theBanyai - főkép
>> EseményAlfa 159 SW 2.4 20V JTDm Q-Tronic // 2016-12-04

December 1-jén megvásároltam a GT utódját. Pár lyukra futás után megnéztem ezt, és hamar eldőlt,hogy együtt megyünk haza. Gyönyörű az autó!
Nem elhanyagolt autó, foglalkoztak vele elöttem is. Persze nem annyit, mint amennyit én fogok :)

1.9-et néztem, de aztán adtam egy esélyt ennek :)

Kb. 1 hétig voltam Alfátlan :P

159 ,2.4 20V Q-Tronic lett!

232.300km-el került hozzám. FES is ezeket írja, valósnak tűnik.
Az autó olasz származású, rozsdamentes!

 
>> EseményAlfa GT 1.9 JTDm 16V // 2016-11-29

Hirtelen vezérelt ötlet volt,hogy meghirdetem.
Most van lehetőségem átülni valami másba, az autó patent , nem volt kétség,hogy elviszik. 5napig sem volt hirdetve, használtautóra fel sem került.

2016.11.26-án elkelt.

Jöttek, megnézték, kipróbálták, nagyon jól esett amit mondtak,hogy jó pár GT után messze ez a legszebb, és legjobb amit látnak ,pedig néztek 3évvel fiatalabbat is... Az összesről lemondtak, ezt vitték. Jelenleg autó nélkül, letargiában tengetem napjaim.

Közel fél évig voltunk társak, és 10.000km-t jártunk meg.

Olyan érzésekkel váltam meg tőle,hogy ezt lehet még nagyon meg fogom bánni.
Meglátjuk... folyt. köv.

Ezeket az utolsó képeket lőttem róla, várta az új gazdáját.

 
>> SzervizAlfa GT 1.9 JTDm 16V // 2016-11-07

Pár blogpost-al lejjebb írtam,hogy klímapanel csere óta villog a km órám.

Mostanra már kellő módon idegesített, szóval pontot tettünk a végére.

Igazából siman ment a dolog, köszi Flagzon.

Sajna a hibáról nem készült kép.

Átnéztünk mindent, teljesen hibakódmentes az autó.

 
>> EseményAlfa 156 2.4 JTD 10V // 2016-10-28

2016.06.03-án eladtam az autót!

Ez az utolsó képem róla, mikor még tündökölt.

 
>> EgyébAlfa GT 1.9 JTDm 16V // 2016-10-26

Mikor megvettem az autót nem működött a távirányító, már akkor gondoltam,hogy egy lemerült elemnél azért komolyabbról van szó. Hát így is lett ,panelt kellett benne cserélni, felprogramozni a kocsira, és a PIN kódot is lekérni, mivel persze(miért is ne) nem volt az autóhoz.
Rakattam bele tartós ,minőségi elemet is.

Még majd egy szép új kulcsházat is eszközölünk.

Olcsó ugyan nem volt, bár összességében drága se, csak a pinkód lekérés márkaszervízbe 15.000ft körül alakul.

 
>> EgyébAlfa GT 1.9 JTDm 16V // 2016-10-19

Az előző blogomban írtam,hogy téliesítettem. Sajnos nem voltam elégedett az esztétikával. A GT sárvédői jóval szélesebbek ,mint a 156-os Alfának, szóval nagyon benyelte a teledialokat. Oldalról még akár jól is nézett ki ,de szögből nézve nagyon nem tetszett. Nyomtávozni ilyen filléres felnit nem áll szándékomban, szóval vásároltam 17-es gyári sűrűküllős garnitúrát. Ez se az a nagyon széles példány, el tudnám viselni 10mm-el kijjebb, de azért köszönő viszonyba sincs a régivel. Igazából tetszik. Sikerült egy jó üzletet kötnöm, és ami a legjobb az egészben szinte zsír új téligumik vannak rajta (7mm).
A telediálra meg már meg is van a vevő egyben.

km : 195960km

Szóval 295km-t tettem meg a 16-os szettel, most újra kezdődik a 17-essel. :)

 
>> EgyébAlfa GT 1.9 JTDm 16V // 2016-10-14

Télre készülünk. Az autó Olasz import, tehát rozsdamentes, ezt szeretném megőrizni, ezért le alvázvédőztem mindenhol.
Kivettem a dobbetéteket, lemostam, zsírtalanítottam, kicsit megcsiszoltam és kikentem mindenhol, na meg persze az egész alját.
Érdekes,hogy ahol gyárilag nincs alvázvédő felhordva, ott általában állt a sár....
Ecseteltem ,mert nem akartam megkockáztatni,hogy ha fújom összeködölődik.

Az Impa márka termékét használtam.

Ha már levettem a kerekeket, akkor felraktam a télit. Nem láttam értelmét még húzni, 1-2 hetet, és cserélni megint. Gondolkozom,hogy csak kéne 17-es szett...

A Superleggerakat gyönyörűen letakarítottam, és mennek aludni.

update: a Superleggerak el lettek adva! De jó helyre :)

km: 195.665

A nyári új gumikkal megtett km: 4665km

 
>> EseményAlfa GT 1.9 JTDm 16V // 2016-10-09

Már 3. éve ott vagyok, a kedvenc rendezvényem az évben!
A szokásos volt, most is nagyon tetszett. De nincs lámpa ami indítana, de most még ember is alig akadt aki rajtoltatta volna az autókat. Dudára indulni nem csak gáz,hanem rossz is, össze-vissza startolnak a kocsik. Amit én fejlesztenék végre jövőre az legalább 1 vagy 2 fizetett ember akinek olyan bonyolult feladata lenne,hogy elindítsa a versenyezni vágyókat. A többi teljesen rendben van!

Kérem a szervezőket vegyék fontolóra, köszi :)

>> EgyébAlfa GT 1.9 JTDm 16V // 2016-10-09

Kicseréltem,mert a bal oldali hőmérséklet mutató nem volt a helyzet magaslatán, volt,hogy semmit sem mutatott, a képen egy egész jó állapotot produkál :D
Nagyon zavart, cserébe most villog a km órám, és kéne egy proxy rendezés. Majd valamikor megcsinálom!

update : megcsináltam.

 
>> Tuning és extraAlfa GT 1.9 JTDm 16V // 2016-09-20

Szerintem kissé vérszegény volt a gyári BOSE rendszer.
Nem tudom mennyi vagyont gomboltak le ezért a szalonban, esetleg aki újan vett ilyen, járművet, sokkolhatna egy árral csak úgy érdekesség képpen.

A csipogón, azaz a magassugárzón, ott virít a BOSE felirat.
A szépséghibája a dolognak,hogy a "prémium hangrendszerrel" szerelt modellek, mint pl. az enyém is, gyárilag nem rendelkeznek magassugárzóval. Ott virít a nagy semmi.
Az ajtóban elhelyezett koaxális hangszórókkal próbálják kompenzálni ,hogy a kilincs mögött nincs magas. Maradjunk annyiba,hogy szánalmasan szar.

Megtudakoltam ,hogy a nem BOSE-os GT-k azok a kilincs mellett csipogóval szereltek. Gyorsan szereztem is két gyárit.
Hogy miért gyáirt? Mert teljesen ok a csatlakozó, és gondoltam hamar gyorsan bepattintom a helyére. (Hát igen, csak gondoltam...)

Ugyanis rohadtul le is van falazva a helye.
Szóval itt elfarigcsáltam egy órát ,hogy szépen illeszkedjen ,és ne kelljen ragasztóval kókányolni, és ment is a helyére.
Csatlakozó fel van vezetve a BOSE-os kocsiknál is!!!

Sokkal dinamikusabb a magas így, mérföldekkel jobb az egész rendszer.
De a véleményem,miszerint ez az egész egy vicc, fenntartom :D

Örülök,hogy nem nekem kellett az extra listán kipipálni,mert akkor igen morcos lennék....