Egy kis Pioneer erősítőm van és ahhoz hogy minél kisebb legyen a veszteség , minél jobban ki tudjam használni, vettem egy 0.5 méteres 4-es hangfalkábelt a KáCsától. Eddig az erősítőnél a kábel csak be volt csavarozva a csatlakozóba, de nekem jobban tetszik villás saruval. A mélynyomó oldalán ezt a vastag kábelt már nem tudtam volna csatlakoztatni, ezért oda banándugó került.
Rendeltem 4 db Kumho PS71-et. Szerencsére a győri Marosi guminál volt a legolcsóbb az országban és így személyesen át is tudtam venni. DOT 2021 és 1221-es darabok.
Azért ezt a típust választottam, mert ezzel már van pozitív tapasztalatom. Ugyanilyennel vettem az autót és szerintem jobb száraz tapadásban mint a Spideren levő Hankook, pedig mindkettő UHP és ez olcsóbb nála. Elvileg a keverék tavaly tovább fejlődött, kíváncsi leszek hogy ez észrevehető-e. Az oldalfala elég puha XL-es gumihoz képest, talán ezért komfortos, viszont a tapadással az előző szettnél sem volt probléma.
Rendeltem Aliról 4 db új felni közép jelet a felújítás alatt levő felnikhez.
Rendeltem Aliról a kopott első és hátsó jel helyett 2 db 74mm-est az új fajtából.
Rendeltem Aliról 4 db felni közép jelet az új logóval.
Az autó elérte a 265 ezer kmt, eljött az újabb szervíz ideje.
A pontos árakat nem tudom már, mert az olajon kívül (16990) minden más polcon volt korábbi rendelésből.
Az autót ezzel a felni szettel vettem, de mivel egy megsérült és nem akartam hegesztetni, ezért nem használtam. A meglevő 3 mellé sikerült találni még 2-t, így most újra teljes a szett és még pótkerék is lesz belőle. Görgőzni nem kell őket, csak felújítani.
A fórumokon keresgélve megtudtam hogy a gyári felnik közül volt egy magnézium tartalmú, emiatt ennek a legkisebb a tömege (Kb 9,2 kg). Sajnos csak 7x17 col méretű, de utcára tökéletes lesz.
Sikerült belőle találni egy szettet egy balesetes autóról Szekszárdtól nem messze. Nem a legjobb állapotúak, egyet görgőzni is kell, de felújítom őket és megfelelőek lesznek.
Kaptam vele 4 db 12 éves majdnem teljesen lekopott pirelli téligumit, ami nekem nem kell, ezért leszedettem róla.
Felni 50 ezer, gumi leszerelés 5 ezer, görgőzés 6 ezer.
Elkészült a kormányhoz teljesen passzoló váltógomb is. Ez csak apró módosítás a beltérben de nekem jelentősen javítja a komfort érzetet. Az új bőrrel kellemes a kormány és váltó fogása.
A tavalyi szezonban vettem észre hogy a jobb oldali külső csukló néha ropogott kanyarban gázadáskor. Az idei szezon előtt ki szeretném majd cserélni.