Fórum >> Típusok >> Giulia

G-MANN🍀2022-04-16 17:36:53 // 25396
Álom lesz! Garantáltan! 😁🍀👍
Giuntini2022-04-16 17:09:48 // 25395
Én is így vagyok vele! Most teljesen jó!
Megvan az imádott 159-em, óvom, féltem, autópálya autó, és mellette itt van a MiTo! Nem gondolok arra hogy vissza kell hűteni a turbót megállás itám, egyszerűen elindulol vele és megállok. Nincs bennem olyan hogy ez most nem jó neki. Egyszerűen megy és kész.
denil12022-04-16 12:37:22 // 25394
A heten megvettem Bazsitol a supersprint rendszert.
Ma elindulunk egy nagy korre,h jol bevesem a fejembe az eredeti rendszer hangtalansagat es kedden este felkerul az uj kipuff.
Kivancsi leszek,h milyen lesz eloszor bedorrenteni, utana pedig arra,h hosszutavon milyen erzeseket valt ki belolem. Bar igazabol mar most is mosolygok es varom :)
Zselé2022-04-16 09:37:45 // 25393
Én ugyanígy vagyok. Ahogy már többször megírtam, “révbe értem” ezzel az autóval. Ma lesz benne 10 ezer km, és minden ígérete igaznak bizonyult. Ahogyan ezt vezetni lehet és amilyen körítést, előadást ad hozzá - na mindegy is, tudjátok! ;)

Egyszer ez is megöregszik, és kár lesz már a napi harcokban nyüstölni. Remélem, meglesz egy napon a hármas garázs vörös szőnyeggel (Spider, 156, Giulia Veloce)
WarbiRunner (Gyuri)2022-04-15 22:17:08 // 25392
Teljesen megértem :-)
Én hosszú idő óta először végre nem lógok órákat a hasznaltauto.hu-n, nem nézek teszteket, nem agyalok, hogy melyik autót kéne mire cserélni hogy jó legyen. Mert most pont jó! :-)
VeloceTB2022-04-15 20:58:12 // 25391
Hat en is megerkeztem… soha nem valok meg Q-tol!
Szivem szerint a Velocet is visszavasarolnam! Ezt tudattam a mostani gazdajaval is :-)
WarbiRunner (Gyuri)2022-04-15 20:43:57 // 25390
Ez szerencsére nem hangzik vészesnek. Én csak a jszp-n tudom a két forgalomban maradt ex autómat néha csekkolni, sajnos már látókörön kívül kerültek. Szegény ződ 146 meg már biztos darabokban :-( A színét megmentettem magamnak a Giuliára :-)
Legszívesebben soha többé nem adnék el autót...
G-MANN🍀2022-04-15 20:38:50 // 25389
Igen, voltak sajnos amore-s autók, innen is mielőbbi gyógyulást kívánok mindenkinek!🍀
VeloceTB2022-04-15 20:33:28 // 25388
Igen, sajnos.

A srac aki megvette nagyon vigyaz ra, da sajnos tortent egy pici malor. Most fiffuzor csere lesz rajta.

( kovetem az ex sorsat folyamatosan! :-) … es ez csak az autora vonatkozik!!! )

:-D
WarbiRunner (Gyuri)2022-04-15 20:22:00 // 25387
Az ex autód? Az rossz érzés, tudom :-(
VeloceTB2022-04-15 20:18:19 // 25386
Az tuti, hogy egy feher van koztuk 331 rendszammal… :-(

Amikor arra jartam volt sajnos csunyabb eset is egy hatso lokharito cserenel :-(
Bazsi2022-04-15 20:10:29 // 25385
Ohh… remélem Misano nem volt köztük 777 rendszámmal 🙄🙏🏻
G-MANN🍀2022-04-15 20:00:38 // 25384
"a bátrak a gázt nyomják 🤣🤣🤣"
😁 ezt mondták a szervizben is Budaörsön, bár 2-3 Giulia épp lakatolásra várt egy-egy nagyobb gázadás után 🤫😉
G-MANN🍀2022-04-15 19:55:37 // 25383
😂😂 ezen már kettőt kell visszadobálgatni, akkor lassul is 😉
Erhard 242 (Pure Energy)2022-04-15 09:37:48 // 25381
Ahhh valami ott elromlott 🤣🤣🤣 10 alatt nálam nincs mostanában
Erhard 242 (Pure Energy)2022-04-15 09:35:44 // 25380
Autópályán is ott a motorfék a bal kéznél egyet vissza váltok 😎 tényleg csak az uccsó pillanatban használom mikor elkerülhetetlen, a bátrak a gázt nyomják 🤣🤣🤣
tdemeter2022-04-15 09:22:45 // 25379
Hátszél? Szakadék?:)
G-MANN🍀2022-04-15 09:11:44 // 25378
Lehet, hogy túl jól megy a Giu, hamar jönnek az akadályok és már fékezni is kell 😊 ezeken az újabb típusokon motorfék is akkor van, ha a féken a lábad, egyébként N-ben sokszor csak alapjáraton gurul amikor leveszed a lábad a gázról 🙈
D-ben ok a motorfék, de akkor a 1-es szabály az érvényes, hogy túl jól megy és fékezni kell 😂😂
Erhard 242 (Pure Energy)2022-04-15 07:02:56 // 25377
Nem vagyok az a nagy fékezős típus sokat használom a motorféket
carver2022-04-14 23:06:19 // 25376
lehet hogy igazából mérföld/órában van az az átlagsebesség csak elromlott a kijelző 😄
aranytl2022-04-14 22:43:43 // 25375
Én mindent elkövettem, hogy gyorsabban menjek, de mégsem csökkent a fogyasztás. Hogy is van ez? :D
Kócosw2022-04-14 22:21:12 // 25374
csodalom alattad ennyit kibirtak 🤣
WarbiRunner (Gyuri)2022-04-14 21:56:51 // 25372
Ilyet én nem tudok, képtelenség 😄 Dízellel is ritkán jött össze ilyesmi. Mondjuk legutóbb pont 50-nel volt feljebb téve a tempomat mint nálad, lehet ez a baj 😄
Egyébként én sem sokallom, többre számítottam eredetileg, a chipelt, fogyasztásra is megírt 2.4-et kenterbe veri simán. Sőt, ha belegondolok, hogy a 146 jtd 150-160-nal hajtva már elkéregette a 8 litert, ezzel meg max 9 jött össze eddig hosszú úton.. nekem ez így teljesen jó.
És lehet haluzok, vagy megszoktam, de mintha 6500-7000km környékén elmúlt volna az az idegesítő kávédaráló hang alacsony fordulat részterhelésen. Szerintem jobb hangja lett valamitől.
G-MANN🍀2022-04-14 21:50:48 // 25371
68ekm, álommmm 🤩
első betét csere nálam kb 30ekm-nél lesz a Giulian
🙂

fránya autópályázás 😉
Piritu - 1.000.0002022-04-14 21:09:59 // 25370
Csak gyorsabban kell menni és máris kevesebbet fogyaszt Júlia :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)2022-04-14 20:42:24 // 25369
Mondjuk elég véknya az új betét is ...sűrűbben kelljen cserélni...a tárcsa viszont egész jó semmi válla..
Zselé2022-04-14 19:49:48 // 25368
Az teljesen korrekt
Zselé2022-04-14 17:49:28 // 25366
Mennyit bírt a gyári?
Erhard 242 (Pure Energy)2022-04-14 17:24:57 // 25365
Azt nem csináltam viszont a kopásjelző nem jelzett még ...ez a jurid sem a legélesebb kés a fiókban..
RomeoOne2022-04-14 14:59:44 // 25364
Valami jó kis előtte-utána képek? :D
Erhard 242 (Pure Energy)2022-04-14 13:15:43 // 25363
no első betét cserét előrébb kellett hozni letörött a széléből egy darab szépen sípolt, míg ki nem esett, Jurid volt a gyári most ATE-t kapott gyorsan lepucoltam a féknyergeket is hideg zsíroldóval elég ganén néztek már ki...
berobbantam2022-04-11 18:22:25 // 25362
Átmenetileg csökken.Hozzáemeledik m8nden és m8ndenki visszaül az autóba aki átmenetileg kiszállt.
zgi5212022-04-11 17:45:11 // 25361
sztem úgy általában borzalom a közlekedés az utakon, főleg Abszurdisztán (Bp.) és környékén az agglomerációban. Vidéken kisimultabbnak érzem, ha olykor bármelyik égtáj felé kell indulnom az országban. Áldás a home -office, hogy az ember kimarad a napi tiprásból, hétvégén, ha egy fokkal jobb.

Meglátjuk az ezer forintos benzin hoz -e változást, vagy max. átmenetileg csökken a forgalom.
WarbiRunner (Gyuri)2022-04-11 12:32:36 // 25360
Amúgy pontosan a Suzukit cserélte Octaviára a szomszédom, akivel utaztam. Ő az a kivétel, aki ilyet szeretett volna, erre vágyott, és elégedett is vele. És normálisan is közlekedik vele.
Morfiusz Cédula2022-04-11 11:25:02 // 25359
Az én tapasztalatom ugyanez a skodásokkal. Nem azt mondom, hogy minden oktáviás gyökér (biztosan messze nem), de az én nem rerprezentatív megfigyelésem szerint is az átlagnál nagyobb arányban azok, és folyamatosan próbálnak valamit bizonyítani, finciskednek, bevágnak, seggembe jönnek stb. Sok közülük cégautós (ilyen-olyan lízingcég a rendszámtábla kereten)
WarbiRunner (Gyuri)2022-04-11 10:46:38 // 25358
Na ezzel pont így vagyok. Nagyon befolyásolja a vezetési stílusomat, hogy miben ülök. Zen, a doboz nyugtató, Giulietta a húszéves önmagam, Giulia az elegáns tánc. És ezek csak az Alfák. Legutóbb a szomszéd épített e34-e hozott ki belőlem olyat, amire senki sem számított :-)) Viszont húgomék Proace hétszemélyesében szite teherautó sofőrré alakultam. Finom gyorsítások, kimért váltások, és még szinte jól is esett :-)
carver2022-04-10 22:00:57 // 25357
az jó, ha hasonlóan vezetsz bármilyen autóban ülsz. Én azt vettem észre hogy van olyan (néha egész váratlan) autó ami kihozza belőlem is a vaddisznót. Szerencsére a Giu nem tartozik ezek közé, azzal valahogy stílusosan lehet gyopár lenni és úgy lehet élvezni az autózást hogy nem (na jó ritkán) borzolom autós felebarátaim idegeit, inkább csak az autóban ülőkét (főleg ha nem bírják a szerpentint) :D
Liquid2022-04-10 21:14:11 // 25356
"az utóbbi években annyi a gyökér a Skodákban mint régen a BMW-kben volt."
Igen én is így tapasztalom, a céges-skodás barom az új kifejezés a régi béemvés gyökérre.
Giuntini2022-04-10 21:11:17 // 25355
Eg,etértek! Csütörtökön az M7-esen egy Octavia szórakozott velem. Forgalom miatt nem lehetett menni, beleállt a seggembe. Mikor odaléptem úgy lemaradt hogy gondolim toporzékolt. Mikor utolértem a sort, kezdődött előről az egész.
Ma gondoltam pont el, hogy 77 ló ma arra elég az autópályán hogy beletapossanak az aszfaltba. Régen ilyen teljesítményű autóval itt nálunk a szocialista pályák királyai voltak. Ma meg kérdőre vonják az ember jogosultságát az úton. Ezt csak úgy mellékesen írtam.
Az Octaviás a 159-el szórakozott. Nekik bizonyítási kényszerük van.
zgi5212022-04-10 21:00:33 // 25354
eloiteletes vagy bar nem pont ez volt a tema.. :) spec nalam mindegy milyen autoban ulok.
alapvetoen defenziv vagyok legyen az alfa, skoda, vagy ford.. :) meg anno a bmw -mben is indexeltem! 🤪
carver2022-04-10 19:32:43 // 25353
Octaviából, Superb-ből rengeteg a céges autó, és nem tudom észrevettétek-e de az utóbbi években annyi a gyökér a Skodákban mint régen a BMW-kben volt. Az én nagyon nem PC teóriám az, hogy szerintem sok kifacsart céges ember közlekedik vele (lásd még fehér furgon), meg sok olyan van aki a Suzukit lecserélte Skodára de egész életében BMW-re vágyott és az úton bosszulja meg hogy nem jött össze.

És persze van sok olyan aki kiszámolta, hogy amire neki kell arra ez pont jó lesz, én is ismerek ilyet és jól elvan vele.
zgi5212022-04-10 18:23:16 // 25352
en 5+ evig hasznaltam egy ceges kombit. (1.6crdi)79k km -el adtam le.
anno a ceg 6 milla korul vasarolta. ennyit er kb. sztem az uj is.
nem voltam rossz velemennyel rola. de nem is hasonlitanam Julishoz.

klassz nagy csomagter, tetosin jo szolgalatot tesz.
nyilvan sajat reszre nem veszi Alfas. de mint igaslo, hibatlanul tette a dolgat.
20 ev alatt tobb markatol volt ceges autonk. az Octavia a kategoriaban magasan
vitte a primet.
Hardy2022-04-10 18:10:25 // 25351
Az Octavia olyan embereknek készül akiknek mindegy hogy miben ülnek. Csak vigyék el őket A-ból B-be. Meg még jó néhány autó. Akinek az autó élmény és szerelem annak biztos egy kínszenvedés. Nálunk van belőle mindenféle. Sima, simának kinéző 200 lóerős, meg RS, abból is több generáció, meg többféle felszereltség. Ezek ilyenek. Mondjuk az a billegés és úszkálás mindegyikben megvan. Az biztos hogy nem élményautózásra tervezték őket. Meg nem az az autó amire visszanézel, ha bezártad.
Kazes☻2022-04-10 17:45:52 // 25350
Ugyanezt mondtam én is neked anno, amikor eladtad a szürkédet és Oszkár, vagy Telekocsival (már nem emlékszem) mentünk le hozzád... és hátul ülve Egernél már szerettem volna kiszállni, mert már nem tudtam hogyan helyezkedni, ülni és egyre több mindenem fájt... szerencsére volt egy 5 perces szünet, de aztán folytatódott a kínpad... alig vártam, hogy nálatok legyünk és végre a kis 146-ba ülhessek! Most már nevetek rajta, de akkor...! 😅
Giuntini2022-04-10 15:34:37 // 25349
Közlekedő edény🤣
WarbiRunner (Gyuri)2022-04-10 15:30:51 // 25348
Fúú gyerekek.. tegnap utasként ültem (hátul) jópár órát egy másfél éves Octaviaban. M35-M3, aztán Mátrafüred felé, majd Parád, Sirok, Eger. Szóval autópályától a szerpentinig minden volt. Ez egy 9 millás autó volt, LED mátrix fényszóró, lcd panel halmaz és minden frincfranc van benne.
És most innentől totálisan nem értem az egészet. 11 környékén anno elérhető volt a Giulia. Bármilyen fapad, halogénlámpás, akár váltófül nélküli változatban is inkább koplalnék még egy évet, annyira távoli univerzum. Jól teleültük, a motor egész jól és takarékosan elboldogult a súllyal, de nem éreztem azt, hogy egy modern 9 millás autóban ülök. Az M3, amin én végigsuhanok, egy tank gyakorlópályának érződött. 140-150-nél kifejezett motorhang, pici zaj innen, pici zaj onnan, közben az a folytonos finom billegés, úszkálás. Jó, relatív, de nekem nagyon szokatlan volt, meglepett és zavart. A szerpentin túlzottan jól sem esett, bár utasként az sosem az igazi :-) Ott is fékezésre is, kanyarban is sok volt a billegés, szédültem a végére mint a részeg matróz.
Belül, a nagynak mondott Octavia pont ugyanolyan szűk 5 (viszonylag vékony) embernek, mint a Giulia, talán fejtérben ad többet, és könnyebb beszállni. Egyébként oldalirányban szűkös. Én voltam a legnagyobb a hetvenpár kilómmal, szóval többet vártam :-) Sőt az ülés háttámlája annyira fura szögben áll, hogy összecsuklott kényszerpózban ültem, tényleg nem volt kényelmes, inkább valahogy kibírjuk kategória.
Szóval aki a tágas hátsó sor miatt választott Octaviát, az mellélőtt. A Giulia őszintén vállalja a hátsó helykínálatát, vagyis aki valahogy behajtogatta oda magát, az viszonylag kényelmesen ücsöröghet. Az Octaviában viszont trükk van, elsőre a látvány sokkal tágasabb, mint aztán a valóság.
Hihetetlen, tényleg. Néha érdemes más autóban ücsörögni egy kicsit, mert ezekkel az Alfákkal el vagyunk mi kényeztetve. Elképesztő a különbség.
Liquid2022-04-08 21:14:32 // 25347
ezt mekkora duma :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.