Mutasd

>> Esemény2013-04-19

Semmi különös, "hullafeleslegessarc" letudva. Ki más, mint Zé. segítségével.

>> Tuning és extra2013-03-06

Nem, nem elírás, és nem őrültem meg így tavasz elején. Nagyon régi vágyam volt, ám annál feleslegesebb... Amilyen ritka, drága és nehézkes a beszerzése, örök darab lesz nálam.

>> Szerviz2013-03-01

Abban korban van a nagyvad, hogy ilyen problémák sajnos előfordulhatnak már nála. Dr. Zé. ( ki más?? ) helyére tette a csurgatást egy kiegyenlítő-tartály és klf. vízcsövek cseréjével. Megpucolta a pillangószelepet is, mert jó dzsuvásnak tűnt. Sokkal harapósabb a verda, jóval közvetlenebb lett a gázreakció. Hurrá!

>> Egyéb2012-12-06

Szóval az van, hogy több, mint egy hét után - az aksi szükségszerű feltöltését követően - ma helyet foglaltam benne, beindítottam, majd az egy pillanat alatt beröffenő MOTOR hidegen is gyönyörű surrogása, a hátsó dob lúdbőröztető dorombolása alatt, a fűtött ülésben, mely a PONT tökéletes méretű utastérben leledzik... szóval... Elöntöttek az érzések, mely gondolatokat szült hideg, de gyorsan melegedő arcbőröm mögötti térben. Ilyeneket, hogy: húzná néhai Rudolf Diesel bá a f.....a a remek találmányát, vagy dugná azok ülepébe, akik elhitették a világgal (és velem is), hogy ez JÓ nekünk közlekedni..., hogy hiányzik a bánatnak a kelletlen jéghideg kerregés, a nehezen melegedő, az ilyen időben túl sokáig tartó szánalmas didergő érzés odabent, az enteriőrben. Mivel GYORSAN áramlott be a meleg ájer, még több dilemma cikázását indukálta hamarosan nem kis méretű fejemben, ilyesmiket, hogy: 2000 ccm. alatt egyáltalán nevezhető-e AUTÓNAK bármi? Mifaxért kerül ennyibe a benzin, az átírás, az adó?! Miért nem adatik meg jóval több embernek, hogy megtudja, érezze, MI A JÓ?

... fentiek ideje alatt még mindig "P" állásban, álló helyzetben dorombolt a nagyvad. Gomb benyom, áthúzom "D"-be, és... A helyzet ettől még drasztikusabbá vált nyakam ékében, nem átallottam hangosan kimondani önnön magamnak: ehhez képest minden egyéb Alfa tényleg alsó kategória (értsd nyugodtan: sz.r), qrvára nem egy kávéház egy ilyen nagyvaddal. Egy GT SEM. Nagyon nem...

Mivel árulom, és vélhetően előbb-utóbb el is adom a bellát, muszáj volt kiírnom magamból kelletlenül és kéretlenül az előbbieket. Itt és most elnézést kérek, ha túl sovinisztának, becsmérlőnek, vagy egyéb negatív értéket hordónak tűnik néhányatok számára fenti szösszenetem, de tényleg így érzem - ennyire jó egy JÓ 166 V6. Igen, a V6, az 5 hengeres JTD sem rossz, de a fentebb leírtak miatt ugye... Akiben van affinitás, és lehetősége van rá - javaslom - ne eméssze magát, próbálja ki. Amíg még megteheti, amíg nem végez az enyészet a típus jelentős részével...

Azt hiszem, végleg "megtértem"; még ha soha többet nem lesz ilyen vasam ekkora motorral, akkor is: empirikus úton volt hozzá szerencsém. Köszönöm a sorsnak.

Így estére lenyugodtam, helyre állt a rend bennem. V6 leparkolva, holnaptól ismét a szép GT-vel kerregünk tovább... csak azért, mert OLCSÓBB a közlekedés vele.

>> Autóápolás2012-11-28

Trendi, new style ablaktörlők kerültek fel a nagyvadra, haladjunk a korral.

>> Szerviz2012-09-21

Utolsó lépésként az első lámpákat cseréltük ma le Tökivel. Kavicsfelverődés miatt repedt volt mindkettő, és mint később kiderült, a lámpák mechanikája is rossz volt. Egy másik, szintén gyári xenonnal ellátott 166 jó állapotú lámpái kerültek beszerelésre. Egy teljes nap ment rá gyakorlatilag, a gyári xenonos 166-nál lökös le, stb., stb. ... :S

Most már van nagy fényerő ( újszerű D2S izzók ), szintezés, minden. Ájmverihepi. :)

A felújítás befejeződött. Lassan meghirdetem... :(

>> Szerviz2012-09-13

Fentiek tehát megejtve Zé.-nél.

>> Szerviz2012-09-12

Garanciális javításban korrigálták az elsőre nem annyira sikerült futóműállítást.

>> Szerviz2012-09-11

Az előző "szakemberek értő hozzáállása" végett nem működött jól a központi zár eddig, illetve az indítókulcs is menthetetlen állapotba került az idők során ( rommá gányolták/forrasztgatták a kulcsot sajnos ).

Reggel leadtam a verdát a XVIII. ker. Sallai úton megtalálható villamossági műhelybe, délután jött a telefon ( benne a kérdéssel a szerelőtől: nem csuklottál? Mondtam, nem, de miért is? Jött is a frappáns válasz: Akkor rohadna le a keze annak a par....t fas......ó etc., etc. :))) ), hogy kész a gyönyörű Alfád, jöhetsz érte.

A képen látható, hogy mi lett kiszedve a bellából... Ez a káosz komolyabb gondot is okozhatott volna előbb-utóbb.

Szóval megoldódott ma ez is, van pittyegve nyitás-zárás.

A srác szerint ezt a súly könnyítést a fogyasztáson is éreznem kell majd... :)

>> Szerviz2012-09-10

A mai napon Zé. és Töki mesterek által lecseréltetett a két első felső lengőkar ( Delphi ), és az első stabilizátor pálcák.

A korábban megvásárolt komplett ABS is beépült a rossz régi helyére ( halleluja, működik - nincs üvöltve arcba világító piktogram a műszerfalon! ).

Futóműállítás a Norauto-nál. Ez utóbbi még korrigálásra szorul... :S