gecsa2018-03-26 19:26:54 // 107340
Téged átvertek! Üres rendszámtáblát adtak!
RomeoOne2018-03-26 18:38:24 // 107339
Hatósági jelzés rongálása nem szép dolog, de olykor áldozni kell az esztétika oltárán :D
[link]
[link]
Zolibácsi2018-03-26 18:17:59 // 107338
Nyugi mire itt a többség eljut a nagy javitasokhoz, addigra már olcsóbb lesz, meg kijarjuk az utat....
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-26 17:52:14 // 107337
Én nem védem, de nem gondolnám, hogy egy ilyen kategóriájú autónál olyan rettenetes egy-egy 500e-s számla (nem kevés persze). Ma a pesti utamon fater sokszor emlegette a Dustert. Szerinte azt kellett volna vennem. Ma nem mondta így ki, de milyen jó kis kocsi... Akarnék én olyanba ülni, hogy alacsony legyen a fenntartási költség? Nem :-) És nem akarnék négy hengeres jtd-t sem, és ford tdci-t sem, mert baromira elégedett vagyok azzal, amit nyújt ez az autó. Innentől lehet lehúzni, meg félni tőle, én is féltem tőle. Biztos fogok vele szívni én is, de egyelőre nem riaszt el. Amit ma is pályán adott, az nekem, amíg megtehetem kell. A hangjával és az automatájával együtt. Mert úgy ahogy van k..a jó :-D
Giuntini2018-03-26 17:29:57 // 107336
Én már 27 éve saját autómba nem raktam benyát.
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-26 17:21:15 // 107335
Látod... a mi másod autónk egy korty benyát nem evett 6 év és 35e km alatt :-DD
gecsa2018-03-26 16:32:15 // 107334
Mennyi hosszú hengerfej! :0
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-26 16:00:45 // 107333
V6? hát azok inkább lesznek hf-ek delejben...
yani🍀2018-03-26 15:39:50 // 107332
yani🍀2018-03-26 15:32:41 // 107331
Az 1.9 8V-ban nincs.
yani🍀2018-03-26 15:32:10 // 107330
Rosszul tudod, van benne áramláskorlátozó.
csokagm2018-03-26 15:26:01 // 107329
2.0 aban nincsenek lapatkak amennyire en tudom.
Az egr haz meg nem egy akkora tortenet. Persze aki nem tud róla annak szivas.
Dw Piritu írta még hogy ha 80-100 ezrenkent kicserelteted nagy baj nem erhet. Kb 14000ft egyebkent.
Az egr haz meg nem egy akkora tortenet. Persze aki nem tud róla annak szivas.
Dw Piritu írta még hogy ha 80-100 ezrenkent kicserelteted nagy baj nem erhet. Kb 14000ft egyebkent.
Giuntini2018-03-26 15:12:22 // 107328
Jól mondod:) De nem a politikai párhuzamban. A soros 5 és 6 hengeresek vetemednek. Túl hosszúak ezek a motorok. Ebből a szempontból jobb a V6
Giuntini2018-03-26 15:07:28 // 107327
Én mint 2.4 tulaj még mindig megvédem ezt a motort. Sajnos mindegyik mai nagy sok hengeres dízelnél előjönnek a hf problémák. Én most már gyanítom hogy hengerfejesen vettem, vagy az osztrák, vagy a magyar gyorsan eladásra megjavíttatta. Ennek lettem áldozata. Minél bonyolultabb egy konstrukció amnál több a hibalahatőség. Ha egy motor hibamentesen ma lefut 200 ezret, azt ma már jónak mondják. Akinek volt erre 2007-ben kb. 40 ezer eurója az nem örök életre vette. Senki még három éve nem tudott ezekről a problémákról. Sokan valóban nem fogják megcsináltatni, pedig kár értük. Nagyon kevés marad majd belőlük, és az angol lap szerint a 2.4 lesz az egyik dízel, amelyik átvészeli a dízelválságot. Talán azért mert kurriózum lesz.
