Fórum >> Típusok >> Giulia

RomeoOne2023-07-01 11:28:07 // 31371
A karitatív tevèkenység is megvolt a héten. Mikor hazaértem, beálltam tolatva a lakás elé. Mèg nem állítottam le egyből a kocsit, járattam még picit, hogy hűljön. Akkor jelent meg mögöttem egy kisiskolás csoport, mentek vmerre tanári kísérlettel. Nézték nagyon az autót hátulról, gyorsan rá is pumpàltam néhányat a gázpedálra. Sikoltva ugrottak hátra 😆

Utána kiszálltam, aztán ahogy mentek tovább még kiabáltak, hogy nagyon szép autó, szuper autó, stb. (Szerencsére nem tették hozzá, hogy "bácsi", még jó vagyok😅😂)

Lehet, hogy ők már villanyautós generáció lesznek, de legalább már láttak és hallottak közelről jó autót 😁
RomeoOne2023-07-01 11:17:26 // 31370
Nem az integetés a lényeg, csak most hirtelen az jutott eszembe. De akkor mondok jobbat. Ugye az Alfánál is van ez az 50 féleképp állítható ülés (na pont nem az enyémben😅). Van hozzá vagy 3-4 kapcsoló, az ülés aljàn oldalán, ahova csak a kezed fér be. Nem látod, hogy mit nyomkodsz, próbálgatni kell. Persze, ha megjegyezted, akkor már jó, meg olyan gyakran nem állítgatja az ember, plusz ott a memória is. De az eleje azért szerencsétlenkedés.

Na a BMW-nél ez olyan, hogy lenyúlsz, es amikor már hozzáérsz a kapcsolóhoz, kiteszi a képernyőre, hogy azzal melyik irányokban tudod állítani az ülést.

Apró gag persze ez is, nem ez ami döntö kerdés egy autónál csak sok kicsi sokra megy. Egy 20+ éves autóból átülve persze űrtechnika a Giulia is, de aki mondjuk egy X6-ból ülne át egy Stelvio-ba az nagyokat fog pislogni, hogy ez tényleg egy 2023as modell?

De ne értsetek félre én "érte aggódom, nem ellene". Büszkén vezetem az Alfámat, és jó érzéssel tölt el, hogy az álomautómban ülök és nem egy BMW-ben. De én a kisebbség vagyok. Es néhány plusz kütyüt még én is el tudnék viselni. Csak amikor vannak ilyen kommentek, hogy nem értik miért nem az Alfát veszik egy német prémiumot, akkor én nem érte, hogy mit nem értenek. Hisz a napnál is világosabb :DDD
SD2023-07-01 10:02:04 // 31369
Kinyírtam a fórumot a bkv szagú gatyával?:D
Kaptam már tippet kollégától.. külön tömegközlekedős gatyesz kell:D
SD2023-06-30 15:39:46 // 31368
Ha ilyen belsőket terveznék akkor érdekelnének csak az ilyen részletek, akkor hidd el még a fa erezetére is lenne egy szövegem hogy melyik szuper drága yacht belsőben használják meg a swarowsky lámpától kezdve amit akar a vevő mindent megkap:)

Az integetős középkonzol egyszerűen nem értem meg kinek jó:D Alfák ban is van integetős Cartárs, az nem jó?:D
Jürgen és Hans kitatlálta hogy olcsó anyagból egy lakkozott felülettel megoldható a műszerfal nagy része és nagyon hitech-nek fog kinézni mert a zongoralakk olyan mint az érintőképernyő... Erre hogy ujjlenyomatosodik az a rohadék:D Jó akkor rakjunk mebele integetés mérő szenzort hogy ne kelljen hozzá érni:D:D:D Nem hogy a zongoralakkot dbonák ki:D

Egy darab ellenérvet tudok már felsorakoztatni a fapadom + szövetkárpitom ellen, tegnap ki kellett takarítanom mert ugyer nincs benne fingelszívó, hát habos kefe, vizes porszívó bizony neki kellett eseni mert már nem volt teljesen patika a belső ájjer, mikor nyitottam az autót mondjuk pár nap állás után :P Illatosítót meg had ne rakjak már bele:)
Legyen csak tiszta, na a bűr az nem szívja be a nagynyomással érkező testnedveket:D:D:D Csak le kell törölni és fasza..

Igazából az amúgy a BKV-s rohadék székek amire nem szeretek le sem ülni azt képes átvenni a gatyád és utána ha másnap meg autóba ülsz... na szóval ki kellett takarítani..
De most már citróne illatú:) Száradt egy napot lehúzott ablakkal a garázsban:)
SD2023-06-30 15:31:38 // 31367
Őőő most vannak ezek a menet közben mérő új 4ig traffipaxok is már:)
RomeoOne2023-06-29 18:49:42 // 31366
De amúgy a lényeg, hogy ma is rohadt jót mentem a kocsival. 71% volt a tankban, mondom persze, simán megjárom Gödöllőt oda-vissza. Én a kis naiv. Sietni is kellett, meg hát sietek én akkor is, ha nem kell, szóval mire odaértem, már csak 22% volt. Szóval még ott tankolnom kellett.

Odafelé Dunaföldvár környékén elment mellettem egy X5-ös 220 körül, nem eredtem utána. Majd Dunaújváros után, valahol Kulcs felé látom az X5-ös cammog a külsőben valaki után. Érkezek a belsőben 160 körül, látom rendőrautó (VW egyterű asszem) megy előtte, kb. 150-el. Jól van, hát én erre nem érek rá. 160-al elmegyek mellettük, nézem felkapcsolja-e a villogót, de semmi. Mikor elhagytam már párszáz métert, vissza is álltam a 180-ra. Kicsit később a BMW-snek is leszállhattak a heréi, mert 20 km-el odább már megint 200 körül ért utol :D

Hazafelé ugyanez, Iváncsa körül rendőr Transporter. Sor mögötte, 140 körül haladt. 160-al el mellette, aztán uzsgyi 180. Ennél jobban már nem akartam provokálni a karhatalmat, majd meglátjuk mi sül ki belőle :D
RomeoOne2023-06-29 18:15:36 // 31365
Nem, nekem személy szerint 360 fokos kamera kéne meg egy HUD. Mondjuk elég menő lenne a karlegyintésekre működő infotainment is. És akkor nem a csavaróval kéne bepötyögni, amit akarok valamint össze se kéne tapicskolni a képernyőt, hanem néhány karmozdulatra megoldható lenne.

Mindegy, tudom, mi a fanboy-ok vagyunk, szóval, ha valami nem elérhető az Alfánál, akkor "az úgyis csak hülyeség, meg nem kell a vezetéshez, meg csak a Z generáció elbutulása, akik már be sem tudnának kurblizni egy kocsit..." Ha meg valami van az Alfánál, akkor "bezzeg nálunk ez is van, nem úgy, mint a többi trágyahordónál".

Csak ha esetleg a nagy egyetértéses csordaszellemen túl szeretnénk kicsit látni, hogy miért nem alternatíva távolról sem egy BMW-snek, Audi-snak, Merci-snek egy Alfa, azért jó ha tudjuk :)

Nem lenne rosszabbul vezethető autó ezektől a Giulia :) Persze, biztos a büdzséhez van ehhez köze, minden fejlesztésre nincs pénz. És ha választani kell, akkor én is inkább azt mondom, hogy legyen inkább jó autónak, mint kütyünek. De azért érdemes tisztában lenni a valósággal :)
SD2023-06-29 15:34:09 // 31364
Na de pont most a kristály tekerő, meg a fingelszívós ülés kellene pont?:D
Egyenek a BMW-sek csilis-babot :D

Persze baromi kényelmes hogy már a dugóban megy magától, vagy amelyikben van sávtartó.. De igazából pont a magyar közlekedéssel egyik sem kompatibilis:D
Országúton 4 pálcika kell, a városban meg az 1 is sok:D
És azért tudtam már zavarba hozni a radart:)

Én meg így elboldlgulok, jó ez így:)
SD2023-06-29 15:30:30 // 31363
Alapvetően a sperr szerintem nem rossz:) Biztos kevésbé szofisztikált de vadállatiasabb lesz, főleg a +10 ló:))) És az arany matrica:))) Az nekem is kéne:)

Egyépkén majd lecsukott Q-ról egy sperr az instant get:)))
Aztán jöhet a Rimac villany bél előre és kész a 800 lovas Super:)))
De a 17" kerekeket meghagyom:D:D:D

Egyépként meg legutóbb beraktam 120kg követ hátra és hát nagyon más volt az autó..
Tegnap meg üres tankkal huligánkodtam úgy már pofátlanul virgonc:D

Most néztem régen 1000kg körüli autókba tettek 300-400 lovakat és ma meg a 2 tonnás autó hiába 600 lovas...

Na ebben is a Giulia az arany középút, mert masszív mégis könnyű:)

Belegondolva a sebesség mérőrel leginkább a tempomat beállítása miatt nézek, a fordulatra többször ha nem hallom a motort hogy kell-e kikényszeríteni visszaváltást:D
Még az átlafogyit meg a hatótávot, olajhőt nézem... Zseni a mostani müfal:)
RomeoOne2023-06-29 15:24:29 // 31362
dúrva hogy mennyi meló tökéletesre csiszolni egy autót

Egyáltalán nem ilyen sok idő. Csak erre mondják, hogy lassú munkához idő kell. De pl. fogadok, hogy egy full alap, egy sokkal lentebb pozícionált kisautóban 10 éve is ott lévő 360 fokos kamera még mindig nincs benne. Holott a konkurenciában már rendes VR-t vetítenek a kocsi köré. Nem hogy záródna az olló tech szempontból az Alfa meg mondjuk a német prémiumok között, hanem nyílik. Nem túl bíztató tendencia.
RomeoOne2023-06-29 15:20:37 // 31361
Nekem egyébként tetszik az új lámpa. Tényleg csak annyi vele a bajom, hogy a BMW-s haverok már így is mindig kacsintgattak, hogy "I see what you did there". De amióta ez a lámpa is meglett, egyenesen keblükre ölelnek, hogy végre teljes a coming out, gratulálnuk.... 😅😅

A műszerfal megint érdekes kérdés. Stílusosabb az analóg mutatós, az biztos, szeretem én is az enyém. Az más kérdés, hogy annyira megszokja az ember a középen nagy számjegyekkel kirakott sebességet, hogy nem tudom pillantásra leolvasni az analóg mutatóról a sebességet a mutató állása alapján. Így nem rögzült be, hogy hány fokos állásnál mit mutat. Ha épp kiír valamit középen, akkor a sebességmérőre pillantva kell egy másodperc, hogy dekódoljam.
De ez nem lenne nálam deal-breaker szerintem. Nagyon menő kis műszerfal mintákat tud kirajzolni a képernyő. Láttam most az új R módos műszerfalat, tetszett.

Inkább az aggasztana, hogy milyen lesz az új autó. A mechanikus sperr mindenképp izgalmas, de ezeket a megjelenéstől kezdve sunyiban folyamatosan puhítják. Nem jelentik be, nem reklámozzák, csak mikor megveszed, akkor derül ki, hogy nem olyan már, mnit az előző volt. Ugye CF-tetőből vas tető lett, N-mód ki lett lúgozva, halkabb is lett valamivel, picit nehezebb is. Ki tudja, ezek a 2023-asok hol tartanak már...

Ettől függetlenül persze biztos nem rossz autók, csak jó lenne tisztábban látni. Azért nagyon sokan voltak (sztem a többség) 2020 után, akik nem tudtak arról, hogy az alap tető már nem karbon, mert elsunnyogták. Aztán ilyenkor rosszul esik a dolog, csalódás, mert nem erről volt szó. Még ha nem is lesz ettől az autó rossz, mert csak századmásodpercek múlnának rajta egy pályán.
SD2023-06-29 14:46:11 // 31360
Nagyon látszik a LED lámpán hogy nem mentek utána formában, csak bele rakták a LED bélt, és így pont olyan mint pl: a régi GTV hátsó lámpája, vagy a régi Spider facelift, nem illik rá csak a technika akkor ezt tudta:D

műremek / bleee



WarbiRunner (Gyuri)2023-06-29 11:40:29 // 31359
Nekem sem tetszik és a fenntarthatóságnak is adott egy pofont. Nekem biztosan nem kéne LED fényszóró, akkor se ha fizetnének érte XD
SD2023-06-29 10:07:12 // 31358
Én is a nem LED-es faceliftre szavazok, bár a mind műszetegység mind lámpa tekintetében jeles:) Pedig nekem csak a kisebbik xenon van.

A radar és az egérmozi is pont jó. De ha nem lenne akkor nem is hiányozna, de így hogy már kötelező volt hát örülülnk:)

Sok apróságot kigyomláltak és finomítottak, ennyire dúrva hogy mennyi meló tökéletesre csiszolni egy autót, pedig az alap már '16-ban is csodás volt.

Ezen a részecskeszűrőn gondolkozok meddig lesz ez jó:D

Egy downpipe, supersprint, és egy squadra 300-400Le akkor már egy QV farok:))) Nagy felni... :) Ez így 3-4 milla extra, de ezek majd egyszer hasznos exrtrák lesznek ha eljutok oda:)
5 évre terveztem az első szett gumival, de túl sokszor érzem a gumiszagot, mikor nyitom a kaput otthon járó motorral a turbo-t hűtve:D

De ez a kis dög, még radarral is a körforgalomban ad gázt:D Rászokott:D
denil12023-06-28 21:27:57 // 31357
Nekem ez az uj led matrix lampa nem begyere.
Valahogy megvaltozik az auto pofaja es nekem nem jo iranyba.
A belso muszeregyseg pedig varhato volt a Tonale utan, de itt is jobban bejon a kirabbi analog verzio.
Talan a legjobb megoldas a MY20-tol van, amikor az elso FL megjott.
Kelloen reszletesebb lett az egermozi es a kozepkonzoli panel is annyival lett jobb, amennyivel kellett, de nem tobbel.
RomeoOne2023-06-28 17:41:47 // 31356
Európában már megnyílt a rendelés a MY23 Q-kra (vagy nevezzük facelift Q-nak). Itthon vajon mikor fog?

Egyébként olyanok, mint az Edizione Anniversario, leszámítva az arany keretes lóherét az oldalán. 520 ló, új első lámpák, digit műszerfal, "3d textúrájú" karbonelemek belül. Ezen felül pedig van minőségi különbség is, rendes sperrt kaptak.

Nagyon kíváncsi leszek majd, ha jönnek az első tesztek...
SD2023-06-28 07:30:50 // 31355
Pont ez volt nekem is a fejembe ha egy Ferrari-t szét kell szedni 160k-nál nincs talán nyígás. És ezek a gépek semmivel sem gyengébbek, vagy kevésbé igényes technika.
Sőttt, egy napi használós szedánba van beoltva a talján csődör:)

Ráadásul a mai csoda koreai meg japán gépek is előszeretettel széthullanak akár motorikusan 160k alatt..

De én az enyémmel olyan 300-400 -ra tervezek:D
Ha megkapja a Ferrari szintű karbantartást miért ne tudná?:)
Én tudom-e hogy mivel jár az?:D:D:D
SD2023-06-28 07:26:15 // 31354
Igen érdekes hogy alapból nem pattan vissza a füle, ha visszateszed, viszont így nem is zörög, ha visszapattintod kézzel:D
Lehet valahol kínában ebből van valakinek Ferrari-ja hogy ezt a kupakot gyártja:D
AlfaGT2023-06-27 21:54:51 // 31353
Köszönöm, sokat segítettél. Már találtam is a neten, bár nem olcsó, cca 20 € úgyhogy érdemes rá vigyázni, hogy el ne vesszen😊
RomeoOne2023-06-27 21:49:33 // 31352
Mint ha egy Ferrari nem tudna letérdelni még kevesebbnél is :D Minél hegyesebb az autó, ez annál jobban benne van a pakliban. Az ára nem a tartóssága miatt annyi :D Persze én sem lennék boldog, ha mondjuk gariidő lejártával hullana szét a motor.
Egyelőre letérdelő MA-ról sokkal többet hallani, pedig a nem Q Giulia-k is drága és színvonalas autók :D
denil12023-06-27 21:22:09 // 31351
Ja igen, annak tényleg ott az oldalán a Ti felirat is.
WarbiRunner (Gyuri)2023-06-27 20:04:36 // 31350
A rosso a másik végén. Az tuti egy Villa d'Este.
denil12023-06-27 19:37:07 // 31349
Lehet nem fog látszódni a képen, de Veloce van ráírva.
denil12023-06-27 19:36:24 // 31348


Pedig Veloce van ráírva.
denil12023-06-27 19:34:22 // 31347
Voltam már ilyeneken és nem nagyképűségből, de nekem "kevés".
Nem azért mert annyira pro vagyok, hanem pont a nagysebességű manőverek hiányoznak.
Ettő még persze gyakorlásra nagyon is jók. Engem már jobban éredkelne mondjuk egy Euroring. Anno ott motoroztam sokat, de autóval még nem voltam.

Hungaroring óriási élmény lehet, de oda kevés a Veloce.
SD2023-06-27 18:43:19 // 31346
Igen azt kilestem hogy az még facelift előtti pont mint a Villákon, meg a színe is:)
G-MANN🍀2023-06-27 17:54:41 // 31345
Mármint erre gondoltam, hogy a lökös Super🙂
G-MANN🍀2023-06-27 17:53:57 // 31344
És a lökös Super🙂
WarbiRunner (Gyuri)2023-06-27 17:53:02 // 31343
Mármint a cikk nem kifejezetten a Giulia megoldása, hanem egy korábbi olasz szakcikk. Gondolom azért nem került Milanotól nagyon messzire a know-how.
WarbiRunner (Gyuri)2023-06-27 17:51:48 // 31342
Az a pláne, hogy kikapcsolt esp/race mód mellett úgy tűnik a BLD (Brake Limited Differential) még működik. Itt egy cikk ha valakit műszakilag érdekel.
Már 2009-ben ment ennek a fejlesztése, a BMW és a Jaguar is alkalmaz ilyesmit. Ami óriási különbség a Giulia javára, az a Brake by Wire. Közvetlenül és gyorsabban képes a VDC ECU beavatkozni. Lenézett egy technika, ennek ellenére műszakilag elég komoly ami mögötte van. Egy sportosan használt utcai autóhoz szerintem nem rossz megoldás. Ára, a fékbetét. És valószínűleg van köze hozzá, hogy miért nem kikapcsolható az esp.
Egy sima open diff hátsókerekes alapvetően nem túl veszélyes. Ez meg azért elég könnyedén repked erre-arra. :-)
SD2023-06-27 17:14:50 // 31341
A harmadik nem Veloce hanem Villa d’ este volt:)
Nézd csak Ti felirat vaj bőr meg a kerék:)
SD2023-06-27 17:12:39 // 31340
Ki lehet kapcsolni de nem javaslom:D csak nagyo használt gumival vagy télenmókából mert onnan minden merék arra hajt amerre bír:) ami nem jelenti azt hogy nem lesz még úgy is kvva jó, de ha elkónnyül egy kerék az füstólni fog és nem a fék :D közúton nem tenném:)
SD2023-06-27 17:10:01 // 31339
Lesz szerintem Alfás pályanap, és az még nem is eszi annyira meg mint a Hungaroring..
De lesz tanpálya is:)
SD2023-06-27 17:08:29 // 31338
Pont akartam írni hogy van letéve a lökös:O de akkor nemegy érintetlen darab:)
denil12023-06-27 16:10:29 // 31337
egyebkent valoszinu igen. Igy is kerultem mar neha meleg helyzetbe. Be kell latnom, barmennyire szeretem hajtani es probalgatni a hatarokat, azert ez az auto kepes tulmutatni rajtam. Ki kene menni vele palyara is :)

Ha mar ugyis ujak a fekek :DD
denil12023-06-27 16:09:13 // 31336
Azert ez szomoru. Egy ilyen draga mualkotas, Ferraritol jovo know-how es kepes leterdelni viszonylag keves km-nel. Nalam ez nem fer bele :(

Szandekosan nem kerdeztem melyik szerviz volt.
Azt tudom,h az itteniek akiknel vagyok, oket mar tobb mint 10 eve ismerem es mindig pozitiv csalodas voltak. Most is barmikor bemehetek a szervizterbe, nem ugatnak erte, igaz azt is tudjak,h nem fogok labatlankodni mellettuk es bugyuta kerdessel bombazni oket.

A szervizvezeto is azt mondta,h ha mar osszetorik az ugyfelautot, akkor odaall es elviseli a puffogast, ami egyebkent jogos.

Itt gondolom megint az volt,h valaki ugy erezte,h ez a legjobb alkalom,h QV-be uljon es nem merte fel a sajat tudasat...
RomeoOne2023-06-27 16:03:02 // 31335
A menetdinamikára lehet nem lenne jó hatással, ha nem kompenzálná semmi a nyitott diffit. Aztán hamar rájönnél, hogy megéri az a kis plusz költség a plusz mosolyt :D
RomeoOne2023-06-27 16:02:10 // 31334
Sajnos az elsőbb generációsok ilyen szempontból időzített bombák. Lehet a későbbiek is, csak azok még nem értek oda korban :D
Repository of engine replacements

Fórumtagok között is volt, aki így járt, szerencsére neki még gariidőn belül. Az meg, hogy megtöri egy szerviz és elsumákolja, no comment. Lehet tudni hol?
denil12023-06-27 16:01:43 // 31333
kikapcsolnam ha lehetne :D
Allitolag Abarthokon alapbol a hatso fogy el hamarabb.
RomeoOne2023-06-27 15:59:28 // 31332
*e-lsd pontosabban
RomeoOne2023-06-27 15:59:11 // 31331
Ilyen ez az e-diffi :)
denil12023-06-27 15:56:50 // 31330
nah most szoltak,h hatso betet is cseres.
Azert ez meglepo, alig 36k km alatt elkopott. Mondjuk azert szeretem hajtani is, de nem keszultem arra,h most ez is csere lesz, de sajna mutattak,h tenyleg elerte a kopasjelzot es be is jelzett az auto. De legalabb szoltak es most azonnal cserelik is.
Nem merem megtippelni mennyi lesz a vege...
denil12023-06-27 15:55:16 // 31329
Nah beszeltem hozzaertovel.
A vizfolyas mar csak kovetkezmeny volt, allitolag az elso generacios QV-nel a persely es huvely korul van valami ( magyarazta de nem ertettem ) es elmozognak egy ido utan es sikolni kell, de aztan az sem lett vegleges megoldas.

Szar a helyzet, mert egy motor bele 16M, garibol mar kifutott. Giu motor nem jo bele, bontott kellene. Es ha ez nem lenne eleg, egy masik markaszervizben korabban kivittek a bentiek tesztelgetni es sikerult is osszetorni az elejet. Ugy derult ki,h az itteni szervizesek mondtak,h helyzet van es a nyulvanyokon es az elso lokoson is latszik, elsumakoltak valamit.

Azert ez mekkora blama???

Amugy nem tudom mit csinalnek ha az ember helyeben lennek. Ez kb. gazdasagi totalkar, arrol nem is beszelve,h ez mennyire rossz fenyt vet a markara. Ilyen nem fordulhatna elo egy 160k-s autoval.
RomeoOne2023-06-27 15:31:18 // 31328
Gondolom Etna, ha nem Competizione. Más piros nincs, csak a pasztel, de nem annak tűnik :)
RomeoOne2023-06-27 15:29:21 // 31327
Le kellett venni a hengerfejet, mert folyik a víz? Hova folyik, a hengerbe? :)
denil12023-06-27 15:10:09 // 31326
Kozben mar itt vagyok a markaszervizben es bementem a szervizterbe,h kicsit korbenezzek. Epp egy Stelvio QV van total szetkapva es eleg csunya latvany.
Teljes motor kiszedve mindenestul, allitolag csupan azert mert folyik a viz belole.

Akitol kerdeztem, nem tunt a leghozzaertobbnek, szoval lehet nem mondott pontosat, engem meglepne ha egy barmilyen vizfolyas miatt ennyire szet kellene bombazni egy autot.
Plusz allitolag ez nem ismeretlen jelenseg.


denil12023-06-27 15:04:16 // 31325
Az Alfasok jo indulatok bolondok. Mentem az Alleba es ott szokott allni egy Giu, meg nem mondom melyik piros ez, de nagyon szep. Gondoltam melle allok, az tok jol nez ki.
Mire kijottem 30p mulva, mar egy masik cartars is igy gondolta :))

3 kulonbzo Veloce, mindegyik stilusos es jo rajuk nezni.


SD2023-06-27 08:30:51 // 31324
Viszont az amőbát nem játszották végig a gyárban, a hátoldalán:D
SD2023-06-27 08:29:31 // 31323

Ahha nem pattan vissza a füle, vissza kell segíteni a helyére, ezek szerint könnyű elhagyni.
AlfaGT2023-06-26 17:26:15 // 31322

Sziasztok! Segítségre lenne szükségem. Hiányzik a Giuliámról ez a műanyag fedél, ami a pozitív pólust takarja a motortérben. Sehol nem találom a cikkszámát ami szerint rendelni tudnák egy újat. Esetleg ha valaki venné a fáradtságot és megnézné, hogy milyen szám szerepel a hátoldalán, azt nagyon megköszönném!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.