Blog >> olaj
Kicseréltem a megrepedt nem tudom milyen nevű csövet. A felső részén egy kisebb repedés volt látható, de kiszedve látszott, hogy alul egy sokkal nagyobb részen van szétszakadva. Nem is nagyon akart menni. Most jó.
Észrevettem, hogy megkajálta szinte az összes olajat, pedig nemrég volt szelepfedél tömítés csere is.
Olaj és szűrők cseréje
Km: 212.000
Újabb olaj és szűrő csere történt, mert belekerült 11000 km az autóba. Egyúttal két motortartó bak is cserélve lett, mert már nem bírták és előfordult, hogy leállításkor megrázkódott az egész autó.
Km óra állás: 121400
Fentiek cserélve, plusz párvillamos cuccnak a hibakeresése nem sok eredménnyel.
Tegnap előtt megtörtént a fentiek cseréje, minden rendben ment. Km 122500
Mann olaj,levegő, aktívszenes pollen és üzemanyagszűrőt kapott, természetesen gyári selénia 10w60-nal. Kapott egy motormosást, h kijöjjön az összes kox és szenny ami benne volt a motorban. mellesleg jót tesz a vez.módosítónak. Igaz hogy nagyon drága a Mann szűrő, de jobb mint a gyári, sűrűbb a szűrőrésze, legmegbízhatóbb még szélsőséges körülmények között is! És a pollenszűrőbe is van anyag, jóval nehezebb mint bármelyik más. :)
Mikor cserélték a kuplungszettet leengedték a váltóból az olajat, ennek nem igazán tettszett a színe, de mivel ilyesmire nem voltam felkészülve ugyan az az olaj lett visszatöltve. Ezért a múlt héten vettem 2liter Tutela Car ZC 75 Synt hajtómű olajat. Vasárnap pedig ki is lett cserélve egy barátom garázsában. Egyszerűbb mint gondolná az ember.
Nem vált be a Valvoline, újra Selénia van a vasban. Kapott hozzá új szűrőket is a tegnapi pakkból. Komoly értéknövelő tényezőként felpattant egy Csörgő Autószerviz rendszámkeret is. :)
Olajcsere 211500-nál. Gyertyák is kicserélődtek, mert kicsit raplis volt az alapjárat. Most már nem az :)
2012.04.27. újabb szerviz.
Cserélve lettek:
- olaj (Selenia 20K Alfa Romeo),
- olajszűrő,
- levegőszűrő,
- pollenszűrő,
- hátsó fékbetét.
A futóművet is beállíttattam.
Óra szerint: 61 041 km