Kapott az autó új "smoke" oldalindexeket. Szerintem elég béna utángyártott...mindegy. Ki látja?
Történt, hogy a bal oldali irányjelzőim folyamatosan izzottak. Nem tudtam mi a hiba. Első nap még csak az aku sarut szedtem le, hogy ne pilácsoljon semmi, ilyenkor a riasztót ki kell kapcsolni, mert egy idő után jelez, hogy nincs áram alatt. A következő nap kiszedtem az összes bal oldali irányjelzőből az izzót, ekkor törtem el a fülét az oldalindexeknek. Megette az idő. Relével nem volt gond. Érdekes, amikor kiszedtem, akkor is jelezte a műszerfalon, hogy balra világítunk. :D Két nap aku nélkül alvás után lementem, hogy folytassam a hibakeresést. Riasztó bekapcsolás után minden visszaállt az eredeti állapotára...én meg ott álltam a szétbombázott konzollal, kesztyűtartóval, kormányburkolattal.
A második nap délután, ahogy elhoztam már nem indult a gép. Az önindító nem végezte a dolgát. Az autó vizsgálása közben is gyengén indult, de az aksira gyanakodtunk. Nem az volt. Az aku 2 éves Bosch, ahogy láttam.
A szerelő egy nap alatt megoldotta a gondom. Örök hála neki.
12.000 HUF anyagár
5.000 HUF munkadíj



Bekerült a gépbe egy kis biztonság. :-) Egyik legjobb minőség. Másik járműbe is lesz egy ilyen behelyezve.

Az eladott fej visszavásárlása után természetesen visszakerül a kocsiba...a sztorit nincs kedvem leírni...nem szeretem ezt a netes eladást/vásárlást, mert kurva sok a láma.
Közben egy kis kábelezés folyamatban. Plusz takarítás, mivel a Gyuszó nevü kisállatka anno ideszotyizott...

Ma ki fog kerülni a kocsiból a JVC KD-AVX33. Nem nyerte el a tetszésem, pedig nem egy buta és nem egy rossz eszköz. De valamiért nem...nem tudom elmondani...a lehetőségeit ki sem használtam. Csak mp3 szólt CD-n. :-) lusta voltam vele foglalkozni.




Felkerültek a téli kerekek. Póz képeket ne várjatok. Most nincs idő ilyesmire. :-P
Kövi szezonra át szeretném fújatni. Most volt tervben, de...de, de... :-)
A nyári is új fényt kap. Azt már most el kezdem intézni. Most meg fogom őket cserélni. Téli lesz a nyári és fordítva.
Ja! Meg kéne mosni! :-P


Remélem a végére jártam a fulladozásnak. Alacsony fordulatnál visszadadogott a gép, szarul indult, gáz pöcc kellett. Cseréltem még egy trafót. Balról a másodikat. Így már a két baloldali ki van cserélve. De azon gondolkodom, hogy a másik kettőt is csere alá veszem, biztos, ami biztos. Ezen felül még a gyertyakábel-szettet is kihajítottam és kapott egy új NGK kábelkorbácsot. A régi kábelek ki voltak keményedve és áthúztak. Ezt menet közben is lehetett hallani lehúzott ablaknál. Amikor kihagyott, akkor valami "szikra hangot" (ezt add össze :-D ) adott. Az új kábelek finom, puha tapintásúak. :)
Második napi teszt után kijelentem, hogy a hiba eltűnt. De úgy láttam bekoszolt a rossz kábel egy gyertyámat, ezzel még várok picit (1 hónap? :D ) és dobom ki azonnal őket. Képek? Igen, vannak valahol. :P
Pici lányom az első képen. 9 évet vártunk rá és utána nehézségek árán megszületett 18 óra alatt. Kemény feladat volt. Minden tisztelet a nőké. Nem bírnám/tudnám végig csinálni.
Ő volt az egyik oka, hogy az autó hanyagolva (de nem bánom) lett...a másik...többit meg leírom:
196.000 km
- Lejárt a műszaki, ez volt a fő ok. :-) Szeptember 13.-án. :-) De régen volt.
- Trafó baloldali cserélve, de úgy látjuk, hogy a többi is csere érett a kábel koráccsal együtt. Ezt még intézem, de majd fizukor, mert sok volt most. (össz.: 186.000 HUF)
- Vezérlés módosító. Aranyos termék. Kicsi és drága. :-) Lehet bírta volna a másik is. Mondjuk kb 103.000 km volt benne, de nem mindig hangoskodott.
- olaj, szűrők, szíjak és a hozzáhasonló barátai, akik ott laknak -> görgők ilyenek.
- fagyálló
- klímaszivattyú -> emiatt a gáz lefejtése és visszaszipákolása
- lámpa polír
- nagy vez.tengelyek, ahogy kell. Érdekes. 2000 fordulat alatt még bizonytalan. Majd ezen valamit változtatunk. De ez majd csak a trafók cseréje után. Ki tudja, hogy mihez van köze. Ja és halkabb a kipufogó, na ezt rakja valaki össze. :-) A második harmadik képen a tengelyrögzítők láthatóak. "Lila" 1.4-1.6 "kék" 1.8-2.0 (nekem ez lila, a másik kék :-) )
- ülésekbe a fűtés bekerült még a kapcsolókat és a kábeleket elhelyezem a héten.
Van a kocsin még bőven munka. Hátsó elektromos ablakokat is elkezdtem valamikor, de a levegőben lóg ez is, ugyanúgy, mint a zene átépítése...hát majd egyszer. :-)
Az autót ma hoztam el, de már tegnap kész volt. Nem tudtam érte menni. Ingázás a kórház és a lakás között. Pözsót leraktam szervizelni, hogy ő is megkapja az olajat meg a barátait. :-)
Képeket még rakok majd ide.


