Fórum >> Típusok >> Giulia

Liquid2022-05-29 17:40:17 // 25743
Köszi, ezek szerint egy "új" Giulia vagy egy Stelvio kell nekem :)
zgi5212022-05-29 15:30:27 // 25742
bizony sokaknak at kell alakitani a garazsbeallot, h ne erjen le ki v befele az elso kerek mogott a kuszob. talan ott a legalacsonyabb. kerekcserenel is pogacsa kelll a kerekek ala mert a normal kroki nem fer ala.
Piritu - 1.000.0002022-05-29 14:43:29 // 25741
az enyém 2019-es akkor ez még az alacsonyabb? Mondjuk sose volt gondom vele...
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-29 14:08:48 // 25740
Az első szériás Giuliák a legalacsonyabbak, és 2019-ig biztosan alacsonyabb az RWD az AWD változatoknál. Nekem ez is fejtörést okozott, amit itt nem értettek páran hogy miért. Jártak volna Ti-vel 5 évig XD Emlékeim szerint a Veloce 1.5-2 centivel magasabb.
A MY21-nél a Superen emeltek, hála az égnek, kb 14 centin van az amúgy sík alja, ez már a mindenre jó, használható kategória.
SanyiJTD2022-05-29 12:04:01 // 25739
A 2020 elöttiek jóval alacsonyabbak, sima változatoknál is és a Q verziónál is, erősen látható a különbség.
carver2022-05-29 11:25:47 // 25738
hát a Maseratiról (még) kevesebbet tudok mint az Alfáról, de pontosan ez a kép alakult ki bennem is. Ha eltekintek attól hogy ütős Versace stílusó logója van (és nekem nem jön be a Versace sem) és nagyon kevés fut belőle - ennek önmagában presztizs értéke van - akkor nem nagyon van más ami miatt rákívánnék...

Én megmondom őszintén simán el tudom képzelni hogy 5 év múlva beleülnék egy 166 utódba - szóval sokkal jobban örülnék ha az Alfának lenne 5-ös, 7-es kategóriájú változata. (most nem megyek bele abba hogy milyen autók lesznek 5 év múlva azt már sokszor kitárgyaltuk...)

A luxusra nem vágyok, nekem az understatement sokkal jobban bejön mint a kivagyiság és a Giulia pont az az autó ami nem tolja az arcodba hogy műremekkel van dolgod...
Liquid2022-05-29 10:46:37 // 25737
"elöl és középen is szerintem necces" - elöl és középen is nagyon necces
Liquid2022-05-29 10:45:57 // 25736
A különböző Giulia változatok között mekkora az eltérés (ha van egyáltalán) hasmagasságban? Tegnap megkértem egy ismerősömet, hogy próbáljon beállni az udvarunkra. 150 lovas dízele van. Hááát épphogy nem ért le (elöl és középen is szerintem necces). Kifele tolatáskor más ívnem ment és le is ért kicsit az eleje. Azt mondta hogy a Q4-ek magasabbak. Ez igaz? Úgy néz ki kiesett a Giulia...
Erhard 242 (Pure Energy)2022-05-28 23:20:48 // 25735
Maser...hát nekem a Levante egy nagy csalódás szerintem nagyon messze van az a luxus kategóriájú autótól...műszakilag egy Stelvio sokkal komolyabb
Zselé2022-05-28 22:15:58 // 25733
Ez is egy érdekes nézőpont, és belegondolva tejesen egyet is értek vele
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-28 22:12:29 // 25732
Eleve más volt az olasz stratégia. A BMW egy márkanév alatt kínál 3-mast, 5-öst, 7-est (és köztes kupét, ezt azt). A három alap méretosztály külön célcsoport és prémium szint.
Az olaszok külön márkaként kínálják ezt. 3-mas az Alfa, 5-ös 7-es közt valahol a Maser. Kb.
Eleve így lett felépítve, ezért lett a Maserati exkluzívabb brand. Ha visszatekintünk a történelmükre, a Maser lényegesen vacakabb autókat gyártott, főleg a De Tomaso érától számítva. Valahol az m5 verő QP IV téveszménél a Ferrari vezetése alatt tolták följebb a Maser pozícióját. Az Alfa műszakilag amugy mindig korrektebb autókat épített, a Maserati úgy lett luxus brand, hogy drágán adtak valamit, amit kevesen mertek megvenni. A fenntartása, üzemeltetése horrorisztikus, tehát tökéletesen jó arra, hogy a gazdagságot mutassa vele a kifinomultabb ízlésűnek mondható tulaja. :-)
Egy Ghiblinél egy Giulia műszakilag ma is jobb autó.
Én valahol ezek miatt úgy latom, hogy az Alfa siker lehetőségeit a Maserati rontotta. Maser nélkül az Alfának lettek volna zászlóshajói, sokat hozott volna a márka prémium megítélésén.
VKG231!!! (156+75)2022-05-28 21:45:30 // 25731
Várj, legendát de, abból épített, a háború előtt.
A 8C-k Bugatti kategóriájú autók voltak...

Azóta nem ez a cél, és én nem is bánom, hogy őszinte legyek.
Zselé2022-05-28 21:10:55 // 25730
A példa miatt hoztam, mint pozícionálás. Nyilván nem tart ott az Alfa brand, de közel(ebb) van hozzá. A Citroennél biztosan. Ebből el lehet mozdulni felfelé meg lefelé is megítélésben.
carver2022-05-28 18:32:51 // 25729
(a DTM alatt azt értettem hogy a "Touring" kategóriájú versenyekben való részvétel szerintem az ami az Alfának igazán "hazai pálya" volt, mert az ős Alfa - Nuvolari, stb - egy teljesen más korszak volt az F3, F1 az meg inkább megszállottságról szólt)
carver2022-05-28 18:17:17 // 25728
azt ne felejtsd el hogy a Maserati meg az AR nem ugyanabban a ligában játszanak. A Maseratinak nincs B meg C kategóriás autója és nem abból épített legendát, hogy olyan autót gyárt amivel a gyereket is el lehet vinni az iskolába és a szerpentinen is lehet vele vigyorogni (és DTM-et is lehet vele nyerni "apróbb múdosításokkal).

Az Alfa Romeo, nem a Rolex kategória és a vevőközönsége sem az. Nézd meg akik itt a fórumon írogatnak, csupa rendes ember. De feltételezem kevésnek van Rolexe (Patek Philipje, stb), (igen tudom előítélet és igen nekem is van több ismerősöm akinek rendes ember létére sok(kap több) pénze van (mint nekem:) ). Akinek meg mégis van Alfája az meg max gyűjtószenvedélyből veszi és van mellett más autója is, mert kövezzetek meg, de akinek meg nagyon sok pénze van az vesz Porschét meg Ferrarit (is), mert azok még nagyobb mérnöki műremekek. És azzal nem akarod a gyereket iskolába vinni mert inkább veszel mellé egy Macant bevásárolni. Ha meg feljebb akanád tolni az Alfát akkor megeszed a Maser piacát.

Értem (azt hiszem) amit mondasz, de akármennyire és szimpatikus - szerintem - az Alfa Romeo legendája nem a szupersport, meg a luxuskategóriából jön ahol gáz hogyha meglátsz mellette egy közlekedőedényt hanem a DTM-ből és nézd meg hol van ma a DTM...

És még mindig mondhatnád hogy dehát a BMW, meg Mercedes szalonban sem kapsz KIA-t meg nem tom mit lásd Hovány, de hoppá a Pappasnál mondjuk pont kapsz KIA-t. És (még?) Alfa Romeot. És megoldották kulturáltan, nem keveredik a "közönség". (És igen, félek hogy a Stellantis nem ilyen, nem ilyen lesz).

Szerintem valami olyasmit akarhatnak mint azok az áruházak (Van Graaf, Peek&Cloppenburg, stb) ahol megkapod a normál márkákat is és (elkülönített helyen) a Boss-t, meg Polo Ralph Laurent is. De nem kapod meg az Zegna-t meg a Burberry-t meg a Kingsman öltönyt...

Hogy örülök-e neki hogy nincs dedikált szalon egy 18 millás autóhoz. Persze hogy nem. De ha így kapom meg azt az autót ami minden (fontos) elvárásomat teljesíti, hosszú távon is örömet okoz és meg is tudom fizetni akkor ettől még nem fordulok ki a szalonból...
Liquid2022-05-27 23:14:38 // 25727
Nem csak az olaszok, de kb. senki se tervezhet már rendes autót, csak egyen-villamost. Ezen kesereg a Gyuri (is).
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-27 22:59:24 // 25726
Olyan autó nincs ami eladható nekem is és Jóskának is. :-)
A rendest a szövegkörnyezet alapján könnyen definiálhatod. Az Alfa hagyományainak a kor elvárásai ellenében is megfelelő, műszaki és műtárgyat értem alatta az adott szövegkörnyezetben. Nem abszolút definíciójaként olvasandó a rendesnek.
Ilyet a rakás pénzből sem tervezhetnek mostanában az tuti.
Az egyedi platformoknak és öncélú művészkedésnek vége. Ezáltal engem valószínűleg elvesztenek mint vevőt, de reménykednek, hogy három másik átlagosabb Jóska jön a helyemre.
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-27 22:41:48 // 25725
Azért, hogy ne kelljen lehúzni a rolót. Ezért írtam, hogy szerencsés esetben változhat úgy az autóipar, hogy mindenki a kisebb darabszám/nagyobb haszon modellre kénytelen átrendezkedni. Ez az Alfának kedvezne. A vevőknek kevésbé, mert szűk réteg számára lenne onnantól elérhető az autó mint tulajdon.
zgi5212022-05-27 21:58:42 // 25724
nem feltetlen az Alfara, a megugro uzemanyagarak kapcsan a megfizetheto fogyasztasra gondolok..
Zselé2022-05-27 21:51:55 // 25723
Na, ugyanerről beszélek.

Azért, mert az említett filmben ugyanez történt volna a Ferrarival, ha megveszi a Ford. Aztán persze a Fiat éra alatt is ment, de a Ferrari volt annyira jó csaj, hogy felrúgja a házasságot, mert megy (pedig drága, nincs egyterű, használhatatlan, stb).
Giuntini2022-05-27 21:44:30 // 25722
Azt nem értem, hogy mi a f@szért kell tömeggyártóvá kell lefokozni egy olyan márkát mint az Alfa Romeo? Miért ebben kell állandóan gondolkodni?
Szerintem abból kell mehélni amink van, és azt kell tömeggyártóvá tenni ami arra predesztinált.
Zselé2022-05-27 21:38:24 // 25721
Nem érted :)

Nem kell, hogy minden vevő egyetértsen! Pont ez a lényeg, nem kell kiszolgálni őket. Oda kell lőni, ahol kevesebből is megélsz. Nem darabszám kell, hanem after és re-sales.

A Maserati, vagy a Porsche kiszolgál mindenkit? Na ugye.
tdemeter2022-05-27 19:08:39 // 25720
Nem értelek Gyuri:)

"Mintha tudták volna, hogy ezután rendes autót soha nem fterevezhetnek többet."

Már miért ne tervezhetnének? Ki gátolja meg benne őket? Most kaptak egy rakás pénzt, elhivatott vezetőt, 10 éves célt, stb. Bárki aki megnézte elismerően nyilatkozott a Tonáléről. Nem ezt akartuk?

Ja, és definiáld kérlek a "rendes autó" fogalmát, de objektívan, úgy, hogy azzal minden vevő egyetértsen. És ha ez megvan, akkor szerintem máris jelenkezhetsz a stellantishez vezetőnek, mert tudod azt amit ők még nem, hogy mi az amitől egy autó "rendes" lesz és ezért eladható is. Eladható neked is meg Kis Jóska faipari munkásnak is, vagy akárkinek.
Néha mikor olvasom ezeket azon gondolatokat akkor értem csak meg igazán, hogy miért bénáznak az Alfánál, miért nem tudnak darabszámokat produkálni amiért sírás van.
Ezért.
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-27 16:21:20 // 25719
Lecserélődött a vezetőség, az már nem lesz ami eddig. Tavaly év elején vette át a Stellantis, nezd meg hol járunk. Próbálj konfigurálni egy egyedi Giuliát..
Zselé2022-05-27 15:35:29 // 25718
A vezetőségnek meg kell nézni a Ford vs Ferrari c. filmet, és akkor rájönnek, mi a különbség a csemege és a tömeggyártó között. Mentalitásban, berendezkedésben, mindenben.
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-27 15:25:17 // 25717
Szerintem ez egy nagyon érdekes kérdés amit feszegetsz. Az Alfa Romeo eddig feloldhatatlannak tűnő problémája pont ez. Az Alfa Romeo az elmúlt 100 évében nem definiálta magát újra. Műszaki zsenik, kiemelkedő formatervező mesterek és építették fel a márkát és komoly sport sikerek hátán vált azzá, ami. A stabil imázs építő történet érzésem szerint valahol az Alfa 75 körül (eleve elavult konstrukció volt 85-re) a 155 DTM sportsikereinél és a Fiat éra kezdetével kapott gellert. Onnantól az autós történelme hátán próbálja felvenni a fordulatot a XX.sz végi, XI.századi autózás kihívásaival. Nem újult meg, nem igazította hozzá a termékeit a kor elvárásaihoz, rendszeresen csak muszájból próbálta követni a trendeket.
Ez a bő 30 évnyi múlthoz ragaszkodás alakította ki a vevőkört, aki elvárja azt, hogy a múlt sikereire épülő autókat vehessen, hogy egy darab történelmet kapjon, aki egy jó száguldás után elegánsan begördül a kastély parkjába. Az olasz mérnökök és formatervezők erős hagyománytisztelete hozta létre a mai Alfás közösség elvárásait. Ami semmilyen viszonyban nincs a 2020-as évek autós elvárásaival.
A Giulia volt az utolsó őrület ami még gyárbezárás nélkül belefért ebbe a sztoriba. Megcsinálták ami 85-ben nem jött össze, de most tökéletesen. Mintha tudták volna, hogy ezután rendes autót soha nem fterevezhetnek többet. És akkor itt vagyunk egy autós paradigmaváltás küszöbén. Az Alfa Romeo kezdjen valamit a 110 éves történelmére felhúzott branddel úgy, hogy azokból az értékekből, amivel önmagát definiálta mára semmi de semmi nem fontos.
Az Alfa ezelőtt a kihívás előtt áll. Úgy kéne magát újradefiniálni, hogy ne veszítse el a jelenlegi értékeit. Ez nagyon nagyon nehéz lesz.
Egy esélyt látok. Mégpedig, azt, hogy a sok késlekedés, időhúzás meghozza a gyümölcsét. Hülyén hangzik, de lehet, hogy bejön. Az autóipar bele kerülhet egy olyan állapotba, ahol a nagy darabszámok helyett a kevesebb autón nagy haszon stratégia kerül előtérbe. Egy ilyen környezetben már elegendő lehet simán exkluzívnak, és Alfa Romoeonak lenni.
Csak gyűjtük a zsetont, mert ezt megfizetni nem lesz könnyű..
Zselé2022-05-27 14:33:13 // 25716
Szerintem viszont rossz a pozícionálás, és nem az átlag vevők a célcsoport. De ezt évek óta vallom, az Alfával kapcsolatban. Mindig azon megy a sírás vagy az öröm, hogy 0,22% vagy 0,4% a piaci részesedés. Mennyi az eladási darabszám.

Hát most elmondom, hogy ha jó adatokat gugliztam, akkor kb. pont annyi, mint a Maseratinak :D És ez baj? Szerintem nem. Szerintem az a baj, hogy ez a téma. Adj el sokat, akkor jó... de pont ezért nem veszek németet, mert azok sokat adnak el.

Egy cég berendezkedhet úgy is, hogy sokat ad el, meg úgy is, hogy kevesebbet. Más a költség összetétel, a haszonkulcs, stb.

De ha a mennyiségre akarsz versenyezni, akkor nincs sok konkurenciád, csak az egész világpiac. Ha van egy ekkora neved, szerintem ezt kár erőltetni, máshogy kéne megfogni a dolgot.

Ha a legkiválóbb terméket bekevered a kommerszbe, akkor pont a renoméját azonosítod a polc többi tagjával - akkor nem tudod kiemelni.
Zselé2022-05-27 14:26:44 // 25715
Nyilván nem életszerű, ezért hülyeség.

Ha meg helye van a költségcsökkentésnek, azzal elbukják azt a réteget, akinek elvárásai is vannak a pénzéért.

A karórás példánál maradva, a Rolex sem lesz olcsóbb attól, hogy válság vagy alapanyag hiány van. Persze, optimalizálhatnak. De ezt azokkal a dolgokkal érdemes megtenni, amik nem csorbítják el az ügyfél élményt - hiszen abból élnek.

Az ő vásárlóikat kevésbé érdekli az árcédula, az viszont igen, hogyha bemegy abba a boltba, akkor ne virítson egy Casio akciós molinó a bejárat felett...
tdemeter2022-05-27 14:22:10 // 25714
Nézd, te aki jól ismered az Alfát, a történelmét, a kapcsolódásait más olasz autókhoz, TE te ritkaság vagy. Nem tartozol az átlag vevő körébe. Autót eladni pedig a tömegeknek éri meg, nem azoknak akik kilógnak közüllük.
Az FCA-nál eddig is fiatok között árulták az Alfákat, bármilyen hülyén is nézett ki. Ha kimentél az USÁba, ott még hozzá jöttek a chrysler termékek is. Most beraktak pár Citroent is, ugyan kit zavar ez? A cég eladni akarja az autóit, minél több féle közül választhat az end user ugyanazon a helyen, neki annál jobb. Ettől még nem állítottak szerintem a kereskedésben, hogy Giulia helyett vegyél citroen c5-öt mert az olcsóbb és jobban megéri.
Én mikor autót kerestem a Julis mellé akkor 20 helyre bementem, most így 19 is elég lett volna. És ha belegondolsz, kb 5 év múlva már minden márkát online fogsz megvenni, a neten, kattintva.
Persze itt vitatkozhatunk azon, hogy a történelem így, meg az érzés úgy, nameg az olasz sosem lesz francia, de lássuk be, hogy már az.
És ha megnézed hány Alfa kereskedés van és hány citroen, akkor azt is láthatod, hogy hány db citroen szalonban lehetne eztán Alfákat is látni. És akkor szerintem ez épp hogy nem gáz, hanem jó dolog.
Szerintem.
Giuntini2022-05-27 14:08:55 // 25713
Sajnos mindenhol ez van. Budaörsön is, hátul az Alfák, előttük a Fiatok, másik oldalt meg a Citroenek. Húgom most vett egy C3-ast , igaz Veszprémben egy kis Citroen szalonban, de valóban közlekedő edény. Rábíztam a döntést, nem szóltam bele, de annyira olcsó anyagokból építkezik. Minden benne van, a kütyüket értve, de emiatt silányosodik el minden. A kis 110 lovas három hengeres motor jó, keveset fogyaszt. Három hengereshez viszonyítva, halk, és jól megy. De összehasonlítva a MiTo-mmal nagyon nem egy liga, mégha az enyém igazából alapkivitel. A Citroenben a láthatatlan dolgokhoz hozzányúlsz, érzed a sorjázatlan műanyagot, az olcsóságot. A másik borzalmasan szélérzékeny. Ami pozitívum a motor ereje és halk hangja, fogyasztása, meg a belső tér tágassága. Én igazából 10 km-t vezettem, nincs bennem nagy vágy hogy vezessem. A MiTo-ba öröm beülni. Ez meg közlekedő edény. Mégis ha megszólítanék ismeretleneket a 80% a közlekedő edényt választaná. Ilyen a világ!
Tommi2022-05-27 13:57:06 // 25712
"Ha valamit a legenda ad el, azon nincs helye a költségcsökkentésnek"

De... sajnos ma kb csak annak van helye... Múltkor egyébként nekem is hasonló érzéseim voltak, amikor Budaörsön voltam a szervízben, de nyilván nem igazán életszerű, hogy százmilliós összegekért szalonokat építsenek meg/át csak azért, mert hülyén néznek ki egymás mellett egy térben...
Zselé2022-05-27 13:04:52 // 25711
Egy mai élményem...

Belibbentem az egyik márkakereskedésbe, hogy elvégezzük a 15 ezres szervizt. Ó bizony, négy hónap és egyetlen nap kellett hozzá, hogy ennyi beleszaladjon (na jó, 14.198 km-el adtam le).

Nincs is ebben semmi különös sztori, viszont már az új Stellantis éra bemutatkozott. A szalonban a Giuliák és Stelviok, mint szobrok meredeznek - a Citroen egyterűkre. Az új policy: összevont kereskedések. Ebből nem tudom mi lesz, de szerintem siker aligha...

Karórát lehet kapni 25 ezerért és 25 millió forintért is. A 25 ezresnél megkérdezed, nem-e szar, a 25 milliósnál örülsz, ha megkapod egy év várólista után - és egyáltalán nem garantált a műszaki felsőbbrendűség. Viszont a legenda, az igen. A BRAND.

Ez a legenda az, amit szerintem az Alfa Romeo név jelent. Nem érdekel, ha van gyorsabb, van tágasabb, vagy ne adj Isten megbízhatóbb: én is a részese akarok lenni. Ehhez - és az árcédulához - tartozik egy körítés, egy életérzés.

Na, ez lett tökéletesen agyonvágva azzal, hogy a szalonban teljesen stílusidegen közlekedő edények parkolnak. Senkit nem akarok bántani, nem is gondolok semmi rosszat annak a vásárlóközönségéről, nem autó és az autózáshoz való hozzáállás alapján ítélkezek. De más emberek, nem Alfások. Úgy áll a Giulia Q a PSA egyenlemezre sajtolt buborék egyterű mögött, mintha egy lenne a sok közül... menjek, nézzem meg? Közbe kiabáljam túl a hátsó kisasztalra alkudozó, 7 üléses CSOK papíroktól idegroncs apukát?? Meg nekem rohannak a kisgyerekek, akiket behoztak gyerekülés próbára? Így kell árulni az Alfa csúcsmodelljét karbon fékekkel, 30 misiért?

A parkolóban már csak nevettem - és aggódtam. Ahogy a Giuliák és Stelviok között több-kevesebb sikerrel, és korlátozott vezetői képességekkel megáldott új Berlingósok rutinoztak, lefulladtak, teszt vezettek..

10 éve vagyok a B2B értékesítésben, építettem már a maga területén sikeres brandet a semmiből és láttam nagy pofára eséseket is. Nem én vagyok a legokosabb, de azt ki merem mondani: ezt nem így kell csinálni!

Ha valamit a legenda ad el, azon nincs helye a költségcsökkentésnek! Persze, tudom milyen jó a műszaki tartalom - de az milyen szürreális, hogy bemegy Alfát venni és rákíván a DS-re? Mert hát ott áll, nincs megkülönböztetve, lehet, hogy jobban felszerelt és még OLCSÓ IS?!

Fura ez a világ, én UFO vagyok...
Erhard 242 (Pure Energy)2022-05-27 09:22:04 // 25710
pezsóban is az van... gondolom csak akarnak gyártási költséget csökkenteni
Giuntini2022-05-27 09:04:42 // 25709
1,6-os dízelt mondtak. A Giuliettában is az volt.
Erhard 242 (Pure Energy)2022-05-27 08:56:06 // 25708
megkapja a pezsó hdi-t?
Giuntini2022-05-27 08:18:31 // 25707
Csak úgy mondom, Tonaléból lesz 1,6-os dízel. A dízelek fő problémája a környezetvédelem miatti túlbonyolítás, aztán 150-200 ezer km után lehet rákölteni.
Amit Sanyi is írt, racionálisan gondolkodó emberek számára felértékelődik az egyszerű, jól használható városi autó. De azok is tűnnek el a kínálatból. Helyette három henger turbó.
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-26 22:47:30 // 25706
Azért nem lesz, mert nincs már igazán dízel az új kínálatban. A használtakba meg belemegy a méter aztán vége. Vadászni kell a kicsit futottakra kb. most.
Giuntini2022-05-26 21:46:42 // 25705
A MiTo-ban semmi félelemérzet nincs! Baromi jó kisautó, a 78 ló nem teszi versenyautóvá, de a városban ogen dinamikusan lehet vele menni.
SanyiJTD2022-05-26 21:26:23 // 25704
Én Fiat Seicento Sportingal futkozok, de félek benne , valamikor le kéne cserélni :D
Giuntini2022-05-26 21:18:46 // 25703
Ez így van! Nincs is jobb a városban a kis szívó MiTo-mnál! Hihetetlen agilisan lehet vele menni, azért a Foodpandázásnál megadja a kérdésre a választ, hogy mi a jó a városban....
Erhard 242 (Pure Energy)2022-05-26 21:09:44 // 25702
Én sem aggódom, rákerül másra így is kifizeted csak jól hangzik ... a Pajor bezárta 4 kútját kettő szfvár, egy Polgárdi, egy Enying...
SanyiJTD2022-05-26 20:58:45 // 25701
Azzal én is, most a kint dolgozó mosogatók kárognak a legjobban, általában ők játszák a kiskirályt mikor hazajönnek. A 2 euros üzemanyag meg nem tetszik, és az autót is hazahordják javíttatni :) Az angol rendszámos bidám-bidámok is a kutasok kedvencei lesznek a napokban biztos.
zgi5212022-05-26 20:21:08 // 25700
biztosan lesz ujra viragkora, sokat nem kell mar varni.. 🤪
nalam 6.1 a hosszutavu atlag az utibbi 10k km-n, barmit csinalok vele..
Zselé2022-05-26 20:21:04 // 25699
Engem meg egyáltalán nem érdekel a benzinár, én mindig ötezerér’ tankolok!
zümi1662022-05-26 19:57:57 // 25698
Egyenlőre nem aggódom az árstop miatt, szerintem ameddig csak lehet hosszabbítani fognak. Ha jól értettem hétfőtől már csak a magyar rendszámosoknak jár az "olcsó" nyál, ezzel tökre egyetértek.
SanyiJTD2022-05-26 19:23:26 // 25697
Ha eltörlik az üzemanyag árstop-ot, előtérbe kerülnek majd az űzött dízelek, meg a kis városi cirkálók, a nagy köbcentis benzinmotoros autók meg bagóért kongnak majd a HAHU-n. Pláne ami nem kultusz, vagy sportautó. Szerintem ;)
tdemeter2022-05-26 14:41:07 // 25696
Ez nem így van, elmúlt ez már.
Nemrég voltam svájcban egy 2.1 tonnás toyota highlander hibriddel. 6.9-et evett.
Egy barátom is jött egy toyota aurissal, ő megúszta 4.2-vel.
Egyik sem élményautó, sőt, unalmas, de elvitt oda ahova kellett. 2200 km-es kör volt.
Engem meggyőzött, sosem vennék dízelt még egyszer.
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-26 10:31:49 // 25695
Korrektül megfogalmaztad szerintem, ez így van. A benzines hatásfoka sosem lesz olyan jó, a hibridekkel próbálják elérni ugyanazt amit már a dízel eddig is tudott. A kipufogógáz kezelésük is olyan szinten van, hogy a dízeleknek szerepük kellene hogy legyen a co2 csökkentésben is!
Nálam a hang és az értéktartás voltak a fő érvek a benzines mellett. Az előbbi semennyire sem észérv, nekem ez most fontos volt, a kútnál fizetek a luxus igényért. Az értéktartás a másik szempont, a dízelek renoméját úgy megnyírták, hogy újonnan nem tűnik jó döntésnek, egyszerűen sok a bukó rajta. Aztán ez is változhat.
Erhard 242 (Pure Energy)2022-05-26 09:26:00 // 25694
bizonyos modelleknél nem azonos feltételek mellett ez igaz...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.