Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

Martin2014-05-05 21:25:59 // 48442
Van valakinek tapasztalata multikormány beszerelésével kapcsolatban?
A bekötésre lennék kíváncsi leginkább.
Riki2014-05-05 21:10:43 // 48441
értem köszi, de az a baj hogy ugye erre a gyári csőre meg rámegy a kartergáznak is a csöve azt hogy tudnám megoldani?
[k i z z o]2014-05-05 20:57:06 // 48440
Hi,

ha félsz a rezgéstől akkor rakj ilyet:

Riki2014-05-05 20:53:49 // 48439
mert úgy gondoltam nem véletlen flexibilis , és a minimális rezgés motor rezonancia miatt gondoltam hogy nem túl jó ha a közbetét egy fix cső , és a két vég meg szilikon cső ami szintén nagyon merev.
Hari2014-05-05 20:43:35 // 48438
:) ... miért ne szabadna! ...
VKG231!!! (156+75)2014-05-05 19:35:03 // 48437
Hát ne ülj a szalagkorlátra...
Gergely2014-05-05 19:34:22 // 48436
Sziasztok!

Meg tudná valaki mondani, hogy az 1.9 TD (90LE) motor szelephézaga milyen módon állítható?

Köszi!
Riki2014-05-05 12:41:23 // 48435
Sziasztok,

Van egy olyan problémám, hogy a szívótorok, és az LMM között lévő harmonika cső kivan szakadva. Így időközönként gondolom a fals levegő miatt visszaránt , megtorpan a kocsi. Sajnos újban már nincs ez a cső, se utángyártottba, használtan meg kb már az össze szét van repedve. Kérdésem az lenne hogy mennyire szabad ezt a csövet esetleg egy kipufogossal legyártattni úgy hogy a cső mindkét végén egy szilikon cső lenne? Vagy inkább még 100x jobb így hogy körbe van tekerve? (Tudom hogy harmonika cső, és nem hiába fix cső, de jobb megoldást nem tudok)

Köszi.
WarbiRunner (Gyuri)2014-05-04 17:42:28 // 48434
Tisztul a kép, terhelésen jobban búg, lejtőn kevésbé. Mostmár egyértelmű hogy a váltótól jön. Emellett egyre darabosabb az egész, csörög gyorsításkor, sőt nagy tempón visít padlógázon, a szalagkorlátról jól visszahallik.
[k i z z o]2014-05-04 15:52:54 // 48433
Differenciálmű hézagot mértetek? A buszozás onnan szokott jönni, ha a csapágyak jók, ha csak tolva vagy kis terhelésen csinálja.
kalizsoli2014-05-04 14:13:17 // 48432
Klasszik légtömegmérő hibának tűnik...
Kispaksi2014-05-04 12:17:44 // 48431
Sziasztok! 156-om ismét killódik. 2000 alatt fulladozik a motor, 2000től 4000-ig normálisan megy de 4000 felé csak üresben tudom felpörgetni. Mielőtt valaki belerongyol egy lámpánál valami tippet tudtok mondani hol keressem a hibát? Előre is köszi.
GTPeti2014-05-04 11:36:50 // 48429
SZVSZ még ha más is a DMF-ben a rugók állandója, az sem okozhat ilyet. Ha a csapágy bennek KO-s, az igen. (Bizonyíték: Az enyémben garantáltan a leírt dolog van a csere óta, de nem rezonál.)
WarbiRunner (Gyuri)2014-05-04 10:50:40 // 48428
Ezt hazafelé kipróbálom, kifejezetten az egyenletes 140-145 ahol szétbúgja az agyam, fölötte halkul. Tolóüzemben is szól rendesen.
Alapjáraton a fordulatszám mérő be-be mozog, állandóan korrigál az ecu valamit.
A műszaki érzékem azt mondja, hogy a lendkerék nem való rá, bár a cikkszámok szerint jó.
Már gondoltam arra is, hogy egy szelep nem zár jól, és visszadolgozik a szívóoldalra, nem tudom ugyan tud e az ilyet okozni.
Tuningman2014-05-03 23:25:30 // 48427
Nem alkoholizálok:) De egy generátort elfogadok:D
[k i z z o]2014-05-03 22:01:08 // 48426
Ha terheled akkor is búg, vagy csak amikor tolóüzemben van illetve alacsony terhelésen (140 kis gázszöggel)?
WarbiRunner (Gyuri)2014-05-03 20:34:27 // 48425
Ezt jól sejted.:-)
16-án megyünk a Selénia rallyra, lehet bejelentkezek az összes környékbeli szakértőhöz (hozzád is, naná!), hogy kerüljön egyet az autómmal :-)
gecsa2014-05-03 20:31:24 // 48424
Tudom. :-) én nyár elejére tervezek egy váltó/difi olajcserét, bár most már kétlem, hogy az okozná... gyanakszom még a balos féltengelyre is, de azon meg semmi látható/érezhető rendellenesség nincs.
Ferke2014-05-03 19:25:09 // 48423
Hidd el, hogy Gyuri nem fog vele együtt élni!:)
WarbiRunner (Gyuri)2014-05-03 17:58:30 // 48422
Nekem orvosilag igazoltan túlzott hang érzékenységem van :-) Iszonyúan zavar az a búgás, képtelen lettem volna 140 körül leautózni ezt a 400 km-t. Az is biztos, hogy régebben nem búgott egyáltalán.
jancsi2014-05-03 17:47:13 // 48421
nem hiszem hogy eredeti volt, mert amikor megvettem akkor 2.0 ti óracsoport volt benne 183.000 km-el és isten tudja, hogy az előző gazdája mikor tette ezt bele. A gyári óracsoportja a csomagtartóban volt, 130.000 km, de az nem is működött rendesen. Szóval valós adat csak az ecu-ban lehet
gecsa2014-05-03 15:16:01 // 48420
nem is volt olyan vészes, mint azt gondoltam.. :)

András bácsi2014-05-03 12:45:13 // 48419
Ha kinyitod úgy, akkor adok egy sört. ;)
gecsa2014-05-03 11:37:31 // 48418
kérdés, hogy eredeti volt-e az állás, mert ha nem, akkor lehet tekergetni, mert már úgyis mindegy, de ha az volt, akkor utána már az ecu sem fogja az eredetit mutatni, csak 0-t..
156er2014-05-03 08:44:44 // 48417
Szerintem van olyan nepper aki tud neked segíteni. :)
jancsi2014-05-03 07:34:54 // 48416
Óracsoportot fogok cserélni, mert a mostani tönkrement (tönkrevágtam :( ). A kérdésem, hogy a km állásomat hogyan tudnám visszaszerezni? Mert bontottat veszek és ugye abban más km állás van és azt fogja mutatni (tudom mert 2 óracsoportom volt a kocsihoz csak mindkettőn szar valami, és az egyik 183.000 km a másik 130.000 km). Tudtommal a km állást nem csak az óracsoport alaplapja jegyzi, hanem a vezérlő elektronika is. Én pedig minden kis szir-szartól kezdve minden alkatrész cseréjét vezetem egy füzetbe dátummal és km-el, és nem szeretném ha megváltozna a km állás.
Valakinek ötlet?
Tuningman2014-05-03 00:14:09 // 48415
Aknából vagy csáposról meg lehet oldani gond nélkül, kármentesen:)
Sanyi2014-05-02 21:58:44 // 48414
Köszi az infot. Scudettot csak roncsolással lehet kiszedni? Vagy van esély szebb megoldásra? :)
MikeTheDevil2014-05-02 20:59:50 // 48413
Szevasztok!
S:O:S:
Mi lehet a hiba?Át vezetélkeltem teljesen az autót meret az enyimé nem volt klímás és most nem akar indulni nem kap áramot a benzín szivattyú igazából minden el alszik az abs-en kívül mert még a hátulját nem építettem át.Okozhatja a hibát az Abs vagy más miatt nem megy a benya szivattyú.
Alfa GT-Csaba2014-05-02 20:59:09 // 48412
Kb egy hete gondolkodtam épen azon hogy a zárra kéne kötnöm valami drótot és leengedni a lökháritó mögé,mert eszembe jutott a motortér pucolása közbe hogy mi van ha elszakad a nyitó bovden!!??Ezek után meg is csinálom!
András bácsi2014-05-02 20:31:47 // 48411
Attól függ, hol szakadt el. Ha az utastéri vége, akkor meg lehet próbálni fogóval húzogatni. Ha a gyakoribb zárhíd felőli, akkor scudetto kiszedés, vagy egyéb roncsolásos technika, és a zárszerkezet lecsavarozása a zárhídról. Nem jó meló. ;)
gecsa2014-05-02 20:20:14 // 48410
nekem is van ikarus hang.. együtt lehet vele élni.. :D
WarbiRunner (Gyuri)2014-05-02 18:57:34 // 48409
Szerintetek tud egy jtd motorban búgni? Most volt az új tartóbakok főpróbája, pályán 400km. Fogynak a zajok, a motor már nagyon csendes. A 140-150 közti tempó szuper komfortos volna, de...
Valami búg, mint az Ikarus difi. Nem a váltó, mert benyomott kuplungnál elmúlik a hang. Kezdek nagyon belefáradni az az igazság...pedig eszméletlen jól ment a gép. 160 körül toltam végig, mert ott már nem búgott. De tényleg..mi a sz@r tud így búgni? Váltóoldalról hallatszik, mint ahogy a csörgés is gyorsításkor. Van ember aki ezt ki tudja találni? Mert én kezdem feladni. Sajnálnám lecserélni, de telik be a pohár lassan.
mreni2014-05-02 18:32:28 // 48408
a 145nél a féltengelyről veszi a jelet az ABS ugyhogy számít a dolog
Sanyi2014-05-02 17:38:08 // 48407
Sziasztok!

Kérdés:

Adott egy 147-es (nem tudom számít e 1.9JTD).
Elszakadt a motorháztető nyitó bovden. Hogy a fenébe lehet így nyitni a motorháztetőt?

Köszi előre is.
MikeTheDevil2014-04-30 21:23:53 // 48406
Köszi szépen.Már kezdtem hülyét kapni hogy nem jó az 1.6-ra az 1.4 féltengelycsuklója de akkor ezek szerint az nem számít.
Attika012014-04-30 21:14:48 // 48405
A csapágy porvédő. Mint az 56-nál nem?
MikeTheDevil2014-04-30 21:05:41 // 48404
Hello!
Valaki épített már EBD-s futóművet fapados 145-be?Mert én most azt csinálom és nem látok semmi bordázatot a féltengely csuklón.Ott mi adja a jelet az ABS motor felé?
Szatyi2014-04-30 20:45:43 // 48403
Nincs rajta jel.Célszerszámmal kell összerakni.
sugár2014-04-30 20:31:52 // 48402
Ciao!Valaki segítsen már nekem😟.Wgy 156 1.6 16v re raknám vissza a hengerfejet és az új vezérlést.Nem én szedtem le ezért nem bejelölzte e az illető.Holnap megyek érte és fogom össze rakni.Az érdekelne hogy hol találom a gyári jelöléseket a vezérlésnél ha vannak!?Az is jó lenne ha valaki egy képpel(autodata)tudna segíteni. Bármilyen segítségnek örülnék!
Aky1662014-04-30 11:35:59 // 48401
Köszi!
Aky1662014-04-30 11:29:43 // 48400
Rendben, köszi, akkor lehet kipróbáljuk először! :)
pb_2014-04-30 00:17:58 // 48399
A bábolnabiosok értik a dolgukat.DD
G-Burt2014-04-29 23:42:48 // 48398
Ya, AC-re is ezért gurulsz majd félve, mert sok lesz a xúnyog és félsz tőlük. Mint köztudott, a legapróbb rozsdamarta lyukakon is berepülnek a verdádba, ahol kiszíjják a véred :D:D:D
pb_2014-04-29 21:31:37 // 48397
Vatte nem érted a lényeget.) Vonatkoztass L bizonyos dolgoktól, és rögtön érted miről írkálok.)))
pb_2014-04-29 21:28:48 // 48396
Akkor már le sem tagad6od, hogy fizikus vagy.DD
Ferke2014-04-29 21:28:33 // 48395
Nem tudod osszedugni a csatit vatte, mert mas a profilja...(igy ellege orulok, hogy Tomi nem kezdte el osszebarkacsolni a jeladot a kabelkoteggel, kulonosen annak fenyeben, hogy nem is ez volt a baja...:) )
pb_2014-04-29 21:27:24 // 48394
A tanyavilágban a moxquitók is kezdenek kórosan Lxaporodni.D
Ferke2014-04-29 21:26:34 // 48393
Asztali gepem van kint, kis iroda-sarokkal, nem adom alabb..:)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak