Fórum >> Típusok >> Giulia

Giuntini2017-09-26 21:06:05 // 3466
Egyáltalán nem maradt le! A 12,1 sec egyáltalán nem rossz negyed mérföldre, a konkurencia ami legyőzte erősebb. A 600 lóerős Aston Martin épphogy legyőzte. A QV-nek nem ezek az ellenfelei, hanem az M3, S5-ös Audi, meg a C63 AMG. Azokat meg legyőzi.
RomeoOne2017-09-26 15:55:14 // 3465
Eléggé lemaradt a Julis. Bár elég erős volt a mezőny.
Tocke2017-09-26 09:45:38 // 3464
A Giulia valóban egy tökéletes középút egy Alfa és egy német között. Számomra nem kérdés, hogy melyik autó a jobb, de úgy érzem egy picit lejjebb kellene venni az árakat, hogy ne csak a megjelenésével csábítson. Mert hiába néz ki jól, ha nem látni sehol.
Giuntini2017-09-26 09:30:15 // 3463
Valóban a Giulia szélesebb a 159-nél. Ez belül érezhető. Ebből adódik a 159 Sw szépsége a hátsó fertályon. A hátsó szélvédő keskeny a hátulja összeszűkül, mìg a nyomtáv a sárvédőkidomborulatok miatt optikailag a legszebb fenékké válik. Követni sem semmi a 159-et. Ez a szépség adta a negatív jelzőket a kritizálók szájába. A Giulia szerinzem egy baromi jó kompromisszum. A 159 formájaban semmi kompromisszum nincs. Mindent feláldoztak a művészetért. Csak művészettel nem lehet növelni az eladásokat. Szerintem most kezdik megismerni a Giulia kvalitásait.
Tocke2017-09-26 08:53:46 // 3462
A fekete színben tényleg nem jön át annyira, talán a kevesebb krómozott rész miatt?
Tocke2017-09-26 08:52:16 // 3461
A Giu jóval szélesebb a 159-nél, és bár nekem csak 16-os kerekek vannak a 159-en, a Giu-n alapból kell a 18". Azok a sárvédő borítások, na igen azok amik beleégnek egy előtted haladó retinájába a tükörből. Már amíg mögötte vagy. Egyszer már írtam, hogy én úgy vesztem bele a 159-be, hogy követett kb 10 km-en keresztül. Az útra nem is emlékszem, mert csak a tükröt néztem :-)))
Giuntini2017-09-26 08:38:31 // 3460
Nekem valahogy a szürke szín nem jön be. Ami kimondottan jól áll neki a piros, a veloce kék, és a fehér. Nem tudom, de a fekete sem áll annyira jól neki, mint a 159-nek. Viszont örömteli, hogy vasárnap három Giuliat is láttam különböző helyeken. Ami parkolt és körbejártam, az egy szerintem egy 200 lovas benzines volt az egy kipufogója miatt. Sötétkék volt, és automata, barna bőrrel, PH kezdetű rendszámmal. Ami furcsa volt rajta a kerék. 17-es felni volt rajta, ezzel a felnivel nem tűnik olyan sportosnak. A 159-é jóval szétállób, és ugyanezzel a felnivel úgy hat, hogy szemre jobban kitölti a kerékíveket. Aztán lehet, hogy csak a 159 sárvédő domborulatainak hatása miatt van.
Tocke2017-09-26 08:00:05 // 3459
Hát, nem simulnak bele az utcaképbe :-)))
G-MANN🍀2017-09-26 04:28:28 // 3458
Mibe botlottunk :-)
GT Ɨ|ѯ2017-09-15 19:20:30 // 3457
'''''2017-09-11 19:52:29 // 3456
Már gyakorlom a spiderrel,az is hátsó kerekes. :-)
Morfiusz Cédula2017-09-11 11:56:27 // 3455
Biztos lesz, aki megcsinálja magának ilyenre előbb-utóbb.
Morfiusz Cédula2017-09-11 11:55:47 // 3454
Addig meg se veszed, amíg nem megy így? ;)
Haddel2017-09-09 16:55:55 // 3453
'''''2017-09-08 20:32:57 // 3452
Meg kell tanuljak így indulni! :-)
RomeoOne2017-09-08 08:25:47 // 3451
Nem taxisárga színben, hanem a kicsit fakóbb árnyalatban. Pont ilyen árnyalatban és színösszeállításban, fekete felnikkel, sárga nyergekkel:
kép
Tocke2017-09-08 07:58:05 // 3450
A Giuliának olyan formaterve van, hogy majdnem minden szín jól áll neki. Láttam Rosso Competizione-ban, természetesen ez az alap. Semmilyen más márkával össze nem hasonlítható szín, sportautó feeling kapásból. A másik véglet volt egy egyszerű snassz ezüst színben, krómkeretes ablakokkal, hát abban meg úgy nézett ki mint egy elegáns limuzin.
Morfiusz Cédula2017-09-07 22:43:39 // 3449
Az RS Oktáviáknak nem áll rosszul, de nekem kicsit taxis feeling
tirex2017-09-07 18:35:11 // 3448
Van egy 510 lovas eladó az autoscouton. Eleje van megnyomva 13 milla. 20 km van benne. De kár hogy nincs annyim. :((
RomeoOne2017-09-07 16:02:31 // 3447
Én egy sárgát tudnék még nagyon elképzelni a QV-n. Kár, hogy nincs a repertoárban.
Morfiusz Cédula2017-09-07 14:45:14 // 3446
Nekem az Alfák minden színben bejönnek. Na jó, rózsaszínben durva lenne, de a többi jó.
Morfiusz Cédula2017-09-07 14:43:27 // 3445
QV-hez én is Competizione-t választanék, de a másik kettővel is elfogadnám.
RomeoOne2017-09-07 11:11:25 // 3444
QV-re csakis a competizione.
Amúgy meg Vulcano Black, Misano Blue meg a Lipari Grey, ami nagyon bejön még.
pettinke2017-09-07 10:47:55 // 3443
Rosso Alfa


Rosso Monza


Rosso Competizione
Morfiusz Cédula2017-09-06 20:51:01 // 3442
Ha egyre gondolunk, akkor az a szín nekem is nagyon tetszik. Érdekes, de eddig (és más autóban még most se) ezek a pirosas árnyalatok nem jöttek be. Aztán mikor vettem a 159-esemet és megláttam az alfa rosso színt, nagyon megtetszett és azóta egyre jobban tetszik, ahogy nézem a Giuliás videókat. Apósomnak piros BMW-je van, na annak az autónak sztem nem áll jól.
'''''2017-09-06 18:55:41 // 3441
Rámértem kíváncsiságból a spiderem legalacsonyabb pontjára.10cm.Elég sokszor sikerül köszörüljem alulról a blokkvédőt.Jó lenne ha a qw kicsit magasabb lenne. :-(
'''''2017-09-06 18:51:09 // 3440
Lassan már én is ismerem az összes videót! :-)
Melyik a kedvenc színed a Giuliából?Nekem épp a bordó jön be. :-)
Morfiusz Cédula2017-09-06 11:08:07 // 3439
Igen, én is nézegetem a hahu-n a szalonok által felrekott Giulia hirdetéseket, de egyik-másik olyan minőségű fotóval van, hogy leginkább sírni volna kedvem. Ha én el akarok adni egy 10-25 millió forintos autót, akkor az a minimum, hogy pár épkézláb HD fotóval megtámogatom. A szalon alkalmazottjának meg szíve joga azt gondolni az Alfáról amit akar, de ezt meló közben magának meg kell tartania ha negatív, ugyanis őt azért fizetik, hogy segítse az autó eladását. Ha nem így viselkedik, páros lábbal kellene kirúgni onnan.

Közben jó pár tesztet megnézegettem a Giuliákról és az autós újságírók szinte mindenütt áradoznak. Pl itt az M3-assal hasonlítják és a QV-t ajánják inkább, vagy itt szintén. Ezek nem kiragadottak, számos hasonló teszt van fenn a neten. Úgyhogy ha az eladások mégsem úgy alakulnak ahogy várják, akkor az nem a negatív sajtóvisszhang, hanem inkább a fentiek miatt lesz.
'''''2017-09-05 20:37:33 // 3438
Ma beszéltem épp az egyik "alfabuzi "haverrommal.
Nem mondott nevet de Pesten bement egy alfákat is forgalmazó kereskedésbe.Neten több színben is volt Stelvio és Giulia is de persze a valóságban csak egy Giulia állt bent.
Kinyitották neki,hogy megnézhesse belülről.Épp azon gondolkodott,hogy tesz be két gyerekülést amikor meghallotta ezt az eladó.Válasza az volt,hogy vegyen Ford ...valamit mert abba simán belefér és különben is,az milyen jó autó.
Nem igazán kapott szikrát erre a válaszra.Így nehéz lesz növelni az alfa eladást!
Engem is mindenki kiröhög ha QW után érdeklődöm.Ezért lesz külföldről. :-(
Morfiusz Cédula2017-09-05 18:15:24 // 3437
Jövöre még biztosan nem, de azért 15 évet se szeretnék vele várni. ;)
RomeoOne2017-09-05 17:18:30 // 3436
Zsír! Kérdés, hogy jövőre, vagy 15 év múlva? :D
Ha az előbbi, akkor szólj, megyek csorgatni a nyálam :D
Morfiusz Cédula2017-09-05 16:35:55 // 3435
Zsír! A 159 után a következő gépem egy QV lesz.

Amerikában meg közben lassan de biztosan növekednek a Giulia eladások, bár egyes források szerint vannak apróbb problémák a megbízhatósággal kapcsolatban:
Alfa Romeo Giulia Sales Jumped yet Again in July 2017
pettinke2017-09-04 23:11:18 // 3434
... természetesen a láncról szó sincs, a magyar fordítás szokás szerint semmire sem jó, az eredetiben:
"Replace accessory drive belt/s"
magyarán ez a hosszbordás szíj.
pettinke2017-09-04 23:05:08 // 3433
nem én írom, kimásoltam a használatiból :-)
'''''2017-09-04 20:10:31 // 3432
Köszi!
A 10cm elég kevés lesz.
Nem kötekedésképp de szíjat írsz,a ferrari motor nem láncos?
pettinke2017-09-03 23:16:33 // 3431
a hasmagasság valóban nem, de a vezérműszíj benne van a QV füzetében:

(2) Pormentes területek: legmagasabb javasolt futásteljesítmény 60 000 km. A futásteljesítménytől függetlenül a vezérműszíjat 4 évente ki kell cserélni.
Poros területek és/vagy nehéz üzemi körülmények közötti használat (hideg éghajlat, városi közlekedés, gyakori alapjárat):
legmagasabb javasolt futásteljesítmény 30 000 km. A futásteljesítménytől függetlenül a vezérműszíjat 2 évente ki kell cserélni.

a hasmagasságra némi guglizás után 10 cm-t írnak
panza2017-09-03 18:33:59 // 3430
Ez tízes!

'''''2017-09-02 12:41:17 // 3429
Lehet,én vagyok béna de a QW-hez se a vezérlés csere idejét se a hasmagasságát nem láttam megadva. :-(
pettinke2017-09-02 11:38:12 // 3428
A fiat elum-on fent van a QV -hez a kiegészítô füzet
'''''2017-09-01 21:31:12 // 3427
Most még a qw szervizintervallumait kell megtudjam (mikor kell vezérlés csere,esetleg nagyobb generál).Hasmagasság is érdekelne mert kicsit tartok tőle,hogy túl alacsony a Magyar utakhoz.
osee_selespeed2017-09-01 20:51:39 // 3426
Ők is olyannal hozzák az autókat. Nem hinném, hogy rizikóznak vele. Úgyhogy csak el kell fogadják.
'''''2017-09-01 17:33:45 // 3425
Arról esetleg hallottál valamit,hogy autó behozatalnál a német ideiglenes rendszámot az osztrákok nem fogadják el? Kint nézem most a vasakat hátha találok valami drágaságot. :-)
osee_selespeed2017-08-31 22:58:21 // 3424
Igen. Az az arany középút. Csak itt Ausztriában elég borsós lenne annak az adója. Amíg egy 200lovas, 280-320-ra "optimalizálva" kevesebb költséggel járna. :)
Giuntini2017-08-30 09:15:02 // 3423
De nagyszerű az a könnyedség, ahogy lehet terelgetni. Én is a 180-ast vezettem, nem igazán tudtam vele megbarátkozni. A favorit a 280 lovas Veloce.
osee_selespeed2017-08-30 08:27:43 // 3422
Végre vezethettem. Nagyon kell érzés támadt rám. A 2,2 180ló nem egy erőgép, de elegendő volna. A benzinesre vagyok még nagyon kíváncsi.
Kazes☻2017-08-29 20:56:45 // 3421
Giuntini2017-08-28 10:02:28 // 3420
Tudom, de a németekkel szemben az olasz újságírók nem elfogultak. A Giulia és az M3 fej-fej mellett volt. Az is hozzatartozik az igazsághoz, hogy a németek speckó csomaggal álltak ki a Giulia ellen. Ez a Bild szerint M3, AMG, Giu sorrendet hozott volna. A stílusában is különbözik a német tesztektől. A számokat meg nem lehet meghamisítani. A németek egyszer sem mérték őket össze pályán. +Vairano nem az a pálya ahol igazan kijön a Giulia erőfölènye...
Abarai2017-08-25 20:21:49 // 3419
A Quattroruote tesztje. Biztosan nem elfogultak. :)
Giuntini2017-08-25 07:45:08 // 3418
Természetesen nem "szubjektív" hanem objektív!:)))
Giuntini2017-08-24 22:58:05 // 3417
Az Autó és Stílus augusztusi számában van egy Giulia QV, M3, C63 AMG összehasonlító teszt. És a QV megnyeri. A németek nagyon csúnyán elfogódottak a sajátjaikkal. Végre egy normális szubjektív, mérésekkel alátámasztott teszt.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.