Maradt 1/4-d flakon festék amivel a 159 tükreit is lefújtam .
Az egyik tükörburkolat el volt törve.
Meghegesztettem, lecsiszoltam ,lealapoztam 2k fillerrel. Megcsiszoltam újra, anti silicone-al áttöröltem, és lefújtam. Az effect ,csak a hozzá való primerrel működik.
Szerintem patent.


Felkerultek a teli kerekek.
A felnik nem voltak esztetikailag szep allapotban, ezert fel lettek ujitva. Gorgozes is kellett 2 felninek, es mind a 4 felnit lefenyeztem.
Kapott 4db Yokohama W-Drive teli gumit, es 20db uj csavart is.
Kicsit korrektebb, mint a lemez :D




Olaj: Motul 8100 X-Cess 5W40
Olajszűrő: Mahle
Légszűrő : Champion
Gázolaj szűrő : Delphi
Pollen szűrő : SCT
Új olajleeresztő csavart is tettem bele.
Jó szarul van megoldva a légszűrő, és a pollenszűrő cseréje. A többi az egyszerű!
239.940 ~ 240.000km .
Köv. csere 250.000km.
Tervezek egy motor mosast, es a motor burkolat szeppe varazsolasat. :)

Lecseréltem az emblémákat ,mert az előző tulaj ezt a Giulia féle újat rakta rá ,ami szerintem elég bénán néz ki. Kapott gyári stílusút, meglakkoztam elötte. A 159-en 1év múlva is hibátlan volt lakkozva.


Beszéljenek helyettem a képek...
Felújítottam ,mert rossz volt ránézni.
Alumínium, nem gagyi műanyag,mint a faceliftesbe. Jó vele dolgozni.


Első körben leszedtem a matricákat róla. Első szélvédő, index alatt, csomagér ajtó. Nem tetszettek. Aztán alaposan megmostam ,és felpolíroztam az autót.
Ráfér, nagyon mosó karcos volt, itt-ott kicsit matt.
Rohadtul utálok feketét polírozni.... A legnehezebb meló.
Dimenziókkal szebb lett az autó, de tavasszal tervezek rá egy telifényt, hogy hibátlan legyen.
Rupes mark 2
Menzerna paszták
Meguiars wax
Ezek a nyomorult lemezek a jövő héten lekerülnek. Nagyon buta így.
Ja, volt egy kavicsfelverődés a szélvédőmön ,azt megcsináltattam mielött a télen elreped. Jó lett.




Csere érett volt a ködlámpám, legalábbis ami az esztétikát tekinti. Üzemelt tökéletesen, de a foncsorról ,mint sok 59-en lekopott a króm réteg. FRC blogja alapján én is elkészítettem ledesre. Szeretek ilyenekkel bíbelődni. Köszi az infókat :)
Nem egy nagy kaland egyébként, Hőlégfúvóval megmelegítettem, vényony csavarhúzóval "elvágtam" a ragaszóját, és újra ragasztottam. Fekete szilót használtam erre a célra, mindent megtisztítottam, az üvegekre meg raktam füst fóliát, mert szerintem anélkül nagyon virít a króm háttere a led panelnek ,és úgy nem tetszik. Este fogalmam sincs milyen, majd tesztelem.
Ha mar szetkaptam, lefujtam a takaro muanyagjait is.




Jon a rossz ido, igy ugy gondoltam ujra waxolom az autot. Ugyis megkopott mar kicsit, nem csoda, jo par honapja fent van mar a soft 99.
Rendeltem egy Meguiars waxot, es most azt kapta meg az auto.
Nagyin szepen pergeti a vizet, jo illatu, konnyu vele dolgozni. Egyeb polirozasra szukseg nem volt, patika a fenyezes.
A tel kozeledtevel ugyan olyan fontos -ha nem fontosabb- az auto fenyezesenek apolasa ,mint a tavasz bekoszontevel.


Ha unatkozom, mindig kitalalok valamit.
Mikor mar megvettem, zavart a nehol mar feketere kopott kapcsolo sor muanyagjanak a bevonata. Ez a gumis undormany, senkinek nem kell bemutatnom.
Brutalis szenvedes aran sikerult lemarnom nitro higitoval. Ezutan megcsiszoltam, 2k filler. Egy ejszakat szaradt, megcsiszoltam, jott a bazis festek (vagy 20percet valogattam a kartyak kozott) aztan 2reteg 2K lakk. Remelem nem lesz vele gond egy ideig. Eg is fold a kulonbseg. A ket elso muanyag kerult fenyezesre.




Megtörtént a klíma töltése, UV folyadékot is tetettem hozzá.
1
729
Fórum
Friss topicok
- Virtuális Romeo
- 4C
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa történelem, híres ...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Félig Off-os autók (egy...
- Spider
- Giulia
Tagok
Új tagjaink
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki