Fórum >> Típusok >> Giulia

SD2022-11-26 13:45:16 // 27562
Én úgy képzelem el ezt a turbo dolgot, hogy olyan 800C körül van a kipu gáz ami kijön, alapjáraton a kiáramló gáz minimális, ha hajtják akkor vörösizzásig képes hevülni. Nyilván a mienkben nem, ezért is van hűtés benne.

De gyanítom az öli meg a turbo-ot ha álltában hül le, mert olyankor az eltérő anyaghőmérsékletek eltérő hőtágulást eredményeznek, az meg anyag feszültseget okoz, csapágy stb. Olaj odakozmál.. jobb a békesség:)))

Tehát a vizes hűtés nagyon jó hogy van, de ha meg volt hajtva akkor rá szokta kapcsolni a hűtőventit is. Ha míg kaput, garázst nyitok akkor nem, ennyit járatom max. Pár percnél többet nem kell, akkor inkább el kell menni egy körre megint.

És kezdődik elölről:D
SD2022-11-26 12:18:07 // 27561
Igen az elegendő is ha megvolt a hűtőkör:D csak most melegítő kör volt!;) nem ok még ez a gumma, még nem tapad eléggé;)
Piritu - 1.000.0002022-11-26 12:16:16 // 27560
Felesleges játni, az elektromos vìzpumpa megy még amig kell.
SD2022-11-26 12:02:55 // 27559
Én is néztem van itt minden, tényleg nem csak a minimum van belerakva:))))







Ha hazaérek a boltból miért van gumiszag?;)
Kicsit csúszkál de nekem nem kattogott semmi:D
Akkor nem csúszkál eléggé?:D

Járatom a benzinkúton tankolás előtt is meg otthon mielőtt leállítom:D
Lehet róla gondoskodni, az autó ilyen a többi az lift maximum:D
Hardy2022-11-26 11:55:56 // 27558
Külön tölcséres van neki ami oda vezeti. Belülre meg kívülre is.
leopop32022-11-26 10:18:07 // 27557
Így mégjobban szakadok 🤣🤣
G-MANN🍀2022-11-26 09:54:42 // 27556
De jó ötlet!!, meg is nézem, hogy az enyémen van-e ilyen 😁
G-MANN🍀2022-11-26 09:52:14 // 27555
My22-től újra króm a felirat (biztos maradt raktáron) kipuff viszont fekete
Zselé2022-11-25 21:42:50 // 27554
Egyelőre nem! De van egy új babonám: a regisztrációs matrica celluxal van feltéve, mert a csere óta nem volt idő intézni az új plakettet. Ezek után ez most így marad. Ha elintézném, biztos ismét ketté repedne, ahogy felragasztom… XD
Piritu - 1.000.0002022-11-25 21:38:35 // 27553
Apropó.
A gumisnál vettem észre hogy külön levegőbevezető nyílás van elöl a fék hűtésére :-)
Piritu - 1.000.0002022-11-25 21:23:52 // 27552
Akkor nem kellett megint cserélni? :-)
Zselé2022-11-25 21:18:39 // 27551


Már jobban vagyok…
Piritu - 1.000.0002022-11-25 20:58:48 // 27549
A seggén is króm feliratok vannak. Amikor Zselével találkoztam pont azt néztem hogy az övé fekete.
zümi1662022-11-25 20:16:46 // 27548
Hogyhogy krómszínű a Veloce felirat? MY20-tól fekete lett, vagy már megint változás van...?
SD2022-11-25 17:43:50 // 27547
Ez a kerék sokkal szebb is mint a régi hasonló kereked;) szuper ja nem velocse!;))))
G-MANN🍀2022-11-25 17:16:36 // 27546
Mutatós ez a piros, tetszik, prémium 🤩 jó ezzel a kerékkel
G-MANN🍀2022-11-25 17:13:43 // 27544
Így így
Piritu - 1.000.0002022-11-25 16:51:10 // 27543
Végre téli gumin! :-)
SD2022-11-25 15:42:04 // 27542
MIelőtt valaki nagyon rámszállna a felni ügyében mondhatni klasszikus:)))
SD2022-11-25 11:32:14 // 27541
a dezent csinál hasonlót de az nem igazán tetsz
SD2022-11-25 11:31:38 // 27540
Szép, nekem amióta megvan a Giu, az összes gyári felni tetszik:D
De mivel mindenkinek 5 lukas van már csakazértse:D
De na jó még egy olyat lehet.

Nekem kicsit ez jaguár:)
De amúgy a zöldhöz ja!
Piroshoz is jó.

Nekem egy Ferrari style felni tetszene leginkább..
De ami eredeti Ferrari az 20" ami meg alfás az 16"
De találtam már R8 felnit 19"

De eleresztettem jó most ami van majd alakul:)


Némely pöppet nagy:D
SD2022-11-25 11:21:04 // 27539
Ma kipróbáltam és mosás előtt a settings-ben átkattintottam a comfort stb. passive entry vagy hogy hívja és nem villogott:) Még egy kattingatni való mosás előtt:D

Halesz2022-11-25 11:20:24 // 27538
:D :D sírok :) :) :) :)
SD2022-11-25 11:18:22 // 27537
Nagyon rendesek vagytok, most van időm tavaszig:D
Piritu - 1.000.0002022-11-25 11:17:52 // 27536
Hívtam a gumist, a felnik megjöttek de a kettő gumi nem :-(
Semmi se jön össze, volt már hogy aznap megvolt a gumi….
Liquid2022-11-25 10:41:59 // 27535
Ha nem találsz 5x110-es felnit, megoldható ám okosban :D
WarbiRunner (Gyuri)2022-11-25 10:12:02 // 27534
Az utcánkban van egy Ampera, most jött itt el...XD

Pirosban sem rossz ám így:
SD2022-11-25 09:32:36 // 27533
És ha elmondom, hogy megfordult a fejemben hogy ez is 5x110?:D
Dobálta is fel a facebook az ilyen felniket nekem:)))
Csak az a baja hogy csúnya:D
leopop32022-11-25 09:17:12 // 27532
Szakadok 🤣🤣🤣
SD2022-11-24 22:49:47 // 27531
Vitzen kívül van egy ilyen perverz szomszédnője zóldebb érzés az autómárkák közt:D
Ugye milyen egy igazi ferrari felni? 5 ágú ami 10 ágú..
Milyen az echte germán felni hát a sokküllös bbs meg az y…

Erre a merci mit rak az AMG-re hápersze hogy 10 küllőst:D mert ferrari akar lenni
Az olasz mit rak az alfára ferrarira? Nyilván Y bbs-t :D mert germán prémium akar lenni

Ezért jó az alfa five hole koncepciója mert egyedi alfás, de a prodrive szintén:)))
A többi klasszikról ne is beszéljünk;)
SD2022-11-24 22:43:44 // 27530
Szerintem ez egy ampera felni:D pont arra hasonlít:P
Az olaszok ezt is jobban csinálják:D
SD2022-11-24 22:42:49 // 27529
Mondjuk mosás elött átkattintani nem nagy ügy:) asszem ezt kipróbálom:D ha nem felejtem el:D
Zselé2022-11-24 21:44:51 // 27528
Uraim, ma ismét kaptam egy kavicsot a szélvédőmre az M1-esen! Jó hüvelykujj körömív méretű félholdat bszott bele…

A szélvédőm makulátlan volt 2 egész hónapig!

Kínomba csak röhögni tudok… :D A casco is viccesnek fogja találni szerintem…
Zselé2022-11-24 21:42:28 // 27527
A 280 lovas 30 ezer km-én ez a tapasztalatom:

-hidegen rövid táv/masszív dugó: 14 kb
-normál város: 11-12
-autópálya 8-9
- sietős autópálya/piros módos szerpentin kb 10
-tojáspedálos-kalapos: 6,8-7,5

Nekem a nagy átlag 10-10,5 közt
G-MANN🍀2022-11-24 21:03:26 // 27526

Emlékeztet valamire 😁
G-MANN🍀2022-11-24 21:01:26 // 27525
Én egyszéles télit vettem, gondoltam jó az télre (jó is, de...) hát hamar kétszéles lett, mint a nyári. Alig volt hó, pályázni és autózni sokkal élvezetesebb a nyárival azonos kétszéles kerekekkel, szeles időben meg még jobban kijött a különbség. (De ki mit szeretne 😉, sok mindennel IS együtt lehet élni 🙂 )
G-MANN🍀2022-11-24 20:54:47 // 27524
👍oldalszélben tényleg nagyon más
Liquid2022-11-24 20:09:17 // 27523
le kell tiltani a keyless entry-t, és nem fog erőlködni :)
Liquid2022-11-24 20:08:16 // 27522
A szélesebb kerék (ésszerű keretek között) mindig jobb :) Persze minden autóhoz megvan az a szélesség, átmérő, oldalfal magasság ami közel tökéletes.Óriási különbség tud lenni érzetben is nem csak ránézésre. Valóban számít a súly is. Oldalszélben pl. nagyon hamar kijön a különbség.
WarbiRunner (Gyuri)2022-11-24 20:00:11 // 27521
Miért nem hagyjátok benne?😄
SD2022-11-24 19:57:19 // 27520
Akkor ez feature?:D
Biztos van valami trükk, mittom álló motornál rajtahagyni a gyújtást vagy nem tom:)
Inkább sípoljon mint villogjon:D
Fornitore2022-11-24 19:46:16 // 27519
Mikor én mosom mindig arréb viszem a kulcsot valahova mert idegesít engem is a villogása.
WarbiRunner (Gyuri)2022-11-24 19:37:20 // 27518
A végtelenségig nyilván nem... Nekem a téli is széles 😃
SD2022-11-24 18:57:23 // 27517
De akkor most tapad vagy nem?;)
WarbiRunner (Gyuri)2022-11-24 18:15:27 // 27516
De egyértelmű, hogy a szélesebb kerék jó, mert nem tiszta tapadási surlódással kell itt számolni. :-)
Ugye az egyszerű fizika azt mondaná amit te az első mondatodban. Gondolj bele egyrészt abba, hogy a keskenyebb kerék és a szélesebb közt nincs feltétlenül nagy felület eltérés. A keskeny kerék hosszában nagyobb deformációt szenved, így hosszabb, keskenyebb téglalap az érintkező felület. A szélesebb gumi hosszában kevésbé deformálódik, így szélesebb, rövidebb a téglalap.
Ha viszont elkezdesz erőt átvinni, pláne hátsókerekesnél, ami gyorsításkor hátra is terhel, akkor a gumi deformáció már másképp történik meg. Jórészt a gumi deformáció, illetve az, hogy részecskék válnak le a gumi felületből magyarázzák, hogy miért jobb a szélesebb abroncs. A gumi felületét egy mikroszkopikus fogaskeréknek képzeld el, ami kapaszkodik az aszfaltba. Egyértelműen nem két "párhuzamos" felület tapadása ez. Kefe modellnek hívják tudtommal gépjármű tudományban ezt. A deformáció effektíve minden irányban változtatja a surlódási együtthatót.
A lényeg a lényeg, a nagy gumigyártók ezt tesztelték is, és még télen, letaposott havon is(!) egyérteműen jobb a szélesebb, sokkal rövidebb pl. a fékút. Meglepő, de ez van :-)
Kanyarban ugyanígy az alacsonyabb oldalfal tud előnyös lenni a kisebb deformáció miatt, de ez "érzetben" is megvan többnyire. A széles hátsók jobb egyenesfutást is eredményeznek ugyanúgy a lehetséges deformáció iránya, mértéke miatt. A ballonos keskennyel hamarabb lesz instabil, oldalra hamarabb csúszik meg, és hosszabb a fékút.
SD2022-11-24 16:58:39 // 27515
vagy egyszerűen körben ugyan azon az íven szépen növelni a sebességet és nézni mikor veszi el a gázt az autó, vagy tolja ki az orrát:)
SD2022-11-24 16:57:04 // 27514
ha a fizikai oldalát nézzük nem lesz nagyobb a tapadás nagyobb felületen elosztott ugyan annyi erőnek, ha elmelegíted a kereket az más:D akkor a nagyobb lehet később melegszik meg, mert kisebb a surlódás

igazából a nagyobb gumihoz súly is kéne:) de az mek kanyarban pont nem jó:)

a kezdeti súrlódás lehet nagyobb ha úgy vesszük hogy nulla surlódásról induls... de után viszont hamarabb dobja el magát, míg ha mefelelő íven és sebességgel ráteszed a kanyarban elvileg a 17" -el is úgy kell bevennie, az elején van előnyöd onnan csak nagyobb lassító közeged, nem eszélve a rugózatlan tömegről.. nem olyan egyértelmű hogy a malomkerék jó:)

lehet hogy két széles kerékhez tervezték a futóművet de nem hiszem hogy a 200lónál ez számít, mert ott féknél az elsőre terhel, gáznál meg nem fog elforotni csak álló startnál:)

de ez csak elmélet, ki kell próbálni:) fel kell rá rakni zárt helyen és megnézni:)
SD2022-11-24 16:51:55 // 27513
aztán elmegyünk slalom versenyre és mindenkinek odapörkölök, főleg hogy még sosem voltam olyanon:D:D:D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.