Piritu - 1.000.000 - főkép
>> EgyébAlfa 156 1,6 TS // 2006-12-13

Ismét meló külhonban. Viszont sikerült egy jó etapot menni. kb 300 km átlaga a képen

 
>> EgyébAlfa 156 1,6 TS // 2006-12-09

Gyarapodott a kisautó kiállítás itthon.

 
>> EgyébAlfa 156 1,6 TS // 2006-10-19

Szóval sebességkorlátozás nélküli autópálya...
Mondom sebességkorlátozás nélküli autópálya!

 
>> EgyébAlfa 156 1,6 TS // 2006-10-17

Már párszor jártam itt helyzetjelző izzóért, most csak körülnéztünk.

 
>> EseményAlfa 156 1,6 TS // 2006-10-15

Újra sebességkorlátozás nélküli autópálya. Lássuk, hogy mit megy a Vas!

 
>> EgyébAlfa 156 1,6 TS // 2006-09-30

Még a 147-esemhez vettem anno egy tetőboxot, mert nem mindig fértünk be a csomagtartóba.
Miután a 156 már elegendőnek bizonyult meghirdettem. Egy 147-es Cartárs le is csapott rá.
Hihetetlen, de egy eredeti Thule doboz volt (ha jól emlékszem Ocean 200) csak ATU név alatt vettem a németeknél, így viszont kevesebb mint a felébe került. A műanyagokba és a használati utasításban már mindenhol Thule felirat volt. (ATU.de)

 
>> EgyébAlfa 156 1,6 TS // 2006-09-27

Már régebben vettem 16-os kerekeket a Vasra, hogy ne kelljen állandóan a gumishoz járni. Ma megvette őket egy Cartárs.
215/45*17 50e km-es használatának "eredménye"
- 5 kerekem volt, egy mindig javítás alatt állt
- 2 görgőzés
- 1 görgőzés melegítéssel
- 4 db kukás gumma szálszakadások és becsípések miatt
- 3 futómű állítás

Szépek voltak, hihetetlenül fogták az utat, de ennyi elég is volt.

u.i.
Pár évvel később egy Cartárs hívta fel a figyelmemet, hogy összetörték a vasat, amelyikre felkerültek a felnik. Szomorú látni :-(((

 
>> EseményAlfa 146 1,6 TS 120LE // 2006-09-16

A szombathelyi tacskó parkolójában találkoztam a régi 146-osommal. Röviden beszéltem a gazdájával, meg van elégedve.

 
>> Tuning és extraAlfa 156 1,6 TS // 2006-09-12

Hosszas fejtörés és rágódás után elhatároztam, hogy kerestetek még pár lovat a motortérbe. Miután meglettek vertem a fejem a falba, hogy miért nem előbb tettem meg.
No, de kezdjük az elején!
Szóval előzetes egyeztetés után ma meglátogattam az ATC tuningcéget (ATC.hu). Ők foglalkoznak a legrégebben olasz vasakkal az országban. Hogy miért fordultam hozzájuk? Egyszerű, pár éve náluk vettem a 146-ba egy sportlégszűrőt és valaki olaszul telefonált az irodában, ez megtetszett.
Némi eszmecsere után megegyeztünk, hogy nekem nem a "full" tuning kellene, hanem csak egy kis élénkítés, hogy jobb kedvvel pörögjön a motor. Szóval a terv +8 LE és 10% Nm.
Comp ki, eredetei progit kitöröl és újat bele. Itt akadtak gondok. A comp nem hagyta magát programozni. Törölni lehetett, de beleírni nem. Príma, van egy "szűz" motorelektronikám, 0 (nulla) lóerős a kocsi. El sem indul.
Szóba jött lehetőségként, hogy:
1. kitoljuk az utcára és trélert hívunk, mondván a garanciális autó megállt az utcán.
2. a cégtulaj körbetelefonál mindenkit egy új elektronikáért, lett volna, de több napig tart
3. várunk holnapig, hátha valami okosságot találnak ki a szakik.
Az utolsó mellett döntöttem.
Másnak vissza, a szaki telefonál, nyomja az olaszt rendesen. Majd fogad, hogy minden ok, most beszélt a milánói ismerősével a gyári Alfa sportcsapatnál. Ott ismerik ezt a jelenséget és van is hozzá egy pár KB-os programjuk, ami megoldja a helyzetet.
Pár perc múlva ott is volt (hála az internetnek)!
Próba....némi várakozás....és indul a kocsi!!!!!
HUUURRRRRÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!
Próbaút gyorsulásméréssel. Korábban 10,2-10,5 között méricskéltem kézzel a 100-as sprintet, most stabilan 10 alatt.
Köszönet az ATC-nek!
Ajánlom őket bárkinek.

 
>> Tuning és extraAlfa 156 1,6 TS // 2006-08-18

Ma megjöttek a neten rendelt 205/55*R16-os Michelin kerekek Alessio Lord felnin. Akciósan kevesebbe volt, mint a 17-es gumi maga. Szóval visszatértünk a normális mérethez, vége a kátyúkerülgetésnek.