Amiket orvosolnom kell.
Üzemanyag szint visszajelző háttérvilágítása
Csomagtér fedél visszajelzése, akkor is, amikor zárva van
Rendszámtábla világítás
Elakadásjelző - gyógyítva - biztosíték csere
Ködfényzáró - gyógyítva - csatlakozó összetolása
Tolató lámpa - gyógyítva - csatlakozó összetolása
Nagy rendszámtábla :-) pfej
Bal hátsó belső világítás nem működik, ha kinyitódik az ajtó, viszont kapcsolható
Katalizátor - rendelve Erhardtól
Flexi cső - rendelve Erhardtól
Már itt valami főgyökér megszólta,hogy Trabant hangja van a kocsinak és ugyanolyan büdös is...miért nem azzal foglalkozik, hogy buzi fia? pfej
Alá kell néznem,mert egy puklin "felúsztam" és valamit megütöttem. Vagy a kipu vagy a toronymerevítő. De néha berezonál. Szerintem és remélem a kipu lesz. A merevítőt a múltkor megcibáltam, de nem akart mozogni. Alá kell kúsznom.
Nincs több kép, mert járni alig tudok. Szóval idővel. Még az első mosás se volt meg. Tesztelném a nehézségi fokát. :-)
A képek az oldalamon voltak megtalálhatóak. Feltöltöm egy blogba, mert mindent elhagyok. Ezeket is elveszíteném. :-D
1. látható olaj folyások a kocsi körül. Akkoriban mindig ezzel küzdöttem.
2. Úgy emlékszem ebben az állapotban sokat állt a kocsi, mert elfolyt az olaj és csapágyas lett a motor.
3. egy mosás után
4. egyik Alfa Romeo 156 naptárba készült a kép. Kis rendszám a vasaló négyessel. :-) Addig volt így, amíg hajnalban a rendőrök azon tanakodtak, hogy hivatalos-e vagy sem. Felvilágosítottam őket, hogy nem.
5. Keleti Vég tali gyülekező
6. Bodrogolaszi, havernál
7. Bőrbelső bekerülése
8. Nyári felni felhajítása
Nagy fába vágtam a fejszém, amikor az egyik edzésen eldöntöttem, hogy belefogok. Előtte hetekig szenvedtem, hogy mi legyen. Megéri? Nem éri? Meddig megy még? Új autó? Költségei? Döntöttem. Két lehetőségvolt. Eladni, mert hát bontani nem fogok és újat venni. Vagy felújítani és használni még évekig. Mivel nagy szerelmem, emiatt jobban hajlottam a második pont felé. Az első pontban még a következők is hátráltattak: műszaki vizsga lejárt. Vizsgáztatáshoz tolnom kellett volna nem kis összeget, hogy a korróziót ne vegyék figyelembe. Persze utána az eladás se két napig tart. Ezt itt hagyjuk is, mert nem lehetne fokozni még. Persze a kasztnin található karcolás és a lakk réteg hámlása is arra sarkalt, hogy full fényezést kapjon.
Szóval első lépésként be kellett hajtani a kintlévőségeim. Mivel sürgetett az idő a műszaki vizsga érvényessége miatt, emiatt mérges voltam és elég egyértelmű. Gyorsan ment. :-) Nem gondoltam volna.
Két Alfás fényező jött számításba Nácsa és Viktor. Attilának munkáit haver kocsiján láthattam és a felnijeim is ő csinálta.Kurva jól dolgozik a srác. Sajnos nem hívtam fel, amikorra megbeszéltük. Bocs Ati! Azért Vittorio-ra esett a választás, mert a munkái között több átalakítás is van és apróságok nekem is kellettek. Mint például a lökös. Meg tetszik, hogy a közösségi portálra töltöd fel naponta a képeket a munkákról. Minden napom ezzel kezdődött, hogy csipás szemmel a telefonról bújtam az oldalad. :-D
De nem akarok túl sokat írni.Inkább teszek fel képeket, mert most nem csak a felnit és az ülésgarnitúrát cseréltem a kocsin. A blogomban lehet látni a munka menetét. Nem volt kis feladat. Mivel láttam a feltöltött képeket, ezért nem is zaklattam Viktort, hogy áll a gép. Meg én sem szeretem, ha piszkálnak munka közben. :-) Nagyon örülök a gépnek. Nem 20 forint volt, de nem úgy fizettem ki, mint, ha a fogam húzták volna. Annyira örültem a kocsinak, hogy nem az járt az eszembe. Azt tuti, hogy nem eladásra készült. Meg...összesen 8 év alatt nem kevés pénzem van benne. Ő az enyém. :-) ...és az is marad.
Természetesen van még mit bütykölni, cserélni rajta. Pl.: a rendszám elől :-) , hátsó lámpák, kipufogó :-) Mondjuk, ami bosszant az a fejegységem, mert néha nem akarnak működni a gombok. A többi most nem érdekel.
Szóval a képek :-)
Ja és köszi az ülés megvarrását. :-D ja meg az ültetést. Hááááát, ne hagyd abba, kár lenne. :-D
1. ahogy megvettem....aranyos volt. Alig volt pénzem fenntartani. De kellett. :-) Casco is sok volt. Az se tudom minek van a Casco, semmi hasznom nincs belőle. A dísztárcsa vagány. Kölcsön adtam anno haver 100-as Audijára...és és ő meg kiflibe hajtotta a kocsit egy fán...a tárcsákkal együtt. :-) A kocsi kifli lett, a srác hát semmi baja nem lett, bár, ha megütötte volna magát lehet megjött volna az esze is. Most jut eszembe, hogy tag -> KOVÁCS
2. első alufelni a Merwede 30 mm ültetéssel. Gumi váltómérete kisebb volt, így a hasmagasság még alacsonyabban volt. Tetszett nagyon.
3. A 17"-os felnivel. Még jobb.
4. Ez csak egy téli kerék, de itt látni a bőr üléseket.
5. Itt már Eibach ültetés a kocsi alatt és a SuperSport felnik, amik majd télre fognak elkészülni. Csak egy teszt volt, hogy ráznak-e. Milyen csúnya itt a fényezés.
6.-9. Az új állapotában a gk. A fotókat még nem én készítettem...jó lenne, ha nem esne az eső. :-)
Az összeget most nem írnám, de azt kell mondani, hogy az ismerőseim azt mondják ez nagyon baráti, ahhoz képest, ahogy kinézett a kocsi. :-) Örülök! A pózt meg meg kell fizetni. :-) Tetszik. Nem tudok betelni. Após megdicsérte az Alfát, pedig nem szokta. :-D Jó jel. ;-)
Sírni fogok. Már, amikor elmentünk meglesni, akkor is megkönnyeztem. Élőben jobbat mutat. Nagyon durva. Nagyon jól dolgoznak a srácok. Isten, isten!
A tető durva, fényes, mint ha üveg lenne...
A felnit (is) Viktorra bíztam...nem bántam meg. :-D Nem volt elképzelésem, hogy milyen legyen. Nem is gondolkodtam sose rajta. Csak jelezte, hogy az ezüst nem fogja már adni a fehér alatt...hát jó! Isten vagy!
Már meg lesz a pár centi pénisz hosszabbító! Már érzem, hogy nem fér a gatyába! :-) Hehehe
Miért nem tudom feltöltés után rendezni a képeket? Kell egy olyan gomb.
Kezdem látni a fényt az alagút végén. :-) Kurvajólesz! Tetszik nagyon!
Lassan, de biztosan lehet látni a végeredményt.
Az új ruha alakulóban. Szokatlan. :-)
Egy kis lökös egy kis tető!
Pár órán keresztül nézegettem, hogy mi lapul a zsák alatt. De jól tippeltem...