Fórum >> Típusok >> Giulia

denil12022-03-02 21:47:24 // 24844
Azt a jelenetet megneztem volna en is :))
Amugy a nagy.ker arakat (is) befagyasztottak.
Bar lehet premium cuccokra ez nem ervenyes.
Hardy2022-03-02 21:43:25 // 24843
Nálam 120.000 alatt semmi gond. A legjobb autóim egyike. Kicsit sajnáltam is. Főleg hogy ennyire hamar elvitték.
RomeoOne2022-03-02 21:41:41 // 24842
Olyankor nem szokott hiba lenni :D Meg akkor sem, amikor villantani kell :DDD

Kiálltam ma a garázsból, hogy tankoljak egyet. Láttam emelnek péntekig vagy 40 ft-ot az üa. nagykereskedelmi áron, mondom lehet ez már a 100-asra is hatással lesz, jobb letudni most.

Az az érzés, amikor beáll melléd a kúton a gyerek a viszonylag újabb Audijával, meglátja mi áll mellette, és látod az arcán, ahogy rádöbben, hogy szar kocsija van... Priceless :DDD
denil12022-03-02 20:17:10 // 24841
Azert van igy, mert olyan mint a Blackbird. A lopakodo.
Abbol orran szajan folyt az uzemanyag es csalen allt minden femlemez amikor a foldon volt. Na de amikor ugy hasznaltak amire terveztek akkor…

A Giu ugyanez. Majd minden helyere all amikor taposod neki :D
Piritu - 1.000.0002022-03-02 20:13:32 // 24840
Ahhh, anno a 159 topik is ilyen volt amikor elkezdtem nézegetni hogy vegyek-e egyet. Aztán nem hallgattam rájuk és örömteli 5 évet töltöttünk együtt...
(Ettől függetlenül a legtöbb hibát, lerobbanást az produkálta az összes közül.)
WarbiRunner (Gyuri)2022-03-02 20:13:20 // 24839
Pedig csak nem akarjuk, hogy másoknak is legyen.Mer' akkor már nem ritka és különleges 😆 Az enyémnek a kereke esett ki, aztán hengerfejes lett, majd a műszelfalon megjelent az 'all in' hibaüzenet, ami az összes elektronikai hiba egyszerre 😆
leopop32022-03-02 19:12:10 // 24838
Kis durcival de azért elfogadnám 🤣🤣🤪
RomeoOne2022-03-02 18:58:08 // 24837
Most már benéz valaki ebbe a topikba, biztos azt hiszi, hogy jó hulladék autók ezek xDDD
RomeoOne2022-03-02 18:52:54 // 24836
Lehet, hogy a Montreal zöld festékre nem tapad a ragasztó :D

Amúgy arra is gondoltam, hogy a hideg lehet az oka. Nekem az üzemanyag betöltőnyílás takaró is hidegben eláll egy kicsit az autótól. Utánaolvasva ez is típushiba. Még csak cserélni sem érdemes, mert a cserealkatrész is ilyen lesz. Egyszerűen hidegben így húzódik össze. Nyáron meg újra visszaáll az eredeti alakra.
Így néz ki hidegben, nem simul bele a karosszéria vonalába:


De ja, nekem is feljött a légterelő a másik oldalon is, csak nem ennyire, ott kb. fele a jobboldalinak.
attila_l2022-03-02 14:07:24 // 24835
A légterelővel nálam is ez a helyzet, csak nálam szimmetrikus, mert mindkét végén tapasztalható a dolog. Egyelőre ezzel én is kivárok.
zgi5212022-03-02 13:58:55 // 24834
engem is zavart.. elől a parkradar hisztizett, hátul wartburgos volt.. :)

én ledobtan a díler kereteket, és négy sarokban kis csavarral van rögzítem, színes kupakokkal.

sztem egyik legigényesebb megoldás..
WarbiRunner (Gyuri)2022-03-02 11:13:55 // 24833
Apum 2008-as Focusán is így zörög, rájöttem, hogy ezért nem zavar. Szinte ismerős hang volt XD Azért két csík kétoldalast kap majd.
Halesz2022-03-02 10:50:17 // 24832
Ragaszd fel kétoldalúval. Jobban is fog kinézni :)
Zselé2022-03-02 10:34:42 // 24831
Nálam eddig lekopogom, csak két apróság van az autóval:

- A néha megkergülő forrás kiválasztás a Connect-ben (meg volt 1-2 alkalommal újraindulás)
- A hátsó rendszámtábla tartó..

Nem fekszik fel rendesen, pedig látszik az akarat a kialakításán. így a csomagtér ajtó lecsukásakor zörög a rendszám mint az állat, mintha valami sedan Swiftet csapkodnék. Ez elég gáz, majd kiékeljük valami szivaccsal vagy nem tudom.
Erhard 242 (Pure Energy)2022-03-02 10:05:52 // 24830
múltkor kaptunk egy csapágyat lefényképeztük kidobta, hogy honda váltó csapágy :DDD
RomeoOne2022-03-02 10:05:29 // 24829
Majd a következő körben :)

Van még pár apróság. A ragasztó elkezdte pl. elengedni a csomagtartófedélen lévő légterelőt. Ezt már jeleztem is, de egyelőre semmi. Azt mondták, hogy nem egyedi probléma, de nem tudnak ragasztót szerezni, még csak azt sem sikerült kideríteni, hogy miylen ragasztóval van felrakva.

Nem vészes amúgy a dolog, nem nagyon szembetűnő, kb. 2 mm a jobb oldalon, ha kimondottan nézi az ember, csak akkor látja. Persze a fényezett felület tükröződése duplázza optikailag a dolgot.
Szerencsére nem is romlik a helyzet, ahogy figyelgetem, nem folytatódik a felválás. Csak nem szeretném, ha emiatt mondjuk nagyobb sebességnél elhagynám a légterelőt. Bár eddig szerencsére nem mutatta jelét.

Lehet ezzel már nem is a garis utat fogom bejárni eléggé elegem van abból az impotens folyamatból, inkább elviszem egy ügyes karosszériáshoz, üvegragasztóval felteszi, aztán örök, mnit a nyomorúság...

Erhard 242 (Pure Energy)2022-03-02 10:04:38 // 24828
van fényképes google alkalmazás nézd meg azon az ki szokta dobni mi az :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2022-03-02 10:03:41 // 24827
annak meg ívesebbnek kéne lennie a kivágásnak meg ott az a fix távtartó...
Erhard 242 (Pure Energy)2022-03-02 10:02:28 // 24826
jah tényleg lehet rendszámtartó
RomeoOne2022-03-02 09:52:33 // 24825
Most hogy mondod... A kormányoszlop alatt meg az utasoldalon a kesztyűtartó alatt vannak ilyen takarók, azt hiszem.
attila_l2022-03-02 09:51:29 // 24824
Nem az, nem illik sehová.
Se mopar, se alfa logo nincs rajta.
Talán rendszámtartó lesz pl stelvio-ra, mert az oldalán végigmegy ua az profil, mintha lökhárítóra lehetne felrakni...
Erhard 242 (Pure Energy)2022-03-02 09:44:59 // 24823
ez valami takaró vagy fedél esetleg az ülés alján vagy oldalán...
attila_l2022-03-02 09:43:42 // 24822
A kálváriád olvasva megértem, ha nem akarsz vele foglalkozni ;)
attila_l2022-03-02 09:37:41 // 24821
Ez a kakukktojás...


WarbiRunner (Gyuri)2022-03-02 09:23:27 // 24820
Hasonlóan gondolom, a 159 nagy minőségi ugrás volt, jól összerakott autó volt, normális anyagokból. Viszont műszakilag, tervezési igényességben nem hozta ugyanezt a szintet. Egy gyönyörű, masszív tárgy volt, sok sok átgondolatlan kényszermegoldással. A Giulia dimenziókkal van feljebb műszaki minőségben. A hardver műszaki igényességében mindenképp. Kár hogy mára a szoftver és a csillivilli számít, nem a vas. Ezektől a világító műszerfalaktól pl ledobom a láncot. Ez tényleg ennyire fontos? Hogy tudjon színt váltani?🤣
leopop32022-03-02 07:50:40 // 24819
Ez biztos feature hiszen a Brerán is megvan 😅🤣🤣
leopop32022-03-02 07:46:48 // 24818
Az komoly:)))
leopop32022-03-02 07:44:53 // 24817
Ezért kell majd a te Giuliád :)
leopop32022-03-02 07:44:06 // 24816
De jó hogy a Brerát preferálom a GT helyett :DD
leopop32022-03-02 07:41:11 // 24815
Ne 🤣🤣
Akkor tényleg igaz hogy ami a polcon van azt teszik be az olaszok 😅🤣🤣
RomeoOne2022-03-01 23:45:38 // 24814
Mit jelent amúgy az, hogy tetőszerű cucc? Egy fémlemez? Vagy tetőkárpit?
RomeoOne2022-03-01 23:38:13 // 24813
Nekem párásodik tán mind a 4 hátul. Nem is tudom, lehet csak 2. Azzal már nem is foglalkoztam. Elég sok helyen láttam, hogy szinte mindenkinél párásodik. Úgy voltam vele, hogy ez már nem bug, hanem feature :DDD
RomeoOne2022-03-01 23:36:25 // 24812
Egyik kolléga itt a fórumon járt ugyanígy, augusztusban átvett Giulia Q-jával. Azt vette észre, hogy folyton villognak neki, kérdezte tőlem is, hogy nem szoktak? Mert magasra hord a lámpa, többször ment vissza a szervizbe, de mindig az lett a vége, hogy semmi baja a szintezőnek. Aztán összemérte az elejét egy régebbi évjáratos Q-val, az övé magasabb volt 5 cm-vel. Kérdezte, hogy az enyém milyen magas?

Nem kellett mérnem, beugrott a dolog. Mondom figyu, kiszedték neked az ékeket az első rugók közül? Tudod, amiket azért raknak be, hogy ne horzsolják le alul az orrát, mikor a trailerre felállnak meg le. Van egy matrica is szállításkor a szélvédőn, hogy azt ki kell szednie a kereskedőnek és csak 5 km/h-val lehet menni, amíg bent van...

Lement a garázsba, befényképezett az első kerékjáratokba és mutatta a képet. Ott volt rajta a szép nagy sárga rugóék. Másnap be is gurult a legközelebbi kereskedőhöz, hogy kikapják neki. Azt hiszem ez is volt úgy 5000 km után. Egyből, mint ha más új autója lett volna :)

Szóval ja, ez a sztori nálunk is megvan :)
denil12022-03-01 22:28:31 // 24811
Ezzel egyetertek. Habar nekem nem volt 147 es tsai, 159 Ti volt az elso, de minosegben nagyon nagyon rendben volt meg 300k km utan is.
A borozott reszek olyanok voltak mintha ujak lennenek, igaz en extran vigyaztam ra.
A karosszeriajaval sem volt gond. A 2.4 mar enyhen kerdeses, de szerintem nem volt vele tobb baj mint mas autoval.

A Giulia ezen is felul lepett es premium minoseg lett.
Muszaki teren nem kerdes, egyertelmu. Kenyelmi extrakban meg nekem nem kell tobb, de tudom,h sok ember a kutyut keresi ma mar.
Viszont aki a Giuliat azert vette, mert keresi a vezetes elmenyet, a muszaki nivot es az elvezetet, az szerintem megtalalta. Es ezt minden ujsagiro ugyanigy elmondta.
Halesz2022-03-01 21:31:35 // 24810
NEEEE :D :D :D
attila_l2022-03-01 21:04:25 // 24809
Az én GT-m egyidős volt Haleszéval (enyém benzines volt), talán egy napon is vettük át anno, voltak vele apró problémák - műa. doblemezek deformálódtak, ablakemelő kapcsolótábla, bal első tükör 90 felett sípolt (nah, ez mókás volt). De alapvetően 12 év alatt semmi más bajom nem volt vele.
A Giulia-t pár napja vettem át, megyek is vele vissza mert párásodik a bal hátsó lámpa.
Az már csak hab a tortán, hogy a szőnyegek berakásakor előkerült egy kb 40x30 cm-es vékony, műa. tetőszerű cucc az anyósülés alól. Szerviz nem tudja, mi az.
tdemeter2022-03-01 20:47:55 // 24808
Csak hogy egy kicsit a mentegessem az Alfát, egy ismerősöm úgy járt, hogy vett egy új M3-as BMW-t, aminek a rugózását túl keménynek találta. A szerviz azt mondta, hogy az M3 sport kocsi, szóval az, hogy kemény a futómű normális dolog.
De aztán nem nyugodott bele, mert a párja ülni sem volt hajlandó az autóban. Aztán fél évig használták, mire rájöttek, hogy elfelejtették kivenni a szállításkor használt rögzítő bakokat a lengéscsillapítók közül. Ekkor már 12.000 km körül járt az óra.
RomeoOne2022-03-01 19:41:12 // 24807
Állítólag gyorsan megvan egy vaszektómia, emiatt nem kell szétégetned magad alulról a Giuliában :DDD
RomeoOne2022-03-01 19:39:57 // 24806
Most húz lefelé, mióta Stellantis van. Bár, ahogy olvasgattam ezeket a régebbi blogokat, még most is jobb a helyzet, mint akkor volt :D
Halesz2022-03-01 18:13:55 // 24805
Szerintem nem húz lefelé. Sokkal kevesebb ilyen sztorit hallok, látok, mint ami a GT/156/147 esetében volt anno.

Az én Giuliámban eddig 2 "típushiba" jött elő. Az egyik a repedező kijelző, a másik pedig amit Te is írtál, a cicergő ventilátor.
Zselé2022-03-01 16:48:33 // 24804
Nekem 3 gyerekem van, ezek is alig férnek be a Giuliába, tehát nekem már különösen ajánlott maxon nyomni az ülésfűtést... :DDDD
tdemeter2022-03-01 15:52:55 // 24803
Akkor nincs min csodálkozni ha valaki azt mondja rá ezek után, hogy "szarolasz". :(
Engem most leginkább a giuliáról szóló beszámoló lepett meg, nekem egyáltalán nem voltak ilyen drasztikus és mennyiségű hibáim.

Gyárilag egyedül a szellőztető ventilátor nyekergett, de az másnak is.
Szomorú, ha ennyire lefelé húz a minőség.
RomeoOne2022-03-01 13:56:10 // 24802
Pont ezt akartam írni, hogy ehhez képest már tényleg nem olyan rosszak az új autók. Csak hát ezek szerint bőven volt honnan fejlődni :D
Halesz2022-03-01 13:53:00 // 24801
Hát azért a Giulia elég komoly minőségi ugrás a GT/147/156-érához képest.
denil12022-03-01 13:50:53 // 24800
Ezeket amúgy rémszisztő olvasni :D
Ezek után fogalmam sincs,h vajon nekem van e valahol baki, csak nem veszem észre..

mindenesetre a színe az biztos. Az tetszik :D
Halesz2022-03-01 13:48:01 // 24799
Az én GT-mnek is voltak hibái... Idézetek a blogomból:

"Mától végre működik az esőérzékelős ablaktörlőm... Ki kellett cserélni az üvegre ragasztott szerkezetet, mert az az átvétel utáni napon (!) leesett a helyéről...

Az autó bal oldalára egy új Bertone felirat került, mert a gyárban picit ferdén ragasztották fel.

Cserélni kell majd a pajzs motorháztetőn lévő részét is (amiben az embléma is van), az ugyanis nem matt króm, mint a Q2-es GT-k összes króm része, hanem fényes. Lehet, hogy direkt ilyen, de nem hiszem, mert a többi Q2-esen (meg a blackline verziókon ez a része is fényes króm a pajzsnak.) Gondolom épp az volt a polcon, amikor szerelték össze.

Végre a helyére került a bal első sárvédőm is, ami kicsit elállt és átadás után szóvá is tettem. Ehhez leszedték az első lököst, kiszedték a lámpát is."

Azt már le sem írom, hogy hányszor cserélték a vezetőülés háttámláján a huzatot, mert az oldala magától kirepedt... (asszem összesen 4x).
tdemeter2022-03-01 12:27:46 // 24798
Nem semmi :)
G-MANN🍀2022-03-01 11:21:45 // 24797
1600 km-t járt a benzines műszerfallal :-), utána cserélték ki
G-MANN🍀2022-03-01 11:18:17 // 24796
így így :-)
G-MANN🍀2022-03-01 11:17:59 // 24795
igen, gariban cserélték :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.