Ma bekötöttem a rádiót. A gyújtás vezeték nem azon a helyen volt ahol a rádió várta ezért azt átkötöttem. Az aux bemenetet elfelejtettem de ezt majd pótolom.
Az első ajtóban van 1-1 magassugárzó és a mélyközép helyén egy blaupunkt 2x2 ohmos mélysugárzó 4 ohmra kötve. Hát nem szól jól, mert középhangok nem nagyon vannak. Majd keresek valami normális mélyközepet a helyére. A hifi ebben az autóban nem fontos, csak minimálisan szóljon valami.
Alul és felül is megfürdött a motortér. Egy flakon Brigeciol bánta.
Elkezdtem szétszedni a 3,0 V6-ot. A sok állás miatti koszt leszámítva meglepően jó állapotunak tűnik eddig.
Egy “igazi pályaautó” nem maradhat díszítés nélkül. :) Aliexpressről rendeltem pár apróságot. Pontosan nem tudom az árát de nem volt vészes.
Kapott új olajat a 2,5 V6. A szűrőt nem cseréltem és a km miatt az olajat se kellett volna de 2018 októberben lett beletöltve. Nem mentem vele 1000kmt és azóta várt az autó a feltámadásra.
Ez a töltet se fog többet menni, mert majd a másik motor fog a kocsiba kerülni.
257,5 ezer kmnél kicseréltem az olajat, szűrőt és a leeresztő csavarnál az alátétet. Tavaly kb 3000 kmt mentem az autóval. A kevés km ellenére is évente lecserélem és kap egy motoröblítést is.
A garázsban már nincs helyem ezért egy autószerelő barátomhoz átvittem a motort és nála fogjuk szétszedni majd összerakni.
Rendeltem az autodocról pár alkatrészt. Vezérlés készlet, fémlapátos vízpumpa, teljes tömítéskészlet, hengerfej csavar, axiális csukló, kormány összekötő, gumiharang készlet volt a dobozban.
Ma sikerült kicserélni a fojtószelep előtti bordás szívócsövet és a termosztátháztól a hűtő felső kivezetésére menő vízcsövet. Mindkettő megérett már rá.
A cseredarabokat a Totallyalfától rendeltem Angliából.
75,47 GBP —> 30188 HUF
Hosszu kihagyás után úgy döntöttem folytatom a blog írást, mert lehet hogy senki sem kíváncsi rá, de én tudni fogom mikor mit cseréltem. :)
Nekem ma indul a cabrio szezon ha a beígért 16 fok megjön délutánra. Persze tudom hogy ez csak átmeneti de ráfér egy kis átmozgatás a Spiderre.