Vegre megkapta az ultetorugokat az auto.
Nagyon nem jott be ez a lovaskocsi feeling.
A rugokat hasznaltan, de szinte uj allapotban vettem meg, lefujtam feketere, hogy gyarinak tunjon mindenki szamara.... :)
Supersport markajuak egyebkent, hivatalosan 35mm-t ultet, de olyan -40mm ment le elol.
Rafert!
Van rugozasa a kocsinak, nyilvan kemenyebb, de azert siman utazhato. Gewinde utan egy alom.Es sokkal stabilabb is, nem billegos, mint ezelott.
Beszerelesnel egy hatso stabizitator csavarjanak kiszedesenel DR. Flex volt segitsegunkre, szoval oda kapott egy uj stabilizatort.
Ezt leszamitva zokkenomentesen ment minden.
Az osszes csavart zsirral raktuk a helyere.
Koszi Norbi a szerelest!



Nem igazán tetszett a szürke autó alatt a matt szürke felni, így kezelésbe vettem a dolgokat.
Feketébe kevertem piros gyönyöket, így lett a kapott eredmény. 2 Réteg lakk, és ment az autóra.
Raktam rá még körbe piros csíkot (ezt matricából, nem akartam festeni) , így parádés szerintem.


Gondoltam, hogy jól fog kinézni, így megcsináltam.
Dekor szalaggal kiragasztottam ,aztán papirral.
Anti silcone-al áttöröltem, és mehetett rá a festék.
Gumis festéket használtam,pont olyan,mint a plasti dip, így eltávolítható igény esetén.
Szerintem jól mutat.
u.i. a kipuff dobot még lefestem majd hőálló feketére, addig még nem jutottam el.




Megkapta a GT is a megérdemelt új szőnyeggarnitúrát.
Piros szegény, piros hímzett Alfa Romeo logoval.
Barátnőmtől kaptam szülinapomra.
Gyerekek....
Terpni lemez hatású "szőnyeggel" vettem meg a kocsit......... (Erre most hagyok időt)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Mielött az enyém lett elhatároztam, hogyha birtokolni fogom ,az lesz az első ,hogy kirepítem az autóból. Így is lett!
Ezért a bordó bőrért egyébként odáig, meg vissza vagyok.

Mikor megvettem az autót feltünt,hogy a felülete olyan,mint a csiszoló papirnak.
Fényezőé volt az autó, ráködölődött a lakk.
Első körben levettem az előző tulaj matricáit (nem tetszettek)
Elővettem a polírgépem, az összes polírcuccom, és kezdetét vette a renoválás.
6óra kőkemény munka után az autóra nem lehet ráismerni!
Segítségemre az AUTOGLYM termékek voltak, 3lépcsőben políroztam fel.
Az ablakokról a lakk le lett sikáválva (Köszi Flagzon) ,és arra is kentünk Autoglym Glass Polish-t.
-Autoglym Paint Pro Stage 1
-Autoglym Paint Pro Stage 2
-Autoglym SRP (Super Resin Polish)
-Autoglym Glass Polish

Csúnya, ütött-kopott volt a váltógombom.
Nem is bírtam sokat nézegetni, kivettem, fémig csiszoltam, lefújtam pirosra.
Megszáradt, lecsiszoltam, majd szálirányosan csiszoltam le, és mattlakkoztam.
Szerintem patent lett, tiszta Honda Type-R :D
update: Később át lett bőrözve, gyönyörű!

Hát.... 2nap és kb 150km-ig bírtuk a gyári teljesítménnnyel. A 156 után igen gyengusz volt az autó.
Roland159 barátommal kitisztítottuk a MAP senzort (volt baj), lefalaztuk az EGR-t, és a chipet, mint mindig Manky barátom írta, és küldte át. Az autóra én töltöttem fel.
Így már haladósabb, maradhat. :D
Tartós, kíméletes progit akartam, így lett kb. 180le 380nm


Miután megvásároltam az új autót ( 2016.06.03 ) egy pénteki nap, hétfőn már rendeltem is a szervízhez az alkatrészeket.
Az autó nagyon-nagyon jó állapotú volt, olaszból jött, teljesen rozsdamentes, gyári fényezésű a gép. Ami feltűnt,nincs kézifék, és a hátsó féktárcsák csere érettek. Még ez-az beugrott, részletesebben :
-Olaj : Q8 5W40
-Olajszűrő : Bosch
-Levegőszűrő : Bosch
-Gázolajszűrő : Sofima
-Pollenszűrő : Aktívszenes, márka passz...
-Hátsó féktárcsa : Textar (a betétek újak voltak)
-Kézifék kötél , jobb-bal : Cofle
-Felső motortartó bak : Márka, passz
Előző tulaj cserélt elöl komplett féket (Textar), és hátul betétet, szintén Textar.
Nagy költség lett volna gondolom két hátsó tárcsa, így az rám maradt......
Így lényegében az egész fékrendszer teljesen új!!!
170.000km-nél történt vezérlés csere.
Szerelésért köszönet Hjuee Barátomnak!
189350km-nél történt a csere.


Nem nagy szám, tudom, minek is írok róla blogot. De én nagyon örültem neki,hogy találtam egy hibátlan csere darabot, és végre 2év után lecserélhettem azt a kopott, törött muanyagot. (kézifék gomb)
Jaa, meg a donor kocsiból átugrottak a hátsó ajtóba a hangszórók, mert ami volt az enyémbe az egyrészt első ajtóba való (nem koax volt) és mikor kivettem fény derült arra, hogy az egyiknek a membránja ,már teljesen szétszakadt.
Szóval kapott két tökéletes gyárit. Nem nagy szám, de "ontja" a magasat. Annyira nem érdekel igazából ,sose ülök hátul, csak az nyugtat,hogy nem kókányolva van :)


Vettem egy donor autót, így amit tudok átmentek az enyémbe.
-Törött hátsó kilincs cseréje
-Küszöb díszlécek cseréje
-Jobb első ajtó kédergumi csere
-Bal hátsó beltér világítás (Kicsit lógott, törött volt az egyik fül)
-Rendszámtábla világítás jobb oldal (állandóan lógott, megőrjít)
-Csomagtérbe néhány hiányzó patent pótlása
Több nem jut eszembe.
0
483
Fórum
Friss topicok
- Félig Off-os autók (egy...
- Spider
- Giulia
- 155
- Junior
- Coffee - Minden ami kávé
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Motorsport
- Gumi, felni, futómű
- Alfa reklám
Tagok
Új tagjaink
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki