de mégis csak azt jelenti, hogy valamennyi vizet megeszik az autó.
A 159-es is ette, de abban volt 300k km :)
RomeoOne2022-01-15 22:23:48 // 23907
Én csak simán rátöltöttem ioncserélt vizet. 1-2 deci kellett bele, az nem hígítja meg annyira, hogy gond legyen.
G-MANN🍀2022-01-15 22:12:39 // 23906
Igen, néztem a fotódat, min alatt volt. Pirosat vegyél 🙂
Zselé2022-01-15 21:59:27 // 23905
Neked jobb, vagy nekem bal? :D
RomeoOne2022-01-15 21:44:58 // 23904
denil12022-01-15 20:51:02 // 23903
Ez igaz, de megnéztem és tényleg bőven minimum alatt van.
A másik meg max felett.
VIszont a Paraflu anno emlékszem rózsaszín volt, most kapható belőle piros és kék.
Vajon ez a narancssárga a piros akar lenni...vagy?
Hétfőn vennék, de jó lenne ugyanazt venni.
A másik meg max felett.
VIszont a Paraflu anno emlékszem rózsaszín volt, most kapható belőle piros és kék.
Vajon ez a narancssárga a piros akar lenni...vagy?
Hétfőn vennék, de jó lenne ugyanazt venni.
Erhard 242 (Pure Energy)2022-01-15 20:34:54 // 23902
Csak egy logikus lehetőség van 😁
G-MANN🍀2022-01-15 19:38:05 // 23901
Csalóka, mert szemből a bal oldalinál jóval lejjebb van a szint jelzés, maxon is kevésnek tűnik ami benne van. Nekem is töltötték már. 😉
RomeoOne2022-01-15 18:07:36 // 23900
Ilyenkor hogy kell nézni az irányt. Autó menetirány szerinti, vagy ha felnyitjuk a motorháztetőt és szembeállva vele?
Erhard 242 (Pure Energy)2022-01-15 17:48:10 // 23899
A bal a turbó, a jobb a motor
Erhard 242 (Pure Energy)2022-01-15 17:47:49 // 23898
A jobb a turbó
denil12022-01-15 16:08:23 // 23897
Es tenyleg. Melyik tartaly melyik korhoz tartozik?
the 2.0 petrol has two completely separate cooling circuits: a high temperature one for the engine block and head, engine oil, heater core, and low pressure EGR, and a low temperature one for the intercooler and the turbo. The HT circuit has a belt driven pump, while the LT circuit has an electric pump.
the 2.0 petrol has two completely separate cooling circuits: a high temperature one for the engine block and head, engine oil, heater core, and low pressure EGR, and a low temperature one for the intercooler and the turbo. The HT circuit has a belt driven pump, while the LT circuit has an electric pump.
Erhard 242 (Pure Energy)2022-01-15 15:14:03 // 23896
Persze hogy kell két különböző kör...a 12.3 sem sok az kezd avét lenni
denil12022-01-15 11:46:18 // 23895
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.