gecsa2018-03-26 15:05:26 // 107326
Szerintem azért hengerfejes az összes, mert ez is mind Soros! :D
tdemeter2018-03-26 14:07:15 // 107325
Szerintem elbeszélünk egymás mellett:) A hozzászólásom mondanivalója az lett volna, hogy a forum tartalmából igenis lehet - valszeg érvényes - következtetéseket levonni. Így ha valaki ezeket összefoglalva levon egy konzekvenciát, azért kár érte szegényt fikázni:)
Az egy teljesen más kérdés, hogy egy-egy következtetés mennyire áll közel a valósághoz, de pl a fórum tartalma alapján - szerintem - simán megállja a helyét az a következtetés, hogy a 159-es 2.4-es motor "nem a legjobb konstrukció" :)
Az egy teljesen más kérdés, hogy egy-egy következtetés mennyire áll közel a valósághoz, de pl a fórum tartalma alapján - szerintem - simán megállja a helyét az a következtetés, hogy a 159-es 2.4-es motor "nem a legjobb konstrukció" :)
gpek2018-03-26 13:39:24 // 107324
A nálunk fellelhető 2,4-ekbe szerintem jó eséllyel dupla annyi km van, mint amit mutat az óra. Illetve mivel az első tulaj, aki kifizette ezért a motorért a majd 6000 eurós felárat, kiautózza a 200/210 lóerőt.
Pl. döbbenet, hogy már Bécsben is gyakorlatilag 50-60ig úgy gyorsulnak üveghangon lámpától lámpáig hogy bp. a nyugger sofőrök városa.
Pl. döbbenet, hogy már Bécsben is gyakorlatilag 50-60ig úgy gyorsulnak üveghangon lámpától lámpáig hogy bp. a nyugger sofőrök városa.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-26 13:32:42 // 107323
nézd nálunk a második autó Ampera, ez a fórum sem szól másról, hogy mennyire lehet feltölteni, miért csak ennyi km-et megy el amikor másnak majd dupla annyit, miért kerül a szakszerviz horrorba (egy gyári pollen+ légszűrő cserével 40-50e ft :), miért megy tönkre az elektromos kormányzár, miért párásodik be a hátsó lámpa, miért megy tönkre a CVT váltó... soroljam még? :DDD ennek ellenére nálunk fél éve van és teszi a dolgát a 4500km-en evett eddig 21L benyát :DDD
tdemeter2018-03-26 13:28:22 // 107322
Igen, ez abszolút így van. Nyilván a fórum nem csak arról, hogy egymás autóját dicsérjük, de azt is látni kell, hogy ebből nagyon sokan következtetnek erre vagy arra. Én kb 5 éve olvasgatom, nagyon sokszor nem szólok hozzá, csak érdekel a téma.
Úgy gondolom, hogy 2.4 téma állandóan visszatérő, annyira, hogy abból már lehet egyfajta következtetést levonni annak aki hozzám hasonlóan folyamatosan olvasgat a témában..
Úgy gondolom, hogy 2.4 téma állandóan visszatérő, annyira, hogy abból már lehet egyfajta következtetést levonni annak aki hozzám hasonlóan folyamatosan olvasgat a témában..
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-26 13:22:10 // 107321
ez így ebben a formában nem igaz, mivel teljesen mind1 melyik márkát nézed mindegyiknek van fóruma és mindegyik 99%-ban a meghibásodásokról szólnak, szóval ezen adatok alapján senki nem venne semmilyen autót....
tdemeter2018-03-26 13:18:50 // 107320
Hogy még én is tovább bosszantsam a 2.4 tulajokat és azokat akik esetleg mellre szívják az Alfa bármi nemű fikázását, elmesélem, hogy nemrég én is majdnem váltottam egy másik 159-re, ami elképesztően kívánatosnak tűnt. Viszont mikor kiderült, hogy 2.4-es inkább azt mondtam, hogy nem. Az 1.9 8V nem hibátlan autó, voltam már azzal is szervizben párszor, de valahogy a forum hatására, a sok negatív tapasztalat miatt azt mondtam magamnak, hogy jó lesz az nekem sokáig még :) Nehéz szitu volt, mert az autóban nagyon kevés, igazolható kilometer volt, tehát bőven rajtam is múlt volna, hogy majd 200 körül hf-es lesz vagy sem. Aztán nagyon csábított az 5 henger minden előnye, szép hang, automata, stb. :( De, hogy megnyugtassak mindenkit, a 2.0-ásnál meg mindig azok a hírhedt lapátkák vagy az egér szelep tető jutnak eszembe, pedig hát a 2.0 az egyik legjobb motor ebben a vasban.
Fel lehetne tenni akkor a kérdést, hogy de akkor mért jutnak ilyenek eszembe?
Egyszerűen az van, hogy ez mind ennek a fórumnak az érdeme. A megosztott tapasztalatok miatt.
Tulajdonképpen mi magunk riasztunk el másokat attól, hogy ilyenbe ruházzanak, mondhatnám azt is, hogy az Alfa rossz hírét mi keltjük a legjobban.
Röviden csak annyit akartam mondani, hogy szerintem teljesen normális, ha valaki esetleg ilyenek miatt nem mer beruházni egy-egy vasba, a végeredmény viszont úgyis az lesz, hogy egyesek leszarolasszozzák a vasat...
Fel lehetne tenni akkor a kérdést, hogy de akkor mért jutnak ilyenek eszembe?
Egyszerűen az van, hogy ez mind ennek a fórumnak az érdeme. A megosztott tapasztalatok miatt.
Tulajdonképpen mi magunk riasztunk el másokat attól, hogy ilyenbe ruházzanak, mondhatnám azt is, hogy az Alfa rossz hírét mi keltjük a legjobban.
Röviden csak annyit akartam mondani, hogy szerintem teljesen normális, ha valaki esetleg ilyenek miatt nem mer beruházni egy-egy vasba, a végeredmény viszont úgyis az lesz, hogy egyesek leszarolasszozzák a vasat...
Corben2018-03-26 11:55:48 // 107319
Szia Shadin,
Köszi szépen, megnézem este.
Köszi szépen, megnézem este.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2018-03-26 11:27:33 // 107318
Kedvenc nepperünk :)
yani🍀2018-03-26 11:11:22 // 107317
Biztosan elkelt :-)
Smith2018-03-26 10:31:25 // 107316
Eltűnt a használtautóról a győri, ózdi telefonszámos Ti 2.0, az 1.300.000 Ft-os :)
De van egy ilyen ez se rossz: https://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_2.0_jtdm_16v_distinctive_ti._gyonyoru_allapot-12652882
Jól néz ki, szokásos photoshopos-szilikonos-alulrólfotózós-ködlámpátégetős :)
Jut eszembe, múltkor jött szembe egy rettenet 156. Ezüst, fekete motorháztető, esti félhomályban szigorúan csak ködlámpát égetve, PIROS helyzetjelzővel. :(
De van egy ilyen ez se rossz: https://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_2.0_jtdm_16v_distinctive_ti._gyonyoru_allapot-12652882
Jól néz ki, szokásos photoshopos-szilikonos-alulrólfotózós-ködlámpátégetős :)
Jut eszembe, múltkor jött szembe egy rettenet 156. Ezüst, fekete motorháztető, esti félhomályban szigorúan csak ködlámpát égetve, PIROS helyzetjelzővel. :(
Zolibácsi2018-03-26 09:32:36 // 107315
Hátha valaki olajat akár cserélni a teknőn keresztül :)
Zolibácsi2018-03-26 09:05:51 // 107314
Közben rá jöttem hogy felhasználó hiba volt. Édesapám nem tekerte vissza rendesen a kupakot a kiegyenlítőre és ezért nem lettek kemények a csövek. Viszont adott egy jó ötletet is ezzel :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-26 08:45:00 // 107313
Indulás előtt gyorsan le is cserélem az olajat a kiegyenlítőben, mert már nem szép a színe :-D
Giuntini2018-03-25 22:01:19 // 107312
Elviszem a Selenia rallyra útakadálynak.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2018-03-25 21:45:56 // 107311
Hozd el a régi hf-et VTT-re azt fogjuk dobálni :)
Giuntini2018-03-25 21:39:32 // 107310
Csak ebből jöjjek ki, és a hengerfej szót bearanyoztatom!
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-25 21:37:16 // 107309
a szar :DDD
gecsa2018-03-25 21:17:51 // 107308
Ha most csinálnánk egy szófelhőt az elmúlt hónap hozzászólásaiból, melyik szó lenne a legvastagabban szedve? :D
gecsa2018-03-25 21:08:54 // 107307
Teljesen mindegy, hengerfejesz az is és kész! :D
Haddel2018-03-25 20:51:03 // 107306
Én mondjuk nem lepődtem meg mikor tönkre ment a generátorom. Szerintem még tartós is volt. Meg pl jövő héten kerékcsapágyat fogok cserélni ,az is nem semmi,. 275 e km-t kibírt😃 Tartós cucc.
Liquid2018-03-25 20:35:19 // 107305
Ha az itt leírtakból indulok ki, akkor az enyém 208e km-rel már lehet hengerfejes és épp hullik szét, csak még nem vettem észre...
Aztán remélem tényleg nem lesz gondom a közeljövőben...
Aztán remélem tényleg nem lesz gondom a közeljövőben...
Liquid2018-03-25 20:33:08 // 107304
generátor hiba, és rugótörés biztosan 2.4 specifikus, semmilyen más autónál nem lehet ilyen :)
Liquid2018-03-25 20:31:53 // 107303
hát nálad eddig kb. csak kontra volt, pro sose....
gecsa2018-03-25 17:51:04 // 107302
Akkor dupla annyi ideig lrsz téma? :D
mex862018-03-25 17:17:15 // 107301
vigyázz, neked 2 is van :p
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-25 15:28:38 // 107300
Kamion feszkója :DDD 20v..
Morfiusz Cédula2018-03-25 15:02:21 // 107299
Én is úgy tudom, hogy a hűtőjáratok kersztmetszete más, ezért.
'''''2018-03-25 15:00:44 // 107298
Én még azt is elfogadnám,hogy 200.000Km-et bír egy hengerfej.Itt az a nagy gáz,hogy vannak olyan cégek akik elvállalják a felújítását-javítását és utána viszonylag rövid használat után megint szar lesz.Aztán még ezt is benyelném ha előre elmondanák,hogy ennyit bír és valószínűleg megint hibás lesz.Akkor lenne döntési lehetőség,hogy bevállalom,hátha mégis jó marad vagy elindulok egy másik úton.
Persze kussolnak és ígérnek bármit csak hagyj ott nem kevés pénzt.Na ez a gusztustalan!
Persze kussolnak és ígérnek bármit csak hagyj ott nem kevés pénzt.Na ez a gusztustalan!
csokagm2018-03-25 14:42:45 // 107297
Milyen 24v? :D
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-25 14:40:14 // 107296
Lehet, elképzelhető, hogy egyszerűen volt egy nagyobb sorozat gyengébb anyagminőségű hengerfej. Magyarul szerencse játék, hogy kinek milyen jutott.
Giuntini2018-03-25 14:34:48 // 107295
Mégis Csöri azt mondta, hogy a 166 hf-el megoldódik a probléma.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-25 13:34:12 // 107294
a 24V-nek ugyan az az EGR-e mind1 56, 66, 59... a 180 lovas 66 bizony szívósor lapátkás ezért eu4, a HF ugyan az....
droberto2018-03-25 13:30:05 // 107293
Meg tök más volt a NOx (EGR) és szerintem a hűtés menedzsment, nem voltak lapátok (kis gázon csak 5 járaton szívott)...stb.
Szerintem se könnyítésről kell beszéljünk.
Még a hűtőjáratok keresztmetszetében tudok elképzelni változtatást.
Szerintem se könnyítésről kell beszéljünk.
Még a hűtőjáratok keresztmetszetében tudok elképzelni változtatást.
Giuntini2018-03-25 12:18:21 // 107292
Lehet hogy más az ötvözet.
Shadin2018-03-25 11:57:50 // 107291
Azt igazából nem értem h mit jelent ha egy HF le van könnyítve :-(
A 166-os HF cuppra olyan mint a "lekönnyített" 159-es, csak a 166 nem ennyi ló volt és nem volt benne DPF, ezért nem kapott akkor terhelést sem mint a 159.
Szerintem kilóra is pont annyi.
Az ötvözet lett talán más?
A 166-os HF cuppra olyan mint a "lekönnyített" 159-es, csak a 166 nem ennyi ló volt és nem volt benne DPF, ezért nem kapott akkor terhelést sem mint a 159.
Szerintem kilóra is pont annyi.
Az ötvözet lett talán más?