Mutasd

>> Egyéb2008-02-02

A jobb első sárvédő elég gáz volt már egy ideje, vettem Yoyotól egy bontott sárvédőt és az alá való kerékjárati ívet is.

>> Szerviz2008-01-31

A vízpumpa 16 év és 200 ezer km után elfáradt. Folyni kezdett szegény, ki kellett cserélni.
Most jó, így a kocsi szépen hűt és fűt és virgoncan szalad az úton.

>> Szerviz2007-11-08

A motor elkezdett nagyon melegedőssé válni, és egyszercsak a ventillátor sem kapcsolt be. Ugyanakkor az utasteret meg nem fűtötte. Összetett volt tehát a probléma, így szervízbe vittem.
Kiderült, hogy a múltkori fűtéscsap szerelés után valami titokzatos okból szétmállott a tömítés, elfolyt némi víz is, közben pedig kontakthibás lett egy relé-csatlakozó. Mindent orvosoltak.
ezen kívül megtörtént a rendes olajcsere, olajszűrő és légszűrő cserével.

>> Egyéb2007-11-04

Átcseréltettem a gumikat. Télen nyáron ugyanazt a 15 colos felnit használom, a 18 küllős AWS-t, és télen nyáron 195/55 gumikkal járok. A téli valami régi pirelli, mgé van rajta mélység, de ez lesz utolsó tele, mert már elég régi.
A 4 kerék átszerelési költsége 6000 Ft, de ittmost duplán áll a tétel, mert a tavaszi váltás bekönyvelése annak idején elmaradt.

>> Szerviz2007-10-31

Ventillátor egyszercsak nem ment. Kiderült, az egyik relé nem jó. Nehezen, de találtam bonotóban helyette másikat. Remélem ez elfut még 1-2 évig.

>> Szerviz2007-10-04

A 155 egyik típushibája, hogy kb. 15 évesen (...) a csomagtartóba befutó kábelköteg egy-egy darabja megtörik, elszakad, és ez mindenféle elektromos hibákhoz vezethet. Lehet, hogy nem ég mondjuk a ködlámpa, vagy nem nyitja a csomagtartót a belső nyitó, vagy kialakulhat komolyabb zárlat is.
A dolog elméletileg egyszerűen javítható, de a gyakorlat azért kicsit macerásabb, mert hozzáférni nem könnyű. Nekiestünk mi is egy vasárnap délelőtt, és 3 óra altt sikerült kicserélni a rossz vezeték-szakaszokat. Így újra nyílik belülről a csomagtartó, és eltűnt a ködlámpa-hiba visszajelzés a műszerfalról, nem beszélve a tolatólámpa hülyeségéről.
Szóval minden újra remek!

>> Szerviz2007-08-26

A klíma irányító paneljának két kijelzője nagyon melegedett, talán zárlatos lett a nyomtatott áramkör egy része. Sikerült hamar szereznem egy bontottat (marklar155-től norbee-n keresztül), csak át kellett szerelnem a belsejét, mert annak le voltak törve a rögzítő fülei.

>> Egyéb2007-08-14

Végre találtam egy megfelelő garázst, így újra ott pihenhet az autó. 4 és fél hónapot utcázott április 1-e óta.
A bérleti díj 15e havonta, ezt a költségek közé íorm majd fel rendszeresen.

>> Szerviz2007-07-23

Pár hete vettem észre, hogy nedvesedik a kárpit a pedálok alatt. Egyből a fűtés csapjára gondoltam, de reménykedtem benne, hogy csak én hordtam be a sarat. Mostanában erősödött a nedvesedés, de közben hetek óta nem mentem esőben. :)
Egy hétvégi BP-Kőszeg-Bp úton nagyon beleerősített a folyás, szabályos folyás alakult ki, ezért azonnali szerviz beavatkozás következett.
A szerelés után - nem valószínű, hogy a csap csere miatt - az autó megtáltosodott, a nyomatéka nagyobb lett minden tartományban, a fogyasztása pedig egy 1200 km-es átlagban 7,9-re csökkent.

>> Egyéb2007-07-14

2007. január 1. és 2007. március 31. között még béreltem garázst, most utólag ezt is feljegyzem.