Fórum >> Típusok >> Giulia

Shadin2024-02-08 14:15:03 // 34024
Pont ez a bajom, a konzisztencia hiánya.
Ha puha, akkor kb. egyformán legyen puha a 18"-os és a 19"-os is,
ami egyforma szélesságű.
Ha meg azért alacsonyabb a nyomás a kétszélesekben a "normálishoz" képest,
mert a kétszéleseket defekttűrővel szerelték, akkor meg ismét felmerül,
hogy miért van ilyen diferencia a 18" és a 19" között :-(
Fene sem érti, semmi logika nincs benne.
RomeoOne2024-02-08 13:28:49 // 34023
Ami egyébként azért is furcsa, mert 19"-en már fordul a dolog és hátul kisebb a nyomás. Teljes erhelésen viszont már ott is hátul ad meg nagyobbat. Tehát még csak nem is konzisztens a dolog.
Itt sztem arról van szó, hogy egész széles paramétertartományban használható és attól függően, hogy milyen vezetési dinamikát/visszajelzéseket/reakciókat vársz az autótól, a keréknyomás viszonyokkal lehet hangolgatni. Csak egy kézikönyvben nem adhatnak meg egy többdimenziós függvényt, csak egy számot, í]g ráböktek egyre.

Q-nál pl. 2,4 elöl és 2,2 hátul normál esetben, de teljes terhelésen egységesen 2,9 bar.
SD2024-02-08 13:24:55 // 34022
Nekem az a tapasztalat eddig, bár mondom én azonos nyomást használok elől hátul.
Hogy a 17-es keréken:
- 2.3 alatt kezd nyúlóssá válni, és ha beavatkozik az autó akkor meg olyan kelletlenül ellépked oldalra
- 2.7 felett meg már olyan mint egy kölyökkutya mindenfele megy :D

Szóval valóban alacsonyabb nyomáson jobb tapadás, de viszont kevesebb oldaltartás, nyilván ez az én tanuló szettemen extrán érződik:D
WarbiRunner (Gyuri)2024-02-08 13:02:20 // 34021
Pedig hátra ír többet. Kétszéles 18-asnál elöl 2.0-2.4Bar, hátul 2.2-2.6Bar.
hrobi2024-02-08 12:46:08 // 34020
Már megrendelte a kábelt, szerintem a hétvégén ki is cseréli. Annyi, hogy addig nem használom a kéziféket.
SD2024-02-08 12:19:42 // 34019
ha végképp bedöglött akkor van valami 9V-os elemes trükk kitekerni még 1x de.. az már nekem nagyon hekk
SD2024-02-08 11:52:34 // 34018
a kábel el tud törni, de ha döglődik némi mozgatással még életrekelhető párszor.. viszont ha behúzva marad a kéziféked akkor semerre, szóval ne várj vele..

menüben ki lehet kapcsolni hogy P-ben ráhúzza automatikusan, viszont így meg a váltónak nem jó hosszútávon.. szóval meg kéne csinálni.
hrobi2024-02-08 11:11:51 // 34017
Üdv Mindenkinek!
Két héte került hozzám egy Giulia 2.2 diesel (180 LE, plusz némi optimalizálás). Giulietta-t váltott.
Pár nappal a vásárlás után már a szívbajt hozta rám azzal, hogy az egyik reggel nem akart kiengedni az elektromos kézifék.
Egy darabig kínlódtam vele, aztán kiengedett szerencsére. Azóta random dobálja fel a kézifék hibát.
Gépre dugva a jobb oldali motort jelezte hibának, de a Fiat-ban dolgozó szerelő barátom szerint valószínűleg csak a kábelt kell kicserélni.
Remélem a folytatás nem ilyen lesz!
hrobi2024-02-08 11:11:50 // 34016
Üdv Mindenkinek!
Két héte került hozzám egy Giulia 2.2 diesel (180 LE, plusz némi optimalizálás). Giulietta-t váltott.
Pár nappal a vásárlás után már a szívbajt hozta rám azzal, hogy az egyik reggel nem akart kiengedni az elektromos kézifék.
Egy darabig kínlódtam vele, aztán kiengedett szerencsére. Azóta random dobálja fel a kézifék hibát.
Gépre dugva a jobb oldali motort jelezte hibának, de a Fiat-ban dolgozó szerelő barátom szerint valószínűleg csak a kábelt kell kicserélni.
Remélem a folytatás nem ilyen lesz!
SD2024-02-08 10:57:50 // 34015
meg is kerestem a videót csak nem másoltam be mert.. :D:D:D
Shadin2024-02-08 09:53:44 // 34014
Hoppá! :-)
Ká vagyok a kígyó!
Na jó ez gyerekes...
Shadin2024-02-08 09:53:11 // 34013
Én biza kipróbálom a 2.0 - 2.2 nyomást, hátha tényleg tudja a gyár :-)
Shadin2024-02-08 09:51:22 // 34012
Nekem csak ennyi van a matricán.
Jorjie2024-02-07 21:55:18 // 34011
Hopp, a Ká! :-)
oldrepublic2024-02-07 18:55:41 // 34010
Nekem volt "rendes" hátsó kerékkel és a mostani konfigurációban a kétszer szélesebb van.

Megéri jól beállítani a nyomást, mert nagyon észre lehet venni. A szélesebb gumihoz kisebb nyomás kell, és ha hátul 2,4-re van fújva, akkor sokkal hamarabb elindul a hátulja, illetve sokkal hamarabb kapar nedves burkolaton.

Nyilván hidegben szívás, hogyha 20C környékén lövöd be ahogy kell, akkor meg az első hideg hajnalon nyenyereg, hogy alacsony a nyomás.

Lehet, hogy csak egyszerű fizika, mert több levegőt tárol, és elég a kisbb nyomás is

De a gyáriak szerintem tudják, hogy mit írtak elő.
RomeoOne2024-02-07 17:45:06 // 34009
Ez van az én kézikönyvemben is. Akkor ennyi az annyi... Mit ír az ajtóra (vagy már nem tudom hova) ragasztott matrica?
G-MANN🍀2024-02-07 17:44:29 // 34008
Igen, nagyon furcsa, nem is értem. 🤔
Shadin2024-02-07 17:36:03 // 34007
Arányaiban sem stimmel a 18" és 19" kétszélesek guminyomása
perdig közel hasonlónak kéne lennie :-(
G-MANN🍀2024-02-07 16:18:46 // 34006
Igen, Q4 is elől 2,4 hátul 2,3 (kétszéles 19')
RomeoOne2024-02-07 16:10:47 // 34005
Majd otthonról csekkolom mi van a kezelésiben. Általában véve sztem alacsony nyomás van megadva a Giuliánál más autókhoz képest. Én a Q-nál nagyon meglepődtem a 2,2 bar-os hátsó kerék nyomáson, mikor először láttam.
Shadin2024-02-07 16:04:41 // 34004
Egy random 2018-as doksiban ez van. ja és nem is a kezelésiben van, hanem külön pdf

Shadin2024-02-07 15:54:41 // 34003
Alvázszám alapján letöltött kezelésik között találtam.
RomeoOne2024-02-07 15:12:04 // 34002
Honnan van az a táblázat, netről szedted valahonnan? Sztem hibás. Nincs a kocsihoz gyári kézikönyved? Talán le is lehet tölteni alvázszám alapján, de nem biztos.

Ami furcsa, hogy a táblázatod az első kerékre ír alacsonyabb nyomást. A Q-nál ez fordítva van. Nincs most nálam az eredeti kézikönyv, de ami nekem le van mentve, abban ez van:

Shadin2024-02-07 14:52:55 // 34001
Az lehet, hogy az anomáliát az okozza, hogy ezek a nyomások a kétszélesre azért kisebbek, mert ebben a konfigban a defekttűrő gumi kvázi köteleő volt és abba kisebb nyomás kell?
Shadin2024-02-07 10:30:05 // 34000
Nincs. Ezen én már túljutottam évekkel ezelőtt :-)
Egyszerre úgyis egy oldalról nézed...
SD2024-02-06 22:36:07 // 33999
Vitzen kívül ezen a felnin nincs jobbos és balos?
SD2024-02-06 22:34:58 // 33998
Mármint B-jobboldali?;)
Shadin2024-02-06 19:32:53 // 33997
Nincs valakinek a jobb oldali felnivel szerelve az autója?
Shadin2024-02-06 19:08:58 // 33996
Köszi!
pettinke2024-02-06 18:24:05 // 33995
dízel autóknál van ott egy tölcsér vésztöltéshez (ha kannából akarsz tölteni)
Piritu - 1.000.0002024-02-06 18:23:33 // 33994
ez egy laza kanyar, sok ilyen lesz :-)
Piritu - 1.000.0002024-02-06 18:21:42 // 33993
Föleg ha lemész a gleccserre is…
Shadin2024-02-06 17:39:39 // 33992
Innen mi hiányzik?
WarbiRunner (Gyuri)2024-02-06 17:01:14 // 33990
2.3 elöl, 2.4 hátul kb. Kétszéles nem defekttűrő 18-as kerekek.
WarbiRunner (Gyuri)2024-02-06 16:57:07 // 33989
Lefelé? Sose tempózok. A hillclimb az igazi, lefelé nézelődni kell XD
Shadin2024-02-06 15:15:11 // 33988
Majd fél Bar-t engedtem le és ennyi lett:

Óra szerint egy tizeddel kevesebb volt.
Megmérem majd 21°C-on is :-)
RomeoOne2024-02-06 15:09:48 // 33987
Fuh, itt jön lefelé az ember lendületből és elfogy a fék... :O Meg lehet tanulni repülni :D
RomeoOne2024-02-06 14:31:51 // 33986
Köszi! Ez akkor majdnem egész napos program :)
Piritu - 1.000.0002024-02-06 14:16:35 // 33984
Edelweisspitze-t ki ne hagyd! A maga 2.571 méterével a listám szerint a 20 legmagasabb autóval elérhető pont.
Piritu - 1.000.0002024-02-06 14:09:19 // 33983
Tageskarte van: klatty
Eddig kétszer voltam, de ki csak akkor jöttem amikor 3 napos kártyám volt...
RomeoOne2024-02-06 13:51:40 // 33982
Aki volt már a Grossglockner-en (Piritu?), erősítse már meg vagy cáfolja, hogy az alábbi szakasz két végén vannak ugye a fizetős kapuk. Most, ha én átmegyek egyik irányból és aznap visszajönnék, akkor 2x kell fizetnem? Tehát, ha többször akarok végigmenni ezen a szakaszon, akkor mielőtt átmennék a kapun, vissza kell fordulnom?

SD2024-02-06 11:28:59 // 33981
én szinte mindig ránézek induláskor és ha bohóckodni támad kedvem útközben is csekkolom hog az adott hőmérséklethez milyen guminyomásom van épp:D
SD2024-02-06 11:20:30 // 33980
én nekem az autó érzékelői szerinti 2.4-re van állítva elől hátul, ez menet közben felmegy olyan 2.5-2.6-ra

most hogy melegszik az idő, 2.6-2.7-re is felmegy de még így ez is benne van a teljes terheléses verzióban, csak így izgágább az autó

2.3... 2.2 szerintem már a gumi oldalát enné..

nálam ugye: 225/50 R17 elől-hátul

a balansz nagyon jó így és a komfort is
de tudtommal a Giulia nem érzékeny a nagy kerekekre szóval ugyan így tudja ezt peres gumin is:) nekem pluszban megvan még a retro guminyúl érzés, amikor a ballonons keréken egyensúlyoz az autó, de így is nagyon stabil:)
Shadin2024-02-06 10:38:14 // 33979
Ki mennyire fújja a gumikat?
Érdekes ez a tábla, elég lapos a kétszéles esetén elöl hátul, míg az egyszéles esetén sokkal keményebbek :-(
SD2024-02-05 18:37:03 // 33978
azbeszt meg el ne olvassák, biciklisáv matrica:D éves:D
berobbantam2024-02-05 18:09:17 // 33977
Mit nem értetek?A nullás egy parkoló Budapest körül.Parkolási díj meg mindenütt van😀
Kazes☻2024-02-05 17:32:27 // 33976
És még sportos, egészséges is vagy... a TB sem örül. :)
WarbiRunner (Gyuri)2024-02-05 17:06:08 // 33975
Abban mi a biznisz, ha biciklivel jársz? Se martica, se benzin, se adók. :-) Gondolod, hogy ezt bárki valaha is komolyan támogatni akarja?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.