Már elvileg nem lesz napközben hó és fagy, ezért ma visszakerültek a nyári kerekek.
Kumho PS71 225/50 R17
Az ablaktörlő nek kb 30 fok holtjátéka van. Rendeltem Alfa Depotól egy bontottat.
15000
A lökhárító az autómban fényszórómosós és elvileg a tartály is az ahhoz való, de nincs benne motor. Rendeltem szintén egy bontottat.
6000
Megjött az Alfa Depotól rendelt Q2 sperr differenciál. Dávid szerint mikor rendeltem már csak 80 db elérhető volt. Vagyis már csak 79...
Ha már kaptam egy jobb fejegységet akkor vettem egy jobb komponens szettet is hozzá. Használtan találtam egy Hertz k170-est. Fórumok szerint belépő szinten, főleg fejegységről hajtva ez az ajánlott kategóriába tartozik.
Sajnos az egyik magassugárzóról kb tőből levágták a kábelt a kondival együtt.
Ha már a garázsban voltam és mindkét kerék le volt véve gondoltam összehasonlítom a súlyokat.
TSW Imola 8x17 Fulda 235/40 R17 (ezek lesznek a pályázós felnik, a gumi kuka) 20kg
Gyári Alfa felni 7x17 Hankook 215/45 R17 (ezek lesznek az utcai felnik) kb 17,8kg
A pályanapos Michelin Pilot Sport Cup2 215/45 R17 gumi 8kg
Egyik kedves barátom adott nekem egy jó ideje nem használt pioneer deh-p6700mp rádiót. Ebben az a különleges hogy 10 színben állítható a kijelző és a gombsor is külön-külön. Ráadásul van rajta ip-bus csatlakozó, ami aux-al összeköthető. De ha aux-ot tud, akkor lehet rendelni hozzá bluetooth adaptert is.
Nem utolsó sorban a hangminősége ég és föld a gyári blaupunkthoz képest.
A korábban már megvett TRW axiális csuklót és gömbfejet az skf gumiharang kíséretében a jobb oldalon beépítettem. TRW volt benne, szerintem még a gyári. Az axiális csukló nem volt kikopva, maradhatott volna. De annyira rozsdás volt... A gömbfej nagyon laza volt, a gumiharang pedig több helyen lyukas. Ráfért a csere.
Sikerült eltörnöm a szélvédőmosó egyik tartóját. Egyik kedves kollégám nyomtatott nekem 4dbot, egy másik pedig lealapozta, lefényezte és lakkozta.
Az előző műszakin alig felelt meg a kézifék, ezért rendeltem 2 bovdent és egy szett fékbetétet a hátsó fékhez. Pucolás, zsírzás után remélem most nem lesz vele gond.
A számlán 156-os alkatrészek is vannak.
A honosításon/műszakin valószinüleg nem örülnének az adapterrel felrakott 166-ról származó nagy Brembonak, ezért megrendeltem a gyári nyereghez való tárcsát is. Fékbetétem már van korábbról. Kíváncsi vagyok a Ridex-ek mit tudnak, mert relatív olcsó és sokan veszik.
A számlán Spiderhez rendelt alkatrészek is vannak.