Akartam ebbe is egy szép átalakított kormányt,mint amit a GT-be is csináltattam. Krém cérnával varrattam,hogy menjen a belsőhöz.
Hát kész lett. Bár türelmetlenül várnom kellett egy két hetet rá. Ma be is szereltem, illetve a középkonzolt lefóliáztam. Mondjuk azt már pár hete, csak nem írtam róla blogot...
Alakul az autó.
A kormány eredeti állapota a képeken, nem azért lett új kormány csináltatva, mert már szétfoszlott !!!




Gondolom senkinek sem mondok újat a rohadt hangosan kattogó ajtóval. Nem csak hangos, de elég ciki is szerintem.
Nekiálltunk szétszedni, hátha menthető csere nélkül. Szétszedésnél láttuk,hogy kevés a zsír benne, és már az is kiszáradt, megkeményedett. Ultrahangos mosás után szépen újra zsírozva (jó vastagon) összeszereltük, vissza a helyére, és láss csodát, teljesen hangtalan. A tartósságáról majd beszámolok, remélem sokáig ilyen marad. Örülünk!
Update : 1hónap után is még hangtalan.
Update 2 : nyár van már ,és még mindig jó.



Vezérlés szett, vízpumpával (ricambi originali ,azaz gyári)
Olaj (Eneos 5W40) és szűrők (gázolaj,levegő,olaj,pollen)
Hosszbordás szíj új volt, azt nem cseréltük, és az összes vezetőgörgő is jónak bizonyult. Szóval azok visszaküldésre kerültek.
Karteren volt repedés, és a leeresztő csavar is szét volt nyalva, illetve sajnos a karter menete is.
Levétel, alapos tisztítás, hegesztés, új menet marás, új csavar, dekkni visszapasztázva, most patent.
Kapott egy bontott olajszint jelző szenzort is.
Km: 233400
Be lett zsírozva a kormánymű, ezzel megelőzvén a korai elhalálozását. Az egyik oldal jó állapotban volt, a másiknál valahogy bejutott a víz, ott nem volt minden rózsás. Orvosolva lett, bilincsek cserélve, teletolva zsírral, így tökéletes.
Szervóolaj gyári Tutela GI/A.
Köszi Roland159 :)
Mikor megvettem az autót szinte minden tetszett rajta pár dolgot kivéve.
Ilyen példának okáért a pajzs. Az nagyon-nagyon nem. Sőt annál sokkal jobban nem!
Biztos ,hogy van akinek tetszik, szerintem förtelmes. Ezért elcseréltem egy gyárira.
Nem tudom szavakba önteni,hogy mennyire jó így ránézni az autómra.
Gondoltam hatalmas szívás lesz lekapni a lököst, de igazából pofon egyszerű, egy marha szűk garázsban, egyedül 1.5 óra alatt megvoltam az egész mókával.
Az összes csavart visszarakás előtt befújtam, így nem fog a télen berohadni sem.
Kezd úgy kinézni a szekér ahogy szeretném. Haladunk szépen!
Az utolsó kép ékes bizonyítéka annak, hogy a szörnyek nem az ágy alatt élnek . :)
Költség csak a postázás díja.



Nagyon nem jön be ez a trolibusz feeling amivel veszi a rádiójelet, szóval erre is raktam cápauszony antennát.
Már átöltöztem,hogy megyek ki, és színrefújom, mikor meglepetésemre szinte 1:1-ben ilyen a színe, még a gyöngyök is aranyszínűek benne. Szóval mehetett fel a helyére.
Kicikínai' megszivatott, a csavar amit adott nem jó, szóval ott kellett keresnem megfelelő méretűt, új anyákat, és a csavarhosszúságból is vágni kellett, de megoldottuk. Sokkal sportosabb így...
A kétoldalú ragasztót, és a tetőt hőlégfúvóval felmelegítettem a megfelelő tapadás miatt.


Bekötöttem a Yatour modult a 159 navis fejre. A navi kiszedéséhez nincs másra szükség,mint M4-es csavarra 60-70mm-es hosszúságba. Remekül kijön vele.
Sajnos az előző tulaj ezt nem tudta,úgyhogy inkább össze-vissza feszegette ,ezzel tropára téve a középkonzolt. Szóval vehetek majd azt is,mert ez jó ronda.
Beszereltem a CD-tár csatlakozó helyére, és remekül működik.

Valahol írtam,hogy lefújtam a féket,mert nagyon ronda volt. Ma megjött rá a matrica is, hogy felrakjam le kellett vennem a kereket. De megérte! Gyönyörű!
A matricát természetesen GT szállította nekem.
Költség a matrica, és a festék.


Frissítettem a navi firmware-t.
Nem is írnék regényt, HGabor blogja alapján csináltam. Köszi!
Azért nem ment minden zökkenőmentesen, az újraírható CD-t nem olvassa valamiért... Érdekes. Találtam egy üres, de alsó hangon 8-10éves lemezt, hát nem volt túl rózsás állapotban ,azért adtam neki egy esélyt. A laptop megírta, olvasta.
A leírtak alapján jártam el, lement a frissítés, újraindult a navi, de az Alfa logonál lefagyott.
Vártam...vártam...vártam. Aztán gondoltam,hogy valami nem stimmel.
Kikapcsolni nem lehetett, ha kivettem a kulcsot, még akkor is ott volt a logo.
Na ,akkor egy kicsit betoaletteltem.
Aztán kikapcsolt egyszer, újra minden, akkor már simán ment. Működik.



Manky barátommal kezelésbe vettük az autót. DPF (részecskeszűrő) kiírva, kiiktatva, EGR szelep kiírva, és kapott egy módosított software-t.
Jelenleg kb. 220-230le, és kb. 480nm . Hihetetlen ahogy ez a nagy hajó megindul.

2
610
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Spider
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Virtuális Romeo
- 4C
- Alfa történelem, híres ...
- Retrovízió - A '70-es, ...
Tagok
Új tagjaink
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki