Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
norbee2004-12-06 10:34:21 // 743
Azmo
Semmi baj, vágom én, azért tettem a smileykat a végére.
Robi2004-12-06 10:33:41 // 742
Miért? Olyan szép kultúráltan elbújik a szélvédő alján, félig a gépháztető alatt.
Cho Simba (TomQ4)2004-12-06 10:32:10 // 741
Kézzel nem kapcsolható. Csak lábbal :) Alapesetben elsőkerekes, és elektronika szabályozza hogy mikor rúgjon hátba. Nyilván figyel keréspörgést, meg mittoménmit.
Azmo2004-12-06 10:31:02 // 740
Norbee
ne haragudj, csak ideges vagyok kicsit!
Cho Simba (TomQ4)2004-12-06 10:30:48 // 739
Nekem is hiányzik, nemtom miért nem lehet hátra is tenni. Bár sztem a 164-en az elsőt is csak utólag tették rá :)
Azmo2004-12-06 10:30:38 // 738
a 164es Q4-e nem permanens? kapcsolható? vagy mi?
Robi2004-12-06 10:28:51 // 737
Ne is mondd! Tudod, mennyire hiányzik a hátsó ablaktörlő? Ménem tesznek olyat lépcsőshátúra? (Azonkívül, hogy idétlenül nézne ki.)
norbee2004-12-06 10:28:05 // 736
Ott a pont!
Cho Simba (TomQ4)2004-12-06 10:27:29 // 735
És lenne hátsó ablaktörlőm is :)
norbee2004-12-06 10:27:14 // 734
Na baszkikám, erre voltam kiváncsi, tudjam mit keressek. Ne kötekedj, mert felpofozom magam! :)
Robi2004-12-06 10:26:46 // 733
Ráadásul összkerék-kormányzású! A dupla-klímáról nem is beszélve...
Cho Simba (TomQ4)2004-12-06 10:26:25 // 732
Az én Q4-em nem permanens.
Cho Simba (TomQ4)2004-12-06 10:25:58 // 731
Bár azt a csinos fenekét nem szivesen cserélném le :)
Azmo2004-12-06 10:25:55 // 730
Q4? melyik kapcsolható összekerekes Alfának volt ez a jelzése? tudtommal ami Q4 az permanens 4wd....
Permanent 4 33-asom van! Állandó!
Robi2004-12-06 10:25:45 // 729
Állandó, de mégse annyira állandó, mert az ABS ki tudja kapcsolni.
Cho Simba (TomQ4)2004-12-06 10:25:29 // 728
Végülis, és akkor lesz egy 6.0 Dual-V6 164 Q4-em :DDDDD
Robi2004-12-06 10:24:17 // 726
No és a heggesztős megoldás? Csak venni kell még egy 164-et. Még Q4 se kell legyen. :)
norbee2004-12-06 10:24:07 // 725
TE MOST NEM ÁLLANDÓ ÖSSZKEREKES, HANEM KAPCSOLHATÓ ÖSSZKEREKES VAGY?
Ezt kérdeztem :)))
Cho Simba (TomQ4)2004-12-06 10:20:35 // 723
Igazad van, könnyen javítható, mert semmit sem lehet szétbontani, csak a gyári van mindenből ami 4x4 :) Az árakat inkább nem írom le.
Robi2004-12-06 10:17:27 // 722
De könnyen javítható. Láttam egyszer egy olyat, hogy két Wartburgot kettévágtak, és a két első részt összeheggesztették. Lett belőle jókis Permanent 4. :)
norbee2004-12-06 10:15:59 // 721
Te ideges, te most nem P4 hanem Q4 vagy?
Cho Simba (TomQ4)2004-12-06 10:15:46 // 720
Eszemben sincs. Még egy ilyen ótvar rendszer nincs mint ami az enyémben van :)
Robi2004-12-06 10:15:46 // 719
Majd tolatva közlekedsz. :)
Azmo2004-12-06 10:14:25 // 718
ne is idegesíts....
Cho Simba (TomQ4)2004-12-06 10:13:03 // 717
A végén még úgy jársz mint én. Télen a hóban sosem megy a 4x4.
:)))
Azmo2004-12-06 10:09:02 // 716
látta Szamosi is, nem merült bele annyira, hogy most akkor végülis tudja mivan....
ICvek amire jutottunk, az annyi, hogy a computer jó, a kábelek kívülről jók, az elektromágnes nem kattan, talán szét kéne kapni a váltót, de ahhoz kéne egy pontos kapcsolási rajz, hogy tudjuk mit keressünk!
Cho Simba (TomQ4)2004-12-06 10:07:22 // 715
Mit mondtak rá ? Szerelő már látta ?
Cho Simba (TomQ4)2004-12-06 10:04:49 // 713
Ezt már akkor is tudtad mikor megvetted ?
Azmo2004-12-06 10:04:10 // 712
csak az első 2 kerék hajt, ennyi a gond....
norbee2004-12-06 10:03:14 // 711
Utálom ezt a topikot, mondtam már? :D Elolvastam Cacho kattogtatós/zsírzós problémáját, és most elkezdtem gondolkodni, hogy lehet nekem is ez a bibim, és nem a fékek kattognak?
Cho Simba (TomQ4)2004-12-06 09:54:16 // 710
Csak nem valami gáz van ?
Azmo2004-12-06 09:37:25 // 709
IC, Wickey
köszi mindenért!!!!!!!!
SOS szükségem lenne P4 hajtáslánc pontos leírására, ha esetleg tud valaki arról merre találhatok ilyet, ne kíméljen, köszönöm!
Paco2004-12-05 22:03:21 // 708
Ja, és hogy mire jó? Pl verebet dobálni :)
Paco2004-12-05 22:02:35 // 707
Természetesen valamire jó, hisz csak kitalálták. Igaz, hogy az alkalmazásával tönkreteszed a motorod eredetileg számított gázlengéseit, és vagy jobb lesz, vagy rosszabb a szerencsédtől függ. :)
Ha rám hallgatsz nem veszel semmilyen általános cuccot. Fölösleges, lutri az egész. Ha valamivel tuningolni akarsz akkor az olyan legyen amire rá van írva, a motorod pontos tipusa. Másképp kidobott pénz.
Bg.2004-12-05 21:55:52 // 706
Amikor én vettem, a 8V-s TS-be annyiba került a platinás Split Fire, mint ha a gyárti cserélgettem. A fogyasztás nem nőtt, a hideg indítás jobb lett, alacsony fordulaton vmit segített. Ha pld drágább lett volna eszebe sem jut...
Kau2004-12-05 21:40:17 // 705
Köszönöm. Ez roppant egyértelmű volt :)) Legalább több pénz marad gázgyorsító dobra. De azt ne mondjátok, hogy ez se jó! :)
farki2004-12-05 21:38:27 // 704
Hogy mire jó???
Hát valaki piszok sokat kaszál...
Paco2004-12-05 21:23:54 // 703
Hümmm....
Tehát önmagában nem ad pluszt, nem csökkenti a fogyasztást, és nem olcsóbb mint a gyári, és nem bírja tovább.
Most jön a keresztkérdés: Akkor mire jó? :-P
Bg.2004-12-05 21:12:40 // 702
Tudod 1-dül vagyok a véleményemmel,
Lenyomtam 150eKm-t 1.8TS8V-ben "sport" gyertyával. Önmagában semmit nem lehet észre venni. Több dologgal együtt használ vmit. Ezeknem a gyertyáknak az a lényege, hogy a szikra az égéstér középpontja felé van eltolva, és ez seít valamit. Nem lehet nagyobb a szikra, mert megváltozna a hőértéke, a legtöbb esetben tartósabb anyagból van mint a gyári (persze az a 16v-os Birsk esetében épp fordítva van). A teljesítmény többletek (amiket a gyártók feltüntetnek)nem adódnak össze, és csak ideális esetben mérhetők ki. Mondjuk ha a kipufogó csillapítását is le veszed, és a légszűrőn is könnyítesz, elérhetsz egy érezhető pluszt.
Robi2004-12-05 20:50:37 // 701
"...nem lehet jobb az olyan ami mindenhez jó..."
Az biztos nem lehet jobb. De én még nem láttam olyan gyertyát, ami mindenhez jó. :)
Robi2004-12-05 20:48:57 // 700
Dolgoztam olyan helyen, ahol tuninggyertyákat forgalmaztunk. Az a tapasztalat, hogy fordulaton kb 5% teljesítménynövekedést okoz, de ezt nem igazán lehet érezni, csak mérni. Cserébe viszont jó eséllyel idióta lesz az alapjáratod. A fogyasztás pedig nő, mert jobban taposod a gázt, hogy meglegyen a fordulat. Ez alapján csak akkor ajánlanám, ha versenyzel az autóval. Pontosabban akkor sem, TwinSpark-ba egyáltalán nem ajánlanám. :)
lorinnyu2004-12-05 19:14:27 // 699
az a legjobb gyerty ami gyárilag van hozzá! és arra van fejleszte!
nem lehet jobb az olyan ami mindenhez jó!
granturismo2004-12-05 19:12:02 // 698
:-)
Besze Sanyi bácsi írta meg lényegretörően véleményét a sportgyertyákról az oldalán: "Vegytiszta kamu"
Paco2004-12-05 18:57:48 // 697
Hát Persze!
Az összes tipusú sport gyertya legalább 10%-al csökkenti a fogyasztásodat és ugyanennyivel vagy többel növeli a teljesítményed. Mellé kell tenni még egy sport katalizátort. az szintén 10%-ot dob, a sport légszűrő is, a sport légmennyiségmérő padig 15%-al növeli a teljesítményt. Így összesen kb a felére esik a fogyasztásod és majd másfélszeresére nő a lóerőd.
Kau2004-12-05 18:50:01 // 696
Megírhatná aki tudja, hogy érdemes-e sport gyertyát tenni Twin Spark motorba. Ha igen, milyet? És ér ez egyáltalán valamit???
Robi2004-12-05 16:38:05 // 695
"Az ok, hogy az összeset lekötni de attól még magában a kormányműben ott marad cucc"
Ha jobbra-balra eltekergeted a kormányt néhányszor, akkor elvileg kinyomja. Nekem legalábbis kinyomta az összeset, mire kivettem a kormányművet. :)
Paco2004-12-05 16:14:03 // 694
Az ok, hogy az összeset lekötni de attól még magában a kormányműben ott marad cucc :(
Én már olyat is hallottam, hogy a motor úgyis visszadolgozik a tartályba, kössem le azt a csövet, tegyem be egy üvegbe, és addig járassam amíg már nem jön semmi. Utána meg feltöltés.
Amúgy a szervizmanual szerint pont egy liter Tutela GI/A megy bele.