Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Blog
Elindultunk nyaralni. Természetesen kocsival.
Első nap: Lucca - egy Livorno melletti kisváros, ahol megalszunk, mert holnap korán reggel 9-kor indul a komp.





Ma sokaknak elgurult a gyógyszere, nekünk is.
Sopronba mentünk, mint sok-sok Alfás.
Kezdődött a Sárvár melletti gyülekezővel, majd valahol a 84-es mellett tovább gyűltünk.
Aztán tengernyien lettünk a Pláza parkolójában.
Hatalmasat kocsikáztunk kollektíven a városban, természetesen hatalmas dugót okozva :-))
Jó nap volt.




A korábbi kísérletezések után belevágtam az audiórendszer cseréjébe.
Először a két első ajtóba költözött be véglegesen a Magnat rendszer. Egy egyszerű fából készült kiemelőgyűrű került alá. Hátra meg beköltöztek a szintén Magnat koaxok.
Javult a hang, főleg azért mert a hátsó ajtókba tett hangszórókkal megjött a mély is (egy kicsit).
Egyértelművé vált: láda KELL







Meló után kirándultunk a Freiburg melletti hegyekbe. A szerpentinen lefelé a 11 km-en abszolút fogyasztási rekordot állítottunk fel: 2,6 l/100 km!








Útban az anyacéghez útközben megnéztük a híres Sasfészket Obersalzbergben.












Nos, a tervnek megfelelően kicseréltem a gyárit valami komolyabbra.
Egy apró probléma azért adódott, az ablakot nem lehet leengedni teljesen, a mágnesen megakad. Valahonnan szereznem kell egy kiemelő gyűrűt. Addig is legalább szól.
Kicsit meglepődtem, mert a várt javulás elmaradt. Jobb, mint volt, de nincsenek mélyek.



Ismét Németország, sebességkorlátozás nélküli autópálya. Lássuk hol a vége!



- sokan voltunk
- hideg volt (Ronnie rövid naciban és szandálban jött, bízott az időjárásban, de hiába)
- nagyot konvojoztunk
- nagyot kajáltunk
- sokat dumáltunk
- 818 darab fényképet gyűjtöttem a taliról, ebből 320-at én csináltam
- A Satti-süti fincsi volt!












A gyári rádiónak katasztrófális a hangja, ráadásul KAZETTÁS!
Ebből előbb-utóbb csere lesz. A további fejlesztési lehetőségek után kutatgattam. Kicsit körülnéztem a kalaptartó alatt. Izgatott a gyárilag előkészített kivágás. Lehet használni esetleg mélynyomónak? Nos, nem. Nincs kivágva, úgyhogy látszana buherálás, azt nem akarom.
Marad az eredeti koncepció: ajtókba normális hangszórók végfokról hajtva. Az erősítőt esetleg fel lehet tenni a kalaptartó alá. Mélyláda meg a csomagtartóba. Persze először egy olyan rádió kéne, amelyiknek van LINE kimenete.






Az esztergomi túrám alatt végleg megfogalmazódott bennem, hogy ezekkel a felnikkel és gumikkal nem akarok tovább élni. Elmentem hát Rieglerékhez és elkértem a 147-ről a 17-es papucsokat, ezeket meg otthagytam. Simán belementek a cserébe.
Talán még szebb lett vele a kocsi.





