Dobtam erre is egy cápa uszonyt ,mert szerintem jól áll rajta.
Felkerült a szerencse hozó QV logo. Elötte meghajtottam, majd hőlégfúvóval megmelegítettem,hogy ott is maradjon. A hideg miatt szükséges. csak ilyen béna képem van, majd pótolom.
Lecseréltem a szervó olajat, mert csupa fekete volt a benne levő.
Tutelat kapott.
Határozottan könnyebb lett a kormány, bár elötte sem volt rossz.
Végignéztem a fékeket ,mert kis sebességről fékezvén jobb hátulról súroló hangot adott.
Arra a megállapításra jutottam,hogy a hátsó fékbetétek elkoptak, minden más jó ,sőt, szinte új. Vettem hátra új fékbetéteket, és kicseréltem.
Úgy gondoltam ,hogy a belső betét vason van ,ezért súrol ,de igazából mindegyiken volt még egy kicsi. Egyenletesen koptak, csúszkák, és a munkahenger szépen járt. Új csavarokat is kaptam hozzá ,eddig még egy autónál sem tapasztaltam ilyet.
Ezeket zsírral raktam össze, gondolván,hogy egyszer szét kell szedni.
Bárcsak az előző szerelő is így gondolta volna ,akkor nem lett volna ilyen nehéz kivenni a 4 csavart. Mellesleg jó szarok, olyan vékony a feje,hogy a csillagvillásnak kb. a 1/2-d része tud fogni rajta, és lecsúszik. Ezt az első képen is láthatjátok. (gyárival megegyező 10.9-es)
Ja, és ha lent volt a kerék lefestettem a féktárcsák belsejét ,mert ronda volt.
Maradt 1/4-d flakon festék amivel a 159 tükreit is lefújtam .
Az egyik tükörburkolat el volt törve.
Meghegesztettem, lecsiszoltam ,lealapoztam 2k fillerrel. Megcsiszoltam újra, anti silicone-al áttöröltem, és lefújtam. Az effect ,csak a hozzá való primerrel működik.
Szerintem patent.
Felkerultek a teli kerekek.
A felnik nem voltak esztetikailag szep allapotban, ezert fel lettek ujitva. Gorgozes is kellett 2 felninek, es mind a 4 felnit lefenyeztem.
Kapott 4db Yokohama W-Drive teli gumit, es 20db uj csavart is.
Kicsit korrektebb, mint a lemez :D
Olaj: Motul 8100 X-Cess 5W40
Olajszűrő: Mahle
Légszűrő : Champion
Gázolaj szűrő : Delphi
Pollen szűrő : SCT
Új olajleeresztő csavart is tettem bele.
Jó szarul van megoldva a légszűrő, és a pollenszűrő cseréje. A többi az egyszerű!
239.940 ~ 240.000km .
Köv. csere 250.000km.
Tervezek egy motor mosast, es a motor burkolat szeppe varazsolasat. :)
Lecseréltem az emblémákat ,mert az előző tulaj ezt a Giulia féle újat rakta rá ,ami szerintem elég bénán néz ki. Kapott gyári stílusút, meglakkoztam elötte. A 159-en 1év múlva is hibátlan volt lakkozva.
Beszéljenek helyettem a képek...
Felújítottam ,mert rossz volt ránézni.
Alumínium, nem gagyi műanyag,mint a faceliftesbe. Jó vele dolgozni.
Első körben leszedtem a matricákat róla. Első szélvédő, index alatt, csomagér ajtó. Nem tetszettek. Aztán alaposan megmostam ,és felpolíroztam az autót.
Ráfér, nagyon mosó karcos volt, itt-ott kicsit matt.
Rohadtul utálok feketét polírozni.... A legnehezebb meló.
Dimenziókkal szebb lett az autó, de tavasszal tervezek rá egy telifényt, hogy hibátlan legyen.
Rupes mark 2
Menzerna paszták
Meguiars wax
Ezek a nyomorult lemezek a jövő héten lekerülnek. Nagyon buta így.
Ja, volt egy kavicsfelverődés a szélvédőmön ,azt megcsináltattam mielött a télen elreped. Jó lett.
Csere érett volt a ködlámpám, legalábbis ami az esztétikát tekinti. Üzemelt tökéletesen, de a foncsorról ,mint sok 59-en lekopott a króm réteg. FRC blogja alapján én is elkészítettem ledesre. Szeretek ilyenekkel bíbelődni. Köszi az infókat :)
Nem egy nagy kaland egyébként, Hőlégfúvóval megmelegítettem, vényony csavarhúzóval "elvágtam" a ragaszóját, és újra ragasztottam. Fekete szilót használtam erre a célra, mindent megtisztítottam, az üvegekre meg raktam füst fóliát, mert szerintem anélkül nagyon virít a króm háttere a led panelnek ,és úgy nem tetszik. Este fogalmam sincs milyen, majd tesztelem.
Ha mar szetkaptam, lefujtam a takaro muanyagjait is.