Jó ideje világított az izzó hibajelző a műszerfalon.
A csodás kínai ledes helyzetjelzők égtek ki.
Erőt vettem magamon ,volt 2új jobb minőségínek bizonyuló ledes helyzetjelzőm ,gondoltam kicserélem. Beszerelés közben eltört. Wow, minőségi volt ez is.
Na gondoltam magamba jó lesz a sima izzó is, így vásároltam HELLA-t, meg 2db OSRAM sárga index izzót.
Kicseréltem ,persze a balos lámpát ki kellett szedni, ami ugye azt eredményezte, hogy a lökhárítót is levettem. De ha már levettem , kicseréltem a ködlámpa kábelkötegét, és a ködlámpába egy izzót (az is kiégett, hihetetlen). Szóval most fény áradat van.
Ha a motortérben matattam, kipucoltam a MAP senzort, meg egy csomó mindent befújkodtam kontakt spray-vel.
Mára ennyi.

Beépítésre került egy parkoló radar szett hátra.
Nézd meg a képet. Látod? Nem? Ez a lényeg, ugyanis ez elektromágneses.
Egy szalagot kell a lökhárítóba ragasztani, majd a tolató lámpára kötni.
Eddig azért nem szerettem volna radart, mert azok a ronda szenzorok elcsúfították volna. Így viszont tökéletes.
Fairlane-tól vettem át, kb. 1óra volt a beszerelése!
Youtube-ról videó működés közben. Nyilván nem a sajátom

Ma szép napsütéses idő volt, így fel is dobta a téli kerekeket.
Nem egy nagy szám, de ez van :)




Olaj, olajszűrő, légszűrő, gázolajszűrő csere
Óra szerinti km állás 202500km
Olaj : Gulf Formula G 5W40 by: Tuningman köszi!
Nem , nem tapasztaltam sem halkabb motorjárást, sem könnyedebb indulást, és semmilyen másfajta placebo hatás nem ért, mint sok júzert ;)
Minőségi 5W40es olaj, ennyi...

Részt vettünk a Veszprémben 10.18-án megrendezett esti találkozón 2 barátommal.
Természetesen a VIP részlegen is kaptunk helyet, öröm bódottá' :)
A hülyealfások' Sikoly ,és Jigsaw maszkban vették át a McDrive-ban a műkaját, ezzel nagy meglepetést okozva a Mekis csajszinak :DD No comment :))




Megpolíroztam a vasat.
Vásároltam új polírpasztákat,szivacsokat, melyet az Autoglym szállított.
Nagyon tetszik a cucc, jól lehet vele dolgozni. Nem a teknőswax kategória...
Az egész autót visszacsiszoltam 2000-s papirral,hogy a lehető legszebb eredményt érjem el. Talán meg lehet vele jelenni :)
Az egész művelet ~11órát vett igénybe






Mai nappal sikeres műszaki vizsgát tettünk.
2016.09.03-ig nyugodtság!
Két felső lengőkar(TRW) csere, abs jeladó csere, és bal oldalon külső belső féltengely gumiharang csere, valami aranyárú zsírral összerakva.
Óra szerinti 199980km-nél.
Lefényeztem a tükröket, a pajzs melletti léceket, és a ködlámpatakarókat.
Először piros volt a tükör,és a ködlámparács, de úgy gondoltam mégis kell egy kis fekete. A fekete ködlámparács miatt szélesebbnek hat a beömlő, sportosabb.
Egyenlőre ennyi, most műszakira kéne felkészülni...
-Felső lengőkarok, abs jeladó, féltengely gumiharangok, váltókulisszát is kicseréltetem, meg utána nézetek,mert megint van egy kis olajfolyásom, ami bosszantó, tekintve,hogy nemrégiben egy kisebb vagyont költettem főtengelyszimeringre, és mindenféle más kisebb szimering cserére!

Szép kis kálváriát tud okozni egy ilyen kis kütyü!
Lényegében most azért lett cserélve, mert észrevettem,hogy indítás után bekapcsolta random a hűtőventillátort, közben a motorellenőrzés lámpa világított. Hideg-meleg motornál egyaránt.
Írtam a srácoknak, mondták ,ez a bibi, okés!
H.Zolitól kaptam is egyet alfacity-n ,tegnap beszereltem, a hiba megszünt, szóval köszönet!
Amit még észrevettem,hogy azóta 90-en áll a vizem.
Jogosan merül fel a kérdés, hogy méé' hülyegyerek' hol kéne?
Nos, nekem hónapok óta 110fokon állt.
És ,hogy visszakanyarodjak az első mondatomhoz ,emiatt 2hűtőt is cseréltem.
Beszereltünk először egy kiváló bontottat, 110 a víz. De az lehetetlen, jó ,biztos a bontott a rossz, vettem bele egy zsír újat, láss csodát, azzal is 110.
Jó, új taktika, lemértük a kiegyenlítőben a vizet, megfelelőnek bizonyult (88körül), illetve a termosztát is akkor nyitott ,mikor közeledett a 110hez a víz óra szerint.
Vicces, a FES is annyit mutatott ,amennyit az óra.........
Most kicseréltem a jeladót, láss csodát a megfelelő értéket mutatja!
