Szinte csak új autóink voltak eddig.A legtöbb offos volt de azért volt 4 új alfa is.Egyiknél sem volt gond a vezérlés cserét megtudni előre.
Itt három kereskedéssel beszéltem eddig de nem kaptam érdemi választ.Azt tudják már,hogy mennyi egy első szerviz mert azon már túl van pár qv.
Lehet,a ferrari technika miatt van a nehézség.Nem tudom.
Az egyik qv tulaj szerint még olajat sem tudott venni hozzá mert először nem tudta a kereskedés ahol vette az autót,hogy milyen való bele,aztán meg nem is volt olyan olajuk.
Kell még szerintem kis idő amíg kiforr minden.
Ez a történet kb olyan mint a 159-nél amikor az elsők részecskeszűrőjét megölték a rossz olajjal.Az is csak pár év után derült ki és akkor változtatták meg az ajánlást is.
'''''2017-12-03 15:01:57 // 3551
Jani552017-12-03 13:48:58 // 3550
Urak! Nagyon sok márka, sok típusa kapható alapból félezer Le teljesítménysávban, bátran ki lehet próbálni, nem fog történni semmi különös! Ezek a csodaszerek nagyon ritkán és kivételes esetekben tudják leadni ezt a maximális teljesítményt, (és általában rövid időtartamra), meg a különféle forgalmi helyzetekben nincs is rá szükség. A különféle hárombetűs elektronikák felügyelik és visszaszabályozzák a teljesítményt, ha pl. elforogna valamelyik kerék, stb. Természetesen egy-egy előzéskor, elinduláskor jó, ha van teljesítmény bőven, de ez tényleg másodperceknyi időtartam. A teljes hajtáslánc úgy van méretezve, ha a félezer Le rázúdulna a hajtott kerekekre, akkor sem történne semmi, mert elforognak a kerekek, tapadásvesztés miatt visszaszabályoz a rendszer/elveszed a gázt, a másik véglet, mikor kiváló tapadás van a kerekeknél, a motorfordulathoz tartozó max nyomatéknál lévő teljesítményt adja a motor, ahol pedig a nyomatékmaximum van, az általában kevesebb, mint a motor névleges legnagyobb teljesítménye (benzinesek leginkább). Ebből is következik, szinte soha nem fog max teljesítményen működni a motor. Másfelől: ha valóban működne félezer Le körül, akkor 20-25-35 literes fogyasztással sem érné be... Ugye, ennyit nem fogyaszt egyik kocsika sem (mert tudjuk, hogy nem), tehát kb 200-300Le-ig sem használjuk.
RomeoOne2017-12-03 13:12:16 // 3549
Sztem meg nagyon nem hihető. Ez így is egy durván kihegyezett motor. 660 lóerő az pedig 30%-al több, mint a gyári. Meg hát abszolút értékben is sok. Nem egy leszabályozott dízel ez, hogy átépítés nélkül ennyit fel lehessen szabadítani benne. Ha ennyi tartalékot raknának bele, akkor elég sokat pazarolnának. Többet bíró alkatrészek, amik növelik a súlyt és drágábbak is. Mi értelme lenne? Azért, hogy lehessen boxot belerakni 100 euróért, amikor ilyen pluszért még elkérhetnének 20ezer eurót?
Sokszor mégy sz@ros kábelekből is a legrövidebbet rakják be, nehogy azon a néhány gramm rézen költségük legyen. Ha valahogy ki is lehet ebből hozni 660-at egy sima box-szal, akkor biztos vagyok benne, hogy nem lesz az autó hosszú életű.
Sokszor mégy sz@ros kábelekből is a legrövidebbet rakják be, nehogy azon a néhány gramm rézen költségük legyen. Ha valahogy ki is lehet ebből hozni 660-at egy sima box-szal, akkor biztos vagyok benne, hogy nem lesz az autó hosszú életű.
Jani552017-12-03 13:00:34 // 3548
96-ban és 2003-ban vettem új alfákat magyarországon. Mindkettőnek a gépkönyvében benne van, egyértelműen olvasható a vezérlécsere intervalluma: 60ekm, vagy 8-10, ill. 10 év. Értelemszerűen, amelyik előbb bekövetkezik, akkor az lesz aktuális. (ha igaz volt ez a 146-ra és a 156-ra, akkor bármelyik másik alfára is biztosan igaz) Hogy ezt nem tudják megmondani egyik kereskedésben sem, az eléggé necces... szinte el sem hiszem. Talán, mert nem a szervizeseket kérdezted.
'''''2017-12-03 09:42:35 // 3547
Szerintem sem a motor sem a többi alkatrész nincs maxra terhelve a gyári adatoknál.
Gondolom 15-20% itt is simán húzható feljebb.
Egyébként már több helyen kérdeztem,hogy mikor kell teljes vezérlést csinálni vagy komolyabban hozzányúlni a motorhoz de sajna erre egyik kereskedő sem tudott még konkrét választ adni.
Gondolom 15-20% itt is simán húzható feljebb.
Egyébként már több helyen kérdeztem,hogy mikor kell teljes vezérlést csinálni vagy komolyabban hozzányúlni a motorhoz de sajna erre egyik kereskedő sem tudott még konkrét választ adni.
'''''2017-12-03 09:36:04 // 3546
Ha jól tudom,csak egy box kell hozzá 1000euró körül.
Nekem is hihető a plusz 100-150le.
Nekem is hihető a plusz 100-150le.
Haddel2017-12-02 21:10:53 // 3545
Csak hülyülök,én is csak tollpihével merném simogatni a gázpedált. Azért egy ilyen erős autóhoz komoly vezetői tudás kell szerintem.
Chianti2017-12-02 19:19:03 // 3544
Elhiheted, hogy kipróbáltam volna nagyon szívesen, de ez az autó azért nem egy játékszer... Talán majd legközelebb, ha arra járok és meg lesz még... :o)
BCS2017-12-02 19:03:51 // 3543
A 600 LE körüli teljesítmény motorfejlesztői szemmel még abszolút reálisnak tűnik számomra.
Azon felül szerintem már, hogy hozza a megfelelő élettartamot, jópár dolgot át kellene rajta tervezni, kezdve a hengerfejjel, forgattyús mechanizmussal, vezérléssel, hűtéssel.
Nyilván egy komolyabb futúmű sem árt, az ilyen teljesítményekhez.
Mit kínál hozzá, amúgy a Novitec, azt nem tudod? Turbó, kipufrendszer, szoftver?
Azon felül szerintem már, hogy hozza a megfelelő élettartamot, jópár dolgot át kellene rajta tervezni, kezdve a hengerfejjel, forgattyús mechanizmussal, vezérléssel, hűtéssel.
Nyilván egy komolyabb futúmű sem árt, az ilyen teljesítményekhez.
Mit kínál hozzá, amúgy a Novitec, azt nem tudod? Turbó, kipufrendszer, szoftver?
Haddel2017-12-02 18:22:46 // 3542
Miért nem dobtál bele egy kis zsetont a perselyükbe ,és kihozni kicsit veretni,?😃😃
RomeoOne2017-12-02 17:01:10 // 3541
De baszki, az nagyon sok. Meddig bírja azt a teljesítményt a többi alkatrész? Nem hiszem el, hogy ekkora tartalékkal tervezték meg az erőátviteli rendszert.
'''''2017-12-02 15:39:38 // 3540
Nekem egy qv tulaj azt mondta,hogy van Novitec tuning hozzá.660 és 700lovas változatban.660-ra van még gyári gari a nagyobbra már nincs.
Remélem valós a hír. :-)
Remélem valós a hír. :-)
BCS2017-12-02 11:22:07 // 3539
Na igen, ez egy clubsport Jag inkább, becsövezve és pályanapra építve. Olyan, mint egy M4 GTS.
Ilymód az összehasonlítás teljesen életképtelen és irreleváns. A Giulia Q egy széria, (nem limitált) hétköznaponként is használható autó, ami 5 személyt is elvisz hosszútávon.
Az Alfa is építhetne egy ilyen clubsport változatot, csak minek...egészen biztos vagyok benne,hogy a 2.9 V6-ot is fel lehet húzni 600 ló környékére, meg becsövezni, versenyfutóművet alátolni, és akkor megint ütné a Jag-et.
Pár tuner már el is kezdte építgetni a Giulia Q-t, asszem most olyan 580 LE körül járnak vele.
Ilymód az összehasonlítás teljesen életképtelen és irreleváns. A Giulia Q egy széria, (nem limitált) hétköznaponként is használható autó, ami 5 személyt is elvisz hosszútávon.
Az Alfa is építhetne egy ilyen clubsport változatot, csak minek...egészen biztos vagyok benne,hogy a 2.9 V6-ot is fel lehet húzni 600 ló környékére, meg becsövezni, versenyfutóművet alátolni, és akkor megint ütné a Jag-et.
Pár tuner már el is kezdte építgetni a Giulia Q-t, asszem most olyan 580 LE körül járnak vele.
Liquid2017-11-29 20:21:45 // 3538
semmi extra nincs benne, írták is a "cikk"-ben, hogy nagyon nem utcai autó a Jag, építettek gyorsan vala,mit, amivel az övék lehet a cím egy darabig.
Giuntini2017-11-29 19:31:09 // 3537
De könyörgöm hová? Már a QV 510 lóereje is közútra túlzás. A Veloce 280 lóereje minden igényt kielégít. Azt meg nem hiszem el, hogy a Jag futóműben lenyomta a QV-t. Egyszerűen nem elég a Nurburgringen a motor, oda meg futómű is kell! Már azon is nagyon elcsodálkoztam, hogy a QV lenyomta a Lambo Aventadort!
gradvolttomi2017-11-29 16:20:23 // 3536
Chianti2017-11-28 19:17:23 // 3535
El lehetett volna vinni ezt is egy tesztkörre, csak le kellett volna tenni egy kis zsetont... Hogy mennyit, azt nem kérdeztem... :o)
Chianti2017-11-28 19:13:53 // 3534
Giuntini2017-11-28 15:37:24 // 3533
Fekete mint az atom!!!
RomeoOne2017-11-28 15:19:53 // 3532
Ez fekete vagy sötétkék?
Giuntini2017-11-28 15:06:53 // 3531
RomeoOne2017-11-28 11:29:55 // 3530
Ez jó cikk, berakom linkbe, hátha valaki lusta lesz másolgatni az URL-t.
link
link
BCS2017-11-27 16:13:44 // 3529
http://www.enginetechnologyinternational.com/exclusive_articles.php?ArticleID=2240
Béci Ɨ|ѯ2017-11-27 10:41:25 // 3528
PBali2017-11-24 15:55:34 // 3527
Ha a Giulia QV az alap, akkor valóban, de nekem így is tetszik, bár oldalról a hátsó fertály totál 3-as coupe BMW. De az is egy szép autó...szerintem. Én nem gondolom, hogy sok mindenben más lesz, mert nem éri még a gyártás során, de majd kiderül, nyilván ez csak "koncepció". Amúgy fura, hogy a Giulia kombitól elzárkóznak, coupe meg lesz, de ők tudják. Mindenesetre várom a végső formát és megoldásokat.
JCsabi2017-11-24 15:55:04 // 3526
Plusz a hátsó rendszám lekerült a lökhárítóra
Tedi2017-11-24 15:24:14 // 3525
Pont ennyi változtatás történt, szóval ezért ezt senki ne vegye alapul :))
RomeoOne2017-11-24 15:16:27 // 3524
Én mondjuk nem is látom a különbséget, leszámítva, hogy kivették a hátsó két ajtót és meghosszabbították az elsőket.
PBali2017-11-24 14:33:54 // 3523
Béci Ɨ|ѯ2017-11-24 11:48:44 // 3522
Megbízhatósági lista 2017. . Az Alfa az 5 helyen. Akkor annyira mégse lehet rossz...
gradvolttomi2017-11-21 10:54:44 // 3521
RomeoOne2017-11-17 08:19:18 // 3520
Egyébként a 2. képen, a borítókép alatt, nem QV van :)
Kazes☻2017-11-16 22:39:22 // 3519
trxAlfa2017-11-15 02:33:35 // 3518
Na ez az igazi elismerés! Teljesen laikusként, úgy hogy jóformán nem is vársz sokat a technikától, és ilyen mértékű a pozitív meglepetés. Szerintem ez is mutatja, hogy a sok újságíró mennyire irreleváns követelményeket támaszt a modell irányába, és a felesleges hiányosságoknál leragadnak és észre sem veszik az autó valódi erényeit. Eddig egyetlen ember tollából láttam viszont hasonló véleményt, és az Csikós Zsolt tavalyi év autója tesztje volt. Van hozzá egy videóteszt is, és szinte szóról szóra elmondja, amit te is. 200 lovas "alap" benzines szintén, és nem győzi magasztalni.
Sajnos sokan leragadnak ott, hogy nincs belőle hibrid és nem vezet önnönmagától, a valódi értékek és kvalitások pedig felszínre sem kerülhetnek, mert képtelen ezen túljutni a mélyentisztelt szakember.
Örülök, hogy ráleltél erre a csodára :) és sok közös élményt kívánok vele! Még úgy 8 év és beszerzek egyet én is használtan :D
Sajnos sokan leragadnak ott, hogy nincs belőle hibrid és nem vezet önnönmagától, a valódi értékek és kvalitások pedig felszínre sem kerülhetnek, mert képtelen ezen túljutni a mélyentisztelt szakember.
Örülök, hogy ráleltél erre a csodára :) és sok közös élményt kívánok vele! Még úgy 8 év és beszerzek egyet én is használtan :D
Kazes☻2017-11-14 23:04:05 // 3517
Grat! Érezd magad jól vele, velünk és sok vigyorban gazdag, balesetmentes km-t kívánok! :)
R33Z2017-11-14 22:28:45 // 3516
Ha lehet hinni az eddig fellelhető méréseknek, lényegesen erősebbek a MAir motorok a katalógus adatoktól. 2.0t 230hp@380Nm / Veloce 310hp@460Nm (Nissannál is csináltak ilyet az R34 GT-R idejében). Az én buttdyno-m is alátámasztja ezt, többet kaptam, mint vártam, de ezt elmondhatom minden egyéb területen az autóról.
Még csak egy hónapos, de túlzás nélkül állíthatom, hogy egy igazi remekmű. Nagyon sok autóm volt, de a saját építésű AE86 versenyautóm mellett már most a kedvenccé vált Giulia :) Minden porcikájából azt érezni, hogy ezzel az autóval meg akartak mutatni valamit, különlegeset akartak alkotni. Először az S2000 jutott eszembe, amibe a Honda szintén mindent beleadott és a legendák szerint bekerülési értéken kínált a vásárlóknak. Tavasszal volt szerencsém kipróbálni egy Ferrari FF-et, abban napokig nem tértem magamhoz a váltó működésén és mit ad Isten, ugyanezt a páratlan érzést kaptam az Alfa-ban, hihetetlen. Éppen a kocsi érkezése előtt teszteltem végig a Lexus csúcspalettáját (GS-F, RC-F, LC500h). Azt gondoltam, de kár volt, majd ezek után biztosan visszás érzés lesz a saját Alfa, hiszen csak egy benzines "alapmodell"-re várok. Dehogy csalódás, nem 500 ló, de ahogy ez a technika működik, az páratlan. Amilyen visszajelzések jönnek a futóműből, kormányműből, ahogyan a hajtáslánc és a fék működik (igen a fék..., aki városban nem tudja finoman használni, az béna és pont) , egyszerűen tökéletes. Minden autób@zi ezt várja egy igazi autótól. Lehet vele kecsesen suhanni - legtöbbször - és van egy olyan arca, amikor kilehet csalogatni belőle az állatot, amit már a papíron 200 lovas is tud. No mindegy nem ömlengek, de nagyon boldog vagyok vele, már amikor nem a feleségem viszi :)
Most tettek igazán kíváncsivá a régi legendás Alfa modellek. Korábban is gyártott az Alfa Romeo hasonlókat? Bevallom lemaradtam róluk, bajom nem volt soha a márkával, de a japánokon kívül egyszerűen nem gondoltam másra.
A tesztekről... a sok elismerés (felismerés) mellett, meglepő butaságokat is olvasni, bár az is igaz, hogy a legtöbb tesztelő nem igazán tudja az igazi értékeket felismerni, talán nem is merik olyan helyzetben használni az autót, ahol ezek előjönnek.
Az érdekes, pl. hogy egyetlen tesztben sem olvasni, az egyetlen "negatívumot", ami tulajdonképpen nem is negatívum, csak olyan futómű geometria van, ami 18-19" kerékkel parkoláskor kissé nehézkessé teszi full lock-on a kerék elfordulását. Cserébe a szerpentinen kétszer olyan gyorsan lehet elfordulni, mint egy hétköznapi autóval.
Saját véleményem, hogy nem nagyon érzem szükségességét egy még erősebb középmodellnek. Ha sportkocsi, akkor ott a QV, tök felesleges egy herélt négyhengeres. A mostani négyhengeresek biztonságon szinten mozognak és simán lekezeli a nyomatékot a jelenlegi váltó. Ez a paletta így is szép, ahogy van, a termékkínálat csúcsán a 2.9 V6 biturbo-val.
A stratégia egyébként működik, egy strigulát behúzhatnak, engem a Giuliaval szószerint átcsábítottak :)
Üdv,
Z
Még csak egy hónapos, de túlzás nélkül állíthatom, hogy egy igazi remekmű. Nagyon sok autóm volt, de a saját építésű AE86 versenyautóm mellett már most a kedvenccé vált Giulia :) Minden porcikájából azt érezni, hogy ezzel az autóval meg akartak mutatni valamit, különlegeset akartak alkotni. Először az S2000 jutott eszembe, amibe a Honda szintén mindent beleadott és a legendák szerint bekerülési értéken kínált a vásárlóknak. Tavasszal volt szerencsém kipróbálni egy Ferrari FF-et, abban napokig nem tértem magamhoz a váltó működésén és mit ad Isten, ugyanezt a páratlan érzést kaptam az Alfa-ban, hihetetlen. Éppen a kocsi érkezése előtt teszteltem végig a Lexus csúcspalettáját (GS-F, RC-F, LC500h). Azt gondoltam, de kár volt, majd ezek után biztosan visszás érzés lesz a saját Alfa, hiszen csak egy benzines "alapmodell"-re várok. Dehogy csalódás, nem 500 ló, de ahogy ez a technika működik, az páratlan. Amilyen visszajelzések jönnek a futóműből, kormányműből, ahogyan a hajtáslánc és a fék működik (igen a fék..., aki városban nem tudja finoman használni, az béna és pont) , egyszerűen tökéletes. Minden autób@zi ezt várja egy igazi autótól. Lehet vele kecsesen suhanni - legtöbbször - és van egy olyan arca, amikor kilehet csalogatni belőle az állatot, amit már a papíron 200 lovas is tud. No mindegy nem ömlengek, de nagyon boldog vagyok vele, már amikor nem a feleségem viszi :)
Most tettek igazán kíváncsivá a régi legendás Alfa modellek. Korábban is gyártott az Alfa Romeo hasonlókat? Bevallom lemaradtam róluk, bajom nem volt soha a márkával, de a japánokon kívül egyszerűen nem gondoltam másra.
A tesztekről... a sok elismerés (felismerés) mellett, meglepő butaságokat is olvasni, bár az is igaz, hogy a legtöbb tesztelő nem igazán tudja az igazi értékeket felismerni, talán nem is merik olyan helyzetben használni az autót, ahol ezek előjönnek.
Az érdekes, pl. hogy egyetlen tesztben sem olvasni, az egyetlen "negatívumot", ami tulajdonképpen nem is negatívum, csak olyan futómű geometria van, ami 18-19" kerékkel parkoláskor kissé nehézkessé teszi full lock-on a kerék elfordulását. Cserébe a szerpentinen kétszer olyan gyorsan lehet elfordulni, mint egy hétköznapi autóval.
Saját véleményem, hogy nem nagyon érzem szükségességét egy még erősebb középmodellnek. Ha sportkocsi, akkor ott a QV, tök felesleges egy herélt négyhengeres. A mostani négyhengeresek biztonságon szinten mozognak és simán lekezeli a nyomatékot a jelenlegi váltó. Ez a paletta így is szép, ahogy van, a termékkínálat csúcsán a 2.9 V6 biturbo-val.
A stratégia egyébként működik, egy strigulát behúzhatnak, engem a Giuliaval szószerint átcsábítottak :)
Üdv,
Z
Abarai2017-11-14 18:16:35 // 3515
Már a bemutatón (vagy kicsivel utána?) is emlegettek 300 ló fölötti változatot. A meglepetés csak az, hogy azóta se felejtették el. :)
RomeoOne2017-11-14 14:47:14 // 3514
Haddel2017-11-13 18:43:21 // 3513
Ohh ,ez igaz ,hogy lesz 350 lovas Veloce?? :0
Főnökség! Mit tudtok erről?😃
Főnökség! Mit tudtok erről?😃
Chianti2017-11-13 18:05:48 // 3512
Egy kis olvasnivaló ...
GT Ɨ|ѯ2017-10-31 07:46:37 // 3511
Ez jó:-)
(bár kijavíthatatlanok maradnak)
(bár kijavíthatatlanok maradnak)
Ollah2017-10-30 15:53:00 // 3510
Én találtam egy listát arról, mi az öt leggyakrabban előforduló hiba a Giuliával már új korától kezdődően:
1) People staring at you at traffic lights
2) People putting their faces on the windows when the car is parked to look at the interior
3) People honking at you while driving
4) People tailgating to try to figure out what type of car is that
and the last and biggest problem with the Alfa Romeo Giulia is......
5) Every A hole in an M 3 or M 4 wants to race you !!!!!!
1) People staring at you at traffic lights
2) People putting their faces on the windows when the car is parked to look at the interior
3) People honking at you while driving
4) People tailgating to try to figure out what type of car is that
and the last and biggest problem with the Alfa Romeo Giulia is......
5) Every A hole in an M 3 or M 4 wants to race you !!!!!!
RomeoOne2017-10-24 10:50:49 // 3509
Zsoltikj ૐ2017-10-20 17:10:59 // 3508
A mercedes cla amg meg 27ezer km-nél elfossa a turbót. Gyári tesztembertől hallottam, pont alatta halt meg, egy hétvégi körön, amikor is 4nap alatt kellett 2-3ezer km-et mennie vele
AdiArsenal2017-10-20 12:13:09 // 3507
giuliaforums.com
pettinke2017-10-20 11:22:19 // 3506
linkeld már be nekem légyszi' ezeket a fórumokat.
nézegettem az AlfaBB-t meg az Alfisti-t, de én "nagyon sok" panaszt nem találtam.
nézegettem az AlfaBB-t meg az Alfisti-t, de én "nagyon sok" panaszt nem találtam.
AdiArsenal2017-10-10 19:54:40 // 3505
Nagyon sokat motor hiba miatt visszavásároltak, volt akinél első nap elromlott a klíma, szivárgott az üzemanyag stb. Nagyon sok problémáról lehet olvasni a fórumokon sajnos.
pettinke2017-10-10 19:41:56 // 3504
ezt hány autóról olvastad? 1 db után én nem vonnék valami hatalmas statisztikát belőle.
AdiArsenal2017-10-10 18:22:38 // 3503
Legyen megbízható rendszer azt kívánom, de amikor azt olvassa az ember, hogy a tesztelt stelvionál már 10ezer km után elromlik a sávelhagyás figyelmeztető meg a fényszóró asszistens, akkor mi lesz a sok elektronikus kütyükkel 4-5 év múlva?
pettinke2017-10-10 14:59:32 // 3502
aki azt hiszi, hogy eddig az ABS kocka nem szólt bele a "fékezési élménybe", az naív :-)
nem tudom, miért érzed ezt veszteségnek.
(van mögötte egy biztonsági megoldás, hidraulikusan még mindig tudsz fékezni áramkiesés esetén)
nem tudom, miért érzed ezt veszteségnek.
(van mögötte egy biztonsági megoldás, hidraulikusan még mindig tudsz fékezni áramkiesés esetén)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.