AdiArsenal2017-10-10 13:27:20 // 3501
Hogy már a fék is elektromos
pettinke2017-10-10 12:54:14 // 3500
őőőőő ... micsoda a kár?
pettinke2017-10-10 10:13:01 // 3498
mindegyik brake by wire.
"Integrált fékrendszer (IBS). Szegmensében az új Giulia az első szedán,
ahol a világon először mutatkozik be ez az új és innovatív elektromechanikus
fékrendszer, mely egyesíti a menetstabilizáló és a szervofék funkcióit.
Az autó érzékeny fékpedálja minden vibrációt kiküszöböl az ABS használata
során. Fékezéskor erőteljesen és gyorsan reagál és azonnali fékhatást
biztosít, melynek köszönhetően az autó 100 km/h-ról mindössze 38.5 méter
alatt áll meg."
"Integrált fékrendszer (IBS). Szegmensében az új Giulia az első szedán,
ahol a világon először mutatkozik be ez az új és innovatív elektromechanikus
fékrendszer, mely egyesíti a menetstabilizáló és a szervofék funkcióit.
Az autó érzékeny fékpedálja minden vibrációt kiküszöböl az ABS használata
során. Fékezéskor erőteljesen és gyorsan reagál és azonnali fékhatást
biztosít, melynek köszönhetően az autó 100 km/h-ról mindössze 38.5 méter
alatt áll meg."
'''''2017-10-09 21:49:41 // 3497
Az előbb sikerült beszéljek a Kul-on is megjelent Giulia QW tulajával.Igazából áradozott az autóról.Váltóját nagyon dicsérte a gyorsasága miatt.Fogyasztása neki nagy átlagban 14 literre jött ki de persze sokkal többet is tud enni.Motorhangját és útfekvését is dicsérte.Teljesítménye mellett nagyon kényelmes szerinte.
Negatívumként csak a nem rendelhető elektromos ülést,ülésfűtést és az érintőképernyő hiányát említette.Mondjuk,én ezek nélkül is ellennék. :-)
Egyébként a Giulia mellett egy 159 és egy 164 is van neki.
Negatívumként csak a nem rendelhető elektromos ülést,ülésfűtést és az érintőképernyő hiányát említette.Mondjuk,én ezek nélkül is ellennék. :-)
Egyébként a Giulia mellett egy 159 és egy 164 is van neki.
Azurherceg2017-10-09 20:33:48 // 3496
Köszönöm szépen. Próbálom majd megosztani a tapasztalatokat.
maseRomeo2017-10-09 20:32:42 // 3495
használd egészséggel, sok balesetmentes km-t vele!!!
Azurherceg2017-10-09 20:08:32 // 3494
7-8 között. Kb. 60% autópálya/autóút, 20% város, 20% főút.
AdiArsenal2017-10-09 19:59:02 // 3493
Fogyasztása mennyi?
Azurherceg2017-10-09 18:29:36 // 3492
Most, hogy már 2000 km-t mentem a Julcsival, tudok róla írni pár dolgot. Az én választásom egy 2 literes, 200 lovas változatra esett, én magam választhattam bele az extrákat. Fehér, barna bőr belsővel, napfénytetős és kértem bele sport futóművet. 17" igazi alfás felniken gurul.
Volt/van nekem nála sokkal erősebb autóm is, ezért utazó autónak nekem elég a 200 paci. Valami egészen elképesztő a futóműve. Úgy nyeli el az úthibákat, mint egy légrugós E-class. Vagy még jobban. Közben meg betapad a kanyarban mint egy igazi sportkocsi. A kormány az döbbenet. Esküszöm, ilyen direkt kormányzású autó én még nem vezettem, maximum gokartot. Pedig volt szerencsém pár sportkocsihoz is. A váltó városban valóban nem mindig tudja, hogy éppen mit is akarok, de amint gyorsan megyek vele, eltűnik minden gond.
A belseje nekem nagyon tetszik, főleg a szintben lévő kijelző. A kormány, az ülések nagyon jó tapintású bőrből vannak. A 159 Tbi ti után nekem a Julcsi ülése kicsit furcsa, nem olyan sportos, a lábtámasz pl. elég alacsony. De hosszú úton is kényelmes.
Nagyon hamar megszerettem ezt a gyönyörűséget :-)
Volt/van nekem nála sokkal erősebb autóm is, ezért utazó autónak nekem elég a 200 paci. Valami egészen elképesztő a futóműve. Úgy nyeli el az úthibákat, mint egy légrugós E-class. Vagy még jobban. Közben meg betapad a kanyarban mint egy igazi sportkocsi. A kormány az döbbenet. Esküszöm, ilyen direkt kormányzású autó én még nem vezettem, maximum gokartot. Pedig volt szerencsém pár sportkocsihoz is. A váltó városban valóban nem mindig tudja, hogy éppen mit is akarok, de amint gyorsan megyek vele, eltűnik minden gond.
A belseje nekem nagyon tetszik, főleg a szintben lévő kijelző. A kormány, az ülések nagyon jó tapintású bőrből vannak. A 159 Tbi ti után nekem a Julcsi ülése kicsit furcsa, nem olyan sportos, a lábtámasz pl. elég alacsony. De hosszú úton is kényelmes.
Nagyon hamar megszerettem ezt a gyönyörűséget :-)
AdiArsenal2017-10-07 07:03:24 // 3491
QV-ben van csak brake by wire vagy az összes fékrendszere elektromos?
Kazes☻2017-10-06 22:54:22 // 3490
sas-1592017-10-06 14:16:45 // 3489
Egy ismerősét vezettem. De a szalonoknál is lehet tesztvezetni szerintem.
Ami élőben más a külsején, hogy szélesebb és laposabb mint a képeken.
A 159 szépségét persze nem közelíti, cserébe versenyautó. :)
Belül a vezetőoldali rész, különösen a kormány és a fülek, nagyon tetszik.
Középről nekem nagyon hiányoznak a műszerek, főleg egy turbo nyomás mérő, ami nagy különlegesség mai napig.
A váltófültől nehéz elérni az indexkart, ezt az egy negatívumot tapasztaltam.
Hangja indításkor röffen egyet. Ez kívülről hallatszik igazán.
Vezettem már Ferrari F430-at, tagadhatatlan a rokonság. :)
Ami élőben más a külsején, hogy szélesebb és laposabb mint a képeken.
A 159 szépségét persze nem közelíti, cserébe versenyautó. :)
Belül a vezetőoldali rész, különösen a kormány és a fülek, nagyon tetszik.
Középről nekem nagyon hiányoznak a műszerek, főleg egy turbo nyomás mérő, ami nagy különlegesség mai napig.
A váltófültől nehéz elérni az indexkart, ezt az egy negatívumot tapasztaltam.
Hangja indításkor röffen egyet. Ez kívülről hallatszik igazán.
Vezettem már Ferrari F430-at, tagadhatatlan a rokonság. :)
Giuntini2017-10-06 12:48:39 // 3488
Én is vezettem egy éve Giuliát csak a 180 lovas dízelt. Irigyellek, hogy a 280 lovas benzinest próbáltad. Igen, nagyon közvetlen a kormány, érezhető a kisebb súly, és a hátsókerékhajtás miatt, valóban még jobban azt érzed, hogy mindent megcsinálhatsz vele. Èn sajnálom, hogy kézi váltóst vezettem. Viszont ami nem tetszett, a dízelmotor hangja. A 2,4-emhez hasonlítva nem egy kategória a négyhengeres. Ami viszont szubjektív megítélés, nekem a 159 kívül és belül jobban tetszik. De ez olyan Alfás jobban tetszés. Gondolom akik más márkákból ülnek át, azoknak a Giulia sokkal jobban bejön, legalábbis a feelinget nézve. Ja az üléspozíció a Giuliában fenomenális, még jobb mint a 159-ben.
Tocke2017-10-06 10:25:20 // 3487
A kormány érzékenységére oda kell figyelni, annyira közvetlenül reagál minden pici mozdulatra. Kanyarban meg plussz élvezet, mivel ugye a kormányzott keréken nincs hajtási befolyás:-)))). És akkor én még csak a 180 lovas dízellel mentem....A gondolattól h mit tudhat a veloce, a szőr is áll a kezemen:-)))
RomeoOne2017-10-06 10:03:34 // 3486
Hol lehet ilyet vezetni? :O
sas-1592017-10-05 21:15:38 // 3485
Tegnap vezettem egy Giulia Veloce-t. 280 LE, aut váltó, fülekkel, 19' felnivel.
Nem csalódtam élőben sem, így a tesztek olvasása után.
Kormányzás még direktebb, mint a 159-ben, de könnyebb.
Futómű hibátlan még az óriás kerekekkel is, fék brutál erős. Hangja gyönyörű már a beindításnál is. Kb. 5500-ig pörgettem többször is, ott a hangja tökéletes, nem is kellene több.
Automatában kis kényelmes, de manuálisban a fülekkel váltva szerintem mindenkinek azonnal lemegy a roló és indulás. A hang, az erő, a váltás sebessége, a váltófülek kattanása ..... áhhh. Egy versenyautó. Érezni hogy mennyivel könnyebb az '59-nél.
Nem csalódtam élőben sem, így a tesztek olvasása után.
Kormányzás még direktebb, mint a 159-ben, de könnyebb.
Futómű hibátlan még az óriás kerekekkel is, fék brutál erős. Hangja gyönyörű már a beindításnál is. Kb. 5500-ig pörgettem többször is, ott a hangja tökéletes, nem is kellene több.
Automatában kis kényelmes, de manuálisban a fülekkel váltva szerintem mindenkinek azonnal lemegy a roló és indulás. A hang, az erő, a váltás sebessége, a váltófülek kattanása ..... áhhh. Egy versenyautó. Érezni hogy mennyivel könnyebb az '59-nél.
PBali2017-10-05 11:25:31 // 3484
Jó cég lehet, szimpatikus vezetővel, mindkettő hibátlan ízlésről tanúskodik! :-)
Giuntini2017-10-05 10:47:00 // 3483
Tegnap is láttam egy Giuliát PK-s rendszámmal. Egyre többet látok, szinte minden nap... Ez szerintem inkább az eladások látható jele. Tegnap egy ismerősöm újságolta, hogy főnöke vett a Ferrari 488 mellé egy Giulia QV-t.
droberto2017-10-04 22:18:40 // 3482
Már megint ezek a k@rva rossz eladások. Ejjjj....
RomeoOne2017-10-04 21:57:34 // 3481
Mármint fordítva. De értitek :D
RomeoOne2017-10-04 21:54:50 // 3480
Meglepő hírek rovatunk következik:
A kék ég.
A zöld fű.
A Giulia tökéletes.
Biztonságosnak bizonyult az Alfa Giulia
A kék ég.
A zöld fű.
A Giulia tökéletes.
Biztonságosnak bizonyult az Alfa Giulia
droberto2017-10-04 10:21:22 // 3478
A TC hírese folyamatosan ezt szajkózza.
Balázs156SW2017-10-04 09:47:21 // 3477
Tudom ez csak olasz piac, de várni kéne a sok idióta magyar újságírónak, mielőtt rinyálnának, hogy nem mennek az eladások. Mintha tudatosan akarnák ezzel is befolyásolni az embereket...
Kócosw2017-10-04 08:18:30 // 3476
dsajna meg mindig nem tudni olasz :(
PBali2017-10-04 08:13:55 // 3475
GT Ɨ|ѯ2017-10-03 19:33:03 // 3474
Shadin2017-09-29 13:17:37 // 3473
Aki Giulia Super 2.2 JTDm stb. vásárlásán töri fejét, annak egy infó, a Pappas a raktáron lévő ~10 autóját 30%-kal leárazza.
G-MANN🍀2017-09-29 12:04:18 // 3472
Nálam a Giuliettánál van, és az sajnos nagyon késve engedi el az autót,
a srác a Giulia QV-val próbált ugyan így, de nagyon várós volt az is, késve tudott ő is csak elindulni, nem tudom sajnos... az elektronika átka....
a srác a Giulia QV-val próbált ugyan így, de nagyon várós volt az is, késve tudott ő is csak elindulni, nem tudom sajnos... az elektronika átka....
Laca622017-09-27 17:45:06 // 3471
Szerintem meg egyáltalán nem mindegy,hogy ki vezeti azt az autót ....Ott,adott helyzetben.Biztos,hogy kihozza belőle a legtöbbet ?
Zolibácsi2017-09-27 17:08:02 // 3470
Én mindenhol azt olvastam, hallottam, hogy egyik verziónál sincs rajt automatika
Giuntini2017-09-27 15:41:43 // 3469
A QV-nél csak Race módban működik a rajtautomatika?
G-MANN🍀2017-09-27 09:14:02 // 3468
Sziasztok,
szerintem a Giulia és még a TCT váltós Giulietta rajt automatikája is sajnos elég késős, amikor lelépsz a fékről, miközben a gázpedál padlóig nyomva, sajnos sokat vár, hogy elengedje az autót, de utána bitangul megindul.
Ilyen rövidtávú gyorsulásra és versenyre csak manuálissal lehetne igazán jól rajtolni, vagy automatánál előbb lelépni a fékről :-) :-) viszont utána az automata váltási gyorsasága verhetetlen, ahogy egy hétköznapi autózásnál is nagyon élvezetes a kormányról váltogatás :-) nekem bejött :-)
szerintem a Giulia és még a TCT váltós Giulietta rajt automatikája is sajnos elég késős, amikor lelépsz a fékről, miközben a gázpedál padlóig nyomva, sajnos sokat vár, hogy elengedje az autót, de utána bitangul megindul.
Ilyen rövidtávú gyorsulásra és versenyre csak manuálissal lehetne igazán jól rajtolni, vagy automatánál előbb lelépni a fékről :-) :-) viszont utána az automata váltási gyorsasága verhetetlen, ahogy egy hétköznapi autózásnál is nagyon élvezetes a kormányról váltogatás :-) nekem bejött :-)
AdiArsenal2017-09-27 06:43:46 // 3467
Hány év garancia van a Giuliára illetve a külföldről behozottra is érvényes a garancia magyarországon?
Giuntini2017-09-26 21:06:05 // 3466
Egyáltalán nem maradt le! A 12,1 sec egyáltalán nem rossz negyed mérföldre, a konkurencia ami legyőzte erősebb. A 600 lóerős Aston Martin épphogy legyőzte. A QV-nek nem ezek az ellenfelei, hanem az M3, S5-ös Audi, meg a C63 AMG. Azokat meg legyőzi.
RomeoOne2017-09-26 15:55:14 // 3465
Eléggé lemaradt a Julis. Bár elég erős volt a mezőny.
Tocke2017-09-26 09:45:38 // 3464
A Giulia valóban egy tökéletes középút egy Alfa és egy német között. Számomra nem kérdés, hogy melyik autó a jobb, de úgy érzem egy picit lejjebb kellene venni az árakat, hogy ne csak a megjelenésével csábítson. Mert hiába néz ki jól, ha nem látni sehol.
Giuntini2017-09-26 09:30:15 // 3463
Valóban a Giulia szélesebb a 159-nél. Ez belül érezhető. Ebből adódik a 159 Sw szépsége a hátsó fertályon. A hátsó szélvédő keskeny a hátulja összeszűkül, mìg a nyomtáv a sárvédőkidomborulatok miatt optikailag a legszebb fenékké válik. Követni sem semmi a 159-et. Ez a szépség adta a negatív jelzőket a kritizálók szájába. A Giulia szerinzem egy baromi jó kompromisszum. A 159 formájaban semmi kompromisszum nincs. Mindent feláldoztak a művészetért. Csak művészettel nem lehet növelni az eladásokat. Szerintem most kezdik megismerni a Giulia kvalitásait.
Tocke2017-09-26 08:53:46 // 3462
A fekete színben tényleg nem jön át annyira, talán a kevesebb krómozott rész miatt?
Tocke2017-09-26 08:52:16 // 3461
A Giu jóval szélesebb a 159-nél, és bár nekem csak 16-os kerekek vannak a 159-en, a Giu-n alapból kell a 18". Azok a sárvédő borítások, na igen azok amik beleégnek egy előtted haladó retinájába a tükörből. Már amíg mögötte vagy. Egyszer már írtam, hogy én úgy vesztem bele a 159-be, hogy követett kb 10 km-en keresztül. Az útra nem is emlékszem, mert csak a tükröt néztem :-)))
Giuntini2017-09-26 08:38:31 // 3460
Nekem valahogy a szürke szín nem jön be. Ami kimondottan jól áll neki a piros, a veloce kék, és a fehér. Nem tudom, de a fekete sem áll annyira jól neki, mint a 159-nek. Viszont örömteli, hogy vasárnap három Giuliat is láttam különböző helyeken. Ami parkolt és körbejártam, az egy szerintem egy 200 lovas benzines volt az egy kipufogója miatt. Sötétkék volt, és automata, barna bőrrel, PH kezdetű rendszámmal. Ami furcsa volt rajta a kerék. 17-es felni volt rajta, ezzel a felnivel nem tűnik olyan sportosnak. A 159-é jóval szétállób, és ugyanezzel a felnivel úgy hat, hogy szemre jobban kitölti a kerékíveket. Aztán lehet, hogy csak a 159 sárvédő domborulatainak hatása miatt van.
Tocke2017-09-26 08:00:05 // 3459
Hát, nem simulnak bele az utcaképbe :-)))
G-MANN🍀2017-09-26 04:28:28 // 3458
GT Ɨ|ѯ2017-09-15 19:20:30 // 3457
'''''2017-09-11 19:52:29 // 3456
Már gyakorlom a spiderrel,az is hátsó kerekes. :-)
Morfiusz Cédula2017-09-11 11:56:27 // 3455
Biztos lesz, aki megcsinálja magának ilyenre előbb-utóbb.
Morfiusz Cédula2017-09-11 11:55:47 // 3454
Addig meg se veszed, amíg nem megy így? ;)
Haddel2017-09-09 16:55:55 // 3453
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.