Fórum >> Típusok >> 156

159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-10-16 20:28:21 // 141666
Azóta már van 2 év rutin :)
Imyx2013-10-16 20:23:06 // 141665
Nálam is csálén állt, bár nem a patentokkal volt a baj, hanem maga a légzsákfedél vetemedett el :)). Na ez szívás :).
mreni2013-10-16 20:13:49 // 141664
jó drágán vásárolsz akkor,lehet jó minőséget kapni ettől olcsóbban
Roll19832013-10-16 20:12:52 // 141663
Akkor cseréld ki a légzsáktakaró patentjét, hogy ne álljon csámpásan! :D
Imyx2013-10-16 19:37:07 // 141662
Jó kis poszt! :), gratula.
6UR202013-10-16 18:03:08 // 141661
Nem tudjatok az mitől lehet h a ventim 1 es fokozatban még bőven 90 fok előtt, sőt már inrítás után azonnal be-be kapcsolgat 15-20 mp ig majd kikapcs és igy tovább folyamatosan. Azota csinálja h a multkor nem indult be az autó a laza aksisaru miatt, csak felvillant a muszerfal és inditásnál kialudt minden utána meghuztam a sarut és nem is vopt vele semmi baj csak ezt csinálja azota....
gecsa2013-10-16 17:42:37 // 141660
szintén zenész.. :D
atosz0692013-10-16 16:37:41 // 141659
Támogatni szeretném! a JTD ugyancsak megbízható :D
Roll19832013-10-16 16:30:17 // 141658
TC cikkben Csikós:

"Akkor már inkább vennék Alfa 156-ost, ami nem is problematikus, ha a kétliteres Twin Spark motor hajtja. Sajnos a magyar piacon szinte csak zűrökre hajlamos 1,6-osok és sokszor szintén problémás 1.9 JTD-k vannak."

Tiltakozom! Nem problémás JTD-m.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-10-16 15:28:52 // 141657
Akkor ez a MOOG tényleg nem volt egy nyerő kombináció. Felsőket óra szerint 142 nél cseréltem akkor vettem az autót, de tekerve van szóval ki tudja, de az is gyári lehetett mert a szilenteken van mindenféle donbornyomott fiat felirat ezek a szilentek kerültek bele a MOOG-ba pár hete mert jobbak,
Hardy2013-10-16 15:21:42 // 141656
Én 170000 nél cseréltem felsoket. Persze gyári rá. Meg pár kutyacsontot. Ennyi. 240000 volt benne mikor eladtam. Pedig kapott jó sok Pestet meg nálunk se sokkal jobbak az utak.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-10-16 14:28:35 // 141654
Köszi de nem gyűjtöm az Álámíniumot :D a régi TRW megy Érdre és bizonyíthatnak a szakik :)
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-10-16 14:24:17 // 141653
Akkor pontosítok, amivel ki gurult a gyárból futómű az nem szar. amíg nem kell cserélni. Amikor a felső lengőket vettem még nem voltam ide regisztrálva, amiket fel soroltam alkatrészeket a felsőkön kívül mind Erhardnál vettem. Szerinted amit most meg veszel TRW, vagy "gyári" felső el megy annyit mint a tényleg gyári? Biztosan. Mindegy ez ijen úgy szép az élet ha zajlik :)
gecsa2013-10-16 14:17:52 // 141652
megelőztél... :D
gecsa2013-10-16 14:16:53 // 141651
20-23eft/db áron gyárit lehet kapni, vagy lemfördert, ami állítólag a gyárinál is jobb...

de lehet kapni egész jó minőségű lengőt 13eft/db áron.. annyit bír az is, mint a moog...
Poló2013-10-16 14:09:48 // 141650
A 156 futóműve nem szar. Az enyémben most lesz lassan 140.000 km, eddig két első felső lengőkar és két hátsó lengőkar lett cserélve a futóműben, A többi mind gyári még. Ja, ezek is csak azért lettek párban cserélve, mert nekem van egy olyan szemléletem, hogy jobb ezeket párban cserélni, meg ha már az egyik elköszönt, akkor a túloldalinak sincs sok hátra.

A szerelő azt teszi bele, amit te viszel hozzá? Talán eleinte vittem Csörihez alkatrészt, egy ideje mindennek a beszerzését rábízom. Ennek több oka is van. Egyik, hogy így egyszerűbb nekem, másik hogy eddig minden passzolt az autómba, amit rendelt, soha nem volt az, hogy valamit vissza kellett küldeni.

Nem léteznek gyári alkatrészek 156-hoz? Nézelődj egy kicsit Erhardnál! Az általad 25.000-ért vásárolt moog felső lengőkar nála gyáriban 20.500 Ft.
Abarai2013-10-16 14:09:24 // 141649
Tegnap kipróbálódott a vas. :)

E!
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-10-16 13:44:08 // 141648
A szerelő nem vesz alkatrészt azt teszi bele amit oda viszek neki. A stabrud az ugye csak gyáriba létezik tehát az az lett, felső lengők MOOG 25eft volt darabja, a stabpálcák FEBI, nem hinném hogy ezek olyan rossz márkák.
Tuningman2013-10-16 13:26:28 // 141647
Egy kis odafigyeléssel lehet normális minőségű alkatrészeket kapni, normális áron:)
Persze nem árt a tapasztalat sem de egy egy normális szerelőnek rendelkeznie kell efféle pozitívummal is. Ha meg csak hozza az olcsó sz..rt akkor az nem frankó. Na így készül a "nem jó autó csak a baj van vele" fejezet. De ez nem az autó és a tervező hibája hanem a vagy nem hozzáértő vagy a mindent olcsón és a legszarabbat elvet valló szerelők, tulajok hibája.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-10-16 12:44:39 // 141646
Igazad van. De mivel csak utángyártott alkatrészt kapsz hozzá innentől kezdve az el talált szerkezet annyit ér mint az ártány kutya fa...a.
mreni2013-10-16 12:41:23 // 141645
nem a tervezéssel van gond,hanem az utángyártott alkatrészek minőségével,az 56 futóműve nagyon is jól eltalált szerkezet...
Hakesh2013-10-16 12:28:26 // 141644
Még nyár végén lett meg, de most jutott eszembe felrakni! SZÜLINAP!!! :D

Roll19832013-10-16 08:45:52 // 141643
Tudtam én, csak nem sejtettem, hogy ki az. :D
gecsa2013-10-16 08:41:45 // 141642
nálam így 30e km után is az van bent, amivel vettem.. nyüszög ugyan, de más gondja nincs.. tavasszal nézettem, akkor mondták, hogy a jobb felső gömbfej már kezd mozdulni, de azóta sem kopog... és nem új volt benne amikor megvettem.. :)
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-10-16 07:27:02 // 141641
Óra szerint 170e de tekerve lett mivel a km számláló 0 mutat, ha jól tudom a tekerésnél frissítve van az ecuja az nekem 2004. 10, lett csinálva a kocsim pedig 2003.12 havi szóval olyan sokat nem tekerhettek vissza egy év alatt szerintem 200-250 körül. A kettőstömegű úgy sem bírná ki sokkal tovább. Az alsó lengőkarok még a gyáriak voltak, és most nézegettem a lengéscsillapítók is azok.
Piritu - 1.000.0002013-10-16 07:21:22 // 141640
Hány km lehet a kocsidban?
A volt 156-ban most van úgy 230e, abban egy első felső lengőkar és egy hátsó stabrúd volt cserélve a futóműben.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-10-16 07:08:47 // 141639
2 év 30ekm alatt cseréltem: Hátsó első, hátsó hátsó keresztlengőket, elöl felsőlengőkarokat, alsólengőkart, stabrudat, stabpálcát, 4 féktárcsa+ fékbetét, fékcsövek, főfékmunkahenger, termosztát, vezérlés, vizpumpa, Lmm, váltótartó bak, izzító gyertya+relé+gyertyakábel, cr pumpa tömítés, bal első ajtó határoló, bal hátsó ajtó kilincs, Akumulátor, Váltó oldali főtengely szimeringet, Persze jönne a válasz hogy hát ezek nagy része kopó alkatrész, igaz is én is így gondoltam cseréltem is, de már megint szar!!! zörög csörög annak ellenére hogy Győr-Bársonyos szakaszon használom és ugye itt a 81-es főút gödörmentes. És akkor ami még hátra van: lengés csillapítók generátor szabadon futó+teljes felújítás, cr pumpa nyomásszabájzó szelep(ma viszem ultrahangos mosásra, tuti nem fog segíteni, de az esélyt meg kapja) kuplung is le fog térdelni hamarosan, meg még ki tudja mivel fog meg lepni.
Abarai2013-10-15 22:01:33 // 141638
Köszi neked is és gecsának is. Multiméterem nincs, MES viszont van. Reggel meg is nézem.
Dante2013-10-15 21:48:13 // 141637
Érdekes téma ez, én is nemrég cseréltem autószerelő haverral a bal első felső lengőkart. Sok helyről hallottam, hogy ez a leggyengébb pontja a futóműnek, de az enyémben még nagy meglepetésünkre valszeg a gyári volt: 2002es gyártási év volt beleütve.
Liquid2013-10-15 21:26:34 // 141636
nekem az egész futóműben egy darab bal felső lengőkart és egy db jobb hátsó kutyacsontot kellett cserélnem 5 év - 55e km alatt (ennyit volt nálam)
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-10-15 21:03:24 // 141635
Hát a futóműnek csúfolt izét tuti valami foci vb alatt tervezték, nem is sejtették mekkorát hibáznak, lehet már a tervező családfáját is ki irtották, nem lenne meg lepő, én már mindent cseréltettem 30ekm után kopog zörög minden de így rohad meg.
Zoli852013-10-15 20:37:41 // 141634
ÓÓÓÓÓ hát kopogott mint az állat. DE az csak a stabilizátor rúd volt, és azokat cseréltettem. Azóta nincs kopogás csak ez a nyöszörgés, melegben viszont király. :-)

Nem hiába keresztapám (hát nem hazudok, ha azt mondom az összes olasz autó megfordult a kezei között, de főleg alfák) is azt mondta annó idézem "FIAM ezeket melegbe mediterrán területre tervezték :-)"
Zsolesz2013-10-15 20:33:34 // 141633
Ja csak pl az alsóban megéri szilentet cserélni, a felső már nem sokkal olcsóbb ha kompletten veszel egy lengőkart. Jártam úgy, hogy az alsóban lett cserélve szilent, 1 év múlva meg lengőkar csere mert szétment a gömbfej. Dobdtam ki a hibátlan szilenteket a kukába..
sparco2013-10-15 20:29:03 // 141632
Szabee cartarsnak vannak PU szilentjei! ;)
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-10-15 20:20:56 // 141631
Ha nem kopog akkor elég, de ha jó akkor zsírt neki és kész.
Roll19832013-10-15 20:20:45 // 141630
Szerintem nincs sok értelme 1-2 szilentet cserélni tűzoltásként, mert minden ilyen csere után futóművet kell állíttatni.
Roll19832013-10-15 20:19:25 // 141629
Van itt fórumon, aki már próbálkozott PU szilentekkel, csak most nem ugrik be a neve, próbáld a blogok közt megkeresni.
Zoli852013-10-15 20:13:29 // 141628
Mondjuk a szerelőm azt mondta még annó vagy egy fél éve amikor ott voltam, hogy a szilentek vannak elfáradva azt kell cserélni :-o
Zoli852013-10-15 20:11:50 // 141627
Kössz a választ!
Zoli852013-10-15 20:11:24 // 141626
ÉVi 5 ezret megyek. :-)

És a lengőkart muszáj kicserélni nem lehet, hogy elég a szilentet kiütni belőle és berakni a másikat?
Roll19832013-10-15 20:04:35 // 141625
Nekem komplett első futómű felújítás, beállítással picivel 100 felett állt meg, de lehetett volna több is, minden csak márkafüggő. :)
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-10-15 19:58:30 // 141624
Amíg csak nyöszörög addig istenes, a felső lengőkart kel kiszedni és meg zsírozni a szilentet, persze ha még nem kukás. Ha az egész felső lengőt cserélteted az 40 körül van, ha évi 15e km et mész a kocsival tűrhető úton akkor 2 évet ki bír kb. Nagyon hulladék egy futóművük van sajnos.
Zoli852013-10-15 19:39:42 // 141623
Hát attól félek mindegyiket ami csak van ott a lengőkarok körül. Nem vagyok autószerelő csak egy sacc per kb. kéne :-).

Hogy mire számítsak.

Valamint más probléma is van, elkezdett úgy szépen finoman csörögni valami mostanság a motornál. Indítás után kb 200 m múlva el is múlik és csak bizonyos fordulatnál jön elő. Kicsit fémes karistolás.

lehet vez módosító? Azt igaz hogy az egész vezérléssel együtt cserélik egyedül csak azt nem lehet.
Attika012013-10-15 19:35:32 // 141622
Attól függ melyik szilent :)
Zoli852013-10-15 19:19:50 // 141621
HAli!

Lassan aktuális egy szilent csere az első futóműben, mivel amikor hideg van nagyon nyöszörög.

Mennyiből jön ki egy ilyen mutatvány?
hg6idn2013-10-15 19:11:02 // 141620
Lambda szonda fűtő ellenállása Ok? Csatlakozónál megvan a fűtő feszültség? Ellenőrizted a kábelt a lambda csati - Ecu között? Attól, hogy fűtés ellenállás hibád van, ha szonda bemelegszik teljesen jól működhet.
hg6idn2013-10-15 19:07:02 // 141619
Én ma Fes-eztem a ventit, tegnap szépen kigyulladt a túlmelegedésre figyelmeztetés. Kh-s volt a relém, vasárnap kivettem az akkut, akkor mozdulhatott meg... Viszont a Fes nem engedte a 2 fokozatot indítani. De nem volt időm belmélyedni.
Dante2013-10-15 18:33:09 // 141618
Ez igaz. Basszus, nem is tudom miért nem jutott eszembe ez most, hisz én is ezzel kezdtem anno a hibafeltárást :)
gecsa2013-10-15 17:58:57 // 141617
Ja!és valószínű megérett a hűtő a cserére.. :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